Nainen! Teeskenteletkö/valehteletko saavasi orgasmin miehen mieliksi?
Minä en saa orgasmia yhdynnässä enkä juuri koskaan esileikissä miehen kanssa. Teeskentelen joskus orgasmia ja mies selvästi ylpistyy ja luulee olevansa taitava rakastaja.
Itse pystyn tuottamaan parissa minuutissa itselleni orgasmin dildolla tai vibraattorilla.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei se mies tajua tyydyttä oikeasti. En voi elää puutteessa!
kun ei ota vaaaria kun kerron. Ei ei, klitoris on ei, vain se kalu ja sen työnnöt ovat mielestään riittävät.
Sitten työnnöt riittäköön. Jatka valitsemallasi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
kun ei ota vaaaria kun kerron. Ei ei, klitoris on ei, vain se kalu ja sen työnnöt ovat mielestään riittävät.
Typerä mies, heivaa heti.
Kuten sanottu moni mies ei edes tunne naisen anatomiaa. Moukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä mies, heivaa heti.
Kuten sanottu moni mies ei edes tunne naisen anatomiaa. Moukat.
Eivätkä kyllä tämän palstan jotkut naisetkaan tunne omaa anatomiaansa esim klitoriksen suhteen. Kutsutko heitäkin (itseäsi) moukaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskentelen kyllä, ja häpeän sitä. En voi lopettaakkaan.
Miten voisin lopettaakkaan.
Lopettalla sen teeskentelyn.
Mutta kun mies vain panee, ei koskettele lainkaan klitoristani, vaikka monesti pyytänyt ja neuvonut. Kuinka voi noin typerä mies olla edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskentelen kyllä, ja häpeän sitä. En voi lopettaakkaan.
Miten voisin lopettaakkaan.
Lopettalla sen teeskentelyn.
Mutta kun mies vain panee, ei koskettele lainkaan klitoristani, vaikka monesti pyytänyt ja neuvonut. Kuinka voi noin typerä mies olla edes.
Montako persoonaa sulla on täällä?
Miksi sä hullu vastailet itsellesi?
Ei orkkua pysty leikkaamaan.
Pelissä nainen lähtee lentoon,sitä ei voi näytellä
jäämättä kiinni siitä.
En feikkaa miestä miellyttääkseni, vaan feikkaan että akti loppuisi. Mies ei nimittäin lopeta ennen kuin "saan" orgasmin, joten se on pakko feikata jos homma vaan kestää ja kestää ja tunnen itse etten pysty tänään saamaan. Mulla on siis vaikeuksia saada jos on yhtään stressiä, väsymystä tai edes nälkä. Eikä se minua haittaisi, jos mies vaan älyäisi antaa olla kun sanon.
Vierailija kirjoitti:
En feikkaa miestä miellyttääkseni, vaan feikkaan että akti loppuisi. Mies ei nimittäin lopeta ennen kuin "saan" orgasmin, joten se on pakko feikata jos homma vaan kestää ja kestää ja tunnen itse etten pysty tänään saamaan. Mulla on siis vaikeuksia saada jos on yhtään stressiä, väsymystä tai edes nälkä. Eikä se minua haittaisi, jos mies vaan älyäisi antaa olla kun sanon.
Paras syy tähän mennessä. Olet valinnut miehen joka ei kielloista huolimatta lopeta ja siksi feikkaat?
Kyllä pystyy ja helposti, ei miehet tajua mitään merkkejä etsiä. Senkun ulisee ja huokailee, niin täydestä menee, mennyt ihan aina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pystyy ja helposti, ei miehet tajua mitään merkkejä etsiä. Senkun ulisee ja huokailee, niin täydestä menee, mennyt ihan aina.
Puhutko nyt kaikista miehistä ja mikä persoonasi on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein tiedä kumpa on tyhmempi. Se näyttelijä vai se joka ei tajua näyttelyä.
Koittaisitte miehet joskus asettua sen naisen asemaan...mikään ei ole oikein teet niin tai näin, aina menee pieleen, aina arvostellaan..
Ja kun ne miehet tietävät sen naisen nautinnonkin paremmin kuin nainen itse, niin ei voi mitään. Miehet haluavat ajatella, että se nautinto tulee siitä kullista, ja jos ei niin olekkaan, on huono nainen - ja kuka haluaa olla sellainen miehen silmissä.
Kohta tulee taas huutoa, arvaan.
En saa orgasmia, mutta teeskentelen saavani sen. Mies on itsekäs ja hän on lukenut mediasta, että tosimies pystyy antamaan naiselle tajunnan räjäyttävän orgasmin. Mies luulee olevansa tällainen rakastaja. Hän hieroo klitoristani, sormeilee p*lluani ja panee. Mies ärsyntyy ja syyttää minua, kun en saa.
Minulla ei ole muuta keinoa, kuin teeskennellä orgasmia että saan miehen lopettamaan. Jalkovälinikin on jo arka. Teeskentely uppoaa täydestä ja mies on tyytyväinen itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein tiedä kumpa on tyhmempi. Se näyttelijä vai se joka ei tajua näyttelyä.
Harva puuttuu näyttelemiseen ja miksi pitäisikään, tottakai naiset saa näytellä.
Vierailija kirjoitti:
En saa orgasmia, mutta teeskentelen saavani sen. Mies on itsekäs ja hän on lukenut mediasta, että tosimies pystyy antamaan naiselle tajunnan räjäyttävän orgasmin. Mies luulee olevansa tällainen rakastaja. Hän hieroo klitoristani, sormeilee p*lluani ja panee. Mies ärsyntyy ja syyttää minua, kun en saa.
Minulla ei ole muuta keinoa, kuin teeskennellä orgasmia että saan miehen lopettamaan. Jalkovälinikin on jo arka. Teeskentely uppoaa täydestä ja mies on tyytyväinen itseensä.
Rahan vuoksiko?
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmaan lukenut tältä palstalta liikaa erään yhden tietyn kirjoittajan neuvoja naisen nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmaan lukenut tältä palstalta liikaa erään yhden tietyn kirjoittajan neuvoja naisen nautinnosta.
Kerroppas sinä miten sen naisen saa nauttimaan, olet näemmä asiantuntija, kun torppaat naisten itse kertomat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppas sinä miten sen naisen saa nauttimaan, olet näemmä asiantuntija, kun torppaat naisten itse kertomat asiat.
Minä luotan omassa seksielämässäni ihan siihen, mitä sanoo se nainen jonka kanssa seksiä harrastan, se riittää. Samaa suosittelisin tuollekin miehelle, joka nähtävästi ei osaa tuoda naiselle onnea klitoriksen kautta. Vaatii tietysti senkin, että nainenkin suunsa avaa siellä sängyssä eikä täällä palstalla.