Toni meni avioliittoon miehen kanssa ja sai seuraavana päivänä potkut
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7df586e3-7e18-484e-aa0a-7347f50fb799
Ihan järkyttävää, jos näin on oikeasti tapahtunut! Ja tuo mitä esimies on vastannut, että "homot voi mennä varmaan töihin". Hyi h**vetti mitä ihmisiä voi olla esimiesasemassakin!
Kommentit (618)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some lynkkaa jonkun hullun syytöksien perusteella taas. Ei mitään uutta.
Miksi ajattelet, että syytökset ei pitäisi paikkansa?
Koska Suomessa on niin vähän tätä syrjintää, niin pitää näin Pride-kuukauden kunniaksi jotain keksiä. Eihän siinä koko Pridessä olisi muuten järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein. Kukaan kaipaa perseiden kyttääjää työmaalle.
Ei sitten palkata yhtään miestä tästä lähtien. Kyllä se minulle tietysti sopii, pääasia että hommat tulee hoidettua.
Yhtään gay-miestä tarkoitit
Ei, vaan kommentoija tarkoitti raksa-alan muuttamista naisvaltaiseksi alaksi, minne ei palkata perseiden kyttääjiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se Ilmarinen omistaakaan ja vakuuttaa? Kuulin että Helsingin Redi, jossa on pahoinpidelty täysin ulkopuolisia viattomia henkilöitä vartijoitten toimesta, Ilmarinen olisi omistaja? Miksi ilmarinen ei ole näitä vartijoita irtisanonut vai ovatko tutkinnassa? Käyttävätkö vartijat jotain aineita tylsässä sokkelo-Redissä?
Tämä on nyt jo aika paksua, jopa AV:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten palkata yhtään miestä tästä lähtien. Kyllä se minulle tietysti sopii, pääasia että hommat tulee hoidettua.
Ei, vaan kommentoija tarkoitti raksa-alan muuttamista naisvaltaiseksi alaksi, minne ei palkata perseiden kyttääjiä.
No niinhän siinä käy, jos perseiden kyttääjiä ei palkata. Minkä me naiset sille voidaan, että te miehet ette osaa käyttäytyä edes työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa on niin vähän tätä syrjintää, niin pitää näin Pride-kuukauden kunniaksi jotain keksiä. Eihän siinä koko Pridessä olisi muuten järkeä.
Varmaan on joo suunniteltu kampanja. Jossain ollut suuri kokoontumisajokin meni täysin ohi, kunnes koronalobbarit keksivät alkaa rummuttamaan apinarokkotapauksista kyseisen tapaamisen viruslingoissa.
Vielä hetki sitten oli täysin ok syrjiä rokottamattomia. Mielestäni siis muidenkin ryhmien syrjiminen on ok, jos tälle syrjimislinjalle on kerta lähdetty
Tämä on todella ikävä tapaus, jos on totta. Mutta jos ei ole? Emme voi tietää. Hämmästyttää, miten sekä media että yksittäiset ihmiset lähtevät raivoon mukaan tietämättä asiasta yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään, että Toni sai kenkää seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi ja on surullista, että ihmiset lähtee tähän lynkkaukseen mukaan, vaikka toinen osapuoli ei voi mitenkään puolustautua.
Tässä on sana sanaa vastaan ja huomattavan paljon todennäköisempää on se, että koeaikapurulle on pätevät syyt.En ikinä tämän ulostulon jälkeen palkkaisi Tonia, jos tapa hoitaa asiat on tuomita entinen työnantaja täysin perusteetta keltaisessa lehdistössä ja somessa.
Kyllä voi puolustautua kertomalla ne muut syyt.
No ei voi, Ilmarinen ei voi julkisuudessa käsitellä yksittäisen työntekijänsä irtisanomisen perusteita ja koska perusteita varmasti on ollut, ei Toni riitauta asiaa, koska oikeudessa Ilmarisella olisi mahdollisuus nimenomaan tuoda nämä asiat esille, nyt ei ole ja Toni tietää tämän.
Mistä tiedät, ettei Toni riitauta asiaa?
Hän itse niin sanoo.
Ja todettakoon, että jos asia olisi täysin niin kuin tämä mies väittää, niin korvaukset tiskiin. Mutta hän ei tuo mitään todisteita väitteidensä paikkansa pitämiseksi esiin ja Ilmarinen ei voi lain takia muutenkaan asiaa kommentoida.
Nyt tämä tapaus vaikuttaa miehen omien kommentienkin perusteella, vaan katkeruudelta, jossa halutaan aiheuttaa työnantajalle hallaa. Vahinko on jo tapahtunut ja media tarttuu tähän innokkaasti. Toivoisin, että Ilmarinen haastaisi tyypin oikeuteen mustamaalaamisen takia.
Missä hän itse sanoo, että ei aio riitauttaa asiaa?
Mikä lie totuus? saiko ensin fudut ja sit keksi kivan Pridetarinan tietäen täysin että kaikki on tottakai hänen puolellaan.
Omiin muroihinsa kusi, ei voi muuta sanoa. Ja jos ko paikka olisi homovastainen niin eihän sinne kannattaisi jäädä, en minä ole päiväkäään työpaikassa joka ei jaa arvojani
Vierailija kirjoitti:
Vielä hetki sitten oli täysin ok syrjiä rokottamattomia. Mielestäni siis muidenkin ryhmien syrjiminen on ok, jos tälle syrjimislinjalle on kerta lähdetty
Oletko siis hyväksynyt rokottamattomien syrjimisen koko ajan, vai missä vaiheessa olet alkanut hyväksymään sen?
Jos tämä juttu on totta, olen ehdottomasti Tonin puolella. Olen kaikkea syrjintää vastaan. Mutta Tonin pitäisi ehdottomasti riitauttaa irtisanominen, jotta kaikki faktat tulevat esille. Tämä olisi reilua kaikkia osapuolia kohtaan. Nyt vain toinen osapuoli voi puhua asioista mitä haluaa ja toisen on vaiettava lain näin vaatiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan tuossa asemassa oleva ei ota tietoista riskiä siitä paskamyrskystä mikä julkisuudessa nousee, jos laittomasti irtisanoo työntekijän ja vielä tuollaisella syyllä.
Juupajuu, mutta hän taisi luottaa siihen vakuutusyhtiön juristiarmeijaan vähän liikaa. Ja sanaan sanaa vastaan.
Oli miten oli, mutta kyllä tästä tuli Ilmariselle hyvin paha mainehaitta. Tai riippuu siitä, miten hyvin he hoitavat tämän loppuun. Jos niin, että meillä on ihan ehdoton nollatoleranssi, eikä tuollaista ole voinut tapahtua, niin sitten tiedämme, että on jo tapahtunut, mutta painetaan villaisella.
Tyypin olisi kannattanut odottaa pari päivää, ja/tai äänittää keskustelu.
Koko tämä show kertoo sen, että tätä miestä ei missään nimessä kannattanut pitää työsuhteessa. Oli syytöksissä perää tai ei, niin työnantaja voittaa aina. Työsuhteen purkuun koeajalla ei tarvita juuri mitään perusteluita, pelkkä sopimattomuus työyhteisöön riittää. Jos henkilö on osoittanut koeajalla olevansa riittävän "hankala", niin työsuhde kuuluukin purkaa. Mies voisi julkaista ne purkamisperusteet, kun hän sen voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän siinä käy, jos perseiden kyttääjiä ei palkata. Minkä me naiset sille voidaan, että te miehet ette osaa käyttäytyä edes työpaikalla.
Me naiset. Te miehet.
Mites Anni Vuohijoki joka ahdistelee kiekkoleijonia?
Otan osaa ja toivottavasti asia selvitetään. Itse sain kenkää koeajalla, syy oli se kun sanoin esihenkilöille, että voisivat kutsua minua nimellä. Kutsuivat järjestelmällisesti nimellä "Työllistetty". Kohtelu oli nyt jälkikäteen ajateltuna sikamaista. Näin Vantaalla .... kaupungin palveluksessa. Mitään seuraamuksia ei tullut, vaikka valtion rahoilla touhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes jossain yrityksessä selkärankaa taistella bridejä vastaan. Arvotan.
Opettele kirjoittamaan.
Eiköhän jokainen meistä osaa kirjoittaa, ei tarvitse jatkuvasti huomautella, mutta kirjoitusvirheitä tulee, halusi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me naiset. Te miehet.
Mites Anni Vuohijoki joka ahdistelee kiekkoleijonia?
Koska päivität tietosi tapauksesta ja pyydät Annilta valheitasi anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa ja toivottavasti asia selvitetään. Itse sain kenkää koeajalla, syy oli se kun sanoin esihenkilöille, että voisivat kutsua minua nimellä. Kutsuivat järjestelmällisesti nimellä "Työllistetty". Kohtelu oli nyt jälkikäteen ajateltuna sikamaista. Näin Vantaalla .... kaupungin palveluksessa. Mitään seuraamuksia ei tullut, vaikka valtion rahoilla touhuttiin.
Itse sain kenkään koeajalla kun sain projektityöntehtyä. Ehdin kahta päivää vaille puoli vuotta tehdä töitä ennen kuin purettiin koeajalla.
Eihän ole. Vaan ihmisiä, jotka lähtökohtaisesti ei usko kaikkea mitä someen postataan. Eihän tuomioistuinkaan ratkaise asioita kuulemalla vain yhtä osapuolta.