iltalehti: Jenny elää miesten rahoilla ja on ylpeä siitä: Tätä mies saa häneltä
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/67c2146e-caeb-4014-8f29-91750003715c
Jenny Jakkila kertoo Iltalehden haastattelussa elävänsä täysin miesten rahoilla. Hän tapailee vain niin sanottuja provider-miehiä, jotka maksavat hänen matkojaan, asumistaan ja ostavat kalliita lahjoja. Jenny ei edes yritä peitellä asiaa - hän sanoo suoraan, ettei tuo pöytään mitään ja on ylpeä siitä. Hänen mukaansa mies saa vastineeksi inspiraatiota ja feminiinistä energiaa. Hän neuvoo naisia pyytämään rahaa heti ensitreffeillä ja testaamaan, onko mies valmis investoimaan heihin. Jenny korostaa, ettei seksi kuulu kuvioon, vaan tärkeintä on, että nainen pysyy palkintona ja pitää riman korkealla.
Kommentit (63)
Jep jep. Inspiraatiota ja feminiinistä energiaa, kyllä vaan. Uskotaanhan me.
Eikö miehet saa tuoss suhteessa siis yhtään pillua/persettä, en todella maksaisi.
Voi lasta. Omani saa kaikkea materiaa minulta, mitä voisi kuvitella tarvitsevansa sugardaddylta, siitä olen pitänyt huolen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet saa tuoss suhteessa siis yhtään pillua/persettä, en todella maksaisi.
Varmasti saa, prostituutiota yritetään taas kerran vain valkopestä.
Vierailija kirjoitti:
Feminiininen energia on sitä, että hankkii kunnin koulutuksen ja työn, eikä tarvitse keneltäkään muulta talousellisesti yhtään mitään.
Aamen.
Paljonko tuo no sinulta pois .. kun minulta ei ei senttiäkään ??? 🤣🤣🤣
Prostituoidun kannattaa säästää sukanvarteen,koska parasta ennen päivä tulee nopeasti vastaan.
Joo... Toimii varmasti 1/miljoonan miehen kanssa. Muuten ei tuollainen tavallinen rumilus ota minkäänlaista tunnetta miehissä alleen.
Upea nuori nainen. Keskittyisi vain itsensä kehittämiseen ja unohtaisi moiset turhuudet, miehet ja pinnalliset mielihalut.
äiti
Tuotahan se on. Mielenkiintoisempi on tämä 1000 miehen kanssa vuorokaudessa nainut Lontoon mimmi. Tekee nyt 2 miljoonaa nettoa kuukaudessa Onlyfansissa (jonka liikevaihto on noin 1,2 miljardia). Tästä voisi päätellä, että:
a) nainen ei voi olla koskaan työtön, koska hän voi aina mennä Onlyfansiin,
b) koska Onlyfansin tulot voittavat mennen tullen lähes kaikkien ammattien palkkatulot, ei kannata opiskella.
- "Pyydän aina jotain heti alkuun. Olisiko se vaikka satasen luokkaa tai sitten se saattaa olla Uber-kyyti lentokentälle tai kylpyläkäynti."
- "Sanon, että hei, olipa kivat deitit ja että olen ajatellut mennä tänään kylpylään. Haluatko hemmotella minua?"
- "Minä en tuo pöytään mitään. Olen täysin hyödytön ja ylpeä siitä. Miehet, joilla on pakka kunnossa, eivät etsi kodinhoitajaa. Heillä on varaa hommata sellainen."
- "Elättäjäkulttuuria on kritisoitu siitä, että se nojaa ahtaisiin sukupuolirooleihin: kun mies luo uraa ja maksaa laskut, naisen tehtäväksi jää huolehtia kodista. Jennyä oletus huvittaa, sillä hänestä ei saa tehtyä kodinhengetärtä."
- "Osa pään kylmänä pitämistä on Jennyn mukaan se, että tapailee useaa miestä samaan aikaan mutta ei harrasta seksiä heidän kanssaan. Sanoisin, että olen todella seksivastainen. Se sekoittaa pään ja siinä on riskejä."
- "Meille on opetettu Disney-elokuvista asti, että kaunotar valitsee hirviön ja että miehen voi rakastaa paremmaksi. Sanon sitä propagandaksi. Ajatellaan, että rakkaus ei ole aitoa, jos mies on rikas. Jotenkin romantisoidaan kärsimystä."
- "Elämäntyylini on tosi kallis, joten sen takia rahaa pitää olla. [...] Raha kertoo myös siitä, että miehellä on pitkäjänteisyyttä, kurinalaisuutta ja suunnitelmallisuutta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti saa, prostituutiota yritetään taas kerran vain valkopestä.
Pese sinä vaan omat pyykkisi.... muista laittaa kuivumaan.
Vierailija kirjoitti:
Prostituoidun kannattaa säästää sukanvarteen,koska parasta ennen päivä tulee nopeasti vastaan.
Ei ole sinun eikä minun migreeni.
Jennyn vinkit: Näin tunnistat ja saat provider-miehen
Korosta deittiprofiilissa feminiinistä puolta. Sitä, että elät pehmeää elämää.
Älä mene epätoivoisena treffeille.
Moni nainen menee treffeille kuin työhaastatteluun, asenteella ota minut. Ajattele toisin päin: sinä olet palkinto, Jenny sanoo.
Karsi vääränlaiset miehet.
Moni menestynyt mies voi olla itse enemmän feminiinissä ja ajatella olevansa palkinto. Heitä täytyy vältellä.
Maskuliiniset miehet eivät tee itsestään numeroa. He keskittyvät uraansa.
Miehen kuvista näkee elämäntyylin.
He [provider-miehet] harrastavat golfia tai tällaisia lajeja. Yleensä kuvat eivät ole hyviä. Se on feminiinistä, että posetellaan joka kuvaan.
Maskuliininen mies tekee aloitteen ja haluaa nähdä heti.
Hänellä ei ole aikaa puhua turhia.
Pidä omat standardisi kunnossa.
Omanarvontunto pitää olla kunnossa ennen kuin lähtee minkäänlaiseen deittailuun. Muuten sinua tullaan pelaamaan.
Kysy viattomia kysymyksiä.
Esimerkiksi minkälainen hänen normaali päivänsä tai viikonloppunsa on. Sen sijaan, että kysyt, minkälainen aviomies haluat olla. Miehellä voi olla jokin harjoiteltu vastaus, joka ei vastaa yhtään todellisuutta.
Pyydä asioita esimerkiksi ääniviestillä.
Naiset pelkäävät käyttää omaa hurmaavuuttaan ja flirttiä. Omalla äänellä on helpompi heittää flirttiä. Jos kirjoittaa, että give me money, se voi olla vähän kylmä.
Nuori nainen katsonut liikaa jenkki-somea. Ihme haihattelua.
OMG. kyllä hölömöjä ukkeleita riittää.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, mikä juttu! Tää Jenny Jakkilan touhu on kyllä sellasta modernia kultakaivajameininkiä, että oksat pois! Eli siis nainen elää miesten rahoilla, pyytää satasia ja matkoja jo ekalla tapaamisella ja kehtaa vielä sanoa, että "en tuo pöytään mitään"? Missä on kunnon arvot, missä on rehellinen työ ja vastuu? Tää on just sitä länsimaiden rappiota, mitä oikeat isänmaalliset miehet on yrittäny vastustaa! Nää "provider-miehet" on pelkkiä tossuja, jotka antaa tän feminiinienergiapläjäyksen viedä lompakkonsa ja arvokkuutensa!
