Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei se nainen ilmestynyt vaikka oli sovittu..en tajuu miks en kelpaa..

Vierailija
24.05.2022 |

ei se vaan ilmestynyt..ghostas vaan..naiset on törkeitä

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oharit ovat sivistymättömän ja epäluotettavan ihmisen teko. Jos ei kiinnosta, pitää sanoa suoraan ja selkeästi asia.

Kun oikea osuu kohdalle, sen huomaavat molemmat. Ei haittaa, jos huteja menee ohi ennen sitä. 

Vierailija
102/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla aggressiivinen aivan tuntemattoman aloittajan omille kommenteille. Elä omaa elämääsi, joka ei nyt näytä kovin loistokkaalta noiden kommenttien jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sit tajuu mikä kaikkii naisii vaivaa..mitää eivät anna..en jaksa..

Vierailija
104/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kaniin se omega. Sitten menet lähikuppilaan taskut täynnä satasia ja isket sieltä naisen. Allu ei vain ymmärrä, allu on niin pieni.

Vierailija
105/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei tämä ole originaali-Allu.

Joo ei ole. Se viestittelee tällä hetkelle suomi24 sinkut palstalla kolmessa eri ketjussa, joten tuskin edes kerkeis tänne ja eron näihin viesteihin huomaa heti.

Mä olen liikaa tällä palstalla selkeästi, kun erotan heti feikki-Allun oikeasta 😶

Vierailija
106/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meen sit maksulliselle ja matkal otan teinien pboist kii..mitäs sit siihe sanotte häh..

Vierailija
107/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan v i t t u sama otan sit jonku väkisi tullessaa baarist..jos ei muuten..mul on oikeus saada nnaista jos muillakin on..

Vierailija
108/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää joku muu pimeä palstamies joka alluna esiintyen purkaa todellisia pakkeja 🤔.

Vierailija
109/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei tämä ole originaali-Allu.

Joo ei ole. Se viestittelee tällä hetkelle suomi24 sinkut palstalla kolmessa eri ketjussa, joten tuskin edes kerkeis tänne ja eron näihin viesteihin huomaa heti.

Mä olen liikaa tällä palstalla selkeästi, kun erotan heti feikki-Allun oikeasta 😶

Niin minäkin. Mutta alussa menin halpaan. Nyt kun alkua lukee uudestaan, huomaa eron. Eron näkee jo otsikosta. Ai kamala oikeesti, palstailua on kyllä rajoitettava 😆

Vierailija
110/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan v i t t u sama otan sit jonku väkisi tullessaa baarist..jos ei muuten..mul on oikeus saada nnaista jos muillakin on..

Oikea Allu ei muokkaa kiellettyjä sanoja. Ei sen hoksottimet riitä🙄

Vierailija
111/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yhtä sairas kuin Allu käyttää Allun tyyliä voidakseen kirjoitella noita väkivaltafantasioita.

Vierailija
112/134 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

emmä sit tajuu mitä tos mun viestissä oli loukkaavaa..jos sanoo totuuden eikä valehtele..miks pitäs valehdella ku tarviin naista..ihan hullui ootte kaikki..

Tarviit naista? Nainen ei ole esine.. mitä hän sulta saisi/haluaisi? Miehen kelloa tai autoa en ole miettinyt koskaan..

Vierailija
113/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte ihan sekasin naiset? ennen tapasin naisia ja sain..nyt kaikki naiset on nirppanokkia..

Vierailija
114/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotan naisii baarissa ja ne ei tajuu..ei ne tajuu et haluisin naisen sänkyyn..meenkö sit vaa suoraan ehdottaa panemist..

Vierailija
115/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moro Allu asun tääl poris tuu tänne saat mult säälist piltee! N40

Miksi kaikki vapaaehtoiset naiset on aina Allua vanhempia, hänhän on vasta 37v eli hänen kohderyhmää ovat 25-36v naiset.

Vierailija
116/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki vapaaehtoiset naiset on aina Allua vanhempia, hänhän on vasta 37v eli hänen kohderyhmää ovat 25-36v naiset.

Voihan 40-vuotias nainen olla ikänsä nuoremman näköinen ja viehättävä, jos on hyvin säilynyt. Ihmiset tuijottaa numeroita ihan liikaa.

Vierailija
117/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan 40-vuotias nainen olla ikänsä nuoremman näköinen ja viehättävä, jos on hyvin säilynyt. Ihmiset tuijottaa numeroita ihan liikaa.

No ehkä jos on esim joku entinen malli, mutta itse 36v miehenä pidän omaa ikää ehdottomana maksimina. Vanhemmat tuntuisivat tyytymiseltä ja tietynlaiselta luovuttamiselta.

Vierailija
118/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä otan ens kerral baaris perseest kii..sanon sit et läks panee mun kaa..on kämppä..on auto..naiset on sairait..

Vierailija
119/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään naine lähesty..vaiks koitan silmäpelilla..ja oikee käsi housujen taskussa, et ne tajuis..

Vierailija
120/134 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu... ihan vaan... siitä kun kirjottelee...pisteitä tekstin sekaaan....niin ... naiset kaikkoo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän