Mitä kertoo ihmisestä/ihmisistä, kun pitää olla aina laatumerkkivaatteet yllä ja
joka vaatteessa aina selkeästi luettava tuo brändi?
Tyyliin alle 100 euron t-paita on skeidaa.
Kommentit (36)
Jokaisen oma asia. Keskity omiin asioihin
Minä pidän esimerkiksi Hilfigerin vaatteista. Tosin hinnalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, eikä etenkään näyttämisenhalusta. Kaikilla kavereillanikin on jo tässä iässä aivan tarpeeksi rahaa.
Ai mutta eihän Hilfigerin t-paidat maksakaan yli satasta.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen oma asia. Keskity omiin asioihin
Tai sitten et vain tule tällaiseen ketjuun pätemään?
Huono itsetunto, brassailee merkeillä...
Se kertoo siitä että hän pitää sellaisista vaatteista. Itse ihminen kertoo enemmän siitä millainen hän on ihmisenä. Kaksi samaan vaatteeseen pukeutunutta ihmistä voivat olla sekä ihmisinä että elämäntyyliltään paljonkin poikkeavia keskenänsä.
Nuorille vielä tärkeää kun lähinnä ulkonäkö vielä mitä sitten omistaa.
Olen pahoillani ap, mä en juurikaan edes seuraa mitä muilla on päällä, saati että tunnistaisin merkkivaatteet tai niiden logot.
Pidän hyvästä laadusta. Se, että t-paidassani on pieni poolopelaajan kuva rinnassa, ei haittaa.
Isoja logoja, Vuittonia, tai muuta pissis/ry**ä/wannabe -merkkiä en osta. Se on noloa.
En todellakaan tiedä. Ei mitään tyylitajua.
Vierailija kirjoitti:
Pidän hyvästä laadusta. Se, että t-paidassani on pieni poolopelaajan kuva rinnassa, ei haittaa.
Isoja logoja, Vuittonia, tai muuta pissis/ry**ä/wannabe -merkkiä en osta. Se on noloa.
Höh. Yhtä hyvin joku voi pitää sitä poolopelaajan kuvaa (logoa) nolona.
Noi on niitä köyhissä perheissä kasvaneita :) Paremmissa oloissa kasvaneilla ei ole tarvetta pröystäillä rahalla tai merkeillä.
Pinnallinen ihminen. Huono itsetunto,jota yrittää pönkittää merkkivaatteilla, sama kuin kalliilla autoilla.
Ei siis todennäköisesti ole elämää hänellä. Get a life
Ei kerro yhtään mitään. Ihmiset nyt pitävät kuka mistäkin eikä sille tarvitse aina olla mitään selitystä. Se sitten on makukysymys onko ne isot ja näkyvät logot sitten tyylikästä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto, brassailee merkeillä...
Tämä. Oikeasti näkyvät logot ovat supernoloja.
Köyhät ja kateelliset täällä ulisee toisten vaatteista. Jos ne merkit ja hinnat ovat kerta yhdentekeviä niin miksi välittää niistä.
Mä nään punasta...olkalaukut ja se pitkä nimi siinä...eiiiiii.Kaikki muutkin sen firman tuotteet, ou nou.
Ihanaa uskaltaa elää omaa elämää eikä muiden mukana, ohjattua.
Vierailija kirjoitti:
Mä nään punasta...olkalaukut ja se pitkä nimi siinä...eiiiiii.Kaikki muutkin sen firman tuotteet, ou nou.
Ihanaa uskaltaa elää omaa elämää eikä muiden mukana, ohjattua.
'Omaa elämää'? Ja noin kovasti ärsyttää jotkut olkalaukut ja firmojen tuotteet.
Onko noilla "paremmilla" brändeillä (Hilfigerit, Guccit yms.) edes olemassa sellaisia vaatteita, joissa ei ole logo isolla? Jos niiden valikoimasta tykkää, mutta muuta ei ole tarjolla? Itse en tykkää logovaatteista oli ne sitten Adidasta tai mitä vaan. Ilmaista mainosta firmalle, ei kiitos.
Jotkut diggaa laadusta