Nainen! Teeskenteletkö/valehteletko saavasi orgasmin miehen mieliksi?
Minä en saa orgasmia yhdynnässä enkä juuri koskaan esileikissä miehen kanssa. Teeskentelen joskus orgasmia ja mies selvästi ylpistyy ja luulee olevansa taitava rakastaja.
Itse pystyn tuottamaan parissa minuutissa itselleni orgasmin dildolla tai vibraattorilla.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, tämä aloitus itsessään jo paljastaa jotain todella outoa. Ajatteleeko kukaan, miksi kukaan edes teksis moista ja ennenkaikkea miksi?! Mitkä voisvat ola syynä?
Kai mieskin voi teeskennellä, mutta onkohan se sitten jo eri syistä.
Syitä feikkaukseen:
Hyvin matalan vietin omaava, tai täysin aseksuaali nainen on ihastunut/rakastunut A-tason mieheen, ja haluaa perheen ja lapsia juuri hänen kanssaan. Seksi ei kiinnosta ylipäätään yhtään, mutta koska on fiksu tyttö niin tietää että juuri tuon miehen saadakseen on silmien pyörittävä kuin hedelmäpelissä ja hyvällä äänenkäytöllä tehostettuna. Tietää parinmuodostuksen kuviot, ja sen että alkuaikoina mies odottaa saavansa seksiä usein, ja että se on molempia tyydyttävää. Niinpä jurkkaa kehiin: " Oih-oih-oih-mä tulen,tulen!!! " Samaan aikaan ajattelee että lentäisipä mälli jo, niin päästäisiin viettämään kivaa laatuaikaa, tekemään ruokaa, ja katsomaan elokuvaa, tai sitten mennään Krissen synttäreille. Pari kuukautta tätä tyyliä, seksiä joutuu kolmekin kertaa viikossa antamaan, mutta se kannattaa, sillä raskaustesti näyttää jyrkästi positiivista.(En ymmärrä, mulla siis on pillerit!) Mies on rakkauden alkuhuumassa, ja ei jätä naista vaan kihlat ostetaan ja hääkirkko varataan. Nainen on heti huonovointinen, ja kunnon mies ymmärtää että seksiin voi tulla nyt taukoa raskauden vuoksi. Naimisiin mennään, ja lapsi syntyy aikanaan. Synnytyksestä toipuminen kestää pitkään, ja hormonit mylläävät niin että lapsen kaksivuotis-synttärien iltana seksiä varovasti kyselevä mies saa erittäin selkeän EI-vastauksen, eikö sinulla todellakaan ole mitään muuta mielessäsi-jatkokysymyksellä. Parin kuukauden päästä sama lopputulos, ja kas, seksittömyydestä on tullut tämän perheen uusi normaali. Nainen sai lapsen, perheen ja tuli siinä se mieskin mukana. Hyvä mies onkin, osallistuu kotitöihin, on selvästi muitten naisten mieleinen mutta on nyt ainoastaan oman vaimonsa, ja osaa masturboida niin että se ei häiritse vaimoa. Omakotitalo, kesämökki, lomamatkoja, mitä muuta voi enää toivoa?
En ole koskaan teeskennellyt enkä ymmärrä mitä järkeä siinä on?
Selvähän tuo:'sika on aina sikana'.. (vaikka sillä olisi ihan mitä vaan) sen haarukassa? Ei hyvä.
Kun ihminen ei kestä omaa, keskeneräisyyttään ja epätäydellisyyttään, vaan valehtelee itselleen. Ja mikä pahinta, vielä toiselle 'muka'rakkaalle ko.asiasta.
Se ei ole oikein!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten orgasmia edes voi feikata. En pystyisi sellaiseen rytmikkääseen nopeaan supisteluun minuuttakaupalla mitä orgasmi tekee.
Saa mies kyllä olla aika tampio, jos tuota ei tunne.
Tai sitten AP:n vako on vaan niin väljä, että sitä ei voi tuntea.
Etsikää ketju nimellä "Kun seksi ei kiinnosta pätkääkään". Monisivuinen keskustelu, surullista luettavaa siitä kuinka paljon ja miksi feikataan.
Siinäpä se, miehet haluavat vain panolle, eivätkä tajua mistä, eli klitoriksesta, tulee se naisen nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se, miehet haluavat vain panolle, eivätkä tajua mistä, eli klitoriksesta, tulee se naisen nautinto.
Taas yksi tätä lajia.
Eikö nainen voi kertoa, missä se s.atanan klitoris sijaitsee ja mitä sen kanssa tarttis tehdä. Tai tehdä se sitten ihan itse? Ja kaikki naisen nautinto ei suinkaan tule klitoriksesta. Väitän näin, vaikka mies olenkin.
Jos kyse jostain kännipanosta, niin miehet todellakin haluavat vaan panolle, eikä hellimään naisen klitorista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkaaminen on paha juttu, mutta naisen kannalta kovasti ymmrrettävää.
Nainen haluaa yleensä miestä miellyttää. Miehet voisivat kyllä itsekkin opetella jotain naisen nautinnosta, esimerkiksi sen klitoriksen merkityksestä. Mutta, tällääkin palstalla siitä puhuminen on leimattu pahaksi, samoin kuin siitä puhuva nainenkin.
Ja täällähän nainen joka ei saa yhdynnässä, on saanut kuulla olevansa huono ja pantava vaihtoon! Kuka sellaista haluaa siis tunnustaa.
Miettikää miehet. Ja naiet myös, kyllä se puhuminen ja opettaminen on kuitenkin kaikkein parasta, sanonta "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa" ei kyllä ole totta, muutakuin päinvastaisessa asiassa.
Kyllähän se oikeastaan on tottakin, että monet miehet voivat kokea naisen olevan huono, jos ei saa yhdynnässä. Minä tunnustan ainakin, etten saa ja toivon, että suhde päättyy siihen, jos se häiritsee. En ole millään tavalla suhdetta vaille, missä en voi olla se mikä olen ja olen muullakin tavalla epänormaali.
No sellaiset miehet voi tosiaan unohtaa, jotka eivät halua tajuta kuinka monen komponentin juttu vagina-orgasmi voi olla (joillakin ei, toki). Näitä komponentteja ovat mm: Keskinäinen kemia, itsevarmuus ja uskallus heittäytyä, luottamuksen ja turvallisuuden ja toisaalta sitten kutkuttavan seikkailun tuntu, fysikaaliset seikat, naisen anatomia ja miehen anatomia ja niiden yhteensopivuus (kuinka ja missä syvällä klitoriskudosta on ja onko miehen penis juuri oikealla tavalla kova ja käyrä, että osuu juuri oikealla paineella niihin kohtiin). Näin muutamia mainitakseni.
Itselläni on ollut erilaisia kumppaneita, joilla erikokoisia elimiä, mutta vasta yli nelikymppisenä löysin elämäni rakkauden, jonka kanssa saan huikaisevia sarjaorgasmeja yhdynnässä. Ja aina olen ollut hyvin seksuaalinen ja osannut hakea nautintoa, uskaltanut jopa puhua, mutta nyt vasta on loksahtanut ihan kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkaaminen on paha juttu, mutta naisen kannalta kovasti ymmrrettävää.
Nainen haluaa yleensä miestä miellyttää. Miehet voisivat kyllä itsekkin opetella jotain naisen nautinnosta, esimerkiksi sen klitoriksen merkityksestä. Mutta, tällääkin palstalla siitä puhuminen on leimattu pahaksi, samoin kuin siitä puhuva nainenkin.
Ja täällähän nainen joka ei saa yhdynnässä, on saanut kuulla olevansa huono ja pantava vaihtoon! Kuka sellaista haluaa siis tunnustaa.
Miettikää miehet. Ja naiet myös, kyllä se puhuminen ja opettaminen on kuitenkin kaikkein parasta, sanonta "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa" ei kyllä ole totta, muutakuin päinvastaisessa asiassa.
Kyllähän se oikeastaan on tottakin, että monet miehet voivat kokea naisen olevan huono, jos ei saa yhdynnässä. Minä tunnustan ainakin, etten saa ja toivon, että suhde päättyy siihen, jos se häiritsee. En ole millään tavalla suhdetta vaille, missä en voi olla se mikä olen ja olen muullakin tavalla epänormaali.
No sellaiset miehet voi tosiaan unohtaa, jotka eivät halua tajuta kuinka monen komponentin juttu vagina-orgasmi voi olla (joillakin ei, toki). Näitä komponentteja ovat mm: Keskinäinen kemia, itsevarmuus ja uskallus heittäytyä, luottamuksen ja turvallisuuden ja toisaalta sitten kutkuttavan seikkailun tuntu, fysikaaliset seikat, naisen anatomia ja miehen anatomia ja niiden yhteensopivuus (kuinka ja missä syvällä klitoriskudosta on ja onko miehen penis juuri oikealla tavalla kova ja käyrä, että osuu juuri oikealla paineella niihin kohtiin). Näin muutamia mainitakseni.
Itselläni on ollut erilaisia kumppaneita, joilla erikokoisia elimiä, mutta vasta yli nelikymppisenä löysin elämäni rakkauden, jonka kanssa saan huikaisevia sarjaorgasmeja yhdynnässä. Ja aina olen ollut hyvin seksuaalinen ja osannut hakea nautintoa, uskaltanut jopa puhua, mutta nyt vasta on loksahtanut ihan kohdilleen.
samaa ikäluokkaa olen ja vastaavassa tilanteessa. Ajattelen asiaa vain hivenen erilailla. Iän myötä olen oppinut saamaan orgasmin monella eri kombolla, mistä nuoruudessa ei voinu edes haaveilla. Mun mielestä seksuaalisuus elää koko ajan ja orgasmi on suurilta osin oppimista.
Vierailija kirjoitti:
Viitsiikö joku pöllä vielä kiistää asian?
Mun mies ymmärtää klitoriksen päälle, ja haluaa aina sitä huolella huomioida. Hän sitä suorastaan palvoo, ja aiheuttaakin päivittäin paljon nautintoa ja orgasmeja eritavoin. En vaihtaisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitsiikö joku pöllä vielä kiistää asian?
Kyllä viitsin, vaikken olekaan pöllä. Jälleen kerran täysin typerä yleistys sinulta sekä sen osalta, että kaikki miehet haluaisivat vain panemaan (satuitko lukemaan esim. ketjua jossa mies kertoi haluavansa panemisen sijaan nuolla naista?) ja niin myös sen osalta, että kaikki naiset saisivat sen nautintonsa klitoriksen päästä (oletan, että tarkoitit klitoriksella juuri sitä näkyvää osaa, sillä kyllähän panemisessa penis hyväilee klitoriksen sisäosia). On varmasti olemassa miehiä, jotka haluavat vain panolle, mutta yhtä lailla on olemassa naisia, jotka eivät puolestaan välitä miehen nautinnosta pa sk aakaan. Ja sitten on olemassa niin miehiä kuin naisia, jotka välittävät juuri siitä toisen nautinnosta kovastikin. Älä siis esitä tuollaisia typeriä yleistyksiä miehistä, kiitos. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ymmärtää klitoriksen päälle, ja haluaa aina sitä huolella huomioida. Hän sitä suorastaan palvoo, ja aiheuttaakin päivittäin paljon nautintoa ja orgasmeja eritavoin. En vaihtaisi!
Ja silti yleistät että miehet haluavat vain panolle???
Connollyn mukaan kyse voi olla siitä, että useiden nuorten miesten tavoin naisen poikaystävä ei välttämättä täysin ymmärrä, kuinka tyydyttää nainen klitorista koskemalla. Connollyn mukaan ratkaisu piileekin siinä, että naisen pitäisi opettaa kumppanilleen oikea tapa koskea.
vähän vettä pöllön myllyyn...:D
Vierailija kirjoitti:
Ihanjokapäivä. Sä olet todella erikoinen kun et koskaan osallistu siihen keskusteluun aiheen kautta. Toisessaketjussa kailotat että naiset teeskentelevät orgasmin jos saavat sen yhdynnässä. Vaikuttaa siltä että koko foorumi on sinulle temmellyskenttä aiheesta viis.
Vierailija kirjoitti:
Connollyn mukaan kyse voi olla siitä, että useiden nuorten miesten tavoin naisen poikaystävä ei välttämättä täysin ymmärrä, kuinka tyydyttää nainen klitorista koskemalla. Connollyn mukaan ratkaisu piileekin siinä, että naisen pitäisi opettaa kumppanilleen oikea tapa koskea.
vähän vettä pöllön myllyyn...:D
Naiset ovat todella erilaisia tämänkin asian suhteen. Osa tarvitsee todella paljon painetta ja osa ei ollenkaan.
Onneksi ovatkin naiset erilaisia, mutta aivan sama miten, kunhan saavat orgasminsa.
Vierailija kirjoitti:
Hei tarkoitatko nyt kaikkia miehiä? Et kai sentään ole niin yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ovatkin naiset erilaisia, mutta aivan sama miten, kunhan saavat orgasminsa.
Luojalle kiitos siitä.
Et ole tainnut saada kovaa orgasmia? Aivot työntyy suorastaan silmistä ulos ja jalkoväli kouristelee minuutteja.