Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te muut huomanneet, että S-ryhmän toimipaikoissa maksukorttia kassalla vilautettaessa ei bonus välttämättä aina kirjaudukaan?

Vierailija
17.06.2022 |

Sen takia olen alkanut taas tunkea S-Etukortin maksupäätteen sisälle ja näppäillä tunnusluvun.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Toiminut joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen huomaa?

Vierailija
4/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen huomaa?

Kassakuitista?

Vierailija
5/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on aina kirjautunut.

Vierailija
6/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä kävi noin viime kuussa. Sinne oli tullut uusi maksupääte. Sanottiin että lähimaksu ja vilauta kaksi kertaa niin kirjautuu bonuskin samalla mutta ei se kirjautunut.

Vierailija
7/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se lukee päätteessä jossa näkyy loppusumma ja syötä kortti.

Kyll mää aina katson että ruudussa lukee bonus kirjattu tai ok, mikä se teksti olikaan ja syötä maksukortti. Odota summaa, jne.

Vierailija
8/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maksupääte ilmoittaa, että jäsenyys tunnistettu (tai mikä sanamuoto sitten onkaan), tarkoittaako se aina, että bonus on kirjautunut?

Vierailija
9/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut koskaan että näin kävisi. Vilautan aina S-korttia ja sen jälkeen vilautan maksukorttia.

Itselläni on kuitititon palvelu käyttössä, joten jos kortin luku ei onnistuisi niin sittten tulostuisi kuitti, eikä koskaan ole känyt näin, muuta kuin tarkoituksella.

Vierailija
10/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maksupääte ilmoittaa, että jäsenyys tunnistettu (tai mikä sanamuoto sitten onkaan), tarkoittaako se aina, että bonus on kirjautunut?

Joo

Vierailija
11/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen huomaa?

Kassakuitista?

Tai siitä että ei tule paperikuittia, jos on kuititon palvelu käytössä ja kuitti kilahtaa appiin.

Vierailija
12/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää S-etukorttia kun lafkan tason tippuu koko ajan lehmän hännän tavoin. Yhteishyvä ilmestyy enää 6 krt/v. Suurin syy eroamiseen oli se kun mulle selvisi kuinka huonosti Ässä maksaa alkutuottajille. Omista katteistaan se ei tingi piiruakaan.

Vierailija
13/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne tietää kassalla, että mulla on vanha eskortti autona? 

Vierailija
14/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole enää S-etukorttia kun lafkan tason tippuu koko ajan lehmän hännän tavoin. Yhteishyvä ilmestyy enää 6 krt/v. Suurin syy eroamiseen oli se kun mulle selvisi kuinka huonosti Ässä maksaa alkutuottajille. Omista katteistaan se ei tingi piiruakaan.

Hinnat nousevat kohisten S-ryhmässäkin. "Prisma: hyvä mutta halpa" -slogan ei pian enää toimi.

Vierailija
15/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut koskaan että näin kävisi. Vilautan aina S-korttia ja sen jälkeen vilautan maksukorttia.

Itselläni on kuitititon palvelu käyttössä, joten jos kortin luku ei onnistuisi niin sittten tulostuisi kuitti, eikä koskaan ole känyt näin, muuta kuin tarkoituksella.

Samoin mulla

Vierailija
16/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firma on tehnyt erittäin hyvää tulosta korona-aikanakin, vaan eipä sillä ole varaa maksaa edes osuusmaksun korkoa, ylijäämäpalautuksesta puhumattakaan. 

Vierailija
17/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne tietää kassalla, että mulla on vanha eskortti autona? 

No nehän kysyy sitä. Siksi ne tietää

Vierailija
18/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja tein heti reklamaation.

Vierailija
19/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen siinä kuitin saadessa jo katsoa menikö bonukset. Jos ei, korjataan se. Riippuu myös mitä ostaa. Ap ei mainunnut sattuiko nyt ostamaan sellaista mikä ei bonuksia kerrytä.

Vierailija
20/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Firma on tehnyt erittäin hyvää tulosta korona-aikanakin, vaan eipä sillä ole varaa maksaa edes osuusmaksun korkoa, ylijäämäpalautuksesta puhumattakaan. 

Alueosuuskauppojen toimitusjohtajille on tulossa hyvät palkat ja tulospalkkiot hintojen nousujen myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän