Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä hyväksyttävä syy lopettaa parisuhde?

Vierailija
27.06.2022 |

Eli ollaan oltu yhdessä vähän päälle pari vuotta. Ollaan nelikymppisiä.

Olen tullut siihen tulokseen, että nainen ei rakasta minua. En ole varma välittääkö edes.

Kyseessä on klassinen tapaus naisesta, joka on saanut itseään parempia miehiä nuorempana. Nyt olisi sitten tyytyminen minuun.

Luulen, että nainen on kanssani lähinnä siksi, että saa jonkun joka tukee ja kuuntelee häntä hänen viikottaisissa kriiseissään ja jolta saa seksiä ( jonka aikana voi miettiä niitä ex-miehiä joita teki enemmän mieli kuin minua). Eikä ravintolaillalliset ja joululahjat yms nekään tietty mikään huono juttu ole.

Jos jätän hänet, tulen luultavasti jäämään yksin. Mahdollisesti pitkäksi aikaa. Niin pitkäksi aikaa, että koko ajatus on täysin vieras naisille, kun seuraa yleensä löytyy.

Nainen ei sinänsä ole tehnyt mitään väärää suhteessa, eli en olisi esim pettämisen takia jättämässä. Tai, voihan sen eräänlaiseksi "petokseksi" laskea, että olen hänen mielestään enimmäkseen ihan turha jätkä, mutta kanssani voi kuitenkin olla kunhan riittävästi hyötyy.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan jäisi suhteeseen jossa minua ei rakasteta eikä arvosteta. Luulen että sinkkuus voisi tehdä sulle ihan hyvää. Kannattaa kuitenkin työstää tuota katkeruutta ja naisvihaa ennen kun edes harkitset uutta parisuhdetta. 

Vierailija
62/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen hyväksyntää tarvitset oman onnesi saavuttamiseen ?

Vaikutat kaikinpuolin vastuuttomalta ja itsekkäältä nyhveröltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, rakastaako aloituksen mies itse kumppaniaan, vai olisiko kuitenkin niin, että hän on ottanut "sen jonka saa" ja kuvittelee nyt, että myös nainen ajattelee samoin vastakkaiseen suuntaan?

En haluaisi seurustella sellaisen miehen kanssa, jolla on ap:n kaltainen ajatusmaailma. Parisuhteessa jaetaan asioita, hyviä ja joskus huonojakin, se ei ole "hyötymistä" vaan normaalia ihmissuhteessa.

Eli on ihan normaalia, että toinen osapuoli maksaa 1/3 kuluista, ja toinen osapuoli jatkuvasti 2/3 kuluista, ja sitä ei kuulu kutsua hyötymiseksi?

MIKSI maksaa enemmän kuin puolet? Ai niin, siksi ettei naisen ammatilla ole mitään väliä. Mutta tuloilla on. Eikä tajua, miten nämä kaksi asiaa liittyvät yhteen.

Fiksu mies hankkii hyvin koulutetun ja tienaavan vaimon, eikä maksa ylimääräistä. Tyhmä valittaa.

Mulla on akateeminen ja hyvin tienaava nainen ( mua paremmin tienaava) ja siitä huolimatta joudun maksamaan asioista selvästi enemmän kuin nainen. En tajua miksei naiset myönnä sitä, että naiset haluavat tasa-arvoa silloin kun se heitä hyödyttää, esim. suostumuslaki ja naiskiintiöt johtopaikoille, mutta parisuhteen raha-asioissa he eivät halua tasa-arvoa vaan haluavat elää miehen rahoilla. 

Onkohan mun äitini nainen ollenkaan kun on koko aikuisuutensa elättänyt isää, joka on työttömänä viettänyt tyytyväisenä suurimman osan elämästään. Äiti on myös hoitanut lapset ja kodin, jota isä ei niitäkään ole jaksanut tehdä.

Että sellaisia ne naiset.

Isäsi on komea ja/tai jännittävä. Case closed.

Vierailija
64/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa mieleen oma mieheni, joka ei ole kymmeneen vuoteen päässyt yli siitä, että minulla oli häntä ennen suhde erittäin hyvännäköisen miehen kanssa. Sillä ei ole merkitystä, etten mitään vakavampaa tuon toisen kanssa halunnut, koska hän ei ollut erityisen luotettava, vaan mies on mielessään päättänyt, että seksikin oli tuon toisen kanssa villiä ja hienoa ja haaveilen edelleen hänestä. Mies on itse hieman estoinen ja selkeästi itsetunto on joillain osa-alueilla huono (joillain ei ollenkaan).

Vierailija
65/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään asiasta ei kannata mainita asianosaiselle vaan vatvoa asiaa netissä.

Sounds convincing.

Vierailija
66/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleepa mieleen oma mieheni, joka ei ole kymmeneen vuoteen päässyt yli siitä, että minulla oli häntä ennen suhde erittäin hyvännäköisen miehen kanssa. Sillä ei ole merkitystä, etten mitään vakavampaa tuon toisen kanssa halunnut, koska hän ei ollut erityisen luotettava, vaan mies on mielessään päättänyt, että seksikin oli tuon toisen kanssa villiä ja hienoa ja haaveilen edelleen hänestä. Mies on itse hieman estoinen ja selkeästi itsetunto on joillain osa-alueilla huono (joillain ei ollenkaan).

Niin eli haaveilet exästäsi?

Vierailija
67/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletus siitä, että kumppani ei rakasta, ei ole pätevä syy lopettaa suhdetta.

Mutta se, että et itse rakasta kumppaniasi, vaan olet hänen kanssaan ainoastaan, koska muuten joutuisit (ehkä) olemaan yksin loppu elämäsi, on hyvä syy erota.

Tai se, että olet hänen kanssaan vain, koska hän on sinun "tasomittarillasi" sinun yläpuolellasi, ja nostaa täten sinun statustasi, on myös hyvä syy lopettaa suhde tai pikemminkin suhteen näytteleminen.

Vierailija
68/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin katsokaa nyt naiset. Tämmösiä nämä "kiltti miehet" ovat. Sitten kun vuosien incel ulinan jälkeen pääsevät parisuhteeseen niin sekin kustaan itse. Psykiatrista apuahan sinä tarvitset kun sinulla on noin huono itsetunto. Koitat jopa mennä kumppanin pään sisään ja päättää mitä hän ajattelee seksin aikana.

Jos olisit normaali niin tietäisit että normaali suhteeseen kuuluu tuen antaminen ja toisen kuuntelu, toiseen tukeutuminen ja asioiden jakaminen. Ei voi kun ihmetellä. Lisäksi et osaa ollenkaan kommunikoida tunteitasi vaan uliset nettiin. Siihen on syynsä miksi sinunlaisten kannatta pysyä sinkkuna.

Blaapidiblaa -liukuhihnavastaus. Mitätöit tässä täysin AP:n kokemat tunteet ja tuttuun tapaan yrität kääntää tätä miehen syyksi. Kyllä minä ainakin jättäisin naiseni mikäli intuitioni alkaisi lähettää enenevissä määrin ristiriitaisia signaaleja ja tulisi tunne, ettei toinen rakasta oikeasti.

Aloitusviestistä tulee ainakin minulle sellainen kuva, että AP keskittyy enemmän niihin kumppanin tunteisiin, kuin omiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi