Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksuaalisuus nelikymppisenä

Vierailija
17.06.2022 |

Tuleeks helpotuksena kellekään, kun ei enää kiinnosta seksi niin paljon kuin nuorena? Samalla kun se ei enää kiinnosta, naiskauneus menettää vähän merkityksensä, ja alkaa olemaan ihan erilainen maailma. Ei enää yksikään twerkkaava pyrstö jaksa kiinnostaan. Been there, done that. Kirjaimellisesti! :D Samalla alkaa olemaan varallisuutta, ja nyt katselen, mitä kivaa vois tehdä. Onko sieluntovereita? Ei naisella tee mitään! LOL.

Kommentit (387)

Vierailija
21/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, voi keskittyä harrastuksiin ja uraan. Naisia kaadettu jo ihan riittävästi tähän elämään, vaimon kanssa toki ylläpidetään suhdetta, mutta siinäkin seesteisyyttä eikä ole tavan vuoksi pakko.

Vierailija
22/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei ole pokkaa miehillä täällä kertoa totuutta. Hyvä ap, kun otit ensimmäisen askeleen! Olet rohkea. Moni mies ei viitsi/jaksa/uskalla, koska sitten tulee haukutuksi impotentiksi, homoksi tai tytöksi, jos kertoo rehellisesti, että ei enää seksi niin nappaa. Vaikka älykkäiden miesten kanssa tämäkin on kyllä eri.

Ei mulla ole impotenssiongelmaa. Avaisin keskustelun sille anonyymillä palstalla, jos se olisi näin. Ei mitään ongelmaa sanoa. Enemmänkin sanoisin, että mun seksuaalisuus on naiseni tasolla. Aina ei näin ole ollut. Osaltani siihen vaikuttaa se, että mulla on niin hyvä nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset vahvistavat ajatukseni ikäisistäni miehistä. Huoh.

Ei kiitos, ei ikinä enää miestä. Ei nuorta eikä vanhaa, kuin korkeintaan toyboyksi hetken huvitteluun.

Mä oon vielä nuori mutta jo jättämässä mun miehen. Oon ymmärtänyt täältä mitä on nykymiehen rakkaus. Ei kiinnosta odottaa milloin ei enää kelpaa. Mieluummin yksin.

Älä nyt ala mussuttaan siellä mitään rakkaudesta. Ei täällä miehet ala kertomaan rakkaustarinoitaan, jos puhutaan suoraa puhetta seksuaalisuudesta. Kyllä me miehet naisistamme välitämme, ja väittäisin jopa, että se uskollisuus on vahvempaa ja tunne-elämä monipuolisempaa kuin luuletkaan. Se ei vaan ole agendalla.

AP

No tulihan tässä jo selville mikä se keski-ikäisen miehen seksuaalisuus on. Vain nuori nainen kelpaa. Parempi totutella olemaan yksin jo nyt, koska hirveän pitkään en nuorena pysy.

Vierailija
24/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen edelleen täysin p*llun orja, vaikka ikää 46v. En taida koskaan tästä täysin parantua.

Vierailija
25/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlailla kuin parikymppisenä.

En ole huomannut muutosta, mitä nyt päälaki hieman harventunut.

M40

Sama juttu, mielenkiinto asiaan pn sama kuin parikymppisenä, mutta kroppa tottakai ei nyt ihaan samaan pysty kun silloin.

En ymmärrä aloittajaa ollenkaan, mutta hyvä hänelle, nauttikoot varallisuudestaan ja kädestään.

Vierailija
26/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet määrää planeetalla kirjoitti:

Joo. 41 v alkoi tuntua erilaiselta. Astuin uuteen ulottuvuuteen. Seksi kiinnostaa nykyään enää kerran päivässä ja ihan joka urpoa ei tee mieli hakata. Ei viitsi. ON tullut pehmeät arvot tilalle ja pilluille nauran valuuttana enemmän kuin koskaan. Mulla on edelleen valuuttana nyrkit ja voima. Voin ottaa ja tehdä ihan mitä tahansa haluan. Mies on luomakunnan jumala. Nyt vanhempana se arvostus pillua kohtaan on täysin erilainen, kun parikymppisenä sitä palvoi aina vaan.

Sä voit varmaan nyrkeillä saada jonkun miehen taltutettua ja nujerrettua, mutta ei sillä kyllä yhtään mitään arvostusta saa muuta kuin tietyissä piireissä. Jos se on sun juttu ookoo. Mä tuun toimeen kaikkien kanssa, mut jos et ole "suojelualalla", ymmärrät varmaan mitä tarkoitan, ei niin järkevä lähestyminen. Toki sulle hommia löytyy, mut arvostetaanko sua? Jätän sen sulle.

Mies on luomakunnan jumala kyllä. Siitä emme luovu.

Ap

Vierailija
27/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen edelleen täysin p*llun orja, vaikka ikää 46v. En taida koskaan tästä täysin parantua.

Haha! Man's gotta do, what man's gotta do! Peace out! :D Lähdetään paneen! LOL

Ap

Vierailija
28/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä viisikymppisen miehen seksuaalisuus?

Vierailija
29/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se seksi kiinnostaisi aivan kuten ennenkin. Nykyisin vaan miettii panos-tuottosuhdetta enemmän kuin nuorena. En oikein näe että potentiaalinen 18 vuoden vankeus 50 000 euron kuluineen jaksais oikein enää hotsittaa vaikka minkälaiset kyydit saisi.

Vierailija
30/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v nainen ja mulla on 39v mies. Olen huomannut lähinnä ettei mies kiinnosta mua enää ja tuntuu liian vanhalle. Miehen tuoksu on muuttunut huonommaksi ja hän valittaa kaikesta. Mua kiinnostaa nykyään vajaa 30v miehet ja ulkoisesti olen vielä nuorehkojen sarjassa. Mies haluaa seksiä vähemmän kuin nuorena, mutta aika usein silti. Hän kai on tyytyväinen.

Vierailija
31/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlailla kuin parikymppisenä.

En ole huomannut muutosta, mitä nyt päälaki hieman harventunut.

M40

Sama juttu, mielenkiinto asiaan pn sama kuin parikymppisenä, mutta kroppa tottakai ei nyt ihaan samaan pysty kun silloin.

En ymmärrä aloittajaa ollenkaan, mutta hyvä hänelle, nauttikoot varallisuudestaan ja kädestään.

Pakko olla nainen! :D Vähän paistaa katkeruus? Missä oli osio, joka loukkasi sua noin?

Vierailija
32/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla testot matalalla ja väljähtynyt suhde? Itsellä seisoo lähes kokoajan ja uusi nuori ihastus saa kyytiä.

Vierailija
33/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ja minkälainen nelikymppinen puhuu näin kuten täällä? Peace out ja LOL?

Naiset, älkää yleistäkö näitä kaikkiin miehiin. Ei ole yhtään aikuista, korkeasti koulutettua ja älykästä miestä ketjussa.

Vierailija
34/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä viisikymppisen miehen seksuaalisuus?

Kysyn koska 50+ mieheni ei ole halunnut seksiä pariin vuoteen.

Vierailija
35/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana täällä ei varmasti ole yhtäkään korkeasti koulutettua ja älykästä miestä kirjoittamassa. Tai no EHKÄ toi yksi. Amisten mielipiteet ja eläimellisyys ei kiinnosta.

Mikä miesten seksihaluissa oikein häiritsee? Jos miehet eläimellisine haluineen eivät kiinnosta, eläkää sitten ilman miestä.

Ei kun joo, se miehen lompsa...

Vierailija
36/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on täysin vallaton! Hurjempi kuin nuorena. Tähän tietysti vaikuttaa niin moni asia ja esimerkiksi yhteisen ajan lisääntyminen ja stressin vähentyminen.

Vierailija
37/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34v nainen ja mulla on 39v mies. Olen huomannut lähinnä ettei mies kiinnosta mua enää ja tuntuu liian vanhalle. Miehen tuoksu on muuttunut huonommaksi ja hän valittaa kaikesta. Mua kiinnostaa nykyään vajaa 30v miehet ja ulkoisesti olen vielä nuorehkojen sarjassa. Mies haluaa seksiä vähemmän kuin nuorena, mutta aika usein silti. Hän kai on tyytyväinen.

Ja lisään; pahinta miehessä on perusnegatiivisuus kaikkeen ja luulee että voi puhua mulle epäkunnioittavasti, tylyttää mun tytärtäkin ja luulee olevansa joku kuningas meidän kotona. Nuoremmat miehet antaa mullekin tilaa jutuissa ja mielipiteissä ainakin keskustelussa, oma mies tylyttää tyhmäksi ja pyörittelee silmiään kuin olisin vajaa ja hän tietäisi kaiken. Pahentunut vaan nyt kun 40v lähestyy :(

Vierailija
38/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei ole pokkaa miehillä täällä kertoa totuutta. Hyvä ap, kun otit ensimmäisen askeleen! Olet rohkea. Moni mies ei viitsi/jaksa/uskalla, koska sitten tulee haukutuksi impotentiksi, homoksi tai tytöksi, jos kertoo rehellisesti, että ei enää seksi niin nappaa. Vaikka älykkäiden miesten kanssa tämäkin on kyllä eri.

Miehen älykkyys siis määritellään niin että vastaa haluamallasi tavalla?

Vierailija
39/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä naisena on kyllä mahtavaa saada nuorta ja himokasta 😜

Vierailija
40/387 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se totuus on juurikin se, mitä kerrotaan ja te tylsistyneet olette vähemmistössä.

Olen kylläkin nainen. Opiskellut seksuaalisuudesta ja tämä ihan sama ilmiö nousi esiin siellä ja tutkimuksissa. Harvalla miehellä on pokkaa kertoa miten asiat oikeasti ovat, koska toksinen maskuliinisuus ja väärät stereotypiat. Ihailenkin aina ap:n kaltaisia miehiä, jotka ovat rohkeita.

Mitenköhän sellainen opiskelee jolle kelpaa vain mieleinen vastaus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi