Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi sivusuhteen

Vierailija
23.05.2022 |

Ollaan noin 40vuotiaita ja meillä on alkanut seksuaaliset halut eriytymään. Mies haluaisi seksiä noin joka toinen päivä ja minulle riittää kerran kahdessa viikossa. Mies myös haluaisi kokeilevampaa seksiä. Tämä on alkanut aiheuttaa kitkaa välillemme, vaikka muuten meillä menee hyvin. Mies sitten viikonloppuna kysyi suoraan, voisiko hän hankkia sivusuhteen jolloin meidän seksissä voitaisiin mennä minun tahdilla. En osannut sanoa mitään, vaikka eihän se hyvältä kuulostanut. Kaipaisin kokemuksia, onko muut olleet vastaavassa tilanteessa ja miten se on onnistunut?

Kommentit (537)

Vierailija
121/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis itse sitä mieltä, että miehen pitäisi tyytyä sun tahtiin ja olla yhtä tyytyväinen ja onnellinen kuin ennenkin?

Sulla on 3 vaihtoehtoa, valitse itsellesi niistä sopivin:

-"pakotat" itsesi miehen tahtiin ja olet estottomampi seksissä

-hyväksyt sivusuhteen

-eroat

+ vaihtoehto, että antaa kerran kahdessa viikossa ja muuna aikana mies kärsii.

Se on sitä, kun on naimisiin mennyt ja alttarilla luvannut.

Vierailija
122/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat miehelle sivusuhdemahdollisuuden, niin pyydä samaa myös itsellesi. Ihan sama, vaikka et koskaan käyttäisi sitä, mutta samat mahdollisuudet kummallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis itse sitä mieltä, että miehen pitäisi tyytyä sun tahtiin ja olla yhtä tyytyväinen ja onnellinen kuin ennenkin?

Sulla on 3 vaihtoehtoa, valitse itsellesi niistä sopivin:

-"pakotat" itsesi miehen tahtiin ja olet estottomampi seksissä

-hyväksyt sivusuhteen

-eroat

Ei, ei näin. Sun vaihtoehdoista jokainen keskittyy vain mieheen. Neljäs vaihtoehto on keskustelu ja kompromissi. Haluttomuuteen on yleensä syy tai syitä. Useimmiten syy/t löytyy pariskunnan toisesta osapuolesta. Kun molemmat tekevät osansa tasapuolisesti saattaa halutkin yllättäen alkaa taas herätä.

Tosin ihmisillä on erilainen libido lähtökohtaisesti. Jos ap:n mies on mallia duracell-pupu ja ap mallia joskus ja jouluna he eivät vaan ole siinä mielessä yhteensopivat. Komprimissit auttaa tässäkin. Sekin on huomioitava, että parisuhteet tulevat joskus tiensä päähän eikä silloin auta puhuminen, terapia tai kompromissit. Silloin on parempi erota sovussa. Ap tietänee mikä on hänen parisuhteensa tilanne.

Hyvä huomio, naisen haluttomuudelle on useimmiten jokin syy eikä tällaiset ehdottelut ainakaan niitä paranna. Naisen halut omaa miestä kohtaan voi olla vähäiset, vaikka halua jotain muuta miestä kohtaan voisi ollakin. Tasapuolista olisi avata suhde, jos molemmat edelleen haluavat suhteessa olla. 

Vierailija
124/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodoman ja Gomorran meno ja tuleva tuho. Apinaruttoa tiedossa. Voi teitä, libidovetoiser liskoaivot ja syntiset varjokansalaiset. Voi teitä.

Vierailija
125/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä taitaa se deittiprofiili olla jo ja yrittää nyt hakea lupaa kotoa.

Mutta veikkaanpa että noilla spekseillä miehen on tosi vaikea löytää ketään. Ne muut naiset kun on ihmisiä myös, omine tarpeineen ja aikatauluineen.

Ja löytyykö joku nainen harjoituskappeleeksi siihen 'kokeilevampaan' seksiin. Sellaista haluavat naiset löytää kokenutta seuraa varmasti helposti.

Mut hei, saahan sitä haaveilla.

Vierailija
126/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pillun antaminen miehelle ole niin iso vaiva. Se on parisuhteen hoitamista ja toisesta välittämistä.

Mikäs siinä jos sinulle seksi on mekaaninen suoritus. Itse en nauti kun toinen ei nauti ja vain "suorittaa velvollisuuden". Sen jälkeen kenelläkään ei ole hyvä mieli.

Siksi käynkin muualla haluamassa ja olemaan haluttavana.

Kotona sitten on rakkautta ja hellyyttä. Tietysti toivoisin että kaikki olisi samassa paketissa mutta valitettavasti täydellisiä ihmisiä ei ole.

Vierailija
127/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo-80 kirjoitti:

Jostain syystä naisilla tuntuu olevan käsitys, että heidän kuuluu saada määrätä seksin määrä, laatu ja ajankohta. Ihan kuin kuvittelevat, että voivat määrätä ihan kaikesta parisuhteessa, kodissa, lasten asioissa ym. Ilmoitus: tässä suurin syy, miksi avioliitot epäonnistuvat. Kyse ei siis olekaan siitä, että miehet on paskoja, vaan siitä, että naiset kuvittelevat olevansa maailman napoja. Tarjoillaan käsihoitoa ym. ihan sama kuin jos vaimo pyytää mersua, sanot että kyllä sulle riittää toi pikku Toyota Yaris- kun minä niin sanoan....Voitte päätellä itse, mitä tarkoitan.

No mutta näinhän se menee maailmassa, mennään sen ehdoilla, jolle riittää vähempi. Seksiin ryhtyminen, tai auton hankinta, on aina aktiivinen teko ja valinta. Tekemättä jättämiseen riittää passiivinen valinnan ja fyysisen teon tekemättömyys. Samahan se on keskimäärin vaikka kotitöissä. Se määrää, jonka mielestä ei ole tarvetta vaihtaa lakanoita joka kk tai pestä vessanpönttöä viikottain. Se vaan jättää tekemättä ja toiselle jää valinta joko tehdä itse tai jättää kokonaan tekemättä.

Vierailija
128/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kummallista että liikapanetustaan ei voisi hoitaa omin käsin runkkaamalla, mutta vaimon "handjob" olisikin sitten parempi vaihtoehto. Kielii ajatuksesta että vaimo on käyttöesine ja miehen tarpeiden tyydyttäjä.

Päinvastoin, kielii siitä, että EI ole pelkkä reikä. Jos olisi niin flesu (lelu) tai oma käsi toimisi yhtä hyvin.

Vierailija
129/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos annat miehelle sivusuhdemahdollisuuden, niin pyydä samaa myös itsellesi. Ihan sama, vaikka et koskaan käyttäisi sitä, mutta samat mahdollisuudet kummallekin.

Oma mies on mahdollisuus vaimolle aina kun haluaa, tuossa liitossa. Oma vaimo ei ole mahdollisuus miehelle aina kun haluaa. Joten ei ole samat mahdollisuudet.

Vierailija
130/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pillun antaminen miehelle ole niin iso vaiva. Se on parisuhteen hoitamista ja toisesta välittämistä.

Mikäs siinä jos sinulle seksi on mekaaninen suoritus. Itse en nauti kun toinen ei nauti ja vain "suorittaa velvollisuuden". Sen jälkeen kenelläkään ei ole hyvä mieli.

Siksi käynkin muualla haluamassa ja olemaan haluttavana.

Kotona sitten on rakkautta ja hellyyttä. Tietysti toivoisin että kaikki olisi samassa paketissa mutta valitettavasti täydellisiä ihmisiä ei ole.

Kerran mies olisi riidan jälkeen (koski hänen alkuaikojensa suhaamista minun ja exänsä välissä) halunnut sovintoseksiä. Itseä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. V*ttuunnuin sen verran hänen asenteeseensa, että otin housut pois ja levitin haaran. Seurauksena niin ankeaa, hiljaista, puurtamista, että molemmat yhä muistaa sen huonoimpana ikinä. Asiallehan voisi nauraa muuten, mutta miehelle jäi jotenkin tilanteesta sellaiset paineet, että nykyisin joka kerran jos hän yhtään epäilee, etten ole mukana, hän hermostuu ja lerpahtaa. Että kannatti.

Vierailija
131/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa sivusuhteen, sinä et = ero. Itsehän eroaisin jo siinä vaiheessa kun sivusuhdetta ehdoteltaisiin.

Vierailija
132/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi tuollaista miestä ikinä. Kannattaa erota. Onko mies älyltään vajaa, kun priorisoi seksiä noin?

Ai että miehen pitäisi loppuikänsä olla puutteessa vaan siksi että seksi ei puolisoa kiinnosta? Miksi?

En huolisi minäkään miestä, joka haikailee sivusuhteesta. Antaisin mennä ja ottaisin eron. Vohan sitä mies vaikka sairastua eikä pysty seksiin, ja sinun pitäisi sitten olla vallan ilman. Sivusuhteita en kuitenkaan laske avioliittoon / vakinaiseen parisuhteeseen kuuluvaksi.

Vierailija
133/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat laittaa nettiin ilmoituksen: etsitään sivusuhdetta pelkkään seksