SANNALLA on korona!!!!!
Kommentit (198)
Jos kahvinn hinta nousee, siirryn teehen.
Juon vasta nyt aamukahvia sängyssä. Aurinko paistaa.
Täälläkin tulee aurinkopäivää. Äiti tulee kylään.
Vierailija kirjoitti:
Olen oman äidin hoitaja, ja näyttää että on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oman äidin hoitaja, ja näyttää että on tyytyväinen.
Saako lähihoitaja kela korvausta.
Kyllä omaishoitaja saa jotakin korvausta riippuu tilanteesta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omaishoitaja saa jotakin korvausta riippuu tilanteesta
Odotn viikonlopuksi äitiä kylään, on maailman paras vitsiniekka.
Ennen vanhaan lapset hoiti enemmän vanhempiaan.
Äiti oli kutonut minulle kahdet villasukat. Tosi kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Äiti oli kutonut minulle kahdet villasukat. Tosi kauniit.
Olen hurahtanut neulomiseen. Ostin taaskin uuden neulekirjan.
Mökillä sadepäivinä on kutominen takan ääressä kivaa.
Joko olet heittänyt talviturkin. Aika viileetä on vielä vesi.
Kyllä rannoilla ihmiset menee uimaan. Toivottavasti tulee hellejaksoja.
Iikk... En löydä uimapukuani mistään.
Vierailija kirjoitti:
Iikk... En löydä uimapukuani mistään.
Tokmannilla on kauniita ja edullisia.
Terveisiä mökiltä.. Sauna lämpenee, ja sitten veteen.
The_Purge kirjoitti:
Moni rokottamaton on sairastanut koronan pienillä oireilla ja moni rokotettu on sairastanut pitkään koronaa siitä huolimatta... töissä on enemmän poissaoloja niillä jotka on rokotettu… ja on aivan sama onko rokote vai ei koronan jokainen on sairastanut tai sairastaa... ne jotka haluavat lumelääke-koronarokotuksensa voivat sen vapaasti ottaa mutta on totalitarismia pakottaa sitä kaikille etenkin kun siitä on raportoitu valtavasti haittavaikutuksia...
Ja eikös ole aika turha keskustella koronasta enää, koronalla rahastushan saatiin tehtyä loppuun ja korona korvattiin sen jälkeen muilla rahastus-otsikoilla kuten Ukraina ja NATO…
Sen sijaan voitaisiin keskustella kuka on hyötynyt rahallisesti koronasta… koronarokotteet ja koronaa estävät maskit yms. koronatestit yms… valtava rahastus globaalisti… ja rikkaiden yksityistileille nuo eurot päätyivät…
ja sen jälkeen korona sai kadota mediasta sillä ei enää ollut merkitystä… parhaita esimerkkejä tästä on myös koronavilkku sovellus – sitähän pakotettiin kaikille hysteerisesti ja nyt kyseinen sovellus on kokonaan lopetettu… eli kuten totesin koronalla rahastus on tehty ja korona sai mennä… ketään ei enää kiinnostanut… mutta kenen rikkaiden yksityistilileille mm. koronavilkun kehittämisestä saadut rahat siirtyivät se on se avainkysymys?
Kun rokotettuja on enemmän kuin rokottamattomia, niin mitäpä sä luulet miten sairastuneiden kohdalla menee?
On sitä sitten mitä mieltä vain rokotteista, olis sitä sitten rokotettu tai ei, niin voisiko käyttää kuitenkin järkeäänkin välillä? Toinen vaihtoehto on sit kyräillä itsekseen miten tuli valittua oikein ja taputella itseään selkään.
Minulla e i yhtään piikkiä ja sairastin omikronin!!!!!! Siis normaali nuhakuume oli! Lämpöäkin vain 38 . Noo tutullani 2 piikkiä ja ihan samoin oireet samat!! Ei paha vaikka ei rokotuksia. Ja ikääkin on yli 60! Ei tuu pahana vanhoillekaan. Tunnen ikäihmisiä muutamia.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä mökiltä.. Sauna lämpenee, ja sitten veteen.
Missäpäin Suomea mökkeilette.
Mikä kahvi on parasta. Minun mielestä juhlmokka.