Onko kukaan viettänyt juhannusta Lontoossa?
Kommentit (15)
Voihan juhannusta viettää vaikka afrikassa.
Lontoossa ei ollut minkäänlaista juhannusta. Ehkä merimieskirkolla olisi jotain tavallisuudesta poikkeavaa voinut olla.
Olen ap enkä nyt tarkoittanut että Lontoossa olisi juhannus mutta jos suomalaisena silloin sinne matkustanut/asunut niin halunnut juhlia juhannusta.
Oli ihan kiva tavallinen viikonloppu.
Asun Englannissa. Täällä ei juhlita juhannusta sen kummemmin kuin muitakaan kesäviikonloppuja.
Olen, mutta mikä on kysymyksen tarkoitus? Miksi se olisi Lontoossa jotenkin erikoista? Kuuma oli silloin 2017 Lontoossa.
Minkäköhän maan juhannusta sä meinaat seuraavaksi ihmetellä? Miksi sä edes kysyt näitä?
Menet paikalliselle kesämökille juomaan kaljaa ja grillaamaan makkaraa vesisateessa. Kyllä se juhannusfiilis tulee ulkomaillakin näillä keinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta mikä on kysymyksen tarkoitus? Miksi se olisi Lontoossa jotenkin erikoista? Kuuma oli silloin 2017 Lontoossa.
Katselin oikein säähistoriaa 2017 ja Ma-Ke oli juhannusviikolla Lontoossa 31-32 astetta, itse juhannusviikonloppuna tosin oli vain 22-23 astetta.
Olin siis koko juhannsuviikon siellä.
sama
Voi mitä vastauksia. Eiköhän ap kysy, miten voisi suomalaisena juhlia juhannusta Lontoossa vaikka siellä juhlaa ei tietenkään tunneta.
Koko tähän astisen elämäni olen viettänyt pääkaupunki seutu juhannuksen kotini ja normaalisti ulkoillut ymm. Muhuun ei mahdollisuuksia ollut.Omaa juhannusta jokainen voi viettää maassa kun maassa omalla tavalla,vaikka jouluna.Vain mielikuvitus kattona!
Kokko vaan pystyyn Hyde Parkiin ja hillitöntä dokausta sen ympärillä.
No ehkä ei sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Asun Englannissa. Täällä ei juhlita juhannusta sen kummemmin kuin muitakaan kesäviikonloppuja.
Paitsi jos viikonlopulle sattuu esimerkiksi kuningattaren platinajuhlat, isänpäivä tai viikonlopun jälkeen on bank holiday.
Miten tietämätön ihmisen pitää olla, että se luulee että Englannissa olisi muka joku Juhannus?