ei se nainen ilmestynyt vaikka oli sovittu..en tajuu miks en kelpaa..
ei se vaan ilmestynyt..ghostas vaan..naiset on törkeitä
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot haukkunu sairaat, köyhät, työttömät ja ulkomaalaiset naiset. Allu < 3
Älä unohda homoja.
Homojen ylimpiä ystäviä :D
Hei kuka lainaa Allulle yhdeksi illaksi hienot vaatteet, bemarin, salkun ja tupeen, ja oliko vielä jotain muuta? Nähdään sitten onko se naisten saaminen kiinni niistä asioista, joista Allu väittää sen olevan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Allu on? Onko hän joku pikkuisen pöpi?
Uusi kello tuntuu olevan tärkeä. Minkä merkkinen kello?
Näillä pääset alkuun. Muita ketjujaan esim
https://www.vauva.fi/keskustelu/4661590/elama-vahan-tylsaa-oma-elama
https://www.vauva.fi/keskustelu/4664415/ei-naiset-tuu-juttelee-mulleen-…
https://www.vauva.fi/keskustelu/4647961/masentunut-ja-paha-olla
Yleensä ketjut poistetaan, hakemalla löytyy lisääkin
Vierailija kirjoitti:
en tajuu mitä on sit pahaa..jos ennen treffei kertoo naiselle miks haluu naista..kertoo totuuden..kaipaan kosketusta..ja seksiä..
Haluatko naisen kanssa treffeille vai kirjoitella naiselle toimimattomia viestejä? Ihan itse saat valita kumpi.
En usko, että tämäkään on oikea allu
Vierailija kirjoitti:
en tajuu mitä on sit pahaa..jos ennen treffei kertoo naiselle miks haluu naista..kertoo totuuden..kaipaan kosketusta..ja seksiä..
Selitin sulle viime topassa. Naisia pelottaa hotellipanot, kännipanot, uhkaavalta vaikuttavat miehet,hyypiöt. Naisilla täytyy tutkat olla 24/7 päällä. Muutoin joutuu kuoppaan.
Vierailija kirjoitti:
on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..
Okei, on jieno kello mut näkyyks penis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itelle kävis joskus junnuna niin, että oltiin sovittu treffit lintsille ja sit se tyttö ei tullutkaan paikalle, muistaakseni jälkeenpäin pahoitteli ja sanoi ettei muka uskaltanut kuin katsella minua jostain syrjemmältä.
ehkä se vaan piti mua niin komeana vaan..ja sit hermoili sen takia..?
Ei vaan olit lähettänyt sille yhdeksän sekopäistä viestiä tunteistasi ja siitä mitä haluat naiselta.
Luultavasti se oli yhdeksän viestiä JOKA TUNTI sen jälkeen kun nainen oli suostunut treffeille. 😆
Jos se sinun kello oli väärässä ajassa kun sitä naista ei näkynyt? Ei pidä olla huolissaan. Vetäset nyt vaan kellon viisarin kaakkoon ja punnukset ylös. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se sinun kello oli väärässä ajassa kun sitä naista ei näkynyt? Ei pidä olla huolissaan. Vetäset nyt vaan kellon viisarin kaakkoon ja punnukset ylös. Kyllä se siitä.
Tweed puku päälle!
siis kirjoitin..
Moi vois nähä illalla? Tykkään ku on naisseuraa voitais mennä pelaa bilistä ja juoda bissee?! Sit vois mennä mun luo? Ei tarvii meikkaa hirveest mulle riittää vaatimatonkin nainen.. Nähääks siin kasin pintaan?
-Allu
Eli ei oikea Allu. Oikeahan ei saa edes treffejä. On ilkeää feikata toista.
Vierailija kirjoitti:
siis kirjoitin..
Moi vois nähä illalla? Tykkään ku on naisseuraa voitais mennä pelaa bilistä ja juoda bissee?! Sit vois mennä mun luo? Ei tarvii meikkaa hirveest mulle riittää vaatimatonkin nainen.. Nähääks siin kasin pintaan?
-Allu
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
siis kirjoitin..
-Allu
Kaksi kardinaslivirhettä tässä. Älä pyydä naista suoraan asunnollesi jos vasta ekat treffit. Hirveä moka. Toinen moka on tuo naisen vaatimattomasta ulkonäöstä puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei oikea Allu. Oikeahan ei saa edes treffejä. On ilkeää feikata toista.
Eihän se saanut treffiä, nainen oli no-show :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis kirjoitin..
-Allu
Kaksi kardinaslivirhettä tässä. Älä pyydä naista suoraan asunnollesi jos vasta ekat treffit. Hirveä moka. Toinen moka on tuo naisen vaatimattomasta ulkonäöstä puhuminen.
Eihän tuo viesti kerro mistään muusta kuin että miestä panettaa ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei kuka lainaa Allulle yhdeksi illaksi hienot vaatteet, bemarin, salkun ja tupeen, ja oliko vielä jotain muuta? Nähdään sitten onko se naisten saaminen kiinni niistä asioista, joista Allu väittää sen olevan.
Hieno auto, koulutus ja status ainakin.
Kirjoita tänne ne viestit niin nähdään onko ne ok.