Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei se nainen ilmestynyt vaikka oli sovittu..en tajuu miks en kelpaa..

Vierailija
24.05.2022 |

ei se vaan ilmestynyt..ghostas vaan..naiset on törkeitä

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro Allu asun tääl poris tuu tänne saat mult säälist piltee! N40

Vierailija
82/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä vikaa jos sit vaik sanon baarissa muijalle et se on kaunis...ja mulla seisoo..kerron vaa totuuden..mut sitä ei naiset arvosta..

Ei arvosta, koska se on ahdistavaa. Omalla kohdalla voin sanoa, että minulla on traumoja seksuaalisesta väkivallasta, niin jos toimisit kohdallani noin, olisin todennäköisesti lähellä pakokauhua. Mutta ethän sä osaa ajatella muiden tuntemuksia, itseäsi vain ajattelet. Sulla on oikeus kaikkeen ja muut on sulle velkaa. Sä olet äärimmäisen itsekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella tämä ei ole oikea Allu? Ainahan tässä aikaansa hukkaa mutta vielä jos feikin kanssa.

Tästä puuttuu Allun ärsyttävyys. Lisäksi toi viesti, minkä oli kirjottanut deitille, oli toisessa ketjussa melkein liki sanasta sanaan, ja se ketju oli feikki-Allun kirjottama.

Allu alkaa olla jo brändi, jos feikkejäkin jopa pulpahtelee.

Joo alkaa olla jo niin kuuluisa, että Maria Veitola vois kutsua ittensä Allun luo yökylään.

Vierailija
84/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis kirjoitin.. 

Moi vois nähä illalla? Tykkään ku on naisseuraa voitais mennä pelaa bilistä ja juoda bissee?! Sit vois mennä mun luo? Ei tarvii meikkaa hirveest mulle riittää vaatimatonkin nainen.. Nähääks siin kasin pintaan?

-Allu

Lupasiko se nainen siis tulla tapaamaan vai oletitko vain ehdotuksesi perusteella? Eihän tuossa viestissä edes kysytty, mitä se nainen haluaisi tehdä. "Mulle riittää vaatimatonkin" -kommentti on kyllä pohjanoteeraus.

Vierailija
85/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella tämä ei ole oikea Allu? Ainahan tässä aikaansa hukkaa mutta vielä jos feikin kanssa.

Tästä puuttuu Allun ärsyttävyys. Lisäksi toi viesti, minkä oli kirjottanut deitille, oli toisessa ketjussa melkein liki sanasta sanaan, ja se ketju oli feikki-Allun kirjottama.

Allu alkaa olla jo brändi, jos feikkejäkin jopa pulpahtelee.

Joo alkaa olla jo niin kuuluisa, että Maria Veitola vois kutsua ittensä Allun luo yökylään.

Henkivartijoiden kera.

Vierailija
86/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on oikea Allu niin tosiaan itsekkyytesi on syy miksi naiset ghostaa. Mietit vaan koko ajan itseäsi. Minä ja minun tuntemukset ja seisomiset ja haluamiset. Parisuhde on kahden kauppa.

Vierailija
87/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moro Allu asun tääl poris tuu tänne saat mult säälist piltee! N40

En tiiä mutta mee Poriin

Vierailija
88/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai siis on jotenkin paha sanoo naiselle baarissa..et se on kaunis ja mulla seisoo..siis mitä hlvettiä..miks ei sais sanoo et mä haluun naista kotiin ja panee sitä...huhhuh...ootte sairaita..en jaksa

Vierailija
89/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Allu on muka alkanut puhua naisille baarissa? Pseudo-Allu!

Vierailija
90/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai siis on jotenkin paha sanoo naiselle baarissa..et se on kaunis ja mulla seisoo..siis mitä hlvettiä..miks ei sais sanoo et mä haluun naista kotiin ja panee sitä...huhhuh...ootte sairaita..en jaksa

Mee Pölijä Sinne Porriin joku tarijoo ilimaseksi sulle hilluviivaa!!

Vierailija
91/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että aikansa tuhlaaminen Allua esittämällä on next levelin LUUSERIUTTA :D. Oikeesti eikö mitään muuta tekemistä....

Vierailija
92/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tämä ole originaali-Allu.

Vierailija
93/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää Allu edes on? Jätkä hei tee itsellesi palvelus ja mene psykiatriselle vastaanotolle jooko? Et ole terve.

M41

Vierailija
94/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nää pölijä ! Tässäki ketjussa joku nainen Porista tarjuaa sulle ittiään niin nää et ees vastaa sille.

Vastaa nytten sille.

Ja lopeta noi väkivalta jutut.

Vierailija
95/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan sama ehkä sit otan väkisin jonku naisen..ku kävelee yksin ulos baarist..ihan sama mullekki kuuluu nainen..

Taasko susta pitää tehdä poliisille ilmoitus? 😠 Sä oot oikeesti pelottava ihan netinkin välityksellä.

Vierailija
96/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa

Sulle on sanottu täällä satoja kertoja ettei se riitä, kun olet psyykkisesti mielenvikainen niin siksi et saa naista!!!

Tuo antaakin osviittaa naisten ennakkoluuloihin.

Vierailija
97/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on homo, se ei vain itse ole tajunnut sitä. Turhaan Porin nainen sille tarjoudut. Sulla pitää olla penis, että Allu kiinnostuu.

Vierailija
98/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää Allu edes on? Jätkä hei tee itsellesi palvelus ja mene psykiatriselle vastaanotolle jooko? Et ole terve.

M41

Komppaan tätä. Sun täytyy ensinnäkin pitää itsestäsi huolta. Vasta sen jälkeen on mahdollista että joku nainen susta kinnostuisi. 

-mies

Vierailija
99/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei tämä ole originaali-Allu.

Joo ei ole. Se viestittelee tällä hetkelle suomi24 sinkut palstalla kolmessa eri ketjussa, joten tuskin edes kerkeis tänne ja eron näihin viesteihin huomaa heti.

Vierailija
100/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sulla ole aikaisemmin peruuntunu treffit, kun aloit treffien sopimisen jälkeen pommittamaan viesteillä ja nainen ahdistui siitä? Aloititko taas saman pommittamisen? Sitten en ihmettele, että ghostas...

en mun mielest mitää pommittanu .. laitoin ehkä yheksän viestii vaan eilen..ja kerroin tunteistani..ja siitä et mitä haluan naiselta..

V i ttu sä olet idi ootti! Ja voisin sanoa sen s aatana sulle myös päin naamaa ja sen jälkeen vähän ha kata sinuun järkeä v i tun vaja kki!

Näitä tekstejä kun lukee ja tulkitsee, ei voi olla varma kuka on sairas ja kuka ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi