Oletteko te muut huomanneet, että S-ryhmän toimipaikoissa maksukorttia kassalla vilautettaessa ei bonus välttämättä aina kirjaudukaan?
Sen takia olen alkanut taas tunkea S-Etukortin maksupäätteen sisälle ja näppäillä tunnusluvun.
Kommentit (21)
En ole huomannut. Toiminut joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen huomaa?
Kassakuitista?
Hesessä kävi noin viime kuussa. Sinne oli tullut uusi maksupääte. Sanottiin että lähimaksu ja vilauta kaksi kertaa niin kirjautuu bonuskin samalla mutta ei se kirjautunut.
Siinähän se lukee päätteessä jossa näkyy loppusumma ja syötä kortti.
Kyll mää aina katson että ruudussa lukee bonus kirjattu tai ok, mikä se teksti olikaan ja syötä maksukortti. Odota summaa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos maksupääte ilmoittaa, että jäsenyys tunnistettu (tai mikä sanamuoto sitten onkaan), tarkoittaako se aina, että bonus on kirjautunut?
En ole huomannut koskaan että näin kävisi. Vilautan aina S-korttia ja sen jälkeen vilautan maksukorttia.
Itselläni on kuitititon palvelu käyttössä, joten jos kortin luku ei onnistuisi niin sittten tulostuisi kuitti, eikä koskaan ole känyt näin, muuta kuin tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksupääte ilmoittaa, että jäsenyys tunnistettu (tai mikä sanamuoto sitten onkaan), tarkoittaako se aina, että bonus on kirjautunut?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen huomaa?
Kassakuitista?
Tai siitä että ei tule paperikuittia, jos on kuititon palvelu käytössä ja kuitti kilahtaa appiin.
Mulla ei ole enää S-etukorttia kun lafkan tason tippuu koko ajan lehmän hännän tavoin. Yhteishyvä ilmestyy enää 6 krt/v. Suurin syy eroamiseen oli se kun mulle selvisi kuinka huonosti Ässä maksaa alkutuottajille. Omista katteistaan se ei tingi piiruakaan.
Mistä ne tietää kassalla, että mulla on vanha eskortti autona?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole enää S-etukorttia kun lafkan tason tippuu koko ajan lehmän hännän tavoin. Yhteishyvä ilmestyy enää 6 krt/v. Suurin syy eroamiseen oli se kun mulle selvisi kuinka huonosti Ässä maksaa alkutuottajille. Omista katteistaan se ei tingi piiruakaan.
Hinnat nousevat kohisten S-ryhmässäkin. "Prisma: hyvä mutta halpa" -slogan ei pian enää toimi.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut koskaan että näin kävisi. Vilautan aina S-korttia ja sen jälkeen vilautan maksukorttia.
Itselläni on kuitititon palvelu käyttössä, joten jos kortin luku ei onnistuisi niin sittten tulostuisi kuitti, eikä koskaan ole känyt näin, muuta kuin tarkoituksella.
Samoin mulla
Vierailija kirjoitti:
Firma on tehnyt erittäin hyvää tulosta korona-aikanakin, vaan eipä sillä ole varaa maksaa edes osuusmaksun korkoa, ylijäämäpalautuksesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tietää kassalla, että mulla on vanha eskortti autona?
No nehän kysyy sitä. Siksi ne tietää
Voihan sen siinä kuitin saadessa jo katsoa menikö bonukset. Jos ei, korjataan se. Riippuu myös mitä ostaa. Ap ei mainunnut sattuiko nyt ostamaan sellaista mikä ei bonuksia kerrytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Firma on tehnyt erittäin hyvää tulosta korona-aikanakin, vaan eipä sillä ole varaa maksaa edes osuusmaksun korkoa, ylijäämäpalautuksesta puhumattakaan.
Alueosuuskauppojen toimitusjohtajille on tulossa hyvät palkat ja tulospalkkiot hintojen nousujen myötä.
Aha.