Mitähän hommia keksisin niille työttömille, jotka kohta tulee meidän työpaikalle pakkotöihin
Kahvinkeitto nyt ainakin. Vessassa on myös usein paskarantuja, joten niitä ainakin voisi siivoilla, koska kukaan muu ei jaksa/viitsi.
Täytyy sanoa että oikeisto tekee oikeaa politiikkaa. Me palkalliset kiitämme!
Kommentit (68)
Itse tulen kutsumaan niitä oikealla nimellä orjiksi ja teetän niillä kaikki ne paksatyöt eli raskaimmat ja likasimmat työt mitä minun työssä esiintyy
No paskimmat hommat tietysti. Ne joita kukaan ei halua tehdä. Bioroskisten puhdistaminen, vessan siivous jne.
Voit antaa hänen seurata tilannetta jonkun aikaa, ja sitten päättää kenet voi erottaa, kun otat näitä orjia tilalle.
Huuhtelen kahvipannun vessanpöntön vedellä kun tulen teille "hommiin".🙂
Siinä käy niin että kukaan ei tee mitään. Joudut vahtimaan koko ajan että tavaroitani ei viedä ja että työvälineet säilyvät työpaikalla.
Kannattiko äänestää oikeistoa.. persuja.. hä hä hä..
Haluan muistuttaa, että seuraavissa vaaleissa voitte äänestää vasemmistoa, joka ei pakota ketään orjaksi ilman palkkaa.
Ihan oma valinta. Jos haluatte tätä, niin äänestäkää oikeistoa tai jättäkää kokonaan äänestämättä vaaleissa.
Kunnon siirtomaa-ajan puuvillaplantaasimeininkiä nykyaikaan siirrettynä versiona ja tällä kertaa kohteena työttömät. Eikä ehdottajia edes hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu-upseeriksi. Kaffepöytään odottamaan milloin joku ehtii pitää tauon.
Mitenkähän onnistuu, kun itse en ikinä puhu yhtä sanaa enempää🤔🤔
Varmaan osa haluaa tehdä oikeaa hommaa. Ei ole kahvinkeittäjä tai siivooja, ne hankitaan erikseen. Tehtävät on tiedettävä etukäteen ja palkka käteen.
Ap:lle tiedoksi työttömältä, että vielä kun olin töissä, niin paskarantuja pytystä olen siivonnut jo silloin. Semmoista näet minun alallani tehdään töissä.
Eikö Mestari Halla-aho ole kiinnostunut äänestäjiensä orjuuttamisesta?
Eivät he tee mitään työtä, mikäli ei palkkaa makseta. Ne Ap:n paskaraidat saa pysyä AP:n housuissa koska hänellä ei ole varaa edes pyykinpesukoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
No paskimmat hommat tietysti. Ne joita kukaan ei halua tehdä. Bioroskisten puhdistaminen, vessan siivous jne.
Onko teillä niin köyhä firma, että ei ole varaa siivoojaan?
Voit keksiä omat nykyiset hommasi itsellesi, kun sinut irtisanotaan ja otetaan sitten ilmaiseksi samaan tehtävään pakolla.
Simputus lopettaa työinnon monelta ja jos ei koe olevansa tasa-arvoinen. Tai jos ei voi vaikuttaa mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko äänestää oikeistoa.. persuja.. hä hä hä..
Haluan muistuttaa, että seuraavissa vaaleissa voitte äänestää vasemmistoa, joka ei pakota ketään orjaksi ilman palkkaa.
Ihan oma valinta. Jos haluatte tätä, niin äänestäkää oikeistoa tai jättäkää kokonaan äänestämättä vaaleissa.
Muttaku Sanna ja tyttöhallitus. Siksi paskarantuja puhdistellaan. Ei haluttu tyttöjä. Haluttiin kunnon oikeistolaisia. Sitä saatiin. Pulinat. Pois!
Meille ne ei tule, liian vaarallista ja työteho laskee. Missä ap olet töissä, jos teillä on aikaa keksiä pilipalihommia tuloksentekemisen ohessa?
Seurustelu-upseeriksi. Kaffepöytään odottamaan milloin joku ehtii pitää tauon.