Purra pitää kaikkia köyhiä juoppoina?
Purra on Instagramin ja etenkin Facebookin puolella jo pitkään v#ttuillut tavallisille suomalaisille. Siis toistan: PERUSsuomalaisten puheenjohtaja haistattelee juurikin perus-suomalaisille ja haukkuu heitä juopoiksi?!
Mikä tällä tädillä on meitä tavallisia, viattomia kansalaisia vastaan?
Kommentit (60)
Kostaa lapsuutensa traumoja äitinsä kuolemasta nyt kokonaiselle yhteiskunnalle. Näkehään tuon ihan kaikesta. Mikään muu puolue ja puoluejohtaja kuin Purra ja persut ei nykyään tunnu vihaavan eniten minua, tavallista työssäkäyvää suomalaista.
Jauho-sannuli on kova ryyppäämään ja vetämään huumeita. Miksiköhän kommunistit eivät kestä elämää selvinpäin..
Purrram veressä virtaa minttuviina, traumoja :(
Vierailija kirjoitti:
Kostaa lapsuutensa traumoja äitinsä kuolemasta nyt kokonaiselle yhteiskunnalle. Näkehään tuon ihan kaikesta. Mikään muu puolue ja puoluejohtaja kuin Purra ja persut ei nykyään tunnu vihaavan eniten minua, tavallista työssäkäyvää suomalaista.
Jos sinulla ei satu olemaan 20 000€ tilillä, et ole näille nykypersuille mitään. Eliittiä aikoinaan vastustamaan perustetusta puolueesta onkin nyt itse tullut sitä pahinta ja ylimielisintä kermaa, joka tornistaan haukkuu suomalaisia.
Sinänsä mielenkiintoinen tarina...
Purra on nolo. Hänen kannattaisi nyt ymmärtää että ruokkivaa kättä ei kannata purra. Kansalla alkaa olla mitta täynnä tämän ilkeänä huutavan tädin sormen heristelyä tavan rahvasta kohtaan.
Me suomalaiset emme kaipaa mitään "perussuomalaisten" moraalisaarnaa joka asiaan...
Köyhät työttömät ovat pieni mutta äänekäs vähemmistö. Eivät ole mitään tavallisia suomalaisia.
Purra elää traumaa ja purkaa sen suomalaisiin. Oli vihervassari, kunnes traumatisoitoi parin pakolaisen ahdistelusta ja tuli kovanluokan perussuomalaiseks ja äiti oli alkoholisti, niin purkaa vihansa äitiään kohtaan kaikkia kohtaan, jotka kokee alkoholisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät työttömät ovat pieni mutta äänekäs vähemmistö. Eivät ole mitään tavallisia suomalaisia.
Tilastokeskuksen mukaan nimenomaan köyhien työttömien määrä suomessa on LISÄÄNTYNT. Miten selität tämän?
Kyllä sen näkee ellei ole sitten jotain erikoista sairautta tms
Vierailija kirjoitti:
Purra elää traumaa ja purkaa sen suomalaisiin. Oli vihervassari, kunnes traumatisoitoi parin pakolaisen ahdistelusta ja tuli kovanluokan perussuomalaiseks ja äiti oli alkoholisti, niin purkaa vihansa äitiään kohtaan kaikkia kohtaan, jotka kokee alkoholisteiksi.
Purrahan ottaa itse maahan ennätysmäärän ulkomaan tulijoita tänäkin vuonna. Persuilla ei olis kannattajia, jos ei olis m-muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen suomalainen.
Eihän tuo Purra tietääkseni köyhä ole...
Kuka Purra? Ketä kiinnostaa jonkun Purran ajatukset?
Oma traumatausta. Äitinsä oli nääs. Ja itselleen näyttää maistuvan myös kun aina viina ja lärvien vetäminen puheissa. Mutta kun on päässyt hillotolpalle (ja ilmaisten lahja- ja "edustus"viinojen ääreen) niin se tekee hänestä tietysti paremman ihmisen. Sitä parempaa pämppäämistä. ;)
T: alkoholisti persujen kasvattama absolutisti
Istuu itse hanaviinin seurana lauteiden alla ja miettii seuraavan päivän smootireseptiä ja omaa elämäänsä ilman äitiä
Vierailija kirjoitti:
....mutta tuntee äänestäjänsä....
Vierailija kirjoitti:
On asuntosijoittaja. Kyttää varmaan silmä kovana vuokralaistensa somea.
Itsehän vain naureskelen, jos joku arvostelee elämääni. Olen täällä vain kerran ja elän elämääni juuri niin kuin voin ja tahdon. Ei kiinnosta pätkääkään, jos joku rutisee vastaan.