Onko sinusta tullut palstan myötä kyyninen?
Minua on alkanut etoa kaikki seksisuhteet, ydinperheet ja ihmissuhteet ylipäätään kun olen nyt useammaan vuoden täällä lueskellut ihmisten motiiveja niihin. Ihmisyys sucks.
Kommentit (51)
Kaiikkein suurimman kyynisyyden on tuonut alkoholi mikä on hermomyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Se on niiin helppo lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirulllinen aine. Helppo arvostaa ja helppo tuomita. Käärme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirulllinen aine. Helppo arvostaa ja helppo tuomita. Käärme.
EI voii esim kuvailla onko kaunis tai ruma. Ainakin pureee ihan hlvetin lujaa.
Ihan selvästi huonompaan suuntaan mennyt empatiat sun muut. Tällä palstalla terrorisoi ylläpito. Jos ylläpito hoidettaisiin asiallisesti niin tämä olisi mukava paikka. Nyt pahimmillaan ylläpito trollaa trollien mukana ja poistelee niitä keskusteluja jotka eivät tue ylläpidon agendaa.
Agenda sitten on oma juttunsa koska ylläpitoa ei kukaan valvo niin ylläpito henkilökohtaisten mielipiteidensä, aatemaailmansa ja oman mielenvikaisuutensa antaa ohjata omaa toimintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mites anaaliseksi?
Kyllä kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Ei, minä olin kyyninen jo kauan ennen kuin löysin tämän palstan.
Olen tulokas ja opetelen kyynisyys.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä palstan myötä, mutta kyllä se on alleviivannut niitä ihmisyyden piirteitä joita olen pelännytkin. Täällä on helppo olla anonyyminä rehellinen, ja sitä ihmiset todellakin ovat. Esimerkiksi miesten seksuaalisuus saa kylmät väreet kulkemaan kun he avoimesti kertovat miten ja mihin se pohjaa. Ei juuri kiihota/kiinnosta.
Olisin silti varovainen yleistämään. onhan noita herkkiäkin miehiä, Eivät he tyypillisisesti palstoja kansoita ja tänne puretaan ihan säännönmukaisesti kaunaisuutta ja pettymystä.
Ihan yhtä lailla median esittämä "naisten seksuaalisuus" voi saada huonovointiseksi. Uskoisin että osa täälläkin nähtävästä kuonasta on jonkinlaista kostoa nykykulttuurista, se vaan, että sen tuottama huonovointisuus/turhautuminen ei erittele sukupuolta. Kaikki kärsivät raaistumisesta ja esineellistävästä (tai muuten falskista) ihmiskuvasta.
Ei, tänne hakeutuu tietynlainen otos miehiä. Minun on vaikea kuvitella oikeassa elämässä kiinnostavat miehet tänne u lisemassa. Palstailen ihan muussa tarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, tänne hakeutuu tietynlainen otos miehiä. Minun on vaikea kuvitella oikeassa elämässä kiinnostavat miehet tänne u lisemassa. Palstailen ihan muussa tarkoituksessa.
Meinaatko, että täällä kirjoittelevat naiset ovat ihan normaaleita? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut tätä palstaa yleensä/tänne yleisesti kirjoittelevia, vaan näitä tiettyjä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut tätä palstaa yleensä/tänne yleisesti kirjoittelevia, vaan näitä tiettyjä miehiä.
(Joiden jutut siis aiheuttavat inhottavaa oloa)
olin kyyninen eli realisti jo ennen mutta sain täältä lisäpuhtia
Ei sen myötä, vaan antanut vahvistuksen, millainen häpeäkulttuuri tässä maassa onkaan. Naiset haukkuvat miehiä ilkeyden ilosta, tekevät negatiivisia yleistyksiä ja olettamuksia täysin näkemättä ja tutustumatta. Ja silti ollaan olevinaan niin avarakatseista ja suvaitsevaista. Tekopyhää...
Älä unohda kuitenkaan ihmisten välistä rakkautta. Harvassa se on, mutta on kuitenkin olemassa. Ei ole syytä olla kyyninen.
Olen alkanut inhoamaan ihmisiä kadulla, kaupassa, kirjastossa ym paikoissa.
Kaikkia sekavanoloisia, haisevia, rumia mt-potilaista, joilla on ruma, tyhmä, kouluttamaton olemus ja ne on lihavia ym.... ne todennnäköisesti ovat vauva-palstan pas...n puhujia ja haukkujia...
Ylipäänsä kaikkia ihmisiä sen jälkeen kun tulin palstalle. Täällä todella näkee kansan tyhmyyden!
En ole, sillä palstalla pyörii murto-osa ihmisistä ja eniten täällä on trolleja.
Ei tätä palstaa kannata ottaa niin vakavasti.
mies54v
Kuka vaan hyvä juttelemaan löytää mielestäni helposti kumppanin. Tai siltä vaikuttaisi.