Oletko törmännyt rattiraivoon tiellä?
Miten on!
Kerro jos olet.
Kerro myös jos itse olet raivonnu.
Kommentit (11)
Kyllä noita mt-potilaita tuntuu liikenteessä liikkuvan, nykyään avohoidossa vaiketakin tapauksia.
Nuorena olin äkkipikainen kuski, nyt kun ikää on reilummin ajan rauhallisesti eteenkin pimeän aikaan koska näkö huonontunut
Ei nyt varsinaiseen raivoon mutta huvittaviin farmarikuskeihin jotka löytävät kaasupolkimensa vasta sitten kun teslalla menen ohi.
Kyllä nään ja usein teen sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Mites ap itse?
Tie ei ole mikään kilparata minulle.
Ymmärrän että joillakin on joskus kiire, kuten itselläkin,
mutta yleensä pyrin sujuvaan liikenteeseen.
Parikertaa törmännyt rattiraivoon.
Yks oli joku hidastelija (ja mulla hiukan kiire jonnekin) edessä matelija ja kun
lähdin ohittaan iin tyyppi kiihddytti maksimi vauhtiinsa.
Hidastin kun ylinopeussakkoja halunnut. Sitten edessä lyö lukkojarrutuksia.
Toinen kerta oli motarilla kun olin ohituskaistaa etenemässä niin nainen vaihtaa viimetipassa eteeni,
lisäksi vielä tekee ohituskaistalla lukkojarrutuksen.
Mitähän tollasilla päässä liikku?
Aika mielipuolista menoa on nykyään.
sankarit tykkää ajaa takalaudassa kiinni motarillakin. vähän väläytän jarrua johan kuskiksi ilmestyy raivo Ratt virolainen rallikuski.
Kyllä olen, kerran. Tulin moottoritieltä taajaman liittymään ja käännyin siitä oikealle risteävälle valtatielle joka johtaa risteykseen noin 300 m päässä. Valtatielle kääntyessä näin kyllä kauempaa tulevan auton, mutta kääntymiseen oli riittävästi tilaa. Kas, auto lennähtääkin takapuskuriin kiinni ja ajaa seuraavaan risteykseen asti äänimerkki pohjassa pitkät päällä, ja ryhmittyy viereeni.
En katsonut kuljettajaa, mutta takapenkillä istuva lapsi näki mulkoilun. Kuski oli ollut otsa kiinni sivuikkunassaan ja tuijottanut minua. Luulen että kuski itse ajoi epähuomiossa ylinopeutta, ja säikähti kun eteen tulikin auto. Risteysalueella rajoitus muuttuu kahdeksastakympistä kuuteenkymppiin, taisi kuskilta jäädä tämä huomaamatta.
Endast i Finland. Jag vet inte vad ni har för fel i huvudet, men mycket tycks det vara. Den vanligaste situationen är den då någon medtrafikant själv gör fel genom att tex. såsa i vänsterfilen. Då den sedan blir omkörd på högerfil, försöker den först hindra, varefter mittfingret dyker upp. Även mysko inbromsningsövningar är bekanta. Det verkar som om minst 15 % av de finska bilisterna skulle vara mentalfall och livsfarliga för sin omgivning. Detta inkluderar yrkeschaufförer.
Allt detta hinner man med i Finland under somrarna fast man kör rätt lite där. Ni är sjuka.