ei se nainen ilmestynyt vaikka oli sovittu..en tajuu miks en kelpaa..
ei se vaan ilmestynyt..ghostas vaan..naiset on törkeitä
Kommentit (134)
joo joo naiset vaan sanoo yhtä ja tekee toista.. pitäs sit olla rikas ja mallin näkönen et sais naiselta? ahdistaa ja en tajuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sulla ole aikaisemmin peruuntunu treffit, kun aloit treffien sopimisen jälkeen pommittamaan viesteillä ja nainen ahdistui siitä? Aloititko taas saman pommittamisen? Sitten en ihmettele, että ghostas...
en mun mielest mitää pommittanu .. laitoin ehkä yheksän viestii vaan eilen..ja kerroin tunteistani..ja siitä et mitä haluan naiselta..
Voi Allu🤦
Allu, pidätkö öisin ikkunaa auki?
Vierailija kirjoitti:
Allu, pidätkö öisin ikkunaa auki?
en nyt vielä mut sit ku on lämmintä...kui..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sulla ole aikaisemmin peruuntunu treffit, kun aloit treffien sopimisen jälkeen pommittamaan viesteillä ja nainen ahdistui siitä? Aloititko taas saman pommittamisen? Sitten en ihmettele, että ghostas...
en mun mielest mitää pommittanu .. laitoin ehkä yheksän viestii vaan eilen..ja kerroin tunteistani..ja siitä et mitä haluan naiselta..
Ei noin Allu... 🤦
Itelle kävis joskus junnuna niin, että oltiin sovittu treffit lintsille ja sit se tyttö ei tullutkaan paikalle, muistaakseni jälkeenpäin pahoitteli ja sanoi ettei muka uskaltanut kuin katsella minua jostain syrjemmältä.
Mua nyt kyllä kiinnostas tää kello, kun on ihan uutta tässä Allu-saagassa. Olet jankuttanut vuosia, et naisille kelpaa vaan miehet, joilla on kello. Nyt olet ilmeisesti semmosen hankkinut. Minkälainen kello? Minkä merkkinen? Paljonko maksoit?
Vierailija kirjoitti:
Itelle kävis joskus junnuna niin, että oltiin sovittu treffit lintsille ja sit se tyttö ei tullutkaan paikalle, muistaakseni jälkeenpäin pahoitteli ja sanoi ettei muka uskaltanut kuin katsella minua jostain syrjemmältä.
ehkä se vaan piti mua niin komeana vaan..ja sit hermoili sen takia..?
Mä tein ketran treffit baariin, mutta kun mä näin sen tyypin, niin käännyin ympäri ja lähdin pois. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin se varmasti oli😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
Oot haukkunu sairaat, köyhät, työttömät ja ulkomaalaiset naiset. Allu < 3
Vierailija kirjoitti:
Mua nyt kyllä kiinnostas tää kello, kun on ihan uutta tässä Allu-saagassa. Olet jankuttanut vuosia, et naisille kelpaa vaan miehet, joilla on kello. Nyt olet ilmeisesti semmosen hankkinut. Minkälainen kello? Minkä merkkinen? Paljonko maksoit?
en maksanu siit..sain isoisältä lahjaksi..omega kello..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin se varmasti oli😊
Oli toki... 🙈
Eiköhän useimmilla miehillä ole kello, auto ja työpaikka. Ja naisellakin. Ei ihmissuhdetta lähdetä rakentamaan esineillä vaan nimenomaan ihmisen persoonalla. Jos mies ei ole eläinrakas kasvissyöjä tai vegaani, niin minun kanssani ei mitään yhteistä rakennella olipa mitkä Ferrarit tahansa. Luonne on kaikkein tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan olit lähettänyt sille yhdeksän sekopäistä viestiä tunteistasi ja siitä mitä haluat naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Oot haukkunu sairaat, köyhät, työttömät ja ulkomaalaiset naiset. Allu < 3
Älä unohda homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en maksanu siit..sain isoisältä lahjaksi..omega kello..
Allu kaikella lämmöllä. Vaikutat papalta pappamaisine mielipiteineen.
en tajuu mitä on sit pahaa..jos ennen treffei kertoo naiselle miks haluu naista..kertoo totuuden..kaipaan kosketusta..ja seksiä..
Näitä ghostaajia on molemmilta puolilta. Jatkaa vaan yrittämistä, jos jättää tapaamisen välistä niin sille ei vaan voi mitään. Kaverilta useampi mies tehnyt oharit, nyt naimisissa.