Ja mikä toi on, että nainen "testaa" miestä rahalla? Siis oikeesti, jos mä vien naisen kahville, niin sen pitää jo lähettää lasku Uber-kyydistä ja kylpylästä? Tää on silkkaa hyväksikäyttöä, ei mitään parisuhdetta! Meille on opetettu, että mies voi olla perheen pää ja huolehtia, mutta se ei tarkoita, että nainen vaan loikoilee ja odottaa lahjoja! Missä on se kunnon nainen, joka tekee osansa, hoit
Mikä sinua asiassa rassaa ja miksi syyllistät naista? MIESpuolinen tässä on ollut ensin se, joka on seuraa etsinyt ja HALUAA tarjota nämä "edut"? Eihän kyse ole edes parisuhteesta vaan seuran saamisesta, olkoonkin se sitten seksiä tai esim. Avec-seuraa. Nämä miehet luultavammin käyttävät enemmänkin seuralaispalveluita useista eri maista, koska ovat matkustelevia ja menestyneitä miehiä, joille se perinteinen perhekuvio ei joko toimi, sille ei ole aikaa tai halua. En väitä, että itsekään millään tavoin kannustaisin ketään tälläiseen kuvioon mutta mikä oikeus mulla on kenenkään elämää tai tapoja moittia, ihmetellä toki voi omassa päässään.
Tässäkin Jennyä haukutaan, mutta ne piirtää kenellä on liitua. Rumia tylsimyksiä vi uttaa.
Näitä keikistelijä-IG-beibi-minä-minä-luksus-naisia riittää tänä päivänä. Vabhemmat varmaan tosi ylpeitä tästä Jennystään.
No huhhuh, mikä juttu! Tää Jenny Jakkilan touhu on kyllä sellasta modernia kultakaivajameininkiä, että oksat pois! Eli siis nainen elää miesten rahoilla, pyytää satasia ja matkoja jo ekalla tapaamisella ja kehtaa vielä sanoa, että "en tuo pöytään mitään"? Missä on kunnon arvot, missä on rehellinen työ ja vastuu? Tää on just sitä länsimaiden rappiota, mitä oikeat isänmaalliset miehet on yrittäny vastustaa! Nää "provider-miehet" on pelkkiä tossuja, jotka antaa tän feminiinienergiapläjäyksen viedä lompakkonsa ja arvokkuutensa!
Ja mikä toi on, että nainen "testaa" miestä rahalla? Siis oikeesti, jos mä vien naisen kahville, niin sen pitää jo lähettää lasku Uber-kyydistä ja kylpylästä? Tää on silkkaa hyväksikäyttöä, ei mitään parisuhdetta! Meille on opetettu, että mies voi olla perheen pää ja huolehtia, mutta se ei tarkoita, että nainen vaan loikoilee ja odottaa lahjoja! Missä on se kunnon nainen, joka tekee osansa, hoitaa kotia ja arvostaa miestä muutakin kuin pankkitilin kautta?
Tää Jennyn juttu on pelkkää materialismia ja itsekkyyttä. Ei ihme, että hän puhuu "feminiinisestä energiasta" kuulostaa just siltä höttöltä, mitä nykyajan woke-porukka yrittää syöttää! Oikea nainen ei tarvi tollasta, se seisoo omilla jaloillaan ja rakastaa miestä sen takia, kuka se on, ei sen takia, mitä se voi ostaa. Ja toi, että pitää tapaila montaa miestä samaan aikaan ja pitää pää "kylmänä"? No just, siinä onkin rakkaus kaukana, pelkkää laskelmoivaa peliä!
Tää on sitä samaa, mikä pilaa yhteiskunnan: kun naiset oppii Disney-saduista, että pitää vaan odottaa prinssiä, mutta nykyversiossa prinssin pitää olla miljonääri, joka maksaa kaiken! Ei ihme, että kunnon miehet on väsyneitä tähän touhuun. Me halutaan naisia, jotka arvostaa perinteitä, perhettä ja rehellistä elämää, ei tollasta Vatikaanin-matkaaja-meininkiä, missä mies on pelkkä pankkiautomaatti. Hävetkää, tollaset Jennyt ja niiden tossumiehet! Kunnon suomalainen nainen tekee töitä ja rakastaa sydämellään, ei lompakolla! 💪