ei se nainen ilmestynyt vaikka oli sovittu..en tajuu miks en kelpaa..
ei se vaan ilmestynyt..ghostas vaan..naiset on törkeitä
Kommentit (134)
Miksi pitää olla aggressiivinen aivan tuntemattoman aloittajan omille kommenteille. Elä omaa elämääsi, joka ei nyt näytä kovin loistokkaalta noiden kommenttien jälkeen.
en sit tajuu mikä kaikkii naisii vaivaa..mitää eivät anna..en jaksa..
Vie kaniin se omega. Sitten menet lähikuppilaan taskut täynnä satasia ja isket sieltä naisen. Allu ei vain ymmärrä, allu on niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tämä ole originaali-Allu.
Joo ei ole. Se viestittelee tällä hetkelle suomi24 sinkut palstalla kolmessa eri ketjussa, joten tuskin edes kerkeis tänne ja eron näihin viesteihin huomaa heti.
Mä olen liikaa tällä palstalla selkeästi, kun erotan heti feikki-Allun oikeasta 😶
meen sit maksulliselle ja matkal otan teinien pboist kii..mitäs sit siihe sanotte häh..
ihan v i t t u sama otan sit jonku väkisi tullessaa baarist..jos ei muuten..mul on oikeus saada nnaista jos muillakin on..
Onkohan tää joku muu pimeä palstamies joka alluna esiintyen purkaa todellisia pakkeja 🤔.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tämä ole originaali-Allu.
Joo ei ole. Se viestittelee tällä hetkelle suomi24 sinkut palstalla kolmessa eri ketjussa, joten tuskin edes kerkeis tänne ja eron näihin viesteihin huomaa heti.
Mä olen liikaa tällä palstalla selkeästi, kun erotan heti feikki-Allun oikeasta 😶
Niin minäkin. Mutta alussa menin halpaan. Nyt kun alkua lukee uudestaan, huomaa eron. Eron näkee jo otsikosta. Ai kamala oikeesti, palstailua on kyllä rajoitettava 😆
Vierailija kirjoitti:
ihan v i t t u sama otan sit jonku väkisi tullessaa baarist..jos ei muuten..mul on oikeus saada nnaista jos muillakin on..
Oikea Allu ei muokkaa kiellettyjä sanoja. Ei sen hoksottimet riitä🙄
Joku yhtä sairas kuin Allu käyttää Allun tyyliä voidakseen kirjoitella noita väkivaltafantasioita.
Vierailija kirjoitti:
emmä sit tajuu mitä tos mun viestissä oli loukkaavaa..jos sanoo totuuden eikä valehtele..miks pitäs valehdella ku tarviin naista..ihan hullui ootte kaikki..
Tarviit naista? Nainen ei ole esine.. mitä hän sulta saisi/haluaisi? Miehen kelloa tai autoa en ole miettinyt koskaan..
ootte ihan sekasin naiset? ennen tapasin naisia ja sain..nyt kaikki naiset on nirppanokkia..
tuijotan naisii baarissa ja ne ei tajuu..ei ne tajuu et haluisin naisen sänkyyn..meenkö sit vaa suoraan ehdottaa panemist..
Vierailija kirjoitti:
Moro Allu asun tääl poris tuu tänne saat mult säälist piltee! N40
Miksi kaikki vapaaehtoiset naiset on aina Allua vanhempia, hänhän on vasta 37v eli hänen kohderyhmää ovat 25-36v naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki vapaaehtoiset naiset on aina Allua vanhempia, hänhän on vasta 37v eli hänen kohderyhmää ovat 25-36v naiset.
Voihan 40-vuotias nainen olla ikänsä nuoremman näköinen ja viehättävä, jos on hyvin säilynyt. Ihmiset tuijottaa numeroita ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan 40-vuotias nainen olla ikänsä nuoremman näköinen ja viehättävä, jos on hyvin säilynyt. Ihmiset tuijottaa numeroita ihan liikaa.
No ehkä jos on esim joku entinen malli, mutta itse 36v miehenä pidän omaa ikää ehdottomana maksimina. Vanhemmat tuntuisivat tyytymiseltä ja tietynlaiselta luovuttamiselta.
mä otan ens kerral baaris perseest kii..sanon sit et läks panee mun kaa..on kämppä..on auto..naiset on sairait..
ei mikään naine lähesty..vaiks koitan silmäpelilla..ja oikee käsi housujen taskussa, et ne tajuis..
Johtuu... ihan vaan... siitä kun kirjottelee...pisteitä tekstin sekaaan....niin ... naiset kaikkoo...
No oharit ovat sivistymättömän ja epäluotettavan ihmisen teko. Jos ei kiinnosta, pitää sanoa suoraan ja selkeästi asia.
Kun oikea osuu kohdalle, sen huomaavat molemmat. Ei haittaa, jos huteja menee ohi ennen sitä.