Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei se nainen ilmestynyt vaikka oli sovittu..en tajuu miks en kelpaa..

Vierailija
24.05.2022 |

ei se vaan ilmestynyt..ghostas vaan..naiset on törkeitä

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei kelpaa nykynaisille voi jeesus..pitäs olla rikas et sais naiselta..en jaksa..otan ens kerral pebast kii..

Vierailija
122/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tajuu mitä on sit pahaa..jos ennen treffei kertoo naiselle miks haluu naista..kertoo totuuden..kaipaan kosketusta..ja seksiä..

Sun ongelmas on just se että et tajua käytöstavoista mitään. Ei kukaan halua tapailla junttia. Juntti ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moro Allu asun tääl poris tuu tänne saat mult säälist piltee! N40

Miksi kaikki vapaaehtoiset naiset on aina Allua vanhempia, hänhän on vasta 37v eli hänen kohderyhmää ovat 25-36v naiset.

Oman elämänpiirin Allun tapaiset miehet pariutuu vanhemman naisen kanssa. Tästä on kolme esimerkkiä.

Vierailija
124/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran ghostanut miehen, koska hän vaikutti psykopaatilta. Valitti oman elämänsä kurjuutta, syytti yksinäisyydestään muita ja vaikutti todella kylmältä, omistushaluiselta, piiloagressiviselta. Sellainen hiljianen peräkaamarin poika, kalpea ja hento, huono hygienia. Hänestä tuli mieleen joku kouluampuja, joka on täysin huomaamaton hiljainen hiiri kunnes yhtäkkiä sekoaa.

Vierailija
125/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Allu.

Moni pieni asia paljastaa että tässä joku yrittää feikata Allua.

Kuule et nyt onnistu kaikkia ainakaan huijaamaan, me jotka Allun olemme tunteneet palstoilla pitempään tiedämme hänen kirjoitustyylinsä ja tämä ei todellakaan ole oikea.

Voittehan tälle vastailla mutta en ymmärrä pointtia.

Vierailija
126/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki vapaaehtoiset naiset on aina Allua vanhempia, hänhän on vasta 37v eli hänen kohderyhmää ovat 25-36v naiset.

Koska noi ei ole Allun ilmoittamat rajat. Allun yläraja oli 42 tai 43.

Vierailija
127/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan 40-vuotias nainen olla ikänsä nuoremman näköinen ja viehättävä, jos on hyvin säilynyt. Ihmiset tuijottaa numeroita ihan liikaa.

No ehkä jos on esim joku entinen malli, mutta itse 36v miehenä pidän omaa ikää ehdottomana maksimina. Vanhemmat tuntuisivat tyytymiseltä ja tietynlaiselta luovuttamiselta.

eli suomeksi olet niin nolo, ettet ole koskaan saanut itseäsi vanhempaa naista :D

Vierailija
128/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Allu.

Moni pieni asia paljastaa että tässä joku yrittää feikata Allua.

Kuule et nyt onnistu kaikkia ainakaan huijaamaan, me jotka Allun olemme tunteneet palstoilla pitempään tiedämme hänen kirjoitustyylinsä ja tämä ei todellakaan ole oikea.

Voittehan tälle vastailla mutta en ymmärrä pointtia.

Niinpä.

Mutta on tuo feikkaavakin muutaman Allun ketjun lukenut, tekstien sisältö tuntuu olevan samaa.

Vierailija
129/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
130/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kerran ghostanut miehen, koska hän vaikutti psykopaatilta. Valitti oman elämänsä kurjuutta, syytti yksinäisyydestään muita ja vaikutti todella kylmältä, omistushaluiselta, piiloagressiviselta. Sellainen hiljianen peräkaamarin poika, kalpea ja hento, huono hygienia. Hänestä tuli mieleen joku kouluampuja, joka on täysin huomaamaton hiljainen hiiri kunnes yhtäkkiä sekoaa.

Covert narcissist. Tällä palstalla useampi. Olen naisten uhri. Minulla on oikeus. Olisin niin mahtava kumppani että se olisi melkein liian hyvää ollakseen totta. Kun vaan joku nainen noukkkisi mukaansa.

Vierailija
131/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaus on kamalaa.

Vierailija
132/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt elää ja unohtelee ja sanoo toista mitä tarkoittaa. Unohda koko akka, elämä jatkuu!

Vierailija
133/134 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vale-Allu, kertooko tämä uutinen sinusta vai alkuperäisestä Allusta vai onko teitä kokonainen Alluyhteisö?

"Poliisi epäilee nelikymppistä miestä lapsen ja useiden eri ikäisten naisten seksuaalisesta ahdistelusta Helsingissä – nuorin uhreista 11-vuotias, vanhin yli 80-vuotias

Poliisi kertoo saaneensa uhreilta hyvät tuntomerkit ja päässeensä miehen jäljille omien, poikkeuksellisen laajojen tutkimustensa avulla."

https://yle.fi/uutiset/3-12463777

Vierailija
134/134 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se oikea Allu luuraa?

Yleensä se perjantai-iltana kyllä täällä ulisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän