Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?
Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?
Kommentit (289)
Silloin nuorena pölvästinä oli vähän väliä ihastunut ja rakastunut johonkin sutturaan, mitä sattui samoilla kulmilla asumaan ja liikkumaan. Mistään ei vaan irronnut, ekaa pillun saantia piti odotella 23-vuotiaaksi asti.
Ja nuoruuden pitäisi olla elämän parasta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sitä oli niinkuin jossain pilvessä eikä halunnut nähdä toisessa mitään huonoa. Olin kuin jossain transsissa ja sitten kun ihastus alkoi raivoamaan minulle, sitä oli hyvin vaikea käsittää. Siihen transsiin alkoi tulemaan säröjä ja heräilin pikkuhiljaa todellisuuteen näkemään millainen se toinen oikeasti oli.
"Rakastuit" siis tunteeseesi, täydellisyyden harhaan, et naiseen. Jos oikeasto olisit rakastunut naiseesi ihmisenä, olisit rakastanut häntä myös puutteineen. Mies sanoo tänään rakastavansa, tulee suraavana päivänä eri mielisyyttä, etkä koskaan kuule tuosta miehestä enää. Se on miehen käsitys rakkaudesta, täydellisyyden harha.
Isä antoi aikanaan korvaamattoman hyvän neuvon. MIEHET ei juokse naisten perässä!!
Vierailija kirjoitti:
Isä antoi aikanaan korvaamattoman hyvän neuvon. MIEHET ei juokse naisten perässä!!
Äiti antoi aikanaan korvaamattoman hyvän neuvon. NAISET ei juokse miesten perässä!!
Siinäpä sitten pulma ratkaistavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut palavasti ihastunut viitisen kertaa elämässäni...Harmi vain että koskaan ei tunteisiinni ole vastattu.
Olen aina "tyytynyt" suhteissani.
m34
Hmm. Ehkä kannattaa yrittää sellaista oikeaa ihastusta.
Tee lista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti antoi aikanaan korvaamattoman hyvän neuvon. NAISET ei juokse miesten perässä!!
Siinäpä sitten pulma ratkaistavaksi.
Niin, juuri tämän takia isä oli oikeassa.
Useita kertoja päivässä. Riittää vaaleat pitkät hiukset hulmuamassa, hohtavat valkoiset hampaat ja notkean siro ja sorja vartalo.
Miehellä pitää olla se tyhjennysastia kuitenkin.