Nainen! Teeskenteletkö/valehteletko saavasi orgasmin miehen mieliksi?
Minä en saa orgasmia yhdynnässä enkä juuri koskaan esileikissä miehen kanssa. Teeskentelen joskus orgasmia ja mies selvästi ylpistyy ja luulee olevansa taitava rakastaja.
Itse pystyn tuottamaan parissa minuutissa itselleni orgasmin dildolla tai vibraattorilla.
Kommentit (124)
Mä en koskaan jaksa kuunnella naisen juttuja, koska ne on äärimmäisen tylsiä. Teeskentelen joskus kuuntelevani ja nainen selvästi ilahtuu ja luulee olevansa älykäs ja mielenkiintoinen.
Viihdyn paljon paremmin kun nainen ei ole paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ymmärtää klitoriksen päälle, ja haluaa aina sitä huolella huomioida. Hän sitä suorastaan palvoo, ja aiheuttaakin päivittäin paljon nautintoa ja orgasmeja eritavoin. En vaihtaisi!
Ja tästäkin kolme hiekkap.llua on erimieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ymmärtää klitoriksen päälle, ja haluaa aina sitä huolella huomioida. Hän sitä suorastaan palvoo, ja aiheuttaakin päivittäin paljon nautintoa ja orgasmeja eritavoin. En vaihtaisi!
Alapeukku ei (aina) tarkoita että olisi eri mieltä. Ehkä vain kyllästyttää kuunnella vuodesta toiseen tuota yhtä ja samaa joka ketjussa. Kyllä kaikki sen jo tietää, ihanaa seksiä ihanjokapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku ei (aina) tarkoita että olisi eri mieltä. Ehkä vain kyllästyttää kuunnella vuodesta toiseen tuota yhtä ja samaa joka ketjussa. Kyllä kaikki sen jo tietää, ihanaa seksiä ihanjokapäivä.
Hemmetin huonotuuliseksi se ihanaseksi tuntuu hänet silti tekevän. Kannattaisikohan vähentää ja jättää vaikka edesjokatoinenpäivä väliin?
Kun ei täällä muuta tehdä kuin haukutaan naisia, niin kertokaa nyt sitten millainen naisen pitäisi olla, ja mitä seksissä pitäisi tehdä ja miten sitten nauttia. Absurdia, mutta kokeillaas näinpäin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei täällä muuta tehdä kuin haukutaan naisia, niin kertokaa nyt sitten millainen naisen pitäisi olla, ja mitä seksissä pitäisi tehdä ja miten sitten nauttia. Absurdia, mutta kokeillaas näinpäin sitten.
Mitä jos nötekisit tästä OMAN ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Toistan.
Ihanjokapäivä. Sä olet todella erikoinen kun et koskaan osallistu siihen keskusteluun aiheen kautta. Toisessaketjussa kailotat että naiset teeskentelevät orgasmin jos saavat sen yhdynnässä. Vaikuttaa siltä että koko foorumi on sinulle temmellyskenttä aiheesta viis.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sun kannattaisi kysyä tämä OMALTA mieheltäsi.
Vai luuletko, että kaikki pitävät samoista jutuista. Taidat kyllä luulla.
Kerro millainen sinä olet sängyssä, niin minä sitten kerron mikä on OK ja mikä taas ei.
Nainen helposti feikkaa orgasmia, jos ei tunne intohimoa miestään kohtaan ja jos seksi ei yhtään kiinnosta. Hän haluaa mieluummin olla rauhassa kuin antaa miehen olla jalkovälissään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen helposti feikkaa orgasmia, jos ei tunne intohimoa miestään kohtaan ja jos seksi ei yhtään kiinnosta. Hän haluaa mieluummin olla rauhassa kuin antaa miehen olla jalkovälissään.
Miksi sellainen nainen on sen miehen kanssa? En ymmärrä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellainen nainen on sen miehen kanssa? En ymmärrä ollenkaan.
Yksi sana, raha.
Onko teille miehille tosiaan seksi vain "jalkovälissä oloa, eli panoa" sehän on monasti todettu, ettei se ole naiselle se paras juttu, ei kaikille ainakaan. Ei esim minulle.
Jos ei saa sitä mistä nauttii, jää se sitten pois.
Vierailija kirjoitti:
Onko teille miehille tosiaan seksi vain "jalkovälissä oloa, eli panoa" sehän on monasti todettu, ettei se ole naiselle se paras juttu, ei kaikille ainakaan. Ei esim minulle.
Jos ei saa sitä mistä nauttii, jää se sitten pois.
...jälleen.
Ihanjokapäivä. Sä olet todella erikoinen kun et koskaan osallistu siihen keskusteluun aiheen kautta. Toisessaketjussa kailotat että naiset teeskentelevät orgasmin jos saavat sen yhdynnässä. Vaikuttaa siltä että koko foorumi on sinulle temmellyskenttä aiheesta viis.
Mun ei tarvitse teeskennellä orgasmeja. :) Mieheni pitää huolen siitä, että saan niitä useita joka rakastelukerralla. Olenkin kysynyt, onko osa hänen nautintoaan nähdä minun nauttivan, ja hän on vastannut myöntävästi.
Keski-ikäisenäkin voi löytää onnen. Aiemmin en tiennyt mitä hyvä parisuhde on.
Luulenpa, että rakastelussa termit hukassa. Rakastelu ei ole samakuin yhdyntä, se voi olla mitä vaan jolla toisen saa extaasiin.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että rakastelussa termit hukassa. Rakastelu ei ole samakuin yhdyntä, se voi olla mitä vaan jolla toisen saa extaasiin.
Rakastelukerta = rakastelu 🤦🏻
Teeskentelen kyllä, ja häpeän sitä. En voi lopettaakkaan.
Miten voisin lopettaakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sun kannattaisi kysyä tämä OMALTA mieheltäsi.
Vai luuletko, että kaikki pitävät samoista jutuista. Taidat kyllä luulla.
Kerro millainen sinä olet sängyssä, niin minä sitten kerron mikä on OK ja mikä taas ei.
Etkö taaskaan aio vastata mitään?
Vierailija kirjoitti:
Teeskentelen kyllä, ja häpeän sitä. En voi lopettaakkaan.
Miten voisin lopettaakkaan.
Lopettalla sen teeskentelyn.
Ja kaikkia naisiakin. Mutta joillekin tulee turvallisempi olo, kun monimutkaisen maailman yksinkertaistaa helpommin hyväksyttäväksi malliksi.