Mies haluaisi sivusuhteen
Ollaan noin 40vuotiaita ja meillä on alkanut seksuaaliset halut eriytymään. Mies haluaisi seksiä noin joka toinen päivä ja minulle riittää kerran kahdessa viikossa. Mies myös haluaisi kokeilevampaa seksiä. Tämä on alkanut aiheuttaa kitkaa välillemme, vaikka muuten meillä menee hyvin. Mies sitten viikonloppuna kysyi suoraan, voisiko hän hankkia sivusuhteen jolloin meidän seksissä voitaisiin mennä minun tahdilla. En osannut sanoa mitään, vaikka eihän se hyvältä kuulostanut. Kaipaisin kokemuksia, onko muut olleet vastaavassa tilanteessa ja miten se on onnistunut?
Kommentit (537)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama tilanne. Vaimo ei suostu tähän järjestelyyn ja mietin eroa. Ei riitä kerran kahdessa viikossa minulle ja tuntuu naurettavalta, että parisuhteessa joutuu masturboimaan.
En halua pettää, joten ero alkaa näyttämään todennäköiseltä.Kuules kaniini.
Miksi sinä parisuhteeseen läksit yleensä?Jos tarve yksi on tuo, niin ei siinä parisuhteessa to del la kaan kannata olla.
Löydät sopivamman.Suhteessa kyllä tulee erilaisia vaiheita. Se vaan on niin. Ainakin meillä on niin. Meilläkin on ollut noita turhautumisvaiheita samasta syystä. Onneksi sattunut olemaan myös muita tärkeitä osa-alueita tässä suhteessa. Seksi on toki tärkeä, mutta että se olisi se ainoa tärkeäei kai?
Mutta olemme monenlaisia ja, jos se sinulla on niin, niin kyllä niitä sopivampia löytyy.No 10v sitten kun mentiin tähän liittoon niin ei ollut tai edes osannut kuvitella, että tilanne menee tähän. Eikä sekään haittaisi jos kyse olisi jostain lyhyestä vaiheesta, mutta tätä on nyt ollut viimeiset 3 vuotta jo. Seksi ei ole ainoa tärkeä asia suhteessa, mutta silti minulle yksi niistä tärkeistä.
Aika lyhytnäköistä. Viidenkympin jälkeen jokaisen hormonit vähenee ja libido kaikkoaa - se on biologiaa. Siinä en kannata roikkua, ei sitä pidä priorisoida. Kuten sanottua - se on lähinnä ajatus ja tunne. Ei mitään tärkeää kun lisääntyminen on suoritettu.
Tässä näkyy pari "haluttoman" olennaisista piirteistä, eli kontrollinhalu ja mitätöinti. Kunhan itsellä asiat on hyvin niin toisen tarpeista ei väliä, ja päälle kertomus siitä miksi niitä ei pitäisi edes olla. Ikipäivänä en tahtoisi olla ihmisen kanssa jonka mukaan rakkaus on sitä, mitä hän itse sattuu kahden ihmisen suhteessa päättämään! -nainen
Veit sanat suustani. Omassa parisuhteessani olen samassa tilanteessa. Kumppania ei seksi kiinnosta muussa kuin lapsenhankintamielessä, ja silloinkin mieluusti mahdollisimman nopeasti ja mielikuvituksettomasti. Olen nainen. Ja kyllä, on olemassa miehiä, jotka haluavat perheen, mutta eivät seksiä. Ja naisia, jotka haluavat perheen JA seksiä. Ja sitten on niitä, joilla halut kohtaavat. Sellaisesta voi vain unelmoida.
Mitä te teitte seurusteluaikananne? Panitte heti lapset mielessä ja silloin miehellä seisoi? Kyllä tuollaiset piirteet huomaa jos niitä ilmenee.
Tutustuimme toisimme. Elimme. Hiljalleen toinen vain lakkasi haluamasta ja nyt seksi on puolisolleni vain keino saavuttaa päämäärä, joka on lapsi. Muulla ei tunnu olevan väliä.
No, tuo on ikävää. Meilläkin on ollut noita vaiheita.
Mies on kyllä turhautunut. Ettekö voisi puhua asiasta?
Kyllä sinussa muitakin asioita on, mitä puolisosi tarvitsee ja haluaa.
Puhua puhua. Ei tajua vauvahuumasss. Sekin vie hirveönnpaljon energiaa, se lapsi.
Hoidatteko yhdessä lastenne?
Yhteistä aikaa pitää vaan ruveta tekemään.
Ihan tietoisesti ja puhua siitäkin. Halusta olla lähellä.
Tuo perheenä oleminen vie kyllä
Mehut ja se, joka jaksaa muuta, niin voi helpottaa toisen oloa ja sitä yhteistä taakkaa. Se on rankkaa ja antoisaa.
Ei sitä tajua vasta kuin jälkeenpäin.
Jos vaan saisit sanottua. Ei riitä yksi kerta.
Miten puolisosi voi?
Vierailija kirjoitti:
Jos otatte suhteeseen kolmannen, miehen. Miehillä yleensä korkeampi libido, voivat toistensa kanssa leikkiä, eikä sun tarvi katsella toista naista.
Näin.
Mistä mies kuvittelee löytävänsä sivusuhteen, joka haluaa ja ehtii tavata kaikki ne puuttuvat kerrat? Kerta viikossakin voi olla vaikee. Aikaakin palaa, jos mies joutuu ajelemaan kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen ei halua, niin sitä pitää ymmärtää. Kun mies ei halua, niin sillä on päässä vikaa. Samaa ketjua täällä on pyöritelty joka viikko.
Kun nainen haluaa, hän on seksuaalinen olento, kun mies haluaa, hän on seksiaddiktihullu.Jaa. En ole sellaista nähnyt enää. Ehkä se on jotain mennyt aikaa kuitenkin.
Ei enää ole noin. Minun mielestäni.
Juuri noinhan se on. Miehen halu on on paha asia, naisen halu on ihailun kohde.
Kun nainen hankkii seksilelun, on hän vahva yksilö. Kun mies hankkii seksilelun on hän heikko reppana.*
Kun nainen haluaa sivusuhteen, on mies tehnyt virheen jättämällä naisen huomiotta tms. ja naisen halu on luonnollinen ja ihailtava asia. Mies on sika joka tapauksessa. Kun mies haluaa sivusuhteen, on mies niljakas addikti sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen ei halua, niin sitä pitää ymmärtää. Kun mies ei halua, niin sillä on päässä vikaa. Samaa ketjua täällä on pyöritelty joka viikko.
Kun nainen haluaa, hän on seksuaalinen olento, kun mies haluaa, hän on seksiaddiktihullu.Jaa. En ole sellaista nähnyt enää. Ehkä se on jotain mennyt aikaa kuitenkin.
Ei enää ole noin. Minun mielestäni.Juuri noinhan se on. Miehen halu on on paha asia, naisen halu on ihailun kohde.
Kun nainen hankkii seksilelun, on hän vahva yksilö. Kun mies hankkii seksilelun on hän heikko reppana.*
Kun nainen haluaa sivusuhteen, on mies tehnyt virheen jättämällä naisen huomiotta tms. ja naisen halu on luonnollinen ja ihailtava asia. Mies on sika joka tapauksessa. Kun mies haluaa sivusuhteen, on mies niljakas addikti sika.
..Mistä lähtien? :D Projektoitko nyt vähän. Ehkä koska oma suku on aika uskonnollista, mutta yleensä nainen on se, joka on haukuttu littanaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pari onnellisesti avoimessa suhteessa elävää paria. Heistä tosin molemmilla osapuolilla on sutinaa, eli kumpikaan ei ole mitenkään vastentahtoisesti kuviossa mukana.
Sitä vaan yleisellä tasolla mietin, että kun tämä tuntuu olevan miehillä yleisempi haave, niin mistä löytyy kaikki ne "kakkosnaiset" sivusuhteisiin...? Luulisi, että heillä on ainakin varaa valita....
Tuossa myös yksi esimerkki siitä, että tänne kirjoittelevat melko yksinkertaiset ihmiset. Samalla kun valitellaan naisenpuutetta niin suositellaan eroa miehelle, jonka vaimo "ei anna". Aivan kuin olisi jokin tae siitä, että seksiä sen jälkeen saisi enemmän. Mitä tuohonkin nyt voi sanoa? En minä tunne tällaisia ihmisiä, joille yksinkertainen päättely on hyvin vaikeaa niin että sen täytyy haitata normaalia elämää.
No meillä ei varsinaisesti sivusuhdetta, mutta ihan luvalla molemmat saa käydä reissuilla jossain, jos tuntuu siltä. Yllättävän harvoin tulee kuitenkaan käytyä missään, vaikka optio on molemmilla. Ollaan tehty kyl säännöt selviksi ja niitä on kunnioitettu molemminpuolin.
Mitäpä siihen sanois, me molemmat tykätään seksistä, enkä ole koskaan ollut siitä mustasukkainen. Tähän varmaan vaikuttaa se, että mies on todella rakastava kotona ja meillä on läheisyyttä sekä seksiä kotonakin. Mies ei niinkään halua kuulla mun jutuista, mutta mua kiihottaa hänen kertomuksensa mitä on tehnyt jonku muun kanssa.
Mielestäni mieheltä kohtuullinen pyyntö tuossa tilanteessa, ja selvästi keskustelukykyinen yksilö kun nosti asian puheeksi eikä vaan mennyt selän takana.
Jos olisin sinä, sanoisin, että voidaan testata vaikka kolme kuukautta. Jos sinulla on silloin huono fiilis asiasta, suhde suljetaan ja todnäk ero. Jos tuntuu, että teidän välinen suhde on parantunut, niin sittenhän ongelmaa ei ole. Teidän suhde toimii ja molemmat ovat tyytyväisiä seksielämäänsä.
Ei sivusuhde ole ideaali tilanne, mutta mielestäni on kohtuutonta vaatia toista lopullisesti elämään puutteessa vain siksi, ettei itse halua. Väliaikainen tilanne, esim raskaus tai sairaus on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ole noin. Minun mielestäni.Juuri noinhan se on. Miehen halu on on paha asia, naisen halu on ihailun kohde.
Jopas on asenteellista. No, sinä ajattelet noin. Minä en ajattele noin.
Älä yleistä. Puhut ainoastaan omista ajatuksistasi.
Ihan kummia juttuja.😳
Taas joku incel-hörhöjen täyttämä ketju, ei v*ttu teidän kanssa :D Painukaa takas Redditiin
Ihmettelen myös, miten luvallinen sivusuhde voisi edes toimia käytännössä. Saisiko mies myös samalla luistaa perheen velvoitteista luvan kanssa? Ei ehdi kuskata lapsia harkkoihin kun menee tapamaan tiistaisin Mirkkua ja torstaisin Pirjoa. Joka toinen viikko ajaa 300km päähän Paulan luo. Naisia pitää olla monta, koska ei kukaan yksin heistä ehdi tavata joka toinen päivä. Ja nyt kaikki ovat onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös, miten luvallinen sivusuhde voisi edes toimia käytännössä. Saisiko mies myös samalla luistaa perheen velvoitteista luvan kanssa? Ei ehdi kuskata lapsia harkkoihin kun menee tapamaan tiistaisin Mirkkua ja torstaisin Pirjoa. Joka toinen viikko ajaa 300km päähän Paulan luo. Naisia pitää olla monta, koska ei kukaan yksin heistä ehdi tavata joka toinen päivä. Ja nyt kaikki ovat onnellisia.
Mies sanoi, että hankkisi yhden sivusuhdenaisen jonka kanssa tapaisivat noin kerran viikossa parin tunnin sessiossa. Siellä tehtäisiin niitä kokeilevampia juttuja. Määrä ei täyty, mutta oli sitä mieltä että tuo kuitenkin korjaisi tilannetta jo paljon. Ja sanoi että vielä ei tätä naista ole katsottuna, halusi että meillä on yhteisymmärrys asiasta. Sen verran ison kaupungin liepeillä asutaan, että eiköhän se sivusuhde löydy lähistöltä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sun tyyliset ihmiset saa mut aina toteamaan, että mielikuvitus ei ole kaikille suotu ominaisuus
Ällöttää näissä keskusteluissa tämä aina pohjalla oleva ajatus, että olisi joku oikeus saada seksiä toiselta ihmiseltä ja juuri niin paljon kuin itse haluaa, jollei omalta kumppanilta niin sitten joltain toiselta. Ikään kuin olisi oikeus käyttää toisten ihmisten kehoja omien tarpeiden tyydyttämiseen. Mikä siinä omien käsien ja lelujen käytössä on niin vaikeaa? Sooloseksistä on ihan mahdollista saada tajunnan räjäyttävää, kun vaan viitsii opetella.
Joo, aloitettiin suhde kahden suhteessaan yksinäisen ihmisen hauskanpitona. No eihän se seksiin jäänyt. Rakastuttiin ja entiset kumppanit jäi taakse. Kyllä se minusta muustakin kertoo suhteessa kuin seksin vähyydestä, että on valmis toisen ihmisen lähelle sillä tavalla suhteen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi, että hankkisi yhden sivusuhdenaisen jonka kanssa tapaisivat noin kerran viikossa parin tunnin sessiossa. Siellä tehtäisiin niitä kokeilevampia juttuja. Määrä ei täyty, mutta oli sitä mieltä että tuo kuitenkin korjaisi tilannetta jo paljon. Ja sanoi että vielä ei tätä naista ole katsottuna, halusi että meillä on yhteisymmärrys asiasta. Sen verran ison kaupungin liepeillä asutaan, että eiköhän se sivusuhde löydy lähistöltä.
ap
Ja mistäköhän mies löytäisi sivusuhdenaisen näin tiukoin raamein?
Monella keski-ikäisellä naisella on libido kateissa oman miehen kanssa, mutta sen voi saada helposti syttymään uudelleen ja vahvana toisen miehen kanssa. Miksi ap kieltäisit itseltä seksuaalisuuden (se tilannehan sulla nykyisen miehen kanssa on)?
Suhteessa kuuluu olla samat ehdot molemmilla, joko avoin suhde tai eksklusiivinen suhde molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää näissä keskusteluissa tämä aina pohjalla oleva ajatus, että olisi joku oikeus saada seksiä toiselta ihmiseltä ja juuri niin paljon kuin itse haluaa, jollei omalta kumppanilta niin sitten joltain toiselta. Ikään kuin olisi oikeus käyttää toisten ihmisten kehoja omien tarpeiden tyydyttämiseen. Mikä siinä omien käsien ja lelujen käytössä on niin vaikeaa? Sooloseksistä on ihan mahdollista saada tajunnan räjäyttävää, kun vaan viitsii opetella.
Noin ajattelevat ovat yleensä livenäkin vähän iljettäviä, niljakkaita ja itsekkäitä. Ja tuo älytön seksinhimo, ja sen priorisointi, ja äly eivät mahdu samoihin aivoihin.
Jätä tommonen sika jos tärkeintä on vaa seksi. Selkeästi huomaa mikä suhteesss hänelle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
jos mua ei huvita panna otan suihin tai handjob ja siihen menee ehkä 5min, se on nii helppoo
Mutta miksi mun pitäisi vastata tähän miehen tarpeeseen ottamalla suihin tai vetämällä käteen?
Voisi mun mielestä vetää itse.
Jokainen vastatkoon omasta onnesta.
Ei se mikään naisen velvoite ole saada mies laukeamaan.
Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä.
jos mua ei huvita panna otan suihin tai handjob ja siihen menee ehkä 5min, se on nii helppoo