Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SANNALLA on korona!!!!!

Vierailija
08.06.2022 |

Lähde: is

Kommentit (198)

Vierailija
41/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna muuten oli solmimassa Japanin ministerin kanssa että 18 alle 30-vuotiaat Suomen ja Japanin kansalaiset saavat hakea oikeutta hakeutua sopimuskumppanimaahan LOMAILEMAAN siten, että oikeuteen sisältyy myös satunnainen oikeus tehdä työtä matkakassan kartuttamiseksi. Sopimus menee vielä eduskunnan käsittelyyn. Sanna taas ajatellut päin mäntyjä tuossa. Raja pitäisi olla korkeampi. Alle 30-vuotiailla ei ole kokemusta eikä ymmärrystä. Tuossa tulee menemään taas verorahoja hukkaan. Sekä japanilaisten kanssa välit kun teinit aiheuttavat pahennusta.

Näin aikalailla vanhempana olen samaa mieltä, siitä ylärajasta. Josko siellä töitä olisi, turvallista olisi työskennellä koska käyttävät maskeja eivätkä tahdo täkäläiseen tapaan kansaa poistaa päättäjätkään.

Vierailija
42/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna muuten oli solmimassa Japanin ministerin kanssa että 18 alle 30-vuotiaat Suomen ja Japanin kansalaiset saavat hakea oikeutta hakeutua sopimuskumppanimaahan LOMAILEMAAN siten, että oikeuteen sisältyy myös satunnainen oikeus tehdä työtä matkakassan kartuttamiseksi. Sopimus menee vielä eduskunnan käsittelyyn. Sanna taas ajatellut päin mäntyjä tuossa. Raja pitäisi olla korkeampi. Alle 30-vuotiailla ei ole kokemusta eikä ymmärrystä. Tuossa tulee menemään taas verorahoja hukkaan. Sekä japanilaisten kanssa välit kun teinit aiheuttavat pahennusta.

Mitähän tässä yritettiin sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on äärettömän vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eivät ota rokotusta ja sairastuvat sitten koronaan.

Minun on äärettömän vaikea ymmärtää ihmisiä jotka ottaa kokeellista myrkkyä kehoonsa.

Minusta on äärettömän vaikeaa ymmärtää kaltaisiasi tyhmiä rokotevastaisia ihmisiä

Ei se mitään. Tulet kyllä ymmärtämään aikanaan.

Kevyet mullat.

Mikä vit tu sinä olet sanomaan, että kuolen? Kuka pösilö tuollaista toivottaa?

Vierailija
44/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli luvassa on aivosumua ja sydänoireita. Juoksut on juostu, sydän voi pettää koska tahansa koronan jälkeen.

Nuorehko ja hyvässä kunnossa, joka jaksaa bilettääkin, jäänee lieväksi muuten paitsi mahdollisen long covidin osalta.

Mihinkään asemaan jossa toisien asioista päättämään pääsee ei pitäisi päästää sellaisia joilla korona on ollut.

Korona jää aivoihin niin usealla että ei kannata riskeerata tuossakaan asiassa.

Siinä tapauksessa Suomessa ei olisi presidenttiä, eikä ministereitä ja vain muutama kansanedustaja.

Eikös Persujen edustajat ole myös sairastuneet koronaan?

Kyllä niitä löytyisi, järkeviäkin ihmisiä on edelleen olemassa vaikkeivat mediassa riekkuisi bailaamisistaan ja ulkomaanlennoistaan.

Mitään eduskuntapuolueista en tule koskaan enää äänestämään. Mikäli halusit minua persuksi leimata, ajattelin korjata asian. Ihan koronasta johtuen, sitä ei olisi tarvinnut maahan tuoda

Vierailija
45/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon reissaillut, että ei ole mikään ihme, että korona tuli. Nuori, perusterve, rokotettu ihminen - paranee helposti todennäköisesti. Toivotaan vaan, että ei ole vieraillut mummojen/pappojen tai muiden riskiryhmäläisten lähettyvillä viime aikoina. 

Vierailija
46/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on rokotettu ja sillä on lämpöä. Pahemmat oireet kuin itselläni, saman ikäisellä ja rokottamattomalla. Höh, eihän sen näin pitänyt mennä.

Noh, leikki sikseen. Rokotteet oli täysin turhia.

Ei sinulla ole mitään keinoa sanoa, että olivat turhia, koska et tiedä pandemian kulkua ilman niitä.

Vierailija
47/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on siis koko eduskunnalla kohta. Eilen oli hallituspuolueiden illanvietto Marinin vieraina ja eiköhän tarttunut aika moneen. Tartunnansaaneet levittävät sitä eteenpäin eduskunnassaloppuviikon ajan. Viikonloppuna on tulossa useiden puolueiden puoluekokouksetkin, joissa leviää vielä laajemmalle paikallispoliitikkoihinkin.

Vierailija
48/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on äärettömän vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eivät ota rokotusta ja sairastuvat sitten koronaan.

Kaikki jotka ottaneet suvussa rokotteet on sairastuneet 90 appiukkokin viikon keukokuumeessa antibiootit ei tehoa crp arvot pilvissä! Ainoastaan minä ja puoliso jotka ei yhtään rokotusta ei tartuntaa ei sairautta? Jokin näissä yhtälössä ei täsmää!

Aijaa. Heppoisesti olet tekemässä johtopäätöksiä oman tuttavapiirin pohjalta. Samalla logiikalla minä nyt sitten tästä vaikka kumoan tuon väittämäsi. Mulla ja puolisolla on rokotteet. Hän tekee töitä ihmisten parissa, eikä ole sairastanut edes pikkuflunssaa 2,5 vuoden aikana vaikka ennen koronaa oli flunssa per vuosi. Minulla ei ollut koronaa, vaikka teen osin töitä konttorilla, kuljen kaupoissa, lasten harrastuspeleissä jne. Ja ollaan keväällä reissattu mm Ruotsiin, missä kukaan ei käyttänyt maskia enää yhtään missään ja väkeä oli kuin pipoa kaikkialla.

Mun vanhemmilla on rokotteet, isä tekee töitä asiakaspalveluhommissa eikä ole itse käyttänyt maskia, ei koronaa. Äiti on eläkkeellä mutta kulkee ihmisten parissa ja eri eläkeläispiireissä ja on ollut erittäin vahvasti altistuneena muutaman kerran tuttaviensa toimesta, ei koronaa. Ystävä on yläkoulun ope, ei koronaa, kolme rokotetta. Jokin tässä yhtälössä ei nyt täsmää sinun väittämäsi kanssa?

Vierailija
49/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on äärettömän vaikea ymmärtää ihmisiä jotka ottaa kokeellista myrkkyä kehoonsa.

Minusta on äärettömän vaikeaa ymmärtää kaltaisiasi tyhmiä rokotevastaisia ihmisiä

Ei se mitään. Tulet kyllä ymmärtämään aikanaan.

Kevyet mullat.

Mikä vit tu sinä olet sanomaan, että kuolen? Kuka pösilö tuollaista toivottaa?

Otitko rokotuksen, vai et? Jos otit, mikä sinä nilviäinen olet fiksumpia pilkkaamaan? Sinun päiväsi on laskettu.

Kevyet mullat.

Otin. Fiksummaksi ei sinua kukaan tunnusta. Typerä salaliittosivuriippuvainen lammas.

Vierailija
50/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneessa sen saa helposti.

Tasan päinvastoin.

Vierailija
51/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin paljon reissaillut, että ei ole mikään ihme, että korona tuli. Nuori, perusterve, rokotettu ihminen - paranee helposti todennäköisesti. Toivotaan vaan, että ei ole vieraillut mummojen/pappojen tai muiden riskiryhmäläisten lähettyvillä viime aikoina. 

On se voinut levitä siellä lentsikassakin muihin. Varsinkin mikäli ilman hengityssuojainta ollut. Paljon on työssäkäyviä, tärkeitäkin töitä tekeviä jotka edelleen lentelevät vaikka riskiä on, osa ymmärtäen riskin ja osa ymmärtämättä koska joukkotiedotusvälineet on valjastettu tegnelliläistä laumasuojaa ajamaan joka jo erittäin usean kohtaloksi on koitunut.

Vierailija
52/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on äärettömän vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka suostuvat koekaniineiksi ja menevät ottamaan tuon haitallisen, vasta testausvaiheessa olevan koronarokotuksen, jonka haittavaikutukset jo tässä vaiheessa ovat suuremmat kuin kaikilla muilla rokotteilla yhteensä.

Miten ajattelit hoitaa ymmärryskykysi puutteellisuutta?

Vierailija
53/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasan päinvastoin.

Ilma niissä kiertää eikä ole kunnollisia suodattimia, jossain paikallisbussissa vielä saattaa hyvällä onnella säästyä koska niissä vähemmän aikaa vietetään mutta lentokone, samoin kuin myös kylmässä maassa juna, pitkän matkan bussi ovat vihoviimeisiä paikkoja joissa kannattaa käydä.

Ravintolat tietysti myös mutta niistä sentäs mediatkin kertoneet.

Vierailija
54/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Lievänä se suurimmalle osalle tulee kuitenkin.

Johtuen siitä, kun rokotekattavuus on korkea. Suomalaisista n. 90% on saanut vähintäin 1-2 rokotetta eli tilastollisesti se on suurimalle osalle lievä, eikä tarvitse sairaalahoitoa. Myös rokotetut tartuttavat vähemmän, jos korona on tullut. Näin kansainvälisten tutkimusten mukaan.

Tästähän puhuttiin muutama päivä sitten uutisissa. Ja vaikka rokoteteho heikkenee, eikä anna 100% suojaa, silti se on melko korkea.

Miksi sitten suhteellinen kuolleisuus on tänä vuonna ollut selvästi korkeampi kuin vuonna 2020, vaikka meillä on nyt nämä ihanat rokotteet?

Mikä on toissavuodesta muuttunut?

Toissa vuonna rokotetut oli vähemmistönä koronaan kuolleissa. Viime vuonna THL lopetti rokotusstatuksen näyttämisen tilastoissaan, kun rokotettujen osuus koronaan kuolleissa kasvoi voimakkaasti ja meni ohi rokottamattomista.

Tämä nykyinen ylikuolleisuus johtuu rokotetuista.

Ja sulleko ei ole vieläkään valjennut että jos rokotettuja on esim 3,5 miljoonaa ja rokottamattomia on 600 000, että ne absoluuttiset kuolinluvut eivät ihan toimi tässä vertailussa? 😂😂

Vierailija
55/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senhän piti tarttua vain rahvaaseen, nyt on jossakin tullut virhe.

Harmi kyllä, herroilla on parempi terveydenhuolto. Saavat ne lääkkeet joita kansalle ei riitä koska ovat laumaa harventamassa.

Ainoa keino sinun tietää tuo on, että itse kuulut niihin herroihin.

Vierailija
56/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pääministeri kesät talvet.

Vierailija
57/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka ottaneet suvussa rokotteet on sairastuneet 90 appiukkokin viikon keukokuumeessa antibiootit ei tehoa crp arvot pilvissä! Ainoastaan minä ja puoliso jotka ei yhtään rokotusta ei tartuntaa ei sairautta? Jokin näissä yhtälössä ei täsmää!

Se ei täsmää, että sinä nojaudut anekdoottitason tietoon.

Vierailija
58/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koronasta/koronattomuudesta on nähtävästi sukeutunut salaliittoteoria ja uskonto. samaten rokotteesta/rokotteettomuudesta. että hallelujaa vaan. 

Vierailija
59/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasan päinvastoin.

Ilma niissä kiertää eikä ole kunnollisia suodattimia, jossain paikallisbussissa vielä saattaa hyvällä onnella säästyä koska niissä vähemmän aikaa vietetään mutta lentokone, samoin kuin myös kylmässä maassa juna, pitkän matkan bussi ovat vihoviimeisiä paikkoja joissa kannattaa käydä.

Ravintolat tietysti myös mutta niistä sentäs mediatkin kertoneet.

Niissä nimenomaan on kunnolliset suodattimet. Lentokoneisiin johdettuja tartuntoja on äärimmäisen vähän.

Vierailija
60/198 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

86-vuotias isäni sairasti koronan pari viikkoa sitten. Sanoi nenän hiukan vuotavan, ei muita oireita. Haravoi pihalla ja rakensi keinua. Hänet on rokotettu ja oireet tosiaan olivat lähes huomaamattomat, vaikka hänellä on krooninen astma. 

Pakko todeta, että trollipajan älylliset resurssit ovat erittäin niukat.

Joi ja mun työkaverin äiti kuoli kuten 5 muutakin osastolla