Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksuaalisuus nelikymppisenä

Vierailija
17.06.2022 |

Tuleeks helpotuksena kellekään, kun ei enää kiinnosta seksi niin paljon kuin nuorena? Samalla kun se ei enää kiinnosta, naiskauneus menettää vähän merkityksensä, ja alkaa olemaan ihan erilainen maailma. Ei enää yksikään twerkkaava pyrstö jaksa kiinnostaan. Been there, done that. Kirjaimellisesti! :D Samalla alkaa olemaan varallisuutta, ja nyt katselen, mitä kivaa vois tehdä. Onko sieluntovereita? Ei naisella tee mitään! LOL.

Kommentit (387)

Vierailija
41/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MR.40 kirjoitti:

Ap:lla testot matalalla ja väljähtynyt suhde? Itsellä seisoo lähes kokoajan ja uusi nuori ihastus saa kyytiä.

Ihastus? Niin munkin ihastus on saanut kyytiä, mutta vain omissa kuvitelmissa...

mies54v

Vierailija
42/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nelikymppiset miehet on niin vässyköitä. Elämä pelkkää arkirutiinien ja töiden suorittamista. Oma seksuaalisuus puhkesi kukkaan vasta eron jälkeen 35 veenä. Olen edelleen kaunis ja naisellinen ja rakastan seksiä. Onneksi nuoret miehet on lähestulkoon aina valmiita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei ole pokkaa miehillä täällä kertoa totuutta. Hyvä ap, kun otit ensimmäisen askeleen! Olet rohkea. Moni mies ei viitsi/jaksa/uskalla, koska sitten tulee haukutuksi impotentiksi, homoksi tai tytöksi, jos kertoo rehellisesti, että ei enää seksi niin nappaa. Vaikka älykkäiden miesten kanssa tämäkin on kyllä eri.

Miehen älykkyys siis määritellään niin että vastaa haluamallasi tavalla?

Annetaan naisten nyt soittaa suutaan, jos ne niin haluavat. Minä en ole kirjoittanut naisia loukatakseni eikä nekään voi loukata mua, joten kaikki ihan ookoo.

AP

Vierailija
44/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi kiinnostaa edelleen, mutta omanikäset naiset ei. Ole tässä nyt sitten.

Maksulliset taitaa olla paras vaihtoehto, koska ei niitä nuoria naisia oikein jaksa vokotella baarissa. Se on vähän noloa molemmin puolin. Mutta ammatilaisen palveluiden käyttäminen on ihan neutraalia, eikä kukaan jää roikkumaan toiseen.

Mikä oman ikäisissä naisissa on vikana?

Vierailija
45/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten seksuaalinen huippu on teini-ikäisenä ja sen jälkeen se laskee koko ajan. Yksi voimakkaampi harppaus alaspäin tulee muistaakseni 40 tienoilla ja sen jälkeen en muista, miten ne meni.

Naisen seksuaalinen huippu on 39-40-vuotiaana. Tästä johtuu, että monet miehet haluavat vanhemman naisen, sillä seksi muuttuu merkityksellisemmäksi ja paremmaksi huipun avulla ja nainen on itsevarmempi ikänsä vuoksi, moni kokeilunhaluisempikin. Miehet ovat kertoneet, että vanhemman naisen kanssa seksi on paljon parempaa ja suhde paljon mutkattomampaa ja hauskempaa kuin nuorten naisten kanssa. Moni nainen tosin ottaa nuoremman miehen tällöin, koska naisella huippu ja 40-v.miehillä taas ollut laskussa jo kauemman aikaa tai tulossa tuohon voimakkaampaan laskuun.

Harmi, että näistä ei puhuta julkisuudessa enempää. Vallalla on varsin vääriä kuvia sekä naisten että miesten seksuaalisuudesta.

Miehillä andropaussi eli vaihdevuodet alkaa juuri 40v paikkeilla, mutta testot tippuu hitaasti mutta varmasti. Alkaa paino nousta, unettomuus, erektiohäiriöt, mielialamuutokset jne. joka saa miehen psyykkeen epätasapainoon. Tähän sitten kukin reagoi eri tavoin: masennus, lihominen, alkohoin kulutus kasvaa, nuoruuden ihannointi ja hakailu nuorten naisten perään, pettäminen itsetunnon kohottamiseksi ym.

Naisilla vaihdevuosien aikaan  hormonitasot tippuu nopeammin, josta vaikeammat oireeetkin johtuu. On halutttomuutta, masennusta, unettomuutta, yöhikoilua jne.

Vierailija
46/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei ole pokkaa miehillä täällä kertoa totuutta. Hyvä ap, kun otit ensimmäisen askeleen! Olet rohkea. Moni mies ei viitsi/jaksa/uskalla, koska sitten tulee haukutuksi impotentiksi, homoksi tai tytöksi, jos kertoo rehellisesti, että ei enää seksi niin nappaa. Vaikka älykkäiden miesten kanssa tämäkin on kyllä eri.

Miehen älykkyys siis määritellään niin että vastaa haluamallasi tavalla?

Annetaan naisten nyt soittaa suutaan, jos ne niin haluavat. Minä en ole kirjoittanut naisia loukatakseni eikä nekään voi loukata mua, joten kaikki ihan ookoo.

AP

tossu minäkin oon

Vierailija
47/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei koskaan harrastettu parikymppisenä seksiä auton konepellillä, niinkun tänään mieheni kanssa .. eli riippuu varmaan vähän tapauksesta?

Vierailija
48/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se totuus on juurikin se, mitä kerrotaan ja te tylsistyneet olette vähemmistössä.

Olen kylläkin nainen. Opiskellut seksuaalisuudesta ja tämä ihan sama ilmiö nousi esiin siellä ja tutkimuksissa. Harvalla miehellä on pokkaa kertoa miten asiat oikeasti ovat, koska toksinen maskuliinisuus ja väärät stereotypiat. Ihailenkin aina ap:n kaltaisia miehiä, jotka ovat rohkeita.

Mitenköhän sellainen opiskelee jolle kelpaa vain mieleinen vastaus?

Älä nyt vetele mutkia suoriksi, nyt ollaan vauva av:lla. Meilläkin on inhimilliset ärsytyksen kohteemme, ei me mitään koneita olla. Itseäni ärsyttää lähinnä siksi, että moni mies kuvittelee tai on kuvitellut jo kauan, että juuri hänessä on jotain vikaa ja hän on "vääränlainen" mies, koska kulttuuri on miehille kova. Surettaa heidän puolestaan. Työrooli on kuitenkin ihan eri asia ja luen tutkimuksia jne.laidasta laitaan.

Vierailija
49/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kiinnostaa! Ja nimenomaan nelikymppiset naiset. Ajatuskin alkoi panettaa. -sinkkumies 41

Vierailija
50/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se totuus on juurikin se, mitä kerrotaan ja te tylsistyneet olette vähemmistössä.

Olen kylläkin nainen. Opiskellut seksuaalisuudesta ja tämä ihan sama ilmiö nousi esiin siellä ja tutkimuksissa. Harvalla miehellä on pokkaa kertoa miten asiat oikeasti ovat, koska toksinen maskuliinisuus ja väärät stereotypiat. Ihailenkin aina ap:n kaltaisia miehiä, jotka ovat rohkeita.

Älä nyt vetele mutkia suoriksi, nyt ollaan vauva av:lla. Meilläkin on inhimilliset ärsytyksen kohteemme, ei me mitään koneita olla. Itseäni ärsyttää lähinnä siksi, että moni mies kuvittelee tai on kuvitellut jo kauan, että juuri hänessä on jotain vikaa ja hän on "vääränlainen" mies, koska kulttuuri on miehille kova. Surettaa heidän puolestaan. Työrooli on kuitenkin ihan eri asia ja luen tutkimuksia jne.laidasta laitaan.

Finsex-tutkimuksiin et ole tutustunut?

Vierailija
51/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi kiinnostaa edelleen, mutta omanikäset naiset ei. Ole tässä nyt sitten.

Maksulliset taitaa olla paras vaihtoehto, koska ei niitä nuoria naisia oikein jaksa vokotella baarissa. Se on vähän noloa molemmin puolin. Mutta ammatilaisen palveluiden käyttäminen on ihan neutraalia, eikä kukaan jää roikkumaan toiseen.

Mikä oman ikäisissä naisissa on vikana?

4-kymppisissä naisissa ei ole enää nuoruuden hehkeyttä. Ominaisuus joka tekee lähes jokaisen 25 naisen haluttavaksi. Ihosta katoaa kimmoisuus ym. ym. Mies on aikojen saatossa oppinut erottamaan tarkasti hedelmällisyyteen viittaavat piirteen tai niiden puutteen.

Vierailija
52/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten seksuaalinen huippu on teini-ikäisenä ja sen jälkeen se laskee koko ajan. Yksi voimakkaampi harppaus alaspäin tulee muistaakseni 40 tienoilla ja sen jälkeen en muista, miten ne meni.

Naisen seksuaalinen huippu on 39-40-vuotiaana. Tästä johtuu, että monet miehet haluavat vanhemman naisen, sillä seksi muuttuu merkityksellisemmäksi ja paremmaksi huipun avulla ja nainen on itsevarmempi ikänsä vuoksi, moni kokeilunhaluisempikin. Miehet ovat kertoneet, että vanhemman naisen kanssa seksi on paljon parempaa ja suhde paljon mutkattomampaa ja hauskempaa kuin nuorten naisten kanssa. Moni nainen tosin ottaa nuoremman miehen tällöin, koska naisella huippu ja 40-v.miehillä taas ollut laskussa jo kauemman aikaa tai tulossa tuohon voimakkaampaan laskuun.

Harmi, että näistä ei puhuta julkisuudessa enempää. Vallalla on varsin vääriä kuvia sekä naisten että miesten seksuaalisuudesta.

Miehillä andropaussi eli vaihdevuodet alkaa juuri 40v paikkeilla, mutta testot tippuu hitaasti mutta varmasti. Alkaa paino nousta, unettomuus, erektiohäiriöt, mielialamuutokset jne. joka saa miehen psyykkeen epätasapainoon. Tähän sitten kukin reagoi eri tavoin: masennus, lihominen, alkohoin kulutus kasvaa, nuoruuden ihannointi ja hakailu nuorten naisten perään, pettäminen itsetunnon kohottamiseksi ym.

Naisilla vaihdevuosien aikaan  hormonitasot tippuu nopeammin, josta vaikeammat oireeetkin johtuu. On halutttomuutta, masennusta, unettomuutta, yöhikoilua jne.

Oli niin paska lista, että ei oikeesti ansaitsisi edes kommenttia, mutta sanotaan nyt kuitenkin: Aivan järkyttävää paskaa. Ei jatkoon. Päinvastoin, elämänkokemus pyöristää ajattelemaan.

Ap

Vierailija
53/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen havainto tämä. Omassa ystäväpiirissä on lähes poikkeuksetta päinvastainen tilanne, meidän miehistä on tullut ihan mahdottomia. Luulen että tähän vaikuttaa kypsyminen ja se, että ollaan jo sinut itsensä kanssa. Lapset on kasvaneet ja muutenkin taloudellinen tilanne parempi kuin nuorena ym. Huomaan ainakin omasta miehestäni että itsevarmuus on huipussaan.

Vierailija
54/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nelikypäsenä pitää telttailla joka ainut aamu. Ellei näin ole, on ongelmia on tiedossa kun katsellaan eteenpäin.

Mies54v

Valkoritari tuli paikalle. Hohhoijaa. Mulla ei ole mitään ongelmaa asian suhteen. Ei nyt eikä tulevaisuudessa. 

Mä oon pannu ihan oikeesti kaikenvärisiä ja kaikenlaisia, en mä jaksa. Mee lukeen Harlekiinista, miten se tapahtuu.

AP

Luulen, että kirjoittaja viittasi ihan pelkkään fysiikkaan ennemminkin, kuin siihen miten paljon tai vähän kokemuksia on takana. Testosteronin lasku tarkoittaa muutakin, kuin halukkuuden vähenemistä. Se voi liittyä esim. masennukseen. Ja usein erektiohäiriö edeltää sydänkohtausta, oliko parilla vuodella tai jotain, että silleen.

Vierailija
55/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä viisikymppisen miehen seksuaalisuus?

Kysyn koska 50+ mieheni ei ole halunnut seksiä pariin vuoteen.

Sama! Mikä on kun ei kiinnosta seksi vaikka saisi joka päivä?

Vierailija
56/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34v nainen ja mulla on 39v mies. Olen huomannut lähinnä ettei mies kiinnosta mua enää ja tuntuu liian vanhalle. Miehen tuoksu on muuttunut huonommaksi ja hän valittaa kaikesta. Mua kiinnostaa nykyään vajaa 30v miehet ja ulkoisesti olen vielä nuorehkojen sarjassa. Mies haluaa seksiä vähemmän kuin nuorena, mutta aika usein silti. Hän kai on tyytyväinen.

Ja lisään; pahinta miehessä on perusnegatiivisuus kaikkeen ja luulee että voi puhua mulle epäkunnioittavasti, tylyttää mun tytärtäkin ja luulee olevansa joku kuningas meidän kotona. Nuoremmat miehet antaa mullekin tilaa jutuissa ja mielipiteissä ainakin keskustelussa, oma mies tylyttää tyhmäksi ja pyörittelee silmiään kuin olisin vajaa ja hän tietäisi kaiken. Pahentunut vaan nyt kun 40v lähestyy :(

Niinhän se menee, että kun miestä panettaa niin kaikki jutut menee läpi ja kohtelee miten vaan että pääsee pessälle. Ikää kun tulee niin aletaan vaatia jo tasoa.

Vierailija
57/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nuoruuden hehkeät näyttää kyllä nelikymppisen silmään ihan teinitytöiltä. Tietysti joillain on fetissi tämmöiseen, mutta siihen en ota kantaa sen enempää.

Vierailija
58/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käytät sanontaa "toksinen maskuliinisuus", niin opintosi eivät tainneet tapahtua ihan lääkiksessä, vaan siellä sukupuolentutkimuksen oppiaineessa. Itse en kauheasti ylpeilisi. Oikeastaan en kehtaisi mainita ollenkaan.

Vierailija
59/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuri on tosiaan miehille kova. Nykykulttuurissa seksistä pitävä heteromies on iljettävistä iljettävin otus.

Vierailija
60/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nelikymppisenä osaa kiihottua nuorista miehistä. Ovat niin raakileita ja lapsellisia 😃 Oman ikäiset kiinnostaa ja näin on aina ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi