Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei se nainen ilmestynyt vaikka oli sovittu..en tajuu miks en kelpaa..

Vierailija
24.05.2022 |

ei se vaan ilmestynyt..ghostas vaan..naiset on törkeitä

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vois nähä illalla? Tykkään ku on naisseuraa voitais mennä pelaa bilistä ja juoda bissee?! Nähääks siin kasin pintaan?

-Allu

Kohderyhmästä vähän riippuen tämä korjattu lienee ok. Älä ikinä puhu naiselle mitään kämpällesi menosta ennen ensimmäisiä treffejä tai seksistä ylipäänsä jos haluat oikeasti nähdä sen naisen.

Vierailija
62/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sulle "riittää" vaatimatonkin nainen. Eli sulle kelpaa kuka vaan. Loistavaa, nyt me naiset jo jonotetaan haarat auki sun tykösi. Kivaa on olla miehelle kuka vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis kirjoitin.. 

Moi vois nähä illalla? Tykkään ku on naisseuraa voitais mennä pelaa bilistä ja juoda bissee?! Sit vois mennä mun luo? Ei tarvii meikkaa hirveest mulle riittää vaatimatonkin nainen.. Nähääks siin kasin pintaan?

-Allu

1. Naiset ei mielellään juo vieraan seurassa, varsinkaan niin ettei naisella ole kavereita mukana

2. Ei kotiin

3. Älä ryömi maassa

4. Etkä spämmää

Vierailija
64/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa

Aika vaisua koittamista, kun et työstä niitä ongelmia mitä sulla on.

Vierailija
65/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis kirjoitin.. 

Moi vois nähä illalla? Tykkään ku on naisseuraa voitais mennä pelaa bilistä ja juoda bissee?! Sit vois mennä mun luo? Ei tarvii meikkaa hirveest mulle riittää vaatimatonkin nainen.. Nähääks siin kasin pintaan?

-Allu

Kaksi kardinaslivirhettä tässä. Älä pyydä naista suoraan asunnollesi jos vasta ekat treffit. Hirveä moka. Toinen moka on tuo naisen vaatimattomasta ulkonäöstä puhuminen.

Eihän tuo viesti kerro mistään muusta kuin että miestä panettaa ja kovaa.

Haluaako Allu päästä treffeille vai kertoa naiselle että panettaa ja kovaa, minkä jälkeen nainen ghostaa? Suomi on vapaa maa, saa tehdä kumman haluaa.

Vierailija
66/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis kirjoitin.. 

-Allu

Kaksi kardinaslivirhettä tässä. Älä pyydä naista suoraan asunnollesi jos vasta ekat treffit. Hirveä moka. Toinen moka on tuo naisen vaatimattomasta ulkonäöstä puhuminen.

Eihän tuo viesti kerro mistään muusta kuin että miestä panettaa ja kovaa.

Toihan on naiselle melkoinen surmanloukku. Ensinnäkin mies voi huomaamatta sujauttaa juomaan jotain. Toisekseen kännipanoista jää morkkis.

Vierailija
67/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella tämä ei ole oikea Allu? Ainahan tässä aikaansa hukkaa mutta vielä jos feikin kanssa.

Vierailija
68/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tajuu mitä on sit pahaa..jos ennen treffei kertoo naiselle miks haluu naista..kertoo totuuden..kaipaan kosketusta..ja seksiä..

Selitin sulle viime topassa. Naisia pelottaa hotellipanot, kännipanot, uhkaavalta vaikuttavat miehet,hyypiöt. Naisilla täytyy tutkat olla 24/7 päällä. Muutoin joutuu kuoppaan.

Mä tapasin yhden tindermiehen hotellissa, olin työmatkalla Hgissä. Olen arka ja ujo, ja näin jälkeenpäin mietittynä en tiedä miten edes uskalsin. Tosin oltiin viestitelty pari kuukautta ja tiesin missä hän on töissä. Uskalsin luottaa. Hän oli juurikin Allun vihaama komea, lihaksikas, mersulla ajava korkeasti koulutettu pukumies. Jos nyt miettii että joku Allun oloinen ja näköinen pyytäisi tapaamista, juoksisin todellakin karkuun.

Vierailija
69/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne nykynaiset ovat. Epäluotettavia, petollisia, rikkovat sitä mitä on sovittu...

Vierailija
70/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep kyllä juuri näin. Me kaikki naiset sovimme yhdessä kaikkien naisten suurneuvostossa jossa jokainen nainen on mukana että sinut ghostataan.

On muuten hyvä, että nykyisin pystyy käyttämään Teamsiä suurneuvoston kokoontumisissa. Messengeraikaan tuli aina niin helposti väärinymmärryksiä..

Vierailija
71/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä sit tajuu mitä tos mun viestissä oli loukkaavaa..jos sanoo totuuden eikä valehtele..miks pitäs valehdella ku tarviin naista..ihan hullui ootte kaikki..

Vierailija
72/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tajuu mitä on sit pahaa..jos ennen treffei kertoo naiselle miks haluu naista..kertoo totuuden..kaipaan kosketusta..ja seksiä..

Selitin sulle viime topassa. Naisia pelottaa hotellipanot, kännipanot, uhkaavalta vaikuttavat miehet,hyypiöt. Naisilla täytyy tutkat olla 24/7 päällä. Muutoin joutuu kuoppaan.

Mä tapasin yhden tindermiehen hotellissa, olin työmatkalla Hgissä. Olen arka ja ujo, ja näin jälkeenpäin mietittynä en tiedä miten edes uskalsin. Tosin oltiin viestitelty pari kuukautta ja tiesin missä hän on töissä. Uskalsin luottaa. Hän oli juurikin Allun vihaama komea, lihaksikas, mersulla ajava korkeasti koulutettu pukumies. Jos nyt miettii että joku Allun oloinen ja näköinen pyytäisi tapaamista, juoksisin todellakin karkuun.

Nyt menee aiheesta jo todella kauas, mutta mä olin kerran yhden bändin keikalla ilman yöpaikkaa. Jatkoilla sitten satuin mainitsemaan tästä ja mulle tarjos majotuksen sekä toinen keikalla ollut fani sekä bändin laulaja. Valitsin sen laulajan - en siksi, että pääsisin sen kanssa sänkyyn vaan siksi että jos jotain tapahtuisi niin tietäisin tasan tarkkaan kuka se on, sensijaan kuin random kanssakeikkailijasta. (Ja, en oikeasti pannut sen kanssa). Nykyään oikeasti hirvittää miten huithapeli sitä on ollut, ihme että mitään kauheaa ei ole tapahtunut.

Vierailija
73/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella tämä ei ole oikea Allu? Ainahan tässä aikaansa hukkaa mutta vielä jos feikin kanssa.

Tästä puuttuu Allun ärsyttävyys. Lisäksi toi viesti, minkä oli kirjottanut deitille, oli toisessa ketjussa melkein liki sanasta sanaan, ja se ketju oli feikki-Allun kirjottama.

Vierailija
74/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vikaa jos sit vaik sanon baarissa muijalle et se on kaunis...ja mulla seisoo..kerron vaa totuuden..mut sitä ei naiset arvosta..

Vierailija
75/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ootte kaikki naiset sairaita ku mikää ei kelpaa..en jaksa..meen maksullisiin pian

Vierailija
76/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit otan vaa perseest kii ens kerralla baarissa..jos on hyvän näköne muija..kai se sit tajuu

Vierailija
77/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

emmä sit tajuu mitä tos mun viestissä oli loukkaavaa..jos sanoo totuuden eikä valehtele..miks pitäs valehdella ku tarviin naista..ihan hullui ootte kaikki..

Okei, eli jatka vaan valitsemallasi tiellä niin et tule koskaan saamaan sitä. Mä tarjouduin treffaamaan sua yhden valitusketjun aikana ja sua alkoi pelottamaan että mitä jos olenkin joku hullu joka hakkaa sut. Etkö sä vieläkään osaa asettua toisen asemaan, naiselle se on IHAN TODELLINEN RISKI, jos menee tuntemattoman kotiin että siellä raiskataan, pahoinpidellään tai voi lähteä jopa henki. Etkö yhtään mieti, että se nainen pelkää? Ei se ole hullun merkki.

Vierailija
78/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä puuttuu Allun ärsyttävyys. Lisäksi toi viesti, minkä oli kirjottanut deitille, oli toisessa ketjussa melkein liki sanasta sanaan, ja se ketju oli feikki-Allun kirjottama.

Allu alkaa olla jo brändi, jos feikkejäkin jopa pulpahtelee.

Vierailija
79/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa pitää kai sit tarjoo naisille baaris...sit kelpais jos tarjois koko illan..ois rikas

Vierailija
80/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä vikaa jos sit vaik sanon baarissa muijalle et se on kaunis...ja mulla seisoo..kerron vaa totuuden..mut sitä ei naiset arvosta..

No selvä sitten. Olet liian tyhmä ymmärtämään että et voi ajatella vain itseäsi koko ajan. Ilman tulet jäämään. Jos siis olet oikea Allu. Minulle kyllä menee täydestä ja ärsyttävyys on sakeana läsnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän