Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentokone-etiketti. Saako istuimen laittaa taakse lepoasentoon?

Vierailija
05.06.2022 |

En ole lentänyt melkein 10 vuoteen, mutta ensi viikonloppuna on 3 tunnin lento. Miten saako sen tuolin laittaa makuuasentoon vai ei? Lento on illalla. Jos haluan nukkua.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alan häiriköidä potkimalla " vahingossa" selkänojaa, jos joku laskee selkänojan alas. Yölennoilla en tietenkään ala. Silloin kaikki nukkuvat.

Silloin edessäsi istuva voi kutsua koneen henkilökunnan paikalle, joka tulee huomauttamaan sinua potkimisesta. Jos jatkat potkimista niin voit saada jopa porttikiellon lentoyhtiöltä.

Ei muuten pidä paikkaansa. Kokeiltu on, ja (pitkä tarina mutta) lopputulemana tuolinsa laskenut huuhkaja sai kehotuksen nostaa tuolinsa ja minä potkijana hyvityksen lentoyhtiöltä :)

Vierailija
62/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alan häiriköidä potkimalla " vahingossa" selkänojaa, jos joku laskee selkänojan alas. Yölennoilla en tietenkään ala. Silloin kaikki nukkuvat.

Silloin edessäsi istuva voi kutsua koneen henkilökunnan paikalle, joka tulee huomauttamaan sinua potkimisesta. Jos jatkat potkimista niin voit saada jopa porttikiellon lentoyhtiöltä.

Jep. Tämän takia ei kannata potkia vaan asettaa polvet kiinni siihen estämään kallistus.

Eka homma on vallata käsinojat ja lukita edessä oleva selkänoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan paniikkireaktion, jos käytössäni olevaa ahdasta tilaa pienennetään ennestään. Voin taata, että edessäni ei nuku silloin kukaan mukavasti.

Jos noin paljon ahdistaa niin miksi et matkusta business-puolella?

Vierailija
64/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tämän takia ei kannata potkia vaan asettaa polvet kiinni siihen estämään kallistus.

Siinähän istut mukavasti koko lennon 😂 toivottavasti tulee edes hyvä mieli.

Vierailija
65/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto, nythän mä muistankin, että vihaan lentämistä!

Vierailija
66/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina näille kallistajille hiuksiin purkkaa ja nuoltuja Mynthoneita, ja uittelen kahvikupissa niitä hiuksia. Kyllä, moni sika kallistaa penkin takanaolevan päälle ja roikottaa hiuksiaan sen takanaolevan syliin/kasvoille.

Ja minä rysäytän koko painolla penkkiäni niin että saat kahvit päällesi. Hups!

Vierailija
67/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaaleihin käytöstapoihin kuuluu että kysyy takana istuvalta onko ok. Monesti siellä voi olla 0cm ylimääräistä tilaa.

Itse olen 190cm ja lennon alussa aina painan polvea edessä olevaan istuimeen ettei sitä saa liikutettua taaksepäin. Kun edessä istuva tajuaa ettei onnistu, suosiolla istuu suorassa loppumatkan.

Kuinka iso pää sinulla on jos tilaa on 0cm?

Vierailija
68/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai penkin saa laskea.

Ihmettelen vaan mitä te laskua vastustavat haluaisitte päilllänne tehdä siinä penkkien välisessä tilassa? Kun pääsääntöisesti penkissä istutaan koko reissu, poislukien vessareissut, niin miten se laskettu selkänoja oikein vaikeuttaa teidän elämäänne?

Taidat olla lyhytjalkainen.

Vierailija
69/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan mitä te laskua vastustavat haluaisitte päilllänne tehdä siinä penkkien välisessä tilassa? Kun pääsääntöisesti penkissä istutaan koko reissu, poislukien vessareissut, niin miten se laskettu selkänoja oikein vaikeuttaa teidän elämäänne?

Olen varmaan sitäkin mutta ne koneet, joissa minä olen matkustanut laskevat ainoastaan selkänojaa vähän alemmas. Penkkien välinen tila ei muutu miksikään. Mites siellä pitkäjalkaisten koneessa?

Vierailija
70/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Saa, mutta kannattaa varoittaa siitä takana olevaa ja sanoa, että onko ok että lasken selkänojan alas.

Vierailija
71/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Ja jos takanasi istuu joku hirveän l1h4va, jolle ei mahdu selkänoja syliin, niin silloin on ikävää, jos toinen väkisin l1nttaa selkänojan syliin. Ja tosiaan, jos hänellä on joku juoma pöydällä, niin ehtii ottaa sen pois ettei se kaadu.

Vierailija
72/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan sitäkin mutta ne koneet, joissa minä olen matkustanut laskevat ainoastaan selkänojaa vähän alemmas. Penkkien välinen tila ei muutu miksikään. Mites siellä pitkäjalkaisten koneessa?

Katsos kun kaikkien polvet eivät ole siellä penkin reunan kohdalla vaan huomattavasti ylempänä, koska ne jalat ovat pitkät. Osaatko lainkaan hahmottaa mitä tapahtuu, kun polvet ovat silloin vasten edessä olevaa penkkiä, jota sitten kallistetaan taaksepäin? Se tarkoittaa sitä että siellä takana ei sitten enää vaihdeta asentoa. Lainkaan.

Vierailija
73/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.

Minä mahdun kyllä olemaan hyvin vaikka joku laittaisi selkänojan alas. Mutta joskus edessä oleva läväytti selkänojan alas juuri kun olin kumartuneena eteen ja tongin laukkuani, selkänoja pamahti minua päähän. Älähdin ja aloin nauraa, ja hän nosti välittömästi selkänojan ylös ja pyyteli anteeksi. Nauroin että ei se mitään, otan laukun syliin niin saat ihan vapaasti laittaa selkänojaa alemmas.

Vierailija
74/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.

Ja joskus takanani istui joku m1es, ja en edes koskenut selkänojan säätimeen, vaan aloin istualtani riisua takkia.

Vierailija
75/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Ilmeisesti selkänoja jotenkin heilui ja osui häntä polviin, kun saman tien alkoi järküttävä huutok1rvaus ja selkänojani tön1minen ja käskü nostaa selkänoja ylös.

Vierailija
76/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Huus1n että mitä h3lv3ttiä sä huud4t, enhän mä edes koskenut koko säätimeen vaan ainoastaan riisuin takkia.

Vierailija
77/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Ja samalla käsk1n häntä sitten istumaan kunnolla.

Vierailija
78/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Tietenkin polvet osuu edeltävän selkänojaan jos lojuu penkillä niin että alaselkä on penkkiä vasten ja p3rs3 lähes ro1kkuu penkin etupuolella.

Vierailija
79/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Jos istuu suorassa niin että alaselkä on selkänojaa vasten niin sitten mahtuu ne polvetkin olemaan...

Vierailija
80/202 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Mutta jotkut ovat i d 1 . 0 0 t t 3 j a , varsinkin jos heillä on p 1 p p 3 l i j a l k o j e n v ä  l i s s ä ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi