Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä hyväksyttävä syy lopettaa parisuhde?

Vierailija
27.06.2022 |

Eli ollaan oltu yhdessä vähän päälle pari vuotta. Ollaan nelikymppisiä.

Olen tullut siihen tulokseen, että nainen ei rakasta minua. En ole varma välittääkö edes.

Kyseessä on klassinen tapaus naisesta, joka on saanut itseään parempia miehiä nuorempana. Nyt olisi sitten tyytyminen minuun.

Luulen, että nainen on kanssani lähinnä siksi, että saa jonkun joka tukee ja kuuntelee häntä hänen viikottaisissa kriiseissään ja jolta saa seksiä ( jonka aikana voi miettiä niitä ex-miehiä joita teki enemmän mieli kuin minua). Eikä ravintolaillalliset ja joululahjat yms nekään tietty mikään huono juttu ole.

Jos jätän hänet, tulen luultavasti jäämään yksin. Mahdollisesti pitkäksi aikaa. Niin pitkäksi aikaa, että koko ajatus on täysin vieras naisille, kun seuraa yleensä löytyy.

Nainen ei sinänsä ole tehnyt mitään väärää suhteessa, eli en olisi esim pettämisen takia jättämässä. Tai, voihan sen eräänlaiseksi "petokseksi" laskea, että olen hänen mielestään enimmäkseen ihan turha jätkä, mutta kanssani voi kuitenkin olla kunhan riittävästi hyötyy.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, rakastaako aloituksen mies itse kumppaniaan, vai olisiko kuitenkin niin, että hän on ottanut "sen jonka saa" ja kuvittelee nyt, että myös nainen ajattelee samoin vastakkaiseen suuntaan?

En haluaisi seurustella sellaisen miehen kanssa, jolla on ap:n kaltainen ajatusmaailma. Parisuhteessa jaetaan asioita, hyviä ja joskus huonojakin, se ei ole "hyötymistä" vaan normaalia ihmissuhteessa.

Vierailija
42/68 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, rakastaako aloituksen mies itse kumppaniaan, vai olisiko kuitenkin niin, että hän on ottanut "sen jonka saa" ja kuvittelee nyt, että myös nainen ajattelee samoin vastakkaiseen suuntaan?

En haluaisi seurustella sellaisen miehen kanssa, jolla on ap:n kaltainen ajatusmaailma. Parisuhteessa jaetaan asioita, hyviä ja joskus huonojakin, se ei ole "hyötymistä" vaan normaalia ihmissuhteessa.

Eli on ihan normaalia, että toinen osapuoli maksaa 1/3 kuluista, ja toinen osapuoli jatkuvasti 2/3 kuluista, ja sitä ei kuulu kutsua hyötymiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta suhde ja etsi itsellesi nainen toisesta kulttuurista, jos täältä ei löydy sinusta fyysisesti kiinnostuvaa naista? Se ei ole minulta pois, vaikka jotkut miehet etsivät vaimoa muualta. Toivotan sinulle onnea.

suomalainen nainen

Toisesta kulttuurista tulevat olettavat miehen kannattelevan taloudellisesti. Kestääkö aloittajan pää elättämistä? Rakkaus on monissa maissa järkeen perustuvaa.

En nyt ihan allekirjoita tuota. Itse elän monikulttuurisessa parisuhteessa, ja meillä hoidetaan kaikki asiat ihan yhdessä, sen enempää laskematta parisuhteen laatua rahassa. Molemmat käymme työssä ja meillä on yhteinen talous. Se on totta että on myös järki mukana, molemmilla. Eikä elämä ole pelkästään tunteilla elämistä. Joskus tällainen tieto voi yllättää kun se ei olekaan se oletettu totuus?

Vierailija
44/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullinen ketju kun monikin vastaaja haluaa ylhäältä alaspäin lytätä aloittajan ilman sen syvällisempää keskustelua. Minä näen aloittajan esittämän totuuden ihan valitettavana inhorealismina. Kyllä tuollaisia suhteita on olemassa ja jotkut sanovat ihan loukaten toiselle päin näköä ettet ole riittävän hyvä ja toisista sen vain huomaa ajan mittaan sanomattakin.

Keskustelin tästä aiheesta eilen terassilla ystäväni kanssa. Miehelle paras lääke saada oma nainen pysymään vierellä ja messissä on aito itsevarmuus. Eikä mikään synnytä tuota aitoa itsevarmuutta paremmin kuin tieto ettei sinun tarvitse olla yksin jos lähdet lätkimään nykyisestä suhteestasi. Tämä ei nyt auta aapeeta. Mutta kunnioitan sinua siitä että sinulla on itsekunnioitusta kun et pidä asioiden nykytilasta.

Mistä sen itsevarmuuden repii, jos tietää ettei ole kovin kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla ja eron jälkeen todennäköisesti taas vuosien yksinolo edessä? Ne miehet ovat itsevarmoja, joilla on rahkeita hypätä naisesta toiseen ja tätä itsevarmuutta naiset sitten palkitsevat ja ihmettelevät kun eivät saa uskollista miestä. Karuselli pyörii. Tämä on mielestäni typerintä koko systeemissä, mutta minkäs ihminen luonnolleen voi..

Vierailija
45/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullinen ketju kun monikin vastaaja haluaa ylhäältä alaspäin lytätä aloittajan ilman sen syvällisempää keskustelua. Minä näen aloittajan esittämän totuuden ihan valitettavana inhorealismina. Kyllä tuollaisia suhteita on olemassa ja jotkut sanovat ihan loukaten toiselle päin näköä ettet ole riittävän hyvä ja toisista sen vain huomaa ajan mittaan sanomattakin.

Keskustelin tästä aiheesta eilen terassilla ystäväni kanssa. Miehelle paras lääke saada oma nainen pysymään vierellä ja messissä on aito itsevarmuus. Eikä mikään synnytä tuota aitoa itsevarmuutta paremmin kuin tieto ettei sinun tarvitse olla yksin jos lähdet lätkimään nykyisestä suhteestasi. Tämä ei nyt auta aapeeta. Mutta kunnioitan sinua siitä että sinulla on itsekunnioitusta kun et pidä asioiden nykytilasta.

Ei ole

-itsekunnioitusta

-naista

On

-ihmisviha

-naisviha

-incel-ideologia

-vääristelty tasoteoria

Ei tällä aloituksen miehellä ainakaan ole mitään vihaa, päinvastoin rakkautta ja pelkoa sen menettämisestä. Ihmisiä vihaavat ihmiset eivät hakeudu läheisiin suhteisiin ihmisten kanssa.

Vierailija
46/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli on ihan normaalia, että toinen osapuoli maksaa 1/3 kuluista, ja toinen osapuoli jatkuvasti 2/3 kuluista, ja sitä ei kuulu kutsua hyötymiseksi?

Kulut maksetaan tulojen suhteessa, se on reilua. 

Mikäli olet maksanut suhteessa enemmän kuin pitäisi, niin olet varmaan asiasta keskustellut kumppanisi kanssa, mitä hän on mieltä? Joskus ihmiset eivät osaa ajatella asiaa ennenkuin siitä sanotaan. 

Vierailija
47/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulut maksetaan tulojen suhteessa, se on reilua. 

Mikäli olet maksanut suhteessa enemmän kuin pitäisi, niin olet varmaan asiasta keskustellut kumppanisi kanssa, mitä hän on mieltä? Joskus ihmiset eivät osaa ajatella asiaa ennenkuin siitä sanotaan. 

Eiköhän kuluja kannata jakaa myös sen suhteen, että kuka niitä kuluja haluaa tuottaa? Ei mua huvita osallistua yhtä isolla määrällä meidän auton kustannuksiin, kun en itse edes haluaisi autoa, vaikka nyt sitä käytänkin, kun sellainen on. 

Vierailija
48/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin katsokaa nyt naiset. Tämmösiä nämä "kiltti miehet" ovat. Sitten kun vuosien incel ulinan jälkeen pääsevät parisuhteeseen niin sekin kustaan itse. Psykiatrista apuahan sinä tarvitset kun sinulla on noin huono itsetunto. Koitat jopa mennä kumppanin pään sisään ja päättää mitä hän ajattelee seksin aikana.

Jos olisit normaali niin tietäisit että normaali suhteeseen kuuluu tuen antaminen ja toisen kuuntelu, toiseen tukeutuminen ja asioiden jakaminen. Ei voi kun ihmetellä. Lisäksi et osaa ollenkaan kommunikoida tunteitasi vaan uliset nettiin. Siihen on syynsä miksi sinunlaisten kannatta pysyä sinkkuna.

Blaapidiblaa -liukuhihnavastaus. Mitätöit tässä täysin AP:n kokemat tunteet ja tuttuun tapaan yrität kääntää tätä miehen syyksi. Kyllä minä ainakin jättäisin naiseni mikäli intuitioni alkaisi lähettää enenevissä määrin ristiriitaisia signaaleja ja tulisi tunne, ettei toinen rakasta oikeasti.

Vierailija
49/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jakanut lukea muuta kuin otsikon. Ihan mikä tahansa on hyvä syy lopettaa parisuhde, jos siltä tuntuu. 

Vierailija
50/68 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto voisi olla se, että et jätä naista mutta itsekin alat välinpitämättömäksi ja etsit samalla parempaa kumppania.

Jos tulee merkkejä, että naiseni etsii toista miestä, mutta aikoisin silti jatkaa suhteessa, niin ehdottomasti aion kyllä etsiä samalla parempaa kumppania itsekin.

t. ap

Ja mikset voi olla yksin? Tätä en tajua. Miksi pitää etsimällä etsiä jotain? Yksin on sitäpaitsi helpompaa, voit mennä ja tehdä kaikkea, ei mitään kädenvääntöä mistään.

Vierailija
51/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on molemmille osapuolille ok, niin ei kai siinä silloin mitään vikaa ole.

-eri

Vierailija
52/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi mies, joka ei pärjää ilman naista. Ei rakasteta nykyistä, mutta nössöillään eikä uskalleta jäädä yksin. Samalla pilataan sekä itseltä että naiselta mahdollisuus oikeaan onneen.

Vierailija
53/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI maksaa enemmän kuin puolet? Ai niin, siksi ettei naisen ammatilla ole mitään väliä. Mutta tuloilla on. Eikä tajua, miten nämä kaksi asiaa liittyvät yhteen.

Fiksu mies hankkii hyvin koulutetun ja tienaavan vaimon, eikä maksa ylimääräistä. Tyhmä valittaa.

Vierailija
54/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otanpa vastuu itsestäsi äläkä syytä naista siitä että suhteenne ei miellytä sinua. Jätä se emakko jo, jos tuota mieltä olet. Turha siinä itkeä että yksin jäät. Oot paska jätkä kun tollasta valitat.

Vierailija
55/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI maksaa enemmän kuin puolet? Ai niin, siksi ettei naisen ammatilla ole mitään väliä. Mutta tuloilla on. Eikä tajua, miten nämä kaksi asiaa liittyvät yhteen.

Fiksu mies hankkii hyvin koulutetun ja tienaavan vaimon, eikä maksa ylimääräistä. Tyhmä valittaa.

Mulla on akateeminen ja hyvin tienaava nainen ( mua paremmin tienaava) ja siitä huolimatta joudun maksamaan asioista selvästi enemmän kuin nainen. En tajua miksei naiset myönnä sitä, että naiset haluavat tasa-arvoa silloin kun se heitä hyödyttää, esim. suostumuslaki ja naiskiintiöt johtopaikoille, mutta parisuhteen raha-asioissa he eivät halua tasa-arvoa vaan haluavat elää miehen rahoilla. 

Vierailija
56/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että kylmän tyttöystävän sijaan Ap:n ongelma on krooninen Red Pill -myrkytys. Mieli on jumittunut tällaiseen incelp*skaan eikä pysty enää normaaliin parisuhteeseen.

Red pill on totuus naisista.

Red pill on yksi näkökulma elämään, joka ei ole absoluuttinen totuus vaan jonkun mielenterveysongelmaisen henkilökohtainen helvetti.

Vierailija
57/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko kuitenkin ensin pyrkiä puhumaan tilanteesta. Siis ovatko nuo ajatukset sinunarvauksia tilanteesta vai esim naisen itse kertomia mielipiteitä?

Minusta kuulostaa että sinulla on hieman huono itsetunto. Saatat ihan kuvitellakin nuo asiat ja nainen voisi olla asioista hyvin paljon erimieltä.

Menkää parisuhdeterapiaan. Voisitte kumpikin oppia siellä sekä itsestänne että toisistanne. Siitä olisi apua tähän suhteeseen ja vaikka päätyisitte eroon niin seuraava suhde voisi olla parempi jos ymmärtää itseään paremmin.

Jos ap on vilpitön, olen pahoillani. Jotenkin epäilen kuitenkin, että kyseessä on trolli. Tuossa on kaikki ainekset: naisella nuorempana tasoisiaan parempia, ei rakasta vai hyötyy (illalliset ja lahjat), on ylimielinen tai välinpitämätön, kriiseilee, ainoa syy jatkaa yhdessäoloa on se, kun muuten jäis yksin...mm.

Provohan tämä on ja ap on vanha tuttu satuilija.

Vierailija
58/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa vainoharhaiselta ja että hänellä on huono itsetunto. Mikään aloituksessa ei perustu faktoihin, vaan kuulostaa että ap on kehitellyt päässään omaa tarinaa ja katkeroitunut. Ehkä ap:n pitäisi mennä terapiaan selvittämään päätään. Hän kuulostaa jopa yhteiskunnalle vaaralliselta ja syrjäytymisvaarassa olevalta kun on noin paljon naisvihaa.

Vierailija
59/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on akateeminen ja hyvin tienaava nainen ( mua paremmin tienaava) ja siitä huolimatta joudun maksamaan asioista selvästi enemmän kuin nainen. En tajua miksei naiset myönnä sitä, että naiset haluavat tasa-arvoa silloin kun se heitä hyödyttää, esim. suostumuslaki ja naiskiintiöt johtopaikoille, mutta parisuhteen raha-asioissa he eivät halua tasa-arvoa vaan haluavat elää miehen rahoilla. 

Kuka sinut pakotti? Itse valitsit suostua, ihan oma valintasi. Ihme nysväke pelkuri.

Vierailija
60/68 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mun äitini nainen ollenkaan kun on koko aikuisuutensa elättänyt isää, joka on työttömänä viettänyt tyytyväisenä suurimman osan elämästään. Äiti on myös hoitanut lapset ja kodin, jota isä ei niitäkään ole jaksanut tehdä.

Että sellaisia ne naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme