Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksuaalisuus nelikymppisenä

Vierailija
17.06.2022 |

Tuleeks helpotuksena kellekään, kun ei enää kiinnosta seksi niin paljon kuin nuorena? Samalla kun se ei enää kiinnosta, naiskauneus menettää vähän merkityksensä, ja alkaa olemaan ihan erilainen maailma. Ei enää yksikään twerkkaava pyrstö jaksa kiinnostaan. Been there, done that. Kirjaimellisesti! :D Samalla alkaa olemaan varallisuutta, ja nyt katselen, mitä kivaa vois tehdä. Onko sieluntovereita? Ei naisella tee mitään! LOL.

Kommentit (387)

Vierailija
1/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Voi keskittyä tärkeempiinkin asioihin kun jalkovälin miettimiseen.

Vierailija
2/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlailla kuin parikymppisenä.

En ole huomannut muutosta, mitä nyt päälaki hieman harventunut.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, mutta nuorempi nainen saa kyllä ajatukset takaisin...

Vierailija
4/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil melkein samit setit mutta en ole koetellut juuri kättelyä kummempia intiimejä yhteyksiä vastaisen sukupuo-liskon kanssa

Vierailija
5/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten seksuaalinen huippu on teini-ikäisenä ja sen jälkeen se laskee koko ajan. Yksi voimakkaampi harppaus alaspäin tulee muistaakseni 40 tienoilla ja sen jälkeen en muista, miten ne meni.

Naisen seksuaalinen huippu on 39-40-vuotiaana. Tästä johtuu, että monet miehet haluavat vanhemman naisen, sillä seksi muuttuu merkityksellisemmäksi ja paremmaksi huipun avulla ja nainen on itsevarmempi ikänsä vuoksi, moni kokeilunhaluisempikin. Miehet ovat kertoneet, että vanhemman naisen kanssa seksi on paljon parempaa ja suhde paljon mutkattomampaa ja hauskempaa kuin nuorten naisten kanssa. Moni nainen tosin ottaa nuoremman miehen tällöin, koska naisella huippu ja 40-v.miehillä taas ollut laskussa jo kauemman aikaa tai tulossa tuohon voimakkaampaan laskuun.

Harmi, että näistä ei puhuta julkisuudessa enempää. Vallalla on varsin vääriä kuvia sekä naisten että miesten seksuaalisuudesta.

Vierailija
6/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ei ole pokkaa miehillä täällä kertoa totuutta. Hyvä ap, kun otit ensimmäisen askeleen! Olet rohkea. Moni mies ei viitsi/jaksa/uskalla, koska sitten tulee haukutuksi impotentiksi, homoksi tai tytöksi, jos kertoo rehellisesti, että ei enää seksi niin nappaa. Vaikka älykkäiden miesten kanssa tämäkin on kyllä eri.

Vierailija
7/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nelikypäsenä pitää telttailla joka ainut aamu. Ellei näin ole, on ongelmia on tiedossa kun katsellaan eteenpäin.

Mies54v

Vierailija
8/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyllä seksi kiinnostaa samaan malliin kuin nuorempanakin. On oikeastaan vaikea keksiä tärkeämpää ainakaan niiden asioiden joukosta, joita rahalla saa. M39

Vierailija
9/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testopiikki pakaraan niin alkaa tanko nousemaan.

Vierailija
10/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset vahvistavat ajatukseni ikäisistäni miehistä. Huoh.

Ei kiitos, ei ikinä enää miestä. Ei nuorta eikä vanhaa, kuin korkeintaan toyboyksi hetken huvitteluun.

Mä oon vielä nuori mutta jo jättämässä mun miehen. Oon ymmärtänyt täältä mitä on nykymiehen rakkaus. Ei kiinnosta odottaa milloin ei enää kelpaa. Mieluummin yksin.

Vierailija
11/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei ole pokkaa miehillä täällä kertoa totuutta. Hyvä ap, kun otit ensimmäisen askeleen! Olet rohkea. Moni mies ei viitsi/jaksa/uskalla, koska sitten tulee haukutuksi impotentiksi, homoksi tai tytöksi, jos kertoo rehellisesti, että ei enää seksi niin nappaa. Vaikka älykkäiden miesten kanssa tämäkin on kyllä eri.

Mitä jos se totuus on juurikin se, mitä kerrotaan ja te tylsistyneet olette vähemmistössä.

Vierailija
12/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se totuus on juurikin se, mitä kerrotaan ja te tylsistyneet olette vähemmistössä.

Olen kylläkin nainen. Opiskellut seksuaalisuudesta ja tämä ihan sama ilmiö nousi esiin siellä ja tutkimuksissa. Harvalla miehellä on pokkaa kertoa miten asiat oikeasti ovat, koska toksinen maskuliinisuus ja väärät stereotypiat. Ihailenkin aina ap:n kaltaisia miehiä, jotka ovat rohkeita.

Vierailija
13/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sos on vielä kaikki seksuaalinen into purkamatta ja on jumittunut jonnekin jonne-asteeseen. Tällainen on tilanne, koka mulle ei sovi avioliitto, avoliitto enkä huoraillakaan ilkeä

Vierailija
14/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksen kohde vain nuorenee kun itselle tulee ikää lisää.

Vierailija
15/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nelikypäsenä pitää telttailla joka ainut aamu. Ellei näin ole, on ongelmia on tiedossa kun katsellaan eteenpäin.

Mies54v

Valkoritari tuli paikalle. Hohhoijaa. Mulla ei ole mitään ongelmaa asian suhteen. Ei nyt eikä tulevaisuudessa. 

Mä oon pannu ihan oikeesti kaikenvärisiä ja kaikenlaisia, en mä jaksa. Mee lukeen Harlekiinista, miten se tapahtuu.

AP

Vierailija
16/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos, ei ikinä enää miestä. Ei nuorta eikä vanhaa, kuin korkeintaan toyboyksi hetken huvitteluun.

Mä oon vielä nuori mutta jo jättämässä mun miehen. Oon ymmärtänyt täältä mitä on nykymiehen rakkaus. Ei kiinnosta odottaa milloin ei enää kelpaa. Mieluummin yksin.

Taidan tehdä samoin

Vierailija
17/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies54v

Valkoritari tuli paikalle. Hohhoijaa. Mulla ei ole mitään ongelmaa asian suhteen. Ei nyt eikä tulevaisuudessa. 

Mä oon pannu ihan oikeesti kaikenvärisiä ja kaikenlaisia, en mä jaksa. Mee lukeen Harlekiinista, miten se tapahtuu.

AP

VALKORITARI? Mammat on kyllä eri mieltä, palstan omatunnosta.

mies54v

Vierailija
18/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin nainen. Opiskellut seksuaalisuudesta ja tämä ihan sama ilmiö nousi esiin siellä ja tutkimuksissa. Harvalla miehellä on pokkaa kertoa miten asiat oikeasti ovat, koska toksinen maskuliinisuus ja väärät stereotypiat. Ihailenkin aina ap:n kaltaisia miehiä, jotka ovat rohkeita.

Luulisin, että kyllästyminen seksiin liittyy useimmiten kyllästymiseen elämään yleensä. Joka tapauksessa keski-ikäiset miehet, joita seksi aidosti kiinnostaa, eivät ole stereotypioita tai toksista maskuliinisuutta, vaan oikeita ihmisiä.

Vierailija
19/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ala mussuttaan siellä mitään rakkaudesta. Ei täällä miehet ala kertomaan rakkaustarinoitaan, jos puhutaan suoraa puhetta seksuaalisuudesta. Kyllä me miehet naisistamme välitämme, ja väittäisin jopa, että se uskollisuus on vahvempaa ja tunne-elämä monipuolisempaa kuin luuletkaan. Se ei vaan ole agendalla.

AP

Vierailija
20/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä haluttomat miehet ovat vielä vähemmistössä, vaikka väestön myrkytys muovin pehmentimillä, lääkkeillä ja muilla hormonihäiritsijöillä etenee. Miehet jotka seksiä haluavat eivät mene ammattilaiselle valittamaan seksuaalisuudestaan vaan yksinkertaisesti toteuttavat sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän