Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hillitä vauvakuumetta?

Vierailija
25.06.2022 |

Täytän loppuvuodesta 28. Mies täyttää alkuvuodesta 30. Olemme olleet yhdessä 9 vuotta ja hiljattain menimme myös naimisiin.

Olen puhunut haaveistani saada vauva jo vuosia ja hiljalleen mies on myös suostuvainen. Yrittämisen aloitamme loppuvuodesta.

Pääni valtaa tällä hetkellä pelkät vauva-asiat ja puhelenkin miehelle päivittäin vauvoista. Miten pystyisin hillitsemään itseäni? Yritykseen ei kuitenkaan ole enää kauaa.

Tuntuu, että olen jo ikäloppu ja jokainen kuukausi on heitetty hukkaan.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirsk. Taas yksi mies joka hokee kohta kulta, kohta. :D

Uskoo ken haluaa.

Maailman vanhin kikka saada viemäri pysymään vielä muutama vuosi kun jankkaa sille että pääsee kohta porsimaan :D

Vierailija
22/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anatakaa palaa! Ehkäisy pois ja menox! On muuten parasta seksiä: jännitystä, rakkautta, huumaa. Suorittamaan ei kannata lasten kanssa ryhtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin hauskaa kuin ne hormoonit laittaa ihmiset sekaisin. Kukaan täysjärkisenä tekisikään yhtään kakaraa.

Täällä on hyvä avautua, eikä toimia kuten oma emä joka avautui meille pienille lapsille siitä että katuu meitä kun koituikin niin paljon työtä eikä pelkkää ilakointia.

Vierailija
24/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vasta loppuvuodesta? Miksei heti? Voi olla, että joudutte yrittämään vuosia. 

Vierailija
25/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirsk. Taas yksi mies joka hokee kohta kulta, kohta. :D

Uskoo ken haluaa.

9v yhdessä ja mies 30. Voisi kuvitella, että lastenteosta on kyselty noin miljoonaan kertaan ja viime aikoina yhä painokkaammin selvää vastausta edellyttäen kun ikä alkaa lähennellä kolmeakymppiä. Nyt on sitten näytetty jo keltaista valoa, joka vaihtuu mahdollisesti vuoden vaihteessa. Tai sitten ei... Mulla menisi kyllä hermo tuon miehen kanssa pahasti. Jos olisin lapsirakas ap niin en yrittäisi muuttaa itseäni sovun säilymiseksi, vältellä lapsista puhumista ja niiden ajatteluakin... hitto mikä mies, kiva olisi jos voisi suoraan sanoa. Jos päätyy tekemään tuon kanssa lapsen niin ei hän osaa sanoa selkeää sanaa mihinkään. Se tulee olemaan tuota, että saa vain arvailla mitä mies tahtoo ja vastuun välttelyä siitä onko ap käsittänyt oikein vai sittenkin väärin tai ajatellut vääriä asioita. hyi

Vierailija
26/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin nähty. Pahimpia on juuri nämä pitkät liitot johon lapset tulevat. Sitten "kaikki muuttuu" "mies ei ota tarpeeksi vastuuta vaa pakenee töihin", jos vauvaa ei ole 10 vuoteen hankittu sille on syy ja se tulee rikkomaan koko suhteen. Toinen mahdollisuus on, että mies vain pitää ap löysässä hirressä. Tässäkin tapauksessa ap voi "huijata" ja tulla raskaaksi, mutta silloin palataan kohtaan yksi.

Vierailija
27/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo edellä mainitut vinkit ei ainakaan itsellä auta, koska on jo lapsia ja tiedän mitä se on. Vauvan hoitaminen vaan pahentaa kuumetta omalla kohdalla... Voithan yrittää kysyä, voisitteko aloittaa yrittämisen heti? Ei se vauva välttämättä ekasta kerrasta tule, onko keskimääräinen yritys aika jopa 6kk

Vierailija
28/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo edellä mainitut vinkit ei ainakaan itsellä auta, koska on jo lapsia ja tiedän mitä se on. Vauvan hoitaminen vaan pahentaa kuumetta omalla kohdalla... Voithan yrittää kysyä, voisitteko aloittaa yrittämisen heti? Ei se vauva välttämättä ekasta kerrasta tule, onko keskimääräinen yritys aika jopa 6kk

Riippuu ihan ehkäisystä ja kauanko sitä on käyttänyt. Vähintään pelkälle kondoomille pitäisi nyt alkaa jos loppuvuodesta lasta haluaa. Naisille pitäisi kertoa selvemmin, että hormonaalinenehkäisy kestää monesti jopa vuosia sen lopettamisen jälkeen.

Vierailija
29/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäloppu? Vähemmän kuin ensisynnyttäjien keski-ikä.

Vähemmän kuin suomessa, mutta sairaalassa on silti luokiteltu vanhaksi ensisynnyttäjäksi.

Vierailija
30/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki numero 1: älä tee lasta miehen kanssa, joka ei vastaa toiveeseesi saada lapsi "tottakai rakas haluan lapsen sinun kanssasi, milloin aloitetaan harjoitukset".

Tämä ei ole vitsi. Mihinkään mutku-sitku-selittelyihin en olisi langennut, eikä onneksi tarvinnut. Kyllä nainen tietää milloin on hyvä aika lapselle.

Vierailija
31/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loppuvuodesta? Minulla tulee myös mieleen miehen viivästys yritys tuosta. Raskaus ei ala miehen aikataulun mukaan ja sitä voi joutua odottamaan. Varsinkin jos sinulla pillerit käytössä, niin ensimmäiseen puoleen vuoteen niiden lopetuksesta ei kannata edes haaveilla raskaudesta.

Olen itsekin potenut aivan älytöntä vauvakuumetta useampaan otteeseen. Ohi ovat menneet ajan kanssa ja keskittymällä muihin mielenkiintoisiin asioihin elämässä. Helppoa sitä ei ole sivuuttaa, mutta ainakin itselläni ainut mikä on auttanut. Paitsi ensimmäinen, joka meni ohi vasta lapseni tultua maailmaan, kun olin vähän yli 20-vuotias. Nyt kun esikoinen on koululainen, niin päätimme, että voisimme sittenkin tehdä vielä toisen ja vaikka olen tässä vuosien varrella potenut vauvakuumetta, niin nyt minulla ei sellaista ole, vaikka nyt sitä tarvittaisiin! Viikon päästä alkaa ensimmäinen yrityskierto ja ilman vauvakuumetta se tuntuu vain pelottavalta.

Vierailija
32/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan ehkäisystä ja kauanko sitä on käyttänyt. Vähintään pelkälle kondoomille pitäisi nyt alkaa jos loppuvuodesta lasta haluaa. Naisille pitäisi kertoa selvemmin, että hormonaalinenehkäisy kestää monesti jopa vuosia sen lopettamisen jälkeen.

Ei se ihan näinkään mene. Mulle joskus gyne sanoi, että jos on ollut vuosia säännölliset kuukautiset ennen hormonaalisen ehkäisyn aloittamista (mulla esim 10 vuotta), niin todennäköisesti kierto palautuu normaaliksi aika lailla heti hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Toki myöskään tavatonta ei ole, että keho ottaa sen 6kk ennen kuin kierto palautuu normaaliksi.

Ne tapaukset on sitten erikseen, joilla hormanaalinen ehkäisy on aloitettu ennen kuin kierto on muuttunut säännölliseksi. Heillä kun menee aikaa siihen kierron säännöllistymiseenkin, kun se prosessi on silloin aikanaan keskeytetty hormooneilla.

Vierailija
33/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must Lie Situation

Vierailija
34/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ehdoilla mennään tässäkin ja miellytetään sitä sitten viimeisillään raskaanakin vielä ja lapsen synnyttyä. Ei toki miehen kannata olla tukenasi vielä tai välittää, kyllä se sitten muuttuu kun pulla on uunissa ja on tulossa isäksi... mitään kriisiä ei tule... ja vaikka tulisikin niin sinä kestät mitä vain miehen vuoksi. Voih. Mä en kyllä tekisi lasta miehen kanssa, joka ei olisi vähintään yhtä innoissaan kuin minä ja valmis ja halukas puhumaan aiheesta. Jos ei sitä ole niin eipä siltä voi paljon odottaa asian suhteen. Valitettavasti ihmiset tuppaavat tutkitusti pitämään parisuhteitaan muiden parisuhteita parempina ja parempina kuin ne ovatkaan ja 10 v "yhdessä perhe-elämään valmistautunut" pari kuvittelee helposti kaiken olevan heille helpompaa. Siihen kuitenkin vaikuttaa paljon se kuinka paljon he haluavat samoja asioita, kuten kaikilla.

Vierailija
35/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkl miehet! Mitä hyötyä muutaman kk:n odottamisesta on. Sitä paitsi lapselle parempi syntyä alkuvuodesta joten nyt kannattaisi jo peitto heilua. Jos mies tuollaisen ajan on antanut, niin minusta voit jo tehdä oman ratkaisusi vähän ennalta ja jättää ehkäisyn pois (jos siis se on sinun vastuullasi).

Vierailija
36/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi hillitä? Jos ihminen jotain haluaa, sitä pitää tavoitella! Se on mun asenne ja oon tyytyväinen elämääni.

Vierailija
37/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki numero 1: älä tee lasta miehen kanssa, joka ei vastaa toiveeseesi saada lapsi "tottakai rakas haluan lapsen sinun kanssasi, milloin aloitetaan harjoitukset".

Tämä ei ole vitsi. Mihinkään mutku-sitku-selittelyihin en olisi langennut, eikä onneksi tarvinnut. Kyllä nainen tietää milloin on hyvä aika lapselle.

Itse en haluaisi lasta miehelle joka siittää naisen kuin naisen ensimmisestä pyynnöstä. Näillä usein onkin ruokkomaksuja sinne tänne makseltavana..

Vierailija
38/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi lasta miehelle joka siittää naisen kuin naisen ensimmisestä pyynnöstä. Näillä usein onkin ruokkomaksuja sinne tänne makseltavana..

Juu mieluummin sellaiselle, jolle koko ajatus on vastenmielinen, muttei sitäkään ihan suoraan sano, jottei sulle tulisi paha mieli. eri

Vierailija
39/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole paritellut neljään vuoteen.

N30

Pistä Tinderistä Serbiaan signaalia. Saadaan sutkin tiineeksi. Rome2rio kautta näkee halvimman matkustustavan.

Vierailija
40/66 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on luonnollista lapsentekoaikaa. Syntyy keväällä ja on kesän alussa jo rutiinit hallussa ja voit nauttia vauvaelämästä synnytyksestä jo toipuneena.