Ylppäritarjoilusuunnitelma, miltä kuulostaa?
Savulohimoussevoileipäkakku,
Kinkkuvoileipäkakku,
Itse leivotut karjalanpiirakat ja munavoi
Sitruunainen kuskus-kasvis-salaatti
Suklaakakku
Pikkuleivät
Hedelmälohkotarjotin
Tuoreita marjoja
Kahvia, teetä, mehua, kuohuviiniä, roseviiniä, kivennäisvettä
Kommentit (101)
Hyvältä kuulostaa, mutta melkoisen työläältä.
Tuoreet marjat ovat joko ulkomaisia, en halua/uskalla syödä tai mielettömän kalliita kasvihuonemansikoita, toki jos on paljon rahaa tai vain muutama vieras.
Tuo yksi salaatti on vähän outo tuolla joukossa.
Hyviä tarjottavia kyllä.
En tykkäisi. Voileipäkakut ei maistu. Suklaakaan ei sovi. Parempi olla joku raikas täytekakku. Onko tuo suklaakakku täytekakku vai joku kahvikakku.
Itse en miellä salaatteja tai marjoja juhlakahvipöytään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo tureet marjat ovat?
Varmaan pensasmustinoita ja mansikoita. Niitä on helposti saatavilla.
Kuulostaa tosi hyvältä, mutta tota salaattia mietin, että sen takia joudut kattamaan haarukan? Muut tarjottavat menisivät kahvilusikalla/käsin syöden.
Todella hyvä. Ehkä ei moderni, mutta hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo tureet marjat ovat?
Mansikoita, mustikoita, vadelmia ajattelin
Ap
ite ajattelin kinkku- ja lohipiirakka, täytekakku, raparperipiirakka
Tosi hyvältä kuulostaa. Mäkään en oikein uskalla syödä ulkomaisia marjoja, mutta varmaan osalle maistuu nekin. Mut just melonisiivut, omenasiivut yms hedelmät menis hyvin. Kivasti löytyy myös jotain niin lihan kuin kasvissyöjälle. Hyviä juhlia!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi hyvältä, mutta tota salaattia mietin, että sen takia joudut kattamaan haarukan? Muut tarjottavat menisivät kahvilusikalla/käsin syöden.
Voileipäkakku on miellyttävä syödä haarukalla. Kannatan lisätiskiä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvältä kuulostaa. Mäkään en oikein uskalla syödä ulkomaisia marjoja, mutta varmaan osalle maistuu nekin. Mut just melonisiivut, omenasiivut yms hedelmät menis hyvin. Kivasti löytyy myös jotain niin lihan kuin kasvissyöjälle. Hyviä juhlia!
Ulkomaiset hedelmät menee sitten vain? Melonit kastellaan niinsanotuilla harmailla vesillä. Marjat ei.
Nam nam kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa, mutta melkoisen työläältä.
Itse aattelun, että helppo tehdä, karjalanpiirakat ja pikkuleivät voi tehdä ajoissa etukäteen. Suklaakakun, voileipäkakut ja kuskusin edellisenä päivänä. Juhlapäivään jäis vaan kakkujen koristelut ja hedelmä/marjavadit
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaiset hedelmät menee sitten vain? Melonit kastellaan niinsanotuilla harmailla vesillä. Marjat ei.
Hedelmät kuoritaan ennen syöntiä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi. Voileipäkakut ei maistu. Suklaakaan ei sovi. Parempi olla joku raikas täytekakku. Onko tuo suklaakakku täytekakku vai joku kahvikakku.
Itse en miellä salaatteja tai marjoja juhlakahvipöytään.
Tää tarttee vaan kuohuvaa ja konjakkia
Mä lisäisin kyllä suklaakakun rinnalle toisen kakun. Joko täytekakun ja juustokakun (tämä, jos siklaakakku on täytekakku).
Hyvältä kuulostaa.