Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta tullut palstan myötä kyyninen?

Vierailija
23.05.2022 |

Minua on alkanut etoa kaikki seksisuhteet, ydinperheet ja ihmissuhteet ylipäätään kun olen nyt useammaan vuoden täällä lueskellut ihmisten motiiveja niihin. Ihmisyys sucks.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyvin tyhmä ihminen antaa tämmöisen palstan vaikuttaa mielipiteisiinsä.

Vierailija
42/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvietettä ja camp-huumoria.

Olen toki hieman huolissani pakko-oireisista henkilöistä, jotka tekevät saman, idioottimaisen aloituksen kerran toisensa jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olen alkanut inhoamaan pitkäaikaistyöttömiä tämän palstan myötä.

Vierailija
44/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä palstan myötä, mutta kyllä se on alleviivannut niitä ihmisyyden piirteitä joita olen pelännytkin. Täällä on helppo olla anonyyminä rehellinen, ja sitä ihmiset todellakin ovat. Esimerkiksi miesten seksuaalisuus saa kylmät väreet kulkemaan kun he avoimesti kertovat miten ja mihin se pohjaa. Ei juuri kiihota/kiinnosta.

Joo palsta kyllä vahvistanut sen mitä pelkäsinkin miehistä. Ei kiinnosta enää parisuhteet ollenkaan.

Edelleen kannattaa muistaa, että täällä on lähinnä trolleja ja mielenterveysongelmaisia miehiä. Kyllä tuolla oikeassa maailmassa miehet keskimäärin vielä osaavat käyttäytyä aikuisten ihmisten tavoin.

Vierailija
45/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahömppä ei kyynistä millään tavoin. Irl elämä on ihan toisenlaista.

Vierailija
46/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda kuitenkaan ihmisten välistä rakkautta. Harvassa se on, mutta on kuitenkin olemassa. Ei ole syytä olla kyyninen.

Hyväntahtoisuutta on täälläkin.

Ihan päivästä ja kellonajasta riippu, millainen tunnelma täällä  on.

Itse luulen vähän parkkiintuneeni. Ei noita häröaloituksia tarvitse avata, osa niistä on tehty hyvin laskelmoidusti sabotoimaan ilmapiiriä ja lietsomaan pahaa verta.

Kun se äkkää, voi loikkia surutta niiden yli.

Vierailija
47/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä palstan myötä, mutta kyllä se on alleviivannut niitä ihmisyyden piirteitä joita olen pelännytkin. Täällä on helppo olla anonyyminä rehellinen, ja sitä ihmiset todellakin ovat. Esimerkiksi miesten seksuaalisuus saa kylmät väreet kulkemaan kun he avoimesti kertovat miten ja mihin se pohjaa. Ei juuri kiihota/kiinnosta.

Joo palsta kyllä vahvistanut sen mitä pelkäsinkin miehistä. Ei kiinnosta enää parisuhteet ollenkaan.

Edelleen kannattaa muistaa, että täällä on lähinnä trolleja ja mielenterveysongelmaisia miehiä. Kyllä tuolla oikeassa maailmassa miehet keskimäärin vielä osaavat käyttäytyä aikuisten ihmisten tavoin.

Juuri näin. Olen itse sekä opiskellut että työskentelen miesvaltaisella alalla. Tuntemani miehet ovat fiksuja, asiallisia ja huumorintajuisia. On ongelmatonta ja sujuvaa tehdä töitä yhdessä.

-DI nainen

Vierailija
48/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä on ihan viihdettä, mutta pyrin että mahdollisimman moni muu kyynistyy ja varsinkin sukupuolten välinen vastakkainasettelu lisääntyy.

Vierailija
49/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiikkein suurimman kyynisyyden on tuonut alkoholi mikä on hermomyrkky.

Se on niiin helppo lääke.

Se ei paranna, vaan aiheuttaa ongelmia.

Vierailija
50/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pimeetä touhua!

Vierailija
51/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset