Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi sivusuhteen

Vierailija
23.05.2022 |

Ollaan noin 40vuotiaita ja meillä on alkanut seksuaaliset halut eriytymään. Mies haluaisi seksiä noin joka toinen päivä ja minulle riittää kerran kahdessa viikossa. Mies myös haluaisi kokeilevampaa seksiä. Tämä on alkanut aiheuttaa kitkaa välillemme, vaikka muuten meillä menee hyvin. Mies sitten viikonloppuna kysyi suoraan, voisiko hän hankkia sivusuhteen jolloin meidän seksissä voitaisiin mennä minun tahdilla. En osannut sanoa mitään, vaikka eihän se hyvältä kuulostanut. Kaipaisin kokemuksia, onko muut olleet vastaavassa tilanteessa ja miten se on onnistunut?

Kommentit (537)

Vierailija
41/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne. Vaimo ei suostu tähän järjestelyyn ja mietin eroa. Ei riitä kerran kahdessa viikossa minulle ja tuntuu naurettavalta, että parisuhteessa joutuu masturboimaan.

En halua pettää, joten ero alkaa näyttämään todennäköiseltä.

Kuules kaniini.

Miksi sinä parisuhteeseen läksit yleensä?

Jos tarve yksi on tuo, niin ei siinä parisuhteessa to del la kaan kannata olla.

Löydät sopivamman.

Suhteessa kyllä tulee erilaisia vaiheita. Se vaan on niin. Ainakin meillä on niin. Meilläkin on ollut noita turhautumisvaiheita samasta syystä. Onneksi sattunut olemaan myös muita tärkeitä osa-alueita tässä suhteessa. Seksi on toki tärkeä, mutta että se olisi se ainoa tärkeäei kai?

Mutta olemme monenlaisia ja, jos se sinulla on niin, niin kyllä niitä sopivampia löytyy.

No 10v sitten kun mentiin tähän liittoon niin ei ollut tai edes osannut kuvitella, että tilanne menee tähän. Eikä sekään haittaisi jos kyse olisi jostain lyhyestä vaiheesta, mutta tätä on nyt ollut viimeiset 3 vuotta jo. Seksi ei ole ainoa tärkeä asia suhteessa, mutta silti minulle yksi niistä tärkeistä.

Aika lyhytnäköistä. Viidenkympin jälkeen jokaisen hormonit vähenee ja libido kaikkoaa - se on biologiaa. Siinä en kannata roikkua, ei sitä pidä priorisoida. Kuten sanottua - se on lähinnä ajatus ja tunne. Ei mitään tärkeää kun lisääntyminen on suoritettu.

Mä niin odotan tuota aikaa. Olen nyt 49v nainen ja noin ei ole vielä käynyt. Toivottavasti käy, niin silloin haluton mieheni on tyytyväinen. T. Nro 1

Tuo on niitä viimeisiä henkosia joita libido vetelee. Juuri sinun iässäsi tulee tuollainen hetkellinen menopaussifiilis kun libido yrittää vielä (hormonitoiminta). Ihan juuri alkaa rauhallinen ja seesteinen vanhuus.

Kiva juttu. Siltikään en usko, että yhdessä olemme loppuun asti. Kun nyt saamme lapsen muutaman vuoden päästä aikuiseksi niin katsotaan sitten. T. Nro 1

Vierailija
42/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne. Vaimo ei suostu tähän järjestelyyn ja mietin eroa. Ei riitä kerran kahdessa viikossa minulle ja tuntuu naurettavalta, että parisuhteessa joutuu masturboimaan.

En halua pettää, joten ero alkaa näyttämään todennäköiseltä.

Kuulostaa tutulta. Paitsi että seksiä on kerran neljässä kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta siltä osin, että olen saanut useampia yhteydenottoja avosuhteessa olevilta miehiltä. Ihan vaimon luvalla. 

Järjestelyt ovat perustuneet miehen vaihtelunhaluun ja tarpeisiin. Olen ihan uteliaisuuttani kysellyt  miksi ja mitä varten ja millainen parisuhde jo takana.

Eniten minua kaikissa niissä miehissä ärsytti se, että asiat olisi pitänyt mennä heidän ehdoillaan ja ideoillaan. Etten yhtään ihmettele, jos vaimo on viitannut kintaalla miehen tarpeille. 

Arvostin kuitenkin sitä, että olivat rehellisellä asialla kuin ne miehet, jotka etsivät salasuhdetta. Salasuhteessa minulta olisi vaadittu vieläkin enemmän alistumista miehen aikatauluihin ja tapaamisia kotonani. Ei puhettakaan kuka pesee lakanat, ostaa pesuaineet ja siivoaa tapaamisen jäljet. Ja sitten vielä olla varoinen ja äänetön osapuoli. Älllllöttävää!

Uskon kuitenkin, että ennen kuin avosuhteeseen mennään mietittäisiin myös sitä kolmatta osapuolta. Kyse on myös ihmisestä, jonka ihmisarvoa on kunnioitettava. Omia tarpeitaan ei vain käydä jyystämässä ja sitten hiphei kotiin vaimon luo. 

Kaiken tämän mietittyäni en suostunut yhteenkään "suhteeseen". Todella heppoisat syyt pomppia ympäriinsä sivisuhteissa

Juuri tämän vuoksi on maksulliset. Jos seksi oikeasti on vain tuollaista kassientyhennystä ja nylkytystä, kannattaa se tehdä kokonaan kaupankäyntinä. Eihän tuollaisesta saa kukaan tunnetasolla mitään!

Tämä!

Vierailija
44/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulisi tuossa tilanteessa mieleen, että puolisolla on jo ehdokas eli ihastus valmiina.

Halujen eriparisuudelle sivusuhde on huono ratkaisu, kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata asiasta rakentavammin keskustella. Halujen määrää voi lisätä, mutta ei varmaan enää tee mieli sitä entistäkään tahtia tai itselläni ei ainakaan enää seksi luonnistuisi. Eli mies onnistui luomaan kerralla aika ison ongelman.

Heikot on taidot olla ihmissuhteessa kiristäjällä, jos tuo oli sitä eikä ulkopuolista ihastusta jo ole.

Vierailija
45/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis itse sitä mieltä, että miehen pitäisi tyytyä sun tahtiin ja olla yhtä tyytyväinen ja onnellinen kuin ennenkin?

Sulla on 3 vaihtoehtoa, valitse itsellesi niistä sopivin:

-"pakotat" itsesi miehen tahtiin ja olet estottomampi seksissä

-hyväksyt sivusuhteen

-eroat

Olipas taas kommentti tämäkin, aivan kuin ei muka olisi muita vaihtoehtoja tässä tilanteessa.

Onhan näitä vaihtoehtoja muitakin:

- Yrität pakottaa miehen omaan tahtiisi. Tämä saattaa oikeasti onnistuakin, etenkin jos sinulla enemmän pelimerkkejä ja miehellä huonot neuvotteluasemat jolloin miehellä enemmän hävittävää. Riskinä tietenkin se, että mies haluaa erota tai sitten lähtee pettämään selkäsi takana.

- Kasvatte aikuisiksi molemmat ja alatte käyttäytymään sillä tavalla. Teette tarvittavan ratkaistaksenne ongelman; hakeudutte seksuaalitetapiaan, hakeudutte pariterapiaan, alatte harrastamaan tantraa tms. eli vaihtoehtoja kyllä löytyy jos tahtoa ja resursseja on.

- Neuvottelette kompromissin, jossa molemmat osapuolet joutuvat joustamaan ja tulemaan toista vastaan. Esim. seksiä kaksi kertaa viikossa mutta kokeilevampaa, normiseksiä kolme kertaa viikossa tms.

Eihän tuohon viestiin voi muuta todeta kuin että VMP.

Neuvottelette kompromissin? Mikä hlvtn makkaratehtaan johtokunnan kokous parisuhde muka on. Ikään kuin sopimusseksi tekisi asioista jotenkin parempia. Tosiasiassa ainoa mahdollisuus on ero tai tyytyminen tilanteeseen. Jos olisin mies, lähtisin kun vielä kerkeäisin. Elää saa vain kerran.

Vierailija
46/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa ja päästä se mies menemään. Miksi pitää kiduttaa?

Vierailija
47/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis itse sitä mieltä, että miehen pitäisi tyytyä sun tahtiin ja olla yhtä tyytyväinen ja onnellinen kuin ennenkin?

-hyväksyt sivusuhteen

-eroat

Olipas taas kommentti tämäkin, aivan kuin ei muka olisi muita vaihtoehtoja tässä tilanteessa.

- Yrität pakottaa miehen omaan tahtiisi. Tämä saattaa oikeasti onnistuakin, etenkin jos sinulla enemmän pelimerkkejä ja miehellä huonot neuvotteluasemat jolloin miehellä enemmän hävittävää. Riskinä tietenkin se, että mies haluaa erota tai sitten lähtee pettämään selkäsi takana.

- Kasvatte aikuisiksi molemmat ja alatte käyttäytymään sillä tavalla. Teette tarvittavan ratkaistaksenne ongelman; hakeudutte seksuaalitetapiaan, hakeudutte pariterapiaan, alatte harrastamaan tantraa tms. eli vaihtoehtoja kyllä löytyy jos tahtoa ja resursseja on.

- Neuvottelette kompromissin, jossa molemmat osapuolet joutuvat joustamaan ja tulemaan toista vastaan. Esim. seksiä kaksi kertaa viikossa mutta kokeilevampaa, normiseksiä kolme kertaa viikossa tms.

Neuvottelette kompromissin? Mikä hlvtn makkaratehtaan johtokunnan kokous parisuhde muka on. Ikään kuin sopimusseksi tekisi asioista jotenkin parempia. Tosiasiassa ainoa mahdollisuus on ero tai tyytyminen tilanteeseen. Jos olisin mies, lähtisin kun vielä kerkeäisin. Elää saa vain kerran.

Eläminen = paneminen? Reikä kuin reikä?

Vierailija
48/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas ajatellut että olis helpompi kun mun miehellä olis sivusuhde niin ei tarvis panna joka päivä :D Meillä mies juttelee seksistä ihan koko ajan, ja mitä enemmän sitä on tarjolla sitä vähemmän tuntuu että itse sitä haluaa ja hei mä oon vasta 35 ja oon aina ollut todella aktiivinen! No joo, toistaiseksi sinnittelen miehen tahtiin ja odottelen että pikkulapsi arki on ohi, josko oma vietti kasvaisi taas! Mutta onhan tämä niin että ei toista pidä pitää puutteessa, se ei ole reilua! Siihen pitää löytyä ratkaisu, oli se sitten sivusuhde tai ero, jos ei itse halua joustaa!

Vierailija
49/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-hyväksyt sivusuhteen

-eroat

Eiköhän tuohon tilanteeseen liity muutakin kuin se "reikä" (lue läheisyys). Seksin väheneminen ja loppuminen ovat vain oireita siitä, että toinen ihminen ei enää henkisesti kiinnosta muullakaan tasolla. Turha jatkaa kidutusta.

Vierailija
50/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miehenä tunne tarvetta olla haluttu kumppani, tai rakastettu seksiä varten. Haluan reikää, vaihtelevaa seksiä, mieluiten useampia kumppaneita jyystöön. Ja kyllä, naiset, viriili-ikäisellä miehellä on aina nämä ajatukset, puhuvat mitä puhuvat.

Vierailija
51/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi tuollaista miestä ikinä. Kannattaa erota. Onko mies älyltään vajaa, kun priorisoi seksiä noin?

Jos seksi on samantekevää, miksei ap vain ryhdy siihen?

Ajattelin pitkään että koska kumppani kuitenkin sen pari kertaa kuussa haluaa niin siinähän sitten kärvistelen! Ei ollut muutakaan läheisyyttä juuri, minäkään en saanut lupaa sivusuhteeseen. Tämä ei ollut ainoa mutta ehkä isoin eroon johtaneista ongelmista.

Nyt olen suhteessa jossa halut kohtaa ja elämä on kertakaikkisen ihanaa. Helpompi on selvittää väistämättömät harvat erimielisyydet kun kaiken alla ei vello vuosien ongelmat! Ap:n miehelle olisi parempi erota.

Nainen olen.

Vierailija
52/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-hyväksyt sivusuhteen

-eroat

Eiköhän tuohon tilanteeseen liity muutakin kuin se "reikä" (lue läheisyys). Seksin väheneminen ja loppuminen ovat vain oireita siitä, että toinen ihminen ei enää henkisesti kiinnosta muullakaan tasolla. Turha jatkaa kidutusta.

No tuskin sitä muuta löytyy myöskään sivusuhteista, puhumattakaan yhdenillan panoista. Eli scheissea. Ihan itseään.

Vierailija
53/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kummallista että liikapanetustaan ei voisi hoitaa omin käsin runkkaamalla, mutta vaimon "handjob" olisikin sitten parempi vaihtoehto. Kielii ajatuksesta että vaimo on käyttöesine ja miehen tarpeiden tyydyttäjä.

Vierailija
54/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kummallista että liikapanetustaan ei voisi hoitaa omin käsin runkkaamalla, mutta vaimon "handjob" olisikin sitten parempi vaihtoehto. Kielii ajatuksesta että vaimo on käyttöesine ja miehen tarpeiden tyydyttäjä.

Psykiatrilta saa jarrua.

Vierailija
55/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla kovin onnistuneita kokemuksia?

ap

No mitä "onnistunutta" teidän tilanteeseen nyt voi mielestäsi ehdottaa?

Vierailija
56/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en miehenä tunne tarvetta olla haluttu kumppani, tai rakastettu seksiä varten. Haluan reikää, vaihtelevaa seksiä, mieluiten useampia kumppaneita jyystöön. Ja kyllä, naiset, viriili-ikäisellä miehellä on aina nämä ajatukset, puhuvat mitä puhuvat.

Tietenkin seksillä ja seksuaalisuudella on merkittävä osuus siinä, mikä tekee ihmisestä ihmisen.

Että mitä se Pirjo/Leena/Jenni/Valkoroskamaria siellä nyt miehenä esiintyessään yrittääkään viestiä tuolla tyhjänpäiväisellä jorinalla? Jos tilanne olisi niin, että AP olisi se, joka haluaa sivusuhteen koska miestä ei seksi kiinnosta, olisi kanalauma täällä huutamassa yhteen ääneen, kuinka mies sika ja rajoittaa naista ja niin edespäin.

Vierailija
57/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla kovin onnistuneita kokemuksia?

ap

No mitä "onnistunutta" teidän tilanteeseen nyt voi mielestäsi ehdottaa?

Siis onko jollakin ollut tällainen järjestely ja onko se toiminut vai eikö ole?

Vierailija
58/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrilta saa jarrua.

👍

Vierailija
59/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-hyväksyt sivusuhteen

-eroat

No tuskin sitä muuta löytyy myöskään sivusuhteista, puhumattakaan yhdenillan panoista. Eli scheissea. Ihan itseään.

Saattaa vaikka löytyä? Mistäs sen tietää jos ei kokeile. Vai omistatko kristallipallon?

Vierailija
60/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin seksillä ja seksuaalisuudella on merkittävä osuus siinä, mikä tekee ihmisestä ihmisen.

Että mitä se Pirjo/Leena/Jenni/Valkoroskamaria siellä nyt miehenä esiintyessään yrittääkään viestiä tuolla tyhjänpäiväisellä jorinalla? Jos tilanne olisi niin, että AP olisi se, joka haluaa sivusuhteen koska miestä ei seksi kiinnosta, olisi kanalauma täällä huutamassa yhteen ääneen, kuinka mies sika ja rajoittaa naista ja niin edespäin.

Höpö höpö, Pentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän