Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta tullut palstan myötä kyyninen?

Vierailija
23.05.2022 |

Minua on alkanut etoa kaikki seksisuhteet, ydinperheet ja ihmissuhteet ylipäätään kun olen nyt useammaan vuoden täällä lueskellut ihmisten motiiveja niihin. Ihmisyys sucks.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuodessa, ei. Elämä on edelleen tuolla ulkona. Mulla ei ole kovin korkea käsitys ihmisistä lajina, joten lienen syntymäkyyninen, palsta on vain ajanvietettä.

Vierailija
2/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silleen, että jos tämän palstan mukaan menisi, niin naista ei uskoisi saavansa ikinä. 

Täällä on aina kauhea haloo, että naiset vaatii sitä ja tätä yms. Osa näistä on mieskirjoittajia, mutta kyllä naisetkin aika ylimystönä on vetelevinään täällä, ettei meille kuka vaan kelpaa kuulkaas. 

Joskus jopa pitkän palstailun jälkeen hätkähtää jos naisseuraa ilmaantuukin tarjolle. Että eihän tämän pitänyt olla mahdollista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä palstan myötä, mutta kyllä se on alleviivannut niitä ihmisyyden piirteitä joita olen pelännytkin. Täällä on helppo olla anonyyminä rehellinen, ja sitä ihmiset todellakin ovat. Esimerkiksi miesten seksuaalisuus saa kylmät väreet kulkemaan kun he avoimesti kertovat miten ja mihin se pohjaa. Ei juuri kiihota/kiinnosta.

Vierailija
4/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä palstan myötä, mutta kyllä se on alleviivannut niitä ihmisyyden piirteitä joita olen pelännytkin. Täällä on helppo olla anonyyminä rehellinen, ja sitä ihmiset todellakin ovat. Esimerkiksi miesten seksuaalisuus saa kylmät väreet kulkemaan kun he avoimesti kertovat miten ja mihin se pohjaa. Ei juuri kiihota/kiinnosta.

Tuskin kovin moni palstamies on ikinä harrastanut seksiä?

Vierailija
5/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä omalta osaltaan edesauttanut asiaan. Täällä ihmiset uskaltavat kertoa rehellisesti mitä mieltä ovat asioista, eli tämä on ikäänkuin sellainen varaventtiili monelle.

Kyynisyyden lisäksi tämä palsta on vienyt uskoni ihmislajin tulevaisuuteen. Eli olen melko varma siitä, että ihmiskunta ja ihminen lajina tulee tuhoutumaan seuraavan sadan vuoden aikana, omaa itsekkyyttään ja tyhmyyttään. Jos ei kokonaan niin lähes kokonaan ainakin.

Vierailija
6/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 vuodessa, ei. Elämä on edelleen tuolla ulkona. Mulla ei ole kovin korkea käsitys ihmisistä lajina, joten lienen syntymäkyyninen, palsta on vain ajanvietettä.

Itse tulin tänne vasta 2 vuotta sitten sen piiiiitkän koronaketjun perässä, mutta muuten melkein samat. Kyyninen en ole, realisti lienee kuvaavampi sana. Kyllä niitä kasvun ihmeitäkin on olemassa siellä oikeassa elämässä. 😁

Vierailija
7/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä vähän oon huomannut et koulutettu väki on kovia kiusaamaan muita.

Vierailija
8/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, mutta on järkyttynyt siitä kuinka tyhmää porukkaa on vapaana heilumassa. Ollaan ylpeästi patatyhmää äijää, tai avuttomia vinkujia.

Vierailija
9/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan, mutta on järkyttynyt siitä kuinka tyhmää porukkaa on vapaana heilumassa. Ollaan ylpeästi patatyhmää äijää, tai avuttomia vinkujia.

Sinun mielestäsi pitäisi olla vangittuna/laitoksessa on on tyhmä tai avuton? Tämä selvä!

Vierailija
10/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo palsta kyllä vahvistanut sen mitä pelkäsinkin miehistä. Ei kiinnosta enää parisuhteet ollenkaan.

Vierailija
11/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynnistynyt. Mutta olen hämmästynyt, minkälaisia ajatuksia ja kokemuksia ihmisillä on. Esim omassa kuplassani ihmiset eivät käyttäydy vieraisilla huonosti, pidä vieraitaan nälässä tai tunge väkisin toisten mökeille.

Vierailija
12/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minä olin kyyninen jo kauan ennen kuin löysin tämän palstan.

Vierailija
13/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynistynyt...ei käynnistynyt

14/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On aika helppo ajatella, että palstalla provoilevat tuhmeliinit saavat vain paljon näkyvyyttä, sillä tosielämässä ihmiset ovat yleensä kohteliaita. 

Vierailija
15/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä naisten kommentteja miehistä, niin tulee ihmeteltyä, että miksi naiset, tai ainakin oman elämäni naiset, eivät suhtaudu miehiin samalla tavalla. Tai sittrn palsta tuo esille millaisia naiset oikeasti ovat...

Vierailija
16/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota mitään täällä kirjoitettua tosissani, joskus luen hupailumielessä.  Joten en kyynisty tai ahdistu.  

Vierailija
17/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silleen, että jos tämän palstan mukaan menisi, niin naista ei uskoisi saavansa ikinä. 

Täällä on aina kauhea haloo, että naiset vaatii sitä ja tätä yms. Osa näistä on mieskirjoittajia, mutta kyllä naisetkin aika ylimystönä on vetelevinään täällä, ettei meille kuka vaan kelpaa kuulkaas. 

Joskus jopa pitkän palstailun jälkeen hätkähtää jos naisseuraa ilmaantuukin tarjolle. Että eihän tämän pitänyt olla mahdollista :D

Sanon miehenä että jos pituutta ja juttua riittää saa naisen aina vaan. Sanon ihan hyvällä tämän naisia kohtaan.

Vierailija
18/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tänne kirjoittele tosissaan kuin muutama hullut tai idiootti. 95% on pelkkää trollausta.

Jos tällaisten foorumien perusteella muodostaa käsityksiä yhtään mistään reaalimaailmaa koskevasta, niin kuuluu niihin viiteen prosenttiin.

Vierailija
19/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan enää ikinä halua kuulla sanaa ydinperhe. Sitä käyttää mielestäni vain salaa pelokas, tuomitseva ihminen. Hui kamalaa jos ydinperhe hajoaa!

Sitäkään en tajua että jotkut "hoitavat parisuhdetta" kuin kivettynyttä kasvimaata.

Tällä palstalla on omituisia ihmissuhteita.

Vierailija
20/51 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tänne kirjoittele tosissaan kuin muutama hullut tai idiootti. 95% on pelkkää trollausta.

Jos tällaisten foorumien perusteella muodostaa käsityksiä yhtään mistään reaalimaailmaa koskevasta, niin kuuluu niihin viiteen prosenttiin.

Kyllä tämä palsta mielestäni aika pitkälle peilaa suomalaista yhteiskuntaa. Valitettavasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi