Nainen! Teeskenteletkö/valehteletko saavasi orgasmin miehen mieliksi?
Minä en saa orgasmia yhdynnässä enkä juuri koskaan esileikissä miehen kanssa. Teeskentelen joskus orgasmia ja mies selvästi ylpistyy ja luulee olevansa taitava rakastaja.
Itse pystyn tuottamaan parissa minuutissa itselleni orgasmin dildolla tai vibraattorilla.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa orgasmia, mutta teeskentelen saavani sen. Mies on itsekäs ja hän on lukenut mediasta, että tosimies pystyy antamaan naiselle tajunnan räjäyttävän orgasmin. Mies luulee olevansa tällainen rakastaja. Hän hieroo klitoristani, sormeilee p*lluani ja panee. Mies ärsyntyy ja syyttää minua, kun en saa.
Minulla ei ole muuta keinoa, kuin teeskennellä orgasmia että saan miehen lopettamaan. Jalkovälinikin on jo arka. Teeskentely uppoaa täydestä ja mies on tyytyväinen itseensä.
Mies on varmaan lukenut tältä palstalta liikaa erään yhden tietyn kirjoittajan neuvoja naisen nautinnosta.
Kerroppas sinä miten sen naisen saa nauttimaan, olet näemmä asiantuntija, kun torppaat naisten itse kertomat asiat.
Älä pidätä hengitystäsi vastausta odottaessasi...
Sinkkuteen kuuluu erilaiset teeskentelyt, mutta että parisuhteessa teeskennellään. Sinkkuna tulee teeskenneltyä vaikka mitä että saa, esim kiinnostunutta mitä asiaa sillä toisella on. On pushuppeja, korsettia, ja tarkointehtyjä meikkejä että vastapuoli kiinnostuu. Jos sattuu olemaan huonoa seksi, niin harva sanoo suoraan että seksi oli kanssasi huonoa, vaan teeskennellään. Se mitä en ymmärrä, että miksi aletaan parisuhteeseen sellasen kanssa joka ei tajua mitään ja miellytä itseä? Loppupeleissä tämä kertoo enemmän teeskentelijästä kuin siitä jolle teeskennellään.
"Mies panee, sormeille ja hinkkaa vielä klitoristakin. Etkä silti saa."
En mäkään kyllä saisi, jos joku hinkkaisi klitoristani. Sitä pitää käsitellä hellästi.
Tuskin mieskään haluaa, että kullia vedetään edestaskas kuivana tuhatta ja sataa runtaten.
En nauti rakastelusta enkä saa orgasmia mieheni kanssa. En valita asiasta, koska lapset ja koti on kuitenkin minulle tärkeimpiiä. Dildolla tai vibraattorilla pystyn saamaan orgasmin, silloin kun haluan.
Orgasmin saannin tärkeyttä liioitellaan. Se on vain lyhyt hetki sukuelinten kouristelua. Ei sen tavoittelu rakastellessa ole vaivan arvoista.
Vierailija kirjoitti:
En nauti rakastelusta enkä saa orgasmia mieheni kanssa. En valita asiasta, koska lapset ja koti on kuitenkin minulle tärkeimpiiä. Dildolla tai vibraattorilla pystyn saamaan orgasmin, silloin kun haluan.
Olisihan se hölmöä valittaa kun olet miehesi itse valinnut omilla kriteereilläsi.
Miksi teeskennellä jos miehellä 15cm minimuna, jolla ei voi antaa orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teeskennellä jos miehellä 15cm minimuna, jolla ei voi antaa orgasmia?
Teeskentely ei ole Askonkaan mielestä järkevää.
Vierailija kirjoitti:
"Mies panee, sormeille ja hinkkaa vielä klitoristakin. Etkä silti saa."
En mäkään kyllä saisi, jos joku hinkkaisi klitoristani. Sitä pitää käsitellä hellästi.
Tuskin mieskään haluaa, että kullia vedetään edestaskas kuivana tuhatta ja sataa runtaten.
Näsäviisastelu, ihana harrastus...
Vierailija kirjoitti:
Orgasmin saannin tärkeyttä liioitellaan. Se on vain lyhyt hetki sukuelinten kouristelua. Ei sen tavoittelu rakastellessa ole vaivan arvoista.
Tämä on sellasten henkilöiden mielipide, jotka eivät ole saaneet tai kykene saamaan kunnon orkkuja.
Olemme olleet liitossa 30 vuotta. Silloin harvoin, kun nussimme mies laukeaa. Itse saatan tuntea joskus pientä värähtelyä p*llussani. Useimmiten paneminen ei aiheuta mitään ylimääräisiä tuntemuksia. Se on meillä normaalia seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet liitossa 30 vuotta. Silloin harvoin, kun nussimme mies laukeaa. Itse saatan tuntea joskus pientä värähtelyä p*llussani. Useimmiten paneminen ei aiheuta mitään ylimääräisiä tuntemuksia. Se on meillä normaalia seksiä.
Eikö miehesi tyydytä sinua sitten muullatavoin? 30 vuotta ilman orgasmeja on minusta kauhea ajatus, siis MINUSTA.
Onhan muitakin tapoja kuin se paneminen.
Olemma vanha pari. Myönnän teeskentelyn tapahtunut useinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehesi tyydytä sinua sitten muullatavoin? 30 vuotta ilman orgasmeja on minusta kauhea ajatus, siis MINUSTA.
Onhan muitakin tapoja kuin se paneminen.
Selvästi hän on valinnut elää niin.
Suostuttelin miehen panemaan, että saisin pari lasta. En siinä orgasmin saantia miettinyt. Sen jälkeen seksi on ollut yhdentekevää.
" Vaimon jokainen tuntuva sukupuolinen kiihotus, joka ei pääty orgasmiin, on vahingollinen, ja usein toistuessaan sellaiset aiheuttavat kestäviä tai joka tapauksessa vaikeasti korjattavia haittoja sekä ruumiille että sielulle."
Th. van de Velde (1873 - 1937) "Onnellinen avioliitto" 1926
Kirja joutui ilmestyttyään Rooman kirkon kiellettyjen kirjojen luetteloon.
Vierailija kirjoitti:
" Vaimon jokainen tuntuva sukupuolinen kiihotus, joka ei pääty orgasmiin, on vahingollinen, ja usein toistuessaan sellaiset aiheuttavat kestäviä tai joka tapauksessa vaikeasti korjattavia haittoja sekä ruumiille että sielulle."
Ihan varmasti. Kuka kestää tuollaista, paitsi monet monet vaimot!!
Ketään ei kiinnosta toisen orgasmit, oikeasti. Nenaisen voihkimiset on ylisuorittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti. Kuka kestää tuollaista, paitsi monet monet vaimot!!
Ihmeellisesti he ovat hakeutuneet sellaiseen tilanteeseen. Masokismiako?
Mies panee, sormeille ja hinkkaa vielä klitoristakin. Etkä silti saa.
Osaatko avata suusi ja puhua? Kyllä on taas tullut selväksi, miten vaikeaa monelle naiselle on avata suutaan ja kertoa mistä pitää ja mitä haluaa.
Teille onkin kyllä ihan oikein jäädä ilman orkkujanne.