Miten hillitä vauvakuumetta?
Täytän loppuvuodesta 28. Mies täyttää alkuvuodesta 30. Olemme olleet yhdessä 9 vuotta ja hiljattain menimme myös naimisiin.
Olen puhunut haaveistani saada vauva jo vuosia ja hiljalleen mies on myös suostuvainen. Yrittämisen aloitamme loppuvuodesta.
Pääni valtaa tällä hetkellä pelkät vauva-asiat ja puhelenkin miehelle päivittäin vauvoista. Miten pystyisin hillitsemään itseäni? Yritykseen ei kuitenkaan ole enää kauaa.
Tuntuu, että olen jo ikäloppu ja jokainen kuukausi on heitetty hukkaan.
Kommentit (66)
Aivot kehittyvät vähintään 25-vuotiaaksi asti fyysisesti. Lähes kaikki sikiämispäätökset tehdään keskenkasvuisilla aivoilla.
Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
Miehet panevat vaikka ilman kortsua vaikkeivat lasta halua ja naiset synnyttävät lisää ja lisää vaikka maapallo on jo täynnä...
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Itselläni on myös vauvakuume, olen hyvä äiti ja kehossa sen tuntee.
Niin ärsyttävää, olen myös 28. Mutta varmaan se tulee tässä iässä. On jo yksi lapsi.
Miksi haluat tuottaa maailmaan lisään kärsijöitä, jotka tulevat mitä todennäköisimmän elämään epätyydyttävän ja kärsimyksen täyteisen elämän, raatamaan aamusta iltaan epätyydyttävässä työssä, kärsimään sairauksista, ihmissuhdeongelmista, mahdollisista onnettomuuksista ja taloudellisista ongelmista? Siksikö, että nämä pääsisivät jakamaan tämän saman ihanuuden taas uudelle sukupolvelle joka jatkaa samaa tarkoituksetonta oravanpyörää?
Keskity nyky hetkeen, työ? Opiskelu? Mitä teetkin. Ajattele lasta sitten kun on se aika. Jos sinulla jää aikaa lapsen ajatteluun, buukkaa itsellesi muuta tekemistä ja keskity siihen.