Miehen seksuaalisuus nelikymppisenä
Tuleeks helpotuksena kellekään, kun ei enää kiinnosta seksi niin paljon kuin nuorena? Samalla kun se ei enää kiinnosta, naiskauneus menettää vähän merkityksensä, ja alkaa olemaan ihan erilainen maailma. Ei enää yksikään twerkkaava pyrstö jaksa kiinnostaan. Been there, done that. Kirjaimellisesti! :D Samalla alkaa olemaan varallisuutta, ja nyt katselen, mitä kivaa vois tehdä. Onko sieluntovereita? Ei naisella tee mitään! LOL.
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, ei ole pokkaa miehillä täällä kertoa totuutta. Hyvä ap, kun otit ensimmäisen askeleen! Olet rohkea. Moni mies ei viitsi/jaksa/uskalla, koska sitten tulee haukutuksi impotentiksi, homoksi tai tytöksi, jos kertoo rehellisesti, että ei enää seksi niin nappaa. Vaikka älykkäiden miesten kanssa tämäkin on kyllä eri.
Mitä jos se totuus on juurikin se, mitä kerrotaan ja te tylsistyneet olette vähemmistössä.
Olen kylläkin nainen. Opiskellut seksuaalisuudesta ja tämä ihan sama ilmiö nousi esiin siellä ja tutkimuksissa. Harvalla miehellä on pokkaa kertoa miten asiat oikeasti ovat, koska toksinen maskuliinisuus ja väärät stereotypiat. Ihailenkin aina ap:n kaltaisia miehiä, jotka ovat rohkeita.
Mitenköhän sellainen opiskelee jolle kelpaa vain mieleinen vastaus?
Älä nyt vetele mutkia suoriksi, nyt ollaan vauva av:lla. Meilläkin on inhimilliset ärsytyksen kohteemme, ei me mitään koneita olla. Itseäni ärsyttää lähinnä siksi, että moni mies kuvittelee tai on kuvitellut jo kauan, että juuri hänessä on jotain vikaa ja hän on "vääränlainen" mies, koska kulttuuri on miehille kova. Surettaa heidän puolestaan. Työrooli on kuitenkin ihan eri asia ja luen tutkimuksia jne.laidasta laitaan.
Ei se kulttuuri ole liian kova. Se on liian pehmeä. Te naiset haluatte meistä miehistä naisia, joita te lopulta ette sitten kelpuuta. Kaikki se "kova" kulttuuri mitä miehet keskenään rakentaa elää teistä naisista riippumatta, ja te ette sitä koskaan pysty muuttamaan. Te vaan voitte halveksia sitä, ja se on teidän isoin ongelma, te katkeroidutte. Me miehet halutaan kovaa kulttuuria, se on meidän kotimme.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksi kiinnostaa edelleen, mutta omanikäset naiset ei. Ole tässä nyt sitten.
Maksulliset taitaa olla paras vaihtoehto, koska ei niitä nuoria naisia oikein jaksa vokotella baarissa. Se on vähän noloa molemmin puolin. Mutta ammatilaisen palveluiden käyttäminen on ihan neutraalia, eikä kukaan jää roikkumaan toiseen.
Mikä oman ikäisissä naisissa on vikana?
4-kymppisissä naisissa ei ole enää nuoruuden hehkeyttä. Ominaisuus joka tekee lähes jokaisen 25 naisen haluttavaksi. Ihosta katoaa kimmoisuus ym. ym. Mies on aikojen saatossa oppinut erottamaan tarkasti hedelmällisyyteen viittaavat piirteen tai niiden puutteen.
Ja se sun hehkeys?? Missä näkyy 40 + sedällä ??
Mitä sä sillä ihon kimmoisuudella naisessa teet? Sä vaan panet, rynkytät, tuikkaat, jyystät, runttaat, tunget, jynkytät ja sitä rataa, kuten te miehet puhutte RAKASTELUSTA, joka on täysin eri asia kuin paneminen ja jyystö.
Mä oon parhaassa iskussa nyt nelkytveenä . Ja naiset on kuumimmillaan just tässä iässä 🔥 Nuorena kloppina olin liian ujo poikanen.
Vierailija kirjoitti:
Oon nelikymppinen mies ja oma tyttö parikymppinen. Ei puhettakaan että ikätovereita katsoisin sillä silmällä.. nehän on lapsia.
Suurin osa ikätoverisedistä haaveilee nylkyttävänsä mätisäkkiruhoisena tyttäriensä ystävättärien päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, ei ole pokkaa miehillä täällä kertoa totuutta. Hyvä ap, kun otit ensimmäisen askeleen! Olet rohkea. Moni mies ei viitsi/jaksa/uskalla, koska sitten tulee haukutuksi impotentiksi, homoksi tai tytöksi, jos kertoo rehellisesti, että ei enää seksi niin nappaa. Vaikka älykkäiden miesten kanssa tämäkin on kyllä eri.
Mitä jos se totuus on juurikin se, mitä kerrotaan ja te tylsistyneet olette vähemmistössä.
Olen kylläkin nainen. Opiskellut seksuaalisuudesta ja tämä ihan sama ilmiö nousi esiin siellä ja tutkimuksissa. Harvalla miehellä on pokkaa kertoa miten asiat oikeasti ovat, koska toksinen maskuliinisuus ja väärät stereotypiat. Ihailenkin aina ap:n kaltaisia miehiä, jotka ovat rohkeita.
Ihmiset on yksilöitä ja seksin perässä juoksijoita on viiskymppisissä, ei tunnu meno rauhoittuvan (voi siis olla jokin nuppivikakin taustalla). Koetetaan nyt muistaa, että jokainen päättäköön itse onko hyvä vai huono, jos halut hiipuu. Voi tosiaan olla helpottavaakin. Elämästä huomaa ehkä uusia asioita.
Eihän ihmisen ole tarkoitus olla tasaisesti puksuttava panokone. Jokainen järjissään oleva sanoutukoon tuommoisesta irti. Ja jos seksi on keino väistää vaikeita tunteita, ei kuulosta ihailtavalta sekään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon parhaassa iskussa nyt nelkytveenä . Ja naiset on kuumimmillaan just tässä iässä 🔥 Nuorena kloppina olin liian ujo poikanen.
Sinä olet kuuma omassa illuusiossasi. Muiden mielestä olet setä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät sanontaa "toksinen maskuliinisuus", niin opintosi eivät tainneet tapahtua ihan lääkiksessä, vaan siellä sukupuolentutkimuksen oppiaineessa. Itse en kauheasti ylpeilisi. Oikeastaan en kehtaisi mainita ollenkaan.
Taisi osua arkaan paikkaan, kun koit tarpeelliseksi nostaa itsesi yläpuolelleni mitätöimällä ja vähättelemällä. Ei mua haittaa, kyllä mä vihaa kestän. :)
Sukupuolentutkimus on omasta näkökulmastani pseudotiedettä, joten et tiedä mistä puhut etkä näemmä todellakaan mistä mä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nelikymppinen mies ja oma tyttö parikymppinen. Ei puhettakaan että ikätovereita katsoisin sillä silmällä.. nehän on lapsia.
Suurin osa ikätoverisedistä haaveilee nylkyttävänsä mätisäkkiruhoisena tyttäriensä ystävättärien päällä.
Hyi helvetti! Oliko sun pakko kirjoittaa toi noin!
Vierailija kirjoitti:
Miesten seksuaalinen huippu on teini-ikäisenä ja sen jälkeen se laskee koko ajan. Yksi voimakkaampi harppaus alaspäin tulee muistaakseni 40 tienoilla ja sen jälkeen en muista, miten ne meni.
Naisen seksuaalinen huippu on 39-40-vuotiaana. Tästä johtuu, että monet miehet haluavat vanhemman naisen, sillä seksi muuttuu merkityksellisemmäksi ja paremmaksi huipun avulla ja nainen on itsevarmempi ikänsä vuoksi, moni kokeilunhaluisempikin. Miehet ovat kertoneet, että vanhemman naisen kanssa seksi on paljon parempaa ja suhde paljon mutkattomampaa ja hauskempaa kuin nuorten naisten kanssa. Moni nainen tosin ottaa nuoremman miehen tällöin, koska naisella huippu ja 40-v.miehillä taas ollut laskussa jo kauemman aikaa tai tulossa tuohon voimakkaampaan laskuun.
Harmi, että näistä ei puhuta julkisuudessa enempää. Vallalla on varsin vääriä kuvia sekä naisten että miesten seksuaalisuudesta.
Keski-ikääntyvän naisen seksuaalinen huippu voi olla osin sitä, että yritetään vielä nopeasti saada siemen itämään ennen kuin kaikki munasolut on mennyttä sekä voi korreloitua myös toiseen kierrokseen, jossa entinen mies on jätetty ja lapset jo melko isoja.
Itsetunnon voi saada hyväksi jo paljon nuorempana ja toiset eivät toisaalta saa koskaan.
Miehen seksuaalisella huipulla taidat tarkoittaa jonkinlaista himojen huippua, jolloin tulee tehtyä noloimpia seksuaalisia tekoja lähinnä omassa yksityisyydessä. Jos taas tarkoitetaan seksin harrastamista toisen ihmisen kanssa, niin seksuaalinen huippu tuo ikä on ehkä lastensuojelun asiakkaana oleville kovispojille, jotka varttuvat nuorena ja urakehitys loppuu peruskoulun jälkeen. Nämä voivat tuon lyhyen aikaikkunan sisällä saada fiksujakin tyttöjä satimeen ennen kuin tytöille kasvaa järki päähän. Tavallinen teinipoika ei harrasta seksiä kenenkään kanssa, ellei ole chad.
Käytät tässä aivan päinvastaisia kriteerejä naisten ja miesten seksuaaliselle huipulle; puhut naisten itsetunnosta keski-ikäisenä ja annat ymmärtää, että miehen seksuaalinen huippu on teininä, vaikka silloin sen ikäisenä ei mitään itseluottamusta tai ymmärrystä vastakkaisesta sukupuolestakaan oikein ole. Teinipojalla ei ole sen enempää kuin seksiä kuin itsevarmuuttakaan, ellei hän ole lastensuojelun kovispoika tai harvinainen chad; usein tummaihoinen, koska nämä varttuvat nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sellainen opiskelee jolle kelpaa vain mieleinen vastaus?
Älä nyt vetele mutkia suoriksi, nyt ollaan vauva av:lla. Meilläkin on inhimilliset ärsytyksen kohteemme, ei me mitään koneita olla. Itseäni ärsyttää lähinnä siksi, että moni mies kuvittelee tai on kuvitellut jo kauan, että juuri hänessä on jotain vikaa ja hän on "vääränlainen" mies, koska kulttuuri on miehille kova. Surettaa heidän puolestaan. Työrooli on kuitenkin ihan eri asia ja luen tutkimuksia jne.laidasta laitaan.
Kulttuuri on tosiaan miehille kova. Nykykulttuurissa seksistä pitävä heteromies on iljettävistä iljettävin otus.
Seksistä pitävä heteromies on joka ikinen mies? en ymmärrä.
Ap
Kyllä naismaku edelleen on sama vaikka seksintarve väheneekin.
Päinvastoin, 40-vuotiaana seksi kiinnostaa entisyä enemmän ja vaimon kanssa harrastetaan yhtä paljon kuin teineinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nelikymppisenä osaa kiihottua nuorista miehistä. Ovat niin raakileita ja lapsellisia 😃 Oman ikäiset kiinnostaa ja näin on aina ollut.
Ihan normi biologiaa. Yleensä mies on jonkun verran vanhempi.
Mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 34v nainen ja mulla on 39v mies. Olen huomannut lähinnä ettei mies kiinnosta mua enää ja tuntuu liian vanhalle. Miehen tuoksu on muuttunut huonommaksi ja hän valittaa kaikesta. Mua kiinnostaa nykyään vajaa 30v miehet ja ulkoisesti olen vielä nuorehkojen sarjassa. Mies haluaa seksiä vähemmän kuin nuorena, mutta aika usein silti. Hän kai on tyytyväinen.
Ja lisään; pahinta miehessä on perusnegatiivisuus kaikkeen ja luulee että voi puhua mulle epäkunnioittavasti, tylyttää mun tytärtäkin ja luulee olevansa joku kuningas meidän kotona. Nuoremmat miehet antaa mullekin tilaa jutuissa ja mielipiteissä ainakin keskustelussa, oma mies tylyttää tyhmäksi ja pyörittelee silmiään kuin olisin vajaa ja hän tietäisi kaiken. Pahentunut vaan nyt kun 40v lähestyy :(
Niinhän se menee, että kun miestä panettaa niin kaikki jutut menee läpi ja kohtelee miten vaan että pääsee pessälle. Ikää kun tulee niin aletaan vaatia jo tasoa.
Ei se taso auta. Mies pitää aina naisia pelkkinä reikinä - siksi naisen ei pidä olla heidän kanssaan missään tekemisissä kun lisääntymisikä on ohitettu. Miehet eivät ole ihmisiä.
Tai sitten miehet ovat oikeassa, ja naiset eivät ole ihmisiä, vaan pelkkiä reikiä.
Mä oon ihan hirvee sovinisti high five jätkä, enkä edes minä ajattele näin. Naiset ovat ihania, te olette vaan täysin tietämättömiä siitä, mitä me miehet olemme. Ainoastaan te puhutte olevanne pelkkiä reikiä, ja tiedät ihan varmaan, että me miehet emme niin ajattele. Tiedän teidät naiset. Sanahelinää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naismaku edelleen on sama vaikka seksintarve väheneekin.
Minulla on samat tarpeet kuin kolmekymppisenä, ja olen 58-vuotias. Pidän hyvin hoikista, tyttömäisistä naisista, lähinnä aasialainen busines-tyyli miellyttää silmää. Rajuus on tullut mukaan mieltymyksiin kymmenen vuoden sisään, joten sessiot voivat olla aika hc. Perhe ja vaimo kotona, duunimatkoilla toteutan sitten seksuaalisuuttani. Olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla käynyt siten että entistä enemmän arvostan nuorten naisten kauneutta, jotka näyttävät lähes kaikki seksikkäiltä nelikymppisen silmään.
Yhtä paljon on samalla vahvistunut etten missään tapauksessa halua ikäistäni naista.
M40
Sama. Ja toisin kuin nuorena, nyt tietää mitä nuoren naisen kanssa tehdä.
Olen nelikymppinen enkä ymmärrä miten osa miehistä voi katsella parikymppisiä (saati nuorempia) lapsia. En ole itse asiassa koskaan tajunnut tota eikä omissa piireissä tollaisia olekaan. Elämä täälläkin seesteistä, liitossa menee hyvin, töissä olen jo huipulla ja lapset alkaa olla isoja. Elämä on monipuolista ja seksi ei ole mielessä läheskään samalla tasolla kuin teininä. Elämässä ja maailmassa on niin paljon kiinnostavampia asioita, joihin ajatukset ja välillä aikakin menee. Liitossa joo läheisyyttä ja seksiä riittämiin, mutta riittää kerran pari kuukaudessa. Mulle myös ollut vain helpotus, vaikka näin on ollut jo n.25-v. >. Koulutus ja muu vei mennessään, aivot ohjaa eikä alapää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 34v nainen ja mulla on 39v mies. Olen huomannut lähinnä ettei mies kiinnosta mua enää ja tuntuu liian vanhalle. Miehen tuoksu on muuttunut huonommaksi ja hän valittaa kaikesta. Mua kiinnostaa nykyään vajaa 30v miehet ja ulkoisesti olen vielä nuorehkojen sarjassa. Mies haluaa seksiä vähemmän kuin nuorena, mutta aika usein silti. Hän kai on tyytyväinen.
Ja lisään; pahinta miehessä on perusnegatiivisuus kaikkeen ja luulee että voi puhua mulle epäkunnioittavasti, tylyttää mun tytärtäkin ja luulee olevansa joku kuningas meidän kotona. Nuoremmat miehet antaa mullekin tilaa jutuissa ja mielipiteissä ainakin keskustelussa, oma mies tylyttää tyhmäksi ja pyörittelee silmiään kuin olisin vajaa ja hän tietäisi kaiken. Pahentunut vaan nyt kun 40v lähestyy :(
Niinhän se menee, että kun miestä panettaa niin kaikki jutut menee läpi ja kohtelee miten vaan että pääsee pessälle. Ikää kun tulee niin aletaan vaatia jo tasoa.
Ei se taso auta. Mies pitää aina naisia pelkkinä reikinä - siksi naisen ei pidä olla heidän kanssaan missään tekemisissä kun lisääntymisikä on ohitettu. Miehet eivät ole ihmisiä.
Tai sitten miehet ovat oikeassa, ja naiset eivät ole ihmisiä, vaan pelkkiä reikiä.
Mä oon ihan hirvee sovinisti high five jätkä, enkä edes minä ajattele näin. Naiset ovat ihania, te olette vaan täysin tietämättömiä siitä, mitä me miehet olemme. Ainoastaan te puhutte olevanne pelkkiä reikiä, ja tiedät ihan varmaan, että me miehet emme niin ajattele. Tiedän teidät naiset. Sanahelinää.
Yli nelikymppinen nainen on nähnyt ja elänyt aivan tarpeeksi tietääkseen mitä miehet ovat - ja pysyäkseen kaukana heistä.