Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?

Vierailija
22.06.2022 |

Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?

Kommentit (289)

Vierailija
281/289 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrran olen.

Vähän kliseisesti tapasimme tinderissä. Kävimme treffeillä melko pian matchin jälkeen, menimme paikalliseen sushibuffaan töiden jälkeen eikä siinä vielä tapahtunut mitään ihmeellistä, muuta kuin että sovimme tapaavamme uudestaan. Aloimme tämän tapaamisen jälkeen viestittelemään melko tiiviistikin ja seuraavan kerran kun tapasimme, kävelimme vain ympäri kaupungia (koska oli ensimmäisiä lämpimiä kesäiltoja, nautimme ulkonaolosta), juttelimme ja nauroimme. Tajusin kotiin tullessani että olen ihanstunut.

Tapailumme jatkui, ja eteni varovasti. Kävimme yhdessä konsertissa, leffassa mutta emme jotenkin uskaltaneet ehdottaa menemistä toistemme luokse. Olin aivan korviani myöten ihastunut, meillä oli tapana kirjoittaa välillä aika pitkiäkin viestejä joten käytännöllisin tähän oli sähköposti ja molemmat teki sisäsiistiä toimistotyötä, joten viestejä välillä viu

Miehellä pitää olla se tyhjennysastia kuitenkin.

Vierailija
282/289 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin nuorena pölvästinä oli vähän väliä ihastunut ja rakastunut johonkin sutturaan, mitä sattui samoilla kulmilla asumaan ja liikkumaan. Mistään ei vaan irronnut, ekaa pillun saantia piti odotella 23-vuotiaaksi asti. 

Ja nuoruuden pitäisi olla elämän parasta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/289 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sitä oli niinkuin jossain pilvessä eikä halunnut nähdä toisessa mitään huonoa. Olin kuin jossain transsissa ja sitten kun ihastus alkoi raivoamaan minulle, sitä oli hyvin vaikea käsittää. Siihen transsiin alkoi tulemaan säröjä ja heräilin pikkuhiljaa todellisuuteen näkemään millainen se toinen oikeasti oli.

"Rakastuit" siis tunteeseesi, täydellisyyden harhaan, et naiseen.  Jos oikeasto olisit rakastunut naiseesi ihmisenä, olisit rakastanut häntä myös puutteineen. Mies sanoo tänään rakastavansa, tulee suraavana päivänä eri mielisyyttä, etkä koskaan kuule tuosta miehestä enää. Se on miehen käsitys rakkaudesta, täydellisyyden harha.

Vierailija
284/289 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä antoi aikanaan korvaamattoman hyvän neuvon. MIEHET ei juokse naisten perässä!!

Vierailija
285/289 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä antoi aikanaan korvaamattoman hyvän neuvon. MIEHET ei juokse naisten perässä!!

Äiti antoi aikanaan korvaamattoman hyvän neuvon. NAISET ei juokse miesten perässä!!

Siinäpä sitten pulma ratkaistavaksi.

Vierailija
286/289 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut palavasti ihastunut viitisen kertaa elämässäni...Harmi vain että koskaan ei tunteisiinni ole vastattu.

Olen aina "tyytynyt" suhteissani.

m34

Hmm. Ehkä kannattaa yrittää sellaista oikeaa ihastusta.

Tee lista. 

Vierailija
287/289 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti antoi aikanaan korvaamattoman hyvän neuvon. NAISET ei juokse miesten perässä!!

Siinäpä sitten pulma ratkaistavaksi.

Niin, juuri tämän takia isä oli oikeassa.

Vierailija
288/289 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja päivässä. Riittää vaaleat pitkät hiukset hulmuamassa, hohtavat valkoiset hampaat ja notkean siro ja sorja vartalo.

Vierailija
289/289 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi