Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Teeskenteletkö/valehteletko saavasi orgasmin miehen mieliksi?

Vierailija
18.06.2022 |

Minä en saa orgasmia yhdynnässä enkä juuri koskaan esileikissä miehen kanssa. Teeskentelen joskus orgasmia ja mies selvästi ylpistyy ja luulee olevansa taitava rakastaja.

Itse pystyn tuottamaan parissa minuutissa itselleni orgasmin dildolla tai vibraattorilla.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin saannin ihanuutta korostetaan liiaksi. Se on vai hetken supistelu ja kouristelu jalkovälissä. Pelkkä paneminen, vaikka se ei huipentuisi orgasmiin, on nautinnollista. Klitoriksen hieronta ja p*llun nuoleminenkin saattaa kyllästyttää. Mieluummin haluasi nukkua kuin odottaa orgasmia.

Vierailija
22/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pyrkii panemaan jotta saavat orgasminsa. Minä odotan myös orgasmia, jos seksiin ryhdyn. Nautin matkasta sinne, mutta jos jää puuttuman se on huono homma. Tottakai se määränpää on tavoite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikkaaminen on paha juttu, mutta naisen kannalta kovasti ymmrrettävää.

Nainen haluaa yleensä miestä miellyttää. Miehet voisivat kyllä itsekkin opetella jotain naisen nautinnosta, esimerkiksi sen klitoriksen merkityksestä. Mutta, tällääkin palstalla siitä puhuminen on leimattu pahaksi, samoin kuin siitä puhuva nainenkin.

Ja täällähän nainen joka ei saa yhdynnässä, on saanut kuulla olevansa huono ja pantava vaihtoon! Kuka sellaista haluaa siis tunnustaa.

Miettikää miehet. Ja naiet myös, kyllä se puhuminen ja opettaminen on kuitenkin kaikkein parasta, sanonta "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa" ei kyllä ole totta, muutakuin päinvastaisessa asiassa.

Kyllähän se oikeastaan on tottakin, että monet miehet voivat kokea naisen olevan huono, jos ei saa yhdynnässä. Minä tunnustan ainakin, etten saa ja toivon, että suhde päättyy siihen, jos se häiritsee. En ole millään tavalla suhdetta vaille, missä en voi olla se mikä olen ja olen muullakin tavalla epänormaali.

Et ole epänormaali. Et yhtikäs.

Minä olen sitten varmaan epänormaali mies, kun ensimmäisenä ajattelisin epäonnistuneeni, jos nainen ei saisi orgasmia. Olisin nuorena ollut jopa niin jyrkkä, että jos en olisi onnistunut samaan tyttöystävälleni orgasmia yhdynnässä, eli suorittamaan tarvittavaa pillun ja tytön lämmitystä  kuumaksi jotta saisi sitten yhdynnässä orgasmin, olisin ilman muuta katsonut olevan kykenemätön tyydyttämään tytön. Kemiat eivät osuisi tai nuorena ilman muuta syyttäisin oma kokemattomuuttani.  Mutta huono nainen, en uskoisi, koska olisin ihan varma, että joku toinen mies siihen pystyisi. Ihan heti en kyllä olisi luovuttanut, ei luonto olisi antanut periksi. Käyttäisin siihen kaikki maailman temput mitä olemassa. Ei silti, pirusti on joutunut käyttämään muutenkin varmistaessani vaimon orgasmit. Ei nekään ole itsestään tulleet. 

Vaimoni   esitti tuota tavatessamme, että hän on kylmä, jo ekojen kertojen jälkeen. Ei mennyt läpi, koska olin ratkaissut ongelman jo ekalla kerralla yhtyessä. Mutta tuli tyttöystävä kuumotettuakin hulluuden partaalle kuukausi, ennen kuin suostuin yhdyntään.  Sitten lähtikin käsistä heti ekojen työntöjen jälkeen. Nykyisin jo tiedän, ettei vaimo enää saa yhdynnässä, eikä asia häiritse minua enää, koska saa suuseksillä ja sormettamalla aina edelleen. 

Vierailija
24/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa saattaa seksi alkaa kyllästyttää ja intohimo loppua. Nainen kuitenkin haluaa pitää avioliiton kasassa lasten tai muun tähden ja feikkaa, että seksielämä on kunnossa.

Miksi valehtelu naamioidaan aina johkiin muuhun kun kyse on naisesta. Jos se on tylsää, kissa pöydälle ja ratkaisemaan ongelmaa. Todella aikuismaista haudata ongelmat valheiden ja teeskentelyn alle. Tollanen selkärangaton vätys joutas pihalle. Kaikkien elämän tuhlausta.

Vierailija
25/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Miehelläni vain noin 15cm ja se ei riitä.

Siedän häntä vain taloudellisista syistä.

Vierailija
26/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksivälineet ovat mahdollistaneet, että nainen voi tyydyttää tehokkaasti halujaan ilman miestä.

Vierailija
27/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä tästä: Olin miehen (ei oma) ja tämä mies ei tehnyt mitään muuta kuin jyysti. Sanoin että hop, nyt loppui sun lysti ja minä lähden, en saa tästä mitään, joten et saa sinäkään. Noh tota viimistä en sanonut kylläkään.

Jonkun mielestä mun olis varmaan vaan pitänt olla siinä pantavana kunnes mies olis saanut. Mutta mun mielestä ei, ja teinoikein.

Vierailija
28/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä tästä: Olin miehen (ei oma) ja tämä mies ei tehnyt mitään muuta kuin jyysti. Sanoin että hop, nyt loppui sun lysti ja minä lähden, en saa tästä mitään, joten et saa sinäkään. Noh tota viimistä en sanonut kylläkään.

Jonkun mielestä mun olis varmaan vaan pitänt olla siinä pantavana kunnes mies olis saanut. Mutta mun mielestä ei, ja teinoikein.

Sullahan on maailman paras mies ja ihanaaseksiäjokapäivä. Ei se taida ollakkaan niin ihana kun pitää vieraissa hypätä ja odottaa että mies tekee kaikki hommat. Ainoa mitä teit, oli että makasit paikallaan, etkä onnistunut siinäkään. Jatka valitsemallasi tiellä.

Vierailija
29/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan feikannu.

Vierailija
30/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teeskentele, koska silloin mies luulee tyydyttäneensä mut eikä yritä jatkossakaan enempää. Voin rehellisesti sanoa, etten nyt saanut ja seuraavalla kerralla ohjata miestä ns.oikeaan suuntaan lempeästi mutta päättäväisesti. Kyllä sä tiedät, mikä sulla toimii. Kerro se hänelle.

Vierailija
31/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksivälineet ovat mahdollistaneet, että nainen voi tyydyttää tehokkaasti halujaan ilman miestä.

Seksivälineet ei mitenkään korvaa sitä hellyyttä, ihon lämpöä, halun tunnetta ja katsetta eikä miehen samettisen jämäkkää elintä. Ja kokeiltu on.

Vierailija
32/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina.

Miehelläni vain noin 15cm ja se ei riitä.

Siedän häntä vain taloudellisista syistä.

Voitko oikeesti vaihtaa jo levyä?? Muuta nyt edes toi 15 cm vaikka 17 cm niin saatais vähän vaihteluu...!

Vierailija
33/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin saannin ihanuutta korostetaan liiaksi. Se on vai hetken supistelu ja kouristelu jalkovälissä. Pelkkä paneminen, vaikka se ei huipentuisi orgasmiin, on nautinnollista. Klitoriksen hieronta ja p*llun nuoleminenkin saattaa kyllästyttää. Mieluummin haluasi nukkua kuin odottaa orgasmia.

Mutta: orgasmi lopettaa panetuksen. Mulla ainakin jää kytemään, jos mieheni ei saa sitä mulle annettua. Ja kun mulla kytee, en kyllä saa nukuttua - silloin tehdään homma muutoin vaikka itse!

Vierailija
34/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan teeskennellyt. En näe siinä mitään järkeä.

Vierailija
35/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on maailman paras mies ja ihanaaseksiäjokapäivä. Ei se taida ollakkaan niin ihana kun pitää vieraissa hypätä ja odottaa että mies tekee kaikki hommat. Ainoa mitä teit, oli että makasit paikallaan, etkä onnistunut siinäkään. Jatka valitsemallasi tiellä.

Mene jo hullu muualle, pilaat ihan jokaisen ketjun noilla horinoillasi. Taidat itse jo uskoa juttuihisi kun niitä jauhat kuin papukaija.

Vierailija
36/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, tämä aloitus itsessään jo paljastaa jotain todella outoa. Ajatteleeko kukaan, miksi kukaan edes teksis moista ja ennenkaikkea miksi?! Mitkä voisvat ola syynä?

Kai mieskin voi teeskennellä, mutta onkohan se sitten jo eri syistä.

Vierailija
37/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teeskentele, tuplaorkut parhaita. N 69 v.

Vierailija
38/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pyrkii panemaan jotta saavat orgasminsa. Minä odotan myös orgasmia, jos seksiin ryhdyn. Nautin matkasta sinne, mutta jos jää puuttuman se on huono homma. Tottakai se määränpää on tavoite.

Miten sinä pyrit orgasmiisi?

Vierailija
39/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene jo hullu muualle, pilaat ihan jokaisen ketjun noilla horinoillasi. Taidat itse jo uskoa juttuihisi kun niitä jauhat kuin papukaija.

Kröhöm. Miten tuo lainaamani teksti liittyi aiheeseen? Tarkoitus oli ihan muu kuin keskustella tästä aiheesta.

Vierailija
40/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten orgasmia edes voi feikata. En pystyisi sellaiseen rytmikkääseen nopeaan supisteluun minuuttakaupalla mitä orgasmi tekee.