Mies haluaisi sivusuhteen
Ollaan noin 40vuotiaita ja meillä on alkanut seksuaaliset halut eriytymään. Mies haluaisi seksiä noin joka toinen päivä ja minulle riittää kerran kahdessa viikossa. Mies myös haluaisi kokeilevampaa seksiä. Tämä on alkanut aiheuttaa kitkaa välillemme, vaikka muuten meillä menee hyvin. Mies sitten viikonloppuna kysyi suoraan, voisiko hän hankkia sivusuhteen jolloin meidän seksissä voitaisiin mennä minun tahdilla. En osannut sanoa mitään, vaikka eihän se hyvältä kuulostanut. Kaipaisin kokemuksia, onko muut olleet vastaavassa tilanteessa ja miten se on onnistunut?
Kommentit (537)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos mua ei huvita panna otan suihin tai handjob ja siihen menee ehkä 5min, se on nii helppoo
Mutta miksi mun pitäisi vastata tähän miehen tarpeeseen ottamalla suihin tai vetämällä käteen?
Voisi mun mielestä vetää itse.
Jokainen vastatkoon omasta onnesta.
Ei se mikään naisen velvoite ole saada mies laukeamaan.Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä.
Jos on sitoutunut parisuhteeseen, miten voi ajatella näin itsekkäästi. Parisuhteeseen kuuluu seksi, ellei ole muuta sovittu. Jos toisen tyydyttäminen ja tyytyväisyys on yksi ja hailee, jonka voi hoitaa itse niin varmaan kannattaa mielummin olla yksin. Ei tuo mitään rakkautta ole. Korkeintaan joku taloudellinen järjestely kulissien ylläpitämiseksi. No, jokainen eläköön tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
En huolisi tuollaista miestä ikinä. Kannattaa erota. Onko mies älyltään vajaa, kun priorisoi seksiä noin?
Minä olen nainen mutta eronnut miehestä, koska seksi oli niin satunnaista. Mikä parisuhde se sellainen on? Ei se nyt niin mene että toinen vaan pistää "liinat kiinni" ja toinen tyytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös, miten luvallinen sivusuhde voisi edes toimia käytännössä. Saisiko mies myös samalla luistaa perheen velvoitteista luvan kanssa? Ei ehdi kuskata lapsia harkkoihin kun menee tapamaan tiistaisin Mirkkua ja torstaisin Pirjoa. Joka toinen viikko ajaa 300km päähän Paulan luo. Naisia pitää olla monta, koska ei kukaan yksin heistä ehdi tavata joka toinen päivä. Ja nyt kaikki ovat onnellisia.
Mies sanoi, että hankkisi yhden sivusuhdenaisen jonka kanssa tapaisivat noin kerran viikossa parin tunnin sessiossa. Siellä tehtäisiin niitä kokeilevampia juttuja. Määrä ei täyty, mutta oli sitä mieltä että tuo kuitenkin korjaisi tilannetta jo paljon. Ja sanoi että vielä ei tätä naista ole katsottuna, halusi että meillä on yhteisymmärrys asiasta. Sen verran ison kaupungin liepeillä asutaan, että eiköhän se sivusuhde löydy lähistöltä.
ap
Kylläpä on lapsellista settiä. En oikein usko, että noin lapsellisella miehellä on mahdollisuuksia sivusuhteisiin.
Ehkä vaimon halu herää, jos hänellä myös olisi suhde toisenlaiseen mieheen.
Niin että vaikka saan seksiä puolisolta, mutta koska MINÄ en saa juuri niin paljon sitä kuin MINÄ haluan, niin puoliso on itsekäs eikä rakasta ja liitto pelkkää kulissia. Joo-o. Sääliksi käy teidän puolisoita.
Mitä ihmeen nappeja miehesi vetää jos seksiä pitäisi olla ainakin joka toinen päivä? Ei kenenkään keho kestä tuollaista pitkään varsinkaan jos jo vähän vanhempi..ehkä sillä on seksiaddiktio?
Huvittavia nämä ätmit taas jakelemassa neuvoja, ap ei missään välissä sanonut ettei mies saa ikinä seksiä;)
Ei se pillun antaminen miehelle ole niin iso vaiva. Se on parisuhteen hoitamista ja toisesta välittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi tuollaista miestä ikinä. Kannattaa erota. Onko mies älyltään vajaa, kun priorisoi seksiä noin?
Ai että miehen pitäisi loppuikänsä olla puutteessa vaan siksi että seksi ei puolisoa kiinnosta? Miksi?
Ei ole olemassakaan mitään puutetta, vain ajatus siitä. Yli nelikymppisen miehen lisääntymisikä on ohi, siittiöt huonoa laatua. Tuollainen fantaiointi teinipoikien purkautumistahdista lähinnä säälittävää ja kertoo totaalisesta henkisestä kypsymättömyydestä. Puhumattakaan sen priorisointia.
Ai nelikymppisenä pitäis ukkoutua ja tahti hiljetä? Saahan nelikymppiset vielä lapsiakin. Ei kai siinä seksin haluamisessa pahaa ole,jos löytyy toinen samanmoinen jota kiinnostaa.
Meillä molemmat saa tehdä mitä haluavat myös muiden kanssa, mutta ollaan silti enimmäkseen yhdessä. Vaimolla on yks vakkari, itselläni ei ole, kun en ole nähnyt vaivaa sellaisen etsimiseen (enkä koe erityistä tarvettakaan).
M34
Täytyy taas sanoa kun näitä miesten vastauksia lukee että parempi pysyä sinkkunaisena. Ukoista on tullut jotain ihme seksifriikkimaailmassa eläviä jossa pitkäkin suhde uhrataan jos ei kikulia lutkuta joka päivä. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös, miten luvallinen sivusuhde voisi edes toimia käytännössä. Saisiko mies myös samalla luistaa perheen velvoitteista luvan kanssa? Ei ehdi kuskata lapsia harkkoihin kun menee tapamaan tiistaisin Mirkkua ja torstaisin Pirjoa. Joka toinen viikko ajaa 300km päähän Paulan luo. Naisia pitää olla monta, koska ei kukaan yksin heistä ehdi tavata joka toinen päivä. Ja nyt kaikki ovat onnellisia.
Mies sanoi, että hankkisi yhden sivusuhdenaisen jonka kanssa tapaisivat noin kerran viikossa parin tunnin sessiossa. Siellä tehtäisiin niitä kokeilevampia juttuja. Määrä ei täyty, mutta oli sitä mieltä että tuo kuitenkin korjaisi tilannetta jo paljon. Ja sanoi että vielä ei tätä naista ole katsottuna, halusi että meillä on yhteisymmärrys asiasta. Sen verran ison kaupungin liepeillä asutaan, että eiköhän se sivusuhde löydy lähistöltä.
ap
Kylläpä on lapsellista settiä. En oikein usko, että noin lapsellisella miehellä on mahdollisuuksia sivusuhteisiin.
Maksullinen ehkä olisi ratkaisu tilanteeseen, jossa seksi on aktina niin noussut keskeiseen asemaan, että elämänlaatu suorastaan kärsii, jos ei vakikumppani halua niitä "kokeilevampia juttuja".
Olen aina ihmetellyt miten jollekin pedarille esim se tarve voi olla niin pakottava, että on valmis riistämään lapsen ihmisarvoa ja astumaan rikolliselle polulle, jotta saa vaan sen tarpeensa täytettyä. Samaan aikaan maailma on täynnä miehiä ja naisia, jotka elävät syystä tai toisesta täysin ilman seksiä. Miten se heiltä onnistuu ja joillekin taas on mahdoton paikka, ettei kumppanin preferenssien vuoksi saisi vaikka peppuseksiä enää koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse sitä mieltä, että miehen pitäisi tyytyä sun tahtiin ja olla yhtä tyytyväinen ja onnellinen kuin ennenkin?
Sulla on 3 vaihtoehtoa, valitse itsellesi niistä sopivin:
-"pakotat" itsesi miehen tahtiin ja olet estottomampi seksissä
-hyväksyt sivusuhteen
-eroatOlipas taas kommentti tämäkin, aivan kuin ei muka olisi muita vaihtoehtoja tässä tilanteessa.
Onhan näitä vaihtoehtoja muitakin:
- Yrität pakottaa miehen omaan tahtiisi. Tämä saattaa oikeasti onnistuakin, etenkin jos sinulla enemmän pelimerkkejä ja miehellä huonot neuvotteluasemat jolloin miehellä enemmän hävittävää. Riskinä tietenkin se, että mies haluaa erota tai sitten lähtee pettämään selkäsi takana.
- Kasvatte aikuisiksi molemmat ja alatte käyttäytymään sillä tavalla. Teette tarvittavan ratkaistaksenne ongelman; hakeudutte seksuaalitetapiaan, hakeudutte pariterapiaan, alatte harrastamaan tantraa tms. eli vaihtoehtoja kyllä löytyy jos tahtoa ja resursseja on.
- Neuvottelette kompromissin, jossa molemmat osapuolet joutuvat joustamaan ja tulemaan toista vastaan. Esim. seksiä kaksi kertaa viikossa mutta kokeilevampaa, normiseksiä kolme kertaa viikossa tms.
Eihän tuohon viestiin voi muuta todeta kuin että VMP.
Neuvottelette kompromissin? Mikä hlvtn makkaratehtaan johtokunnan kokous parisuhde muka on. Ikään kuin sopimusseksi tekisi asioista jotenkin parempia. Tosiasiassa ainoa mahdollisuus on ero tai tyytyminen tilanteeseen. Jos olisin mies, lähtisin kun vielä kerkeäisin. Elää saa vain kerran.
Eläminen = paneminen? Reikä kuin reikä?
Jälkimmäiseen jyrkkä ei. Mutta on se elämä aika köyhää, jos siihen ei kuulu panemista.
Hahhah, näen jo silmissäni miehen Tinder-profiilin.
Haussa seuraa 2h/vk kokeilevampaan seksiin, mieluiten torstaisin klo 19-21. Ja sitten kuvassa anelevakatseinen beta-mies.
Luulenpa, että miehes pitää maksaa, että saa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Maksullinen ehkä olisi ratkaisu tilanteeseen, jossa seksi on aktina niin noussut keskeiseen asemaan, että elämänlaatu suorastaan kärsii, jos ei vakikumppani halua niitä "kokeilevampia juttuja".
Olen aina ihmetellyt miten jollekin pedarille esim se tarve voi olla niin pakottava, että on valmis riistämään lapsen ihmisarvoa ja astumaan rikolliselle polulle, jotta saa vaan sen tarpeensa täytettyä. Samaan aikaan maailma on täynnä miehiä ja naisia, jotka elävät syystä tai toisesta täysin ilman seksiä. Miten se heiltä onnistuu ja joillekin taas on mahdoton paikka, ettei kumppanin preferenssien vuoksi saisi vaikka peppuseksiä enää koskaan?
Kuten sanottua, tällaisiin ylimeneviin oireisiin löytyy apua. Jarrua, ja jopa kemiallinen kastraatio.
En osaa ottaa kantaa asiaan muuten kuin että mieheni ei ole koskaan halunnut sellaista seksiä kuin minä toivoisin, eikä nykyään enää halua seksiä ylipäänsä kuin kerran pari vuodessa. Ehdotin kerran avointa suhdetta, mutta mies kieltäytyi siitäkin.
Jos ap:n ja miehen seksi on laadultaan sellaista, että myös ap toivoisi jonkinlaista muuta, niin sitten voisi kokeilla avointa suhdetta. Eli että kummallakin voi olka sivusuhde. Veikkaan miehen suuttuvan siitä ajatuksestakin, hän tuntuu ajattelevan, että hänellä itsellään on oikeuksia ja ap:llä velvollisuuksia.
Eli jos ap johonkin suostuu, niin kehotan sopimaan niin, että molemmilla on samat oikeudet ja velvollisuudet. Että olette siis täysin tasa-arvoisia siinä. Eli missään tapauksessa niin, että miehellä on oikeus muihin naisiin ja ap:lla painostava velvollisuus yrittää haluta miestä enemmän kuin haluaa. Ei kaksoisstandaredeille siis.
Maksullinen kolmas pyörä tai psykiatrille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja kukahan nainen haluaisi suhteen varatun kanssa ja tapailisi ns. seksin merkeissä noin kaksi (2) tuntia viikossa? Tässä nyt tuotteistetaan "seksi" pelkäksi yhdynnäksi ymmärtääkseni. On siinä kalsea pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, aloitettiin suhde kahden suhteessaan yksinäisen ihmisen hauskanpitona. No eihän se seksiin jäänyt. Rakastuttiin ja entiset kumppanit jäi taakse. Kyllä se minusta muustakin kertoo suhteessa kuin seksin vähyydestä, että on valmis toisen ihmisen lähelle sillä tavalla suhteen ulkopuolella.
Ainahan on ollut miehiä,ehkä naisiakin,jotka tuntevat, etteivät saa kaikkea siltä yhdeltä...on vaimo,on yksi nainen yhteen juttuun,toinen johonkin harrastukseen....vai`? Voisiko tälläistä järjestelyä miettiä...että puoliso saa jotain muualta,mitä minä en pysty tarjoamaan ja kaikki ovat tyytyväisiä. Joillekin miehille taas riittää se oma vaimo,eikä tälläisiä tarvitse edes miettiä.
Jostain syystä naisilla tuntuu olevan käsitys, että heidän kuuluu saada määrätä seksin määrä, laatu ja ajankohta. Ihan kuin kuvittelevat, että voivat määrätä ihan kaikesta parisuhteessa, kodissa, lasten asioissa ym. Ilmoitus: tässä suurin syy, miksi avioliitot epäonnistuvat. Kyse ei siis olekaan siitä, että miehet on paskoja, vaan siitä, että naiset kuvittelevat olevansa maailman napoja. Tarjoillaan käsihoitoa ym. ihan sama kuin jos vaimo pyytää mersua, sanot että kyllä sulle riittää toi pikku Toyota Yaris- kun minä niin sanoan....Voitte päätellä itse, mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse sitä mieltä, että miehen pitäisi tyytyä sun tahtiin ja olla yhtä tyytyväinen ja onnellinen kuin ennenkin?
Sulla on 3 vaihtoehtoa, valitse itsellesi niistä sopivin:
-"pakotat" itsesi miehen tahtiin ja olet estottomampi seksissä
-hyväksyt sivusuhteen
-eroat
Ei, ei näin. Sun vaihtoehdoista jokainen keskittyy vain mieheen. Neljäs vaihtoehto on keskustelu ja kompromissi. Haluttomuuteen on yleensä syy tai syitä. Useimmiten syy/t löytyy pariskunnan toisesta osapuolesta. Kun molemmat tekevät osansa tasapuolisesti saattaa halutkin yllättäen alkaa taas herätä.
Tosin ihmisillä on erilainen libido lähtökohtaisesti. Jos ap:n mies on mallia duracell-pupu ja ap mallia joskus ja jouluna he eivät vaan ole siinä mielessä yhteensopivat. Komprimissit auttaa tässäkin. Sekin on huomioitava, että parisuhteet tulevat joskus tiensä päähän eikä silloin auta puhuminen, terapia tai kompromissit. Silloin on parempi erota sovussa. Ap tietänee mikä on hänen parisuhteensa tilanne.
Se mies olisi jo lähtenyt jos seksi olisi suhteessa tärkeintä.