Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SANNALLA on korona!!!!!

Vierailija
08.06.2022 |

Lähde: is

Kommentit (198)

Vierailija
21/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilderbergistä taisi saada. Tuommonen rikkaiden tänne hilaama tauti.

Vierailija
22/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

86-vuotias isäni sairasti koronan pari viikkoa sitten. Sanoi nenän hiukan vuotavan, ei muita oireita. Haravoi pihalla ja rakensi keinua. Hänet on rokotettu ja oireet tosiaan olivat lähes huomaamattomat, vaikka hänellä on krooninen astma. 

Pakko todeta, että trollipajan älylliset resurssit ovat erittäin niukat.

Minun alakouluikäiset lapseni sairastivat koronan keväällä. Yskivät kolme viikkoa, 39 kuume muutaman päivän, kurkkukipu oli erittäin voimakasta, lihassärkyä ja ihon arkuutta, päätä särki, nenän tukkoisuus ja nuha jatkuivat 8 viikkoa. Sairas ja outo olo molemmilla kestivät 3 viikkoa. Lepäilivät vain kotona. Oireet eivät todellakaan olleet huomaamattomia. Ei kyllä ollut rokotteitakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on _ihminen_. Ihmiset sairastuvat. On yksilöllistä, miten jokaisen kroppa kestää koronaviruksen, ei voi verrata muihin!!

Vierailija
24/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli luvassa on aivosumua ja sydänoireita. Juoksut on juostu, sydän voi pettää koska tahansa koronan jälkeen.

Nuorehko ja hyvässä kunnossa, joka jaksaa bilettääkin, jäänee lieväksi muuten paitsi mahdollisen long covidin osalta.

Mihinkään asemaan jossa toisien asioista päättämään pääsee ei pitäisi päästää sellaisia joilla korona on ollut.

Korona jää aivoihin niin usealla että ei kannata riskeerata tuossakaan asiassa.

Vierailija
25/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on äärettömän vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eivät ota rokotusta ja sairastuvat sitten koronaan.

Kaikki jotka ottaneet suvussa rokotteet on sairastuneet 90 appiukkokin viikon keukokuumeessa antibiootit ei tehoa crp arvot pilvissä! Ainoastaan minä ja puoliso jotka ei yhtään rokotusta ei tartuntaa ei sairautta? Jokin näissä yhtälössä ei täsmää!

Oma naapuri, nelikymppinen nainen, sai veritulpan aivoihin alkukeväästä ja on vieläkin kuntoutuksessa. Johtui kuulemma koronasta, ei kolmesta rokotteesta.

Vierailija
26/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin julisti koronan päättymistä 24.9.2021: Nyt saa mennä, kokea ja tehdä.

https://www.verkkouutiset.fi/a/sanna-marin-julisti-koronan-paattymista-…

Kuinka Sanna osaakin olla kaikessa, aivan kaikessa, aina niin oikeassa?

Eiköhän tästä leivota vielä presidenttikin.

Ihanko tosissasi kirjoitat.

Entä presidentti Niinistö, ihanko tietoisesti sairastui koronaan, kun Nato keskustelu ja hakemus oli kriittiset vaiheet meneillään?

Vierailija
27/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna muuten oli solmimassa Japanin ministerin kanssa että 18 alle 30-vuotiaat Suomen ja Japanin kansalaiset saavat hakea oikeutta hakeutua sopimuskumppanimaahan LOMAILEMAAN siten, että oikeuteen sisältyy myös satunnainen oikeus tehdä työtä matkakassan kartuttamiseksi. Sopimus menee vielä eduskunnan käsittelyyn. Sanna taas ajatellut päin mäntyjä tuossa. Raja pitäisi olla korkeampi. Alle 30-vuotiailla ei ole kokemusta eikä ymmärrystä. Tuossa tulee menemään taas verorahoja hukkaan. Sekä japanilaisten kanssa välit kun teinit aiheuttavat pahennusta.

Vierailija
28/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan kuukausi sitten. Ei ollut ihan pikkuflunssa, oli pahin flunssa mitä olen koskaan kokenut. Keuhkot yritti tulla ulos rinnasta. Onneksi oli rokotukset, muuten en ehkä olisi tässä kirjoittelemassa. 

Vierailija
29/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on äärettömän vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eivät ota rokotusta ja sairastuvat sitten koronaan.

Miksi? Lievänä se suurimmalle osalle tulee kuitenkin.

Johtuen siitä, kun rokotekattavuus on korkea. Suomalaisista n. 90% on saanut vähintäin 1-2 rokotetta eli tilastollisesti se on suurimalle osalle lievä, eikä tarvitse sairaalahoitoa. Myös rokotetut tartuttavat vähemmän, jos korona on tullut. Näin kansainvälisten tutkimusten mukaan.

Tästähän puhuttiin muutama päivä sitten uutisissa. Ja vaikka rokoteteho heikkenee, eikä anna 100% suojaa, silti se on melko korkea.

Miksi sitten suhteellinen kuolleisuus on tänä vuonna ollut selvästi korkeampi kuin vuonna 2020, vaikka meillä on nyt nämä ihanat rokotteet?

Mikä on toissavuodesta muuttunut?

Vierailija
30/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi hyvä asia tästä sodasta on koitunut: Olen parantunut vihastani marinia kohtaan. En häntä arvosta mutten enää vihaakaan. Sota on avannut silmäni näkemään keitä Todelliset Viholliset ovat: venäjän liittolaiset. Eli trumpistit, persut (ei tosin kaikki), eu-vastustajat, antivaxxerit. Antivaxxereita olen hulluina aina pitänytkin mutta muihin mainittuihin olen suhtautunut jopa suopeasti(!) En enää.

Eniten Venäjän liittolaisia meidän poliittisesta kentästä löytyy Vasemmistoliitosta. Katso vaikka NATO-näkemyksiä, ellet muuten usko. Halla-ahoa johdonmukaisemmin Venäjää vastustavaa on vaikea meiltä löytää.

Vierailija
31/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan kuukausi sitten. Ei ollut ihan pikkuflunssa, oli pahin flunssa mitä olen koskaan kokenut. Keuhkot yritti tulla ulos rinnasta. Onneksi oli rokotukset, muuten en ehkä olisi tässä kirjoittelemassa. 

Mistä tiedät, ettei korona olisi ollut helpompi ilman rokotteita? Mistä tämä varmuus, että tauti olisi ollut ilman rokotteita pahempi, tulee? Uskot mitä sanotaan?

Vierailija
32/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä Juhalla on myös ja isällä Harrilla oli toukokuussa. Mitä sitten?

Vierailija
33/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli luvassa on aivosumua ja sydänoireita. Juoksut on juostu, sydän voi pettää koska tahansa koronan jälkeen.

Nuorehko ja hyvässä kunnossa, joka jaksaa bilettääkin, jäänee lieväksi muuten paitsi mahdollisen long covidin osalta.

Mihinkään asemaan jossa toisien asioista päättämään pääsee ei pitäisi päästää sellaisia joilla korona on ollut.

Korona jää aivoihin niin usealla että ei kannata riskeerata tuossakaan asiassa.

Siinä tapauksessa Suomessa ei olisi presidenttiä, eikä ministereitä ja vain muutama kansanedustaja.

Eikös Persujen edustajat ole myös sairastuneet koronaan?

Vierailija
34/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on äärettömän vaikea ymmärtää ihmisiä jotka ottaa kokeellista myrkkyä kehoonsa.

Minusta on äärettömän vaikeaa ymmärtää kaltaisiasi tyhmiä rokotevastaisia ihmisiä

Vierailija
35/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on äärettömän vaikea ymmärtää ihmisiä jotka ottaa kokeellista myrkkyä kehoonsa.

Voitko kertoa jonkun tällaisen tapauksen?

Kaikki, jotka ovat ottaneet koronarokotuksen.

Eli et voi.

Vierailija
36/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun noi denialisti-salaliittohörhöt jaksavat vieläkin töräytellä noita Venäjältä lähtöisin olevia salaliittoteorioita myrkkypiikeistä ym. 😅

Vierailija
37/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljellä Juhalla on myös ja isällä Harrilla oli toukokuussa. Mitä sitten?

Onko nimesi Jussi vai Jouko?

Vierailija
38/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Lievänä se suurimmalle osalle tulee kuitenkin.

Johtuen siitä, kun rokotekattavuus on korkea. Suomalaisista n. 90% on saanut vähintäin 1-2 rokotetta eli tilastollisesti se on suurimalle osalle lievä, eikä tarvitse sairaalahoitoa. Myös rokotetut tartuttavat vähemmän, jos korona on tullut. Näin kansainvälisten tutkimusten mukaan.

Tästähän puhuttiin muutama päivä sitten uutisissa. Ja vaikka rokoteteho heikkenee, eikä anna 100% suojaa, silti se on melko korkea.

Rokoteteho heikkenee kyllä vauhdilla, kaikki tuntemani toukokuussa koronaan sairastuneet on rokotettu 3 kertaa. Juu, tauti on heillä lievä, mutta niin se on rokottamattomillakin. Jotain outoa tässä kuviossa nyt on.

Samaa olen miettinyt. Itsellä ei rokotteita, ja jos olen koronan saanut, niin täysin oireettoman, koska mitään en ole huomannut. Maskia en ole käyttänyt edes metrossa pahimpana aikana, vaikka siellä oli muka maskipakko. En tarkoita mitenkään ylpeillä asialla, maski on vain liian epämukava minulle. Toki olen tehnyt kotitestin ennen kuin olen iäkkäitä vanhempiani tavannut, ja siksi ihmettelenkin, kun ei ole testissä koskaan koronaa ilmennyt. Yöelämässä viihdyn ja muissa riennoissa. Joten voiko olla niin, että en olisi muka koronaa saanut vielä?

Vierailija
39/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, ettei korona olisi ollut helpompi ilman rokotteita? Mistä tämä varmuus, että tauti olisi ollut ilman rokotteita pahempi, tulee? Uskot mitä sanotaan?

Ei se ole uskon asia, vaan perustuu faktaan sairaalaan koronan takia hakeutuneista potilaista. Jossakin vaiheessa neljästä koronaan sairastuneista potilaista, kolme oli rokottamaton.

Sairaalan kapasiteetti ei olisi riittänyt, jos kukaan ei olisi ottanut rokotetta.

Vierailija
40/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on äärettömän vaikeaa ymmärtää kaltaisiasi tyhmiä rokotevastaisia ihmisiä

Näistä kokeilurokotteista alkaa maailmalta tulla vähitellen tutkittuakin tietoa ja yleissanoma näyttää olevan se, että rokote ei ole tehonnut. Sen antama suoja on lähinnä näennäinen, tästä osoituksena runsaat hoivakotipotilaiden kuolemat. Kun luotetaan rokotteeseen, ei hoideta sairautta.

Ei tuo ole mikään yleissanoma. Vaihtoehtosivustojen höpinöitä ei lasketa.