Onko tämä hyväksyttävä syy lopettaa parisuhde?
Eli ollaan oltu yhdessä vähän päälle pari vuotta. Ollaan nelikymppisiä.
Olen tullut siihen tulokseen, että nainen ei rakasta minua. En ole varma välittääkö edes.
Kyseessä on klassinen tapaus naisesta, joka on saanut itseään parempia miehiä nuorempana. Nyt olisi sitten tyytyminen minuun.
Luulen, että nainen on kanssani lähinnä siksi, että saa jonkun joka tukee ja kuuntelee häntä hänen viikottaisissa kriiseissään ja jolta saa seksiä ( jonka aikana voi miettiä niitä ex-miehiä joita teki enemmän mieli kuin minua). Eikä ravintolaillalliset ja joululahjat yms nekään tietty mikään huono juttu ole.
Jos jätän hänet, tulen luultavasti jäämään yksin. Mahdollisesti pitkäksi aikaa. Niin pitkäksi aikaa, että koko ajatus on täysin vieras naisille, kun seuraa yleensä löytyy.
Nainen ei sinänsä ole tehnyt mitään väärää suhteessa, eli en olisi esim pettämisen takia jättämässä. Tai, voihan sen eräänlaiseksi "petokseksi" laskea, että olen hänen mielestään enimmäkseen ihan turha jätkä, mutta kanssani voi kuitenkin olla kunhan riittävästi hyötyy.
Kommentit (68)
Kuulostaa siltä, että kylmän tyttöystävän sijaan Ap:n ongelma on krooninen Red Pill -myrkytys. Mieli on jumittunut tällaiseen incelp*skaan eikä pysty enää normaaliin parisuhteeseen.
Kannattaa ajatella rakastatko itse. Harvoin parisuhteessa molemmat rakastaa yhtä paljon. Jos viihdyt hänen seurassaan, seksiä on mielestäsi hyvin ja ajattelet, että ilman häntä olisit onnettomanpi, pystytte ehkä puhumaan ja yhdessä miettimään, miten parisuhdettanne voisi kohentaa.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta suhde ja etsi itsellesi nainen toisesta kulttuurista, jos täältä ei löydy sinusta fyysisesti kiinnostuvaa naista? Se ei ole minulta pois, vaikka jotkut miehet etsivät vaimoa muualta. Toivotan sinulle onnea.
suomalainen nainen
meinaatko että lompakko auki ja thainainen tilalle? Sitten onkin hyvin kun tietää että nainen on tullut suomaan elintason ja rahan takia
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että kylmän tyttöystävän sijaan Ap:n ongelma on krooninen Red Pill -myrkytys. Mieli on jumittunut tällaiseen incelp*skaan eikä pysty enää normaaliin parisuhteeseen.
Red pill on totuus naisista.
Ihmisen tulisi jättää naiset rauhaan.
Aloituksen perusteella on hyvin hankala sanoa, mitä naisen mielessä todella liikkuu tai mitkä tämän tuntemukset aloittajaa kohtaan ovat, mutta selvääkin selvemmäksi tulee aloittajan halveksuva suhtautuminen naisystäväänsä. Kannattaa siis erota, mutta ei naisen, vaan noiden omien tunteidesi vuoksi. Ja hei, älä ala uudestaan suhteeseen kenenkään kanssa ennenkuin olet käsitellyt naisiin liittyvät traumasi terapiassa.
Jotenkin surullinen ketju kun monikin vastaaja haluaa ylhäältä alaspäin lytätä aloittajan ilman sen syvällisempää keskustelua. Minä näen aloittajan esittämän totuuden ihan valitettavana inhorealismina. Kyllä tuollaisia suhteita on olemassa ja jotkut sanovat ihan loukaten toiselle päin näköä ettet ole riittävän hyvä ja toisista sen vain huomaa ajan mittaan sanomattakin.
Keskustelin tästä aiheesta eilen terassilla ystäväni kanssa. Miehelle paras lääke saada oma nainen pysymään vierellä ja messissä on aito itsevarmuus. Eikä mikään synnytä tuota aitoa itsevarmuutta paremmin kuin tieto ettei sinun tarvitse olla yksin jos lähdet lätkimään nykyisestä suhteestasi. Tämä ei nyt auta aapeeta. Mutta kunnioitan sinua siitä että sinulla on itsekunnioitusta kun et pidä asioiden nykytilasta.
Tuolla mitään naista ole, inggeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta suhde ja etsi itsellesi nainen toisesta kulttuurista, jos täältä ei löydy sinusta fyysisesti kiinnostuvaa naista? Se ei ole minulta pois, vaikka jotkut miehet etsivät vaimoa muualta. Toivotan sinulle onnea.
suomalainen nainen
Toisesta kulttuurista tulevat olettavat miehen kannattelevan taloudellisesti. Kestääkö aloittajan pää elättämistä? Rakkaus on monissa maissa järkeen perustuvaa.
Näinkö se on aina? Ainoastaan suomalainen pari voi olla yhdessä ilman että toinen pyrkii hyötymään taloudellisesti toisesta? Ei kuulosta uskottavalta.
jaksoin lukea kolmanteen kappaleesee jossa oli jotain sössötystä tyytymisestä.
taas jotain paskaa tasoteoriasta naamioituna tällaiseen satuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomalainen nainen
Toisesta kulttuurista tulevat olettavat miehen kannattelevan taloudellisesti. Kestääkö aloittajan pää elättämistä? Rakkaus on monissa maissa järkeen perustuvaa.
Näinkö se on aina? Ainoastaan suomalainen pari voi olla yhdessä ilman että toinen pyrkii hyötymään taloudellisesti toisesta? Ei kuulosta uskottavalta.
Pohjoismainen. Ne hymyilevät tuontivaimot on kaikki kulttuureista, joissa länsimaisen miehen kuuluu elättää koko naisen suku.
Sitten kai on parempi, kun ei tarvitse arpoa että rakastaako nainen, kun varmasti tietää että se on yhdessä rahan vuoksi.
Ap:lle oikea paikka on terapia, ei suhde.
Mikä tahansa syy on hyväksytty syy, jos siltä tuntuu.
En lukenut kuin otsikon, mutta ihan mikä tahansa on hyväksyttävä syy lopettaa parisuhde. Avioliitostakin saa lähteä ja ottaa eron.
Parisuhde ei ole vankila eikä varsinkaan elinkautinen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullinen ketju kun monikin vastaaja haluaa ylhäältä alaspäin lytätä aloittajan ilman sen syvällisempää keskustelua. Minä näen aloittajan esittämän totuuden ihan valitettavana inhorealismina. Kyllä tuollaisia suhteita on olemassa ja jotkut sanovat ihan loukaten toiselle päin näköä ettet ole riittävän hyvä ja toisista sen vain huomaa ajan mittaan sanomattakin.
Keskustelin tästä aiheesta eilen terassilla ystäväni kanssa. Miehelle paras lääke saada oma nainen pysymään vierellä ja messissä on aito itsevarmuus. Eikä mikään synnytä tuota aitoa itsevarmuutta paremmin kuin tieto ettei sinun tarvitse olla yksin jos lähdet lätkimään nykyisestä suhteestasi. Tämä ei nyt auta aapeeta. Mutta kunnioitan sinua siitä että sinulla on itsekunnioitusta kun et pidä asioiden nykytilasta.
Tämä on totta, mutta äärimmäisen hankala toteuttaa.
Vain jotkut top5% miehet voivat luottaa siihen että uusi löytyy vaivattomasti.
Esim. mulla loppui lyhyt tapailu 2017 alussa ja edelleenkin olen yksin.
Juuri tuon takia olen epätoivoinen koska jos tapailu loppuu niin voi mennä seuraavat neljä vuotta yksin.
No huhhuh, kyllä on hyväksyttävää lopettaa parisuhde koska on itse vainharhainen ajatuspoliisi ja vähättelee (samalla yrittäen vähättelyä syyllistämällä perustella) toista minkä kerkeää. Todella hyvä lopettaa parisuhde kun huomaa, että se ei tee itseä eikä varmasti toistakaan osapuolta onnellisemmaksi kuin yksin olisi.
Rakkaudettomuus on aina hyvä syy lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
-itsekunnioitusta
-naista
On
-ihmisviha
-naisviha
-incel-ideologia
-vääristelty tasoteoria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen vaihtoehto voisi olla se, että et jätä naista mutta itsekin alat välinpitämättömäksi ja etsit samalla parempaa kumppania.
Jos tulee merkkejä, että naiseni etsii toista miestä, mutta aikoisin silti jatkaa suhteessa, niin ehdottomasti aion kyllä etsiä samalla parempaa kumppania itsekin.
t. ap
Äh. Kiemurtelet.
Ehkä Kumpikin kiemurtelee?
Ole suora. Mitä sinä itse tuolta suhteelta haluat? Miltä se sinusta näyttää/ tuntuu.
Oletko tarkkailija vai aktiivi?
Toimi. Puhu. Ryhti suoraksi. Kunnioitus tulee siitä, että
tulet esiin. Sinä. Olet juuri hyvä omana itsenäsi.
Puhut siitä suhteen ytimestä. Se on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen vaihtoehto voisi olla se, että et jätä naista mutta itsekin alat välinpitämättömäksi ja etsit samalla parempaa kumppania.
Jos tulee merkkejä, että naiseni etsii toista miestä, mutta aikoisin silti jatkaa suhteessa, niin ehdottomasti aion kyllä etsiä samalla parempaa kumppania itsekin.
t. ap
Äh. Kiemurtelet.
Ehkä Kumpikin kiemurtelee?Ole suora. Mitä sinä itse tuolta suhteelta haluat? Miltä se sinusta näyttää/ tuntuu.
Oletko tarkkailija vai aktiivi?Toimi. Puhu. Ryhti suoraksi. Kunnioitus tulee siitä, että
tulet esiin. Sinä. Olet juuri hyvä omana itsenäsi.
Puhut siitä suhteen ytimestä. Se on tärkeää.
Luulen että ap tiedostaa sen tosiasian, että useimpien naisten kohdalla, tälleen vähemmän suosittuna miehenä, jos oikein lataa suoraan tosiasioita suhteesta pöytään ja sanoo että "mun rajani on nää ja haluan tältä suhteelta tätä ja tätä", niin nainen sanoo että "halua yksinäs vaan" ja lähtee samantien baariin hakemaan chadia lohdutusnussijaksi. Näin se vaan menee. Naiset ei kestä suoraa lähestymistapaa, varsinkaan miehiltä joilla ei naisten mielestä ole "varaa" siihen.
Lähesty ongelman ratkaisua niin, että ainakaan tilanteesi ei tule muuttumaan paremmaksi nykyisen mötkyn kanssa. Jätän johtopäätöksen tekemisen sinulle itsellesi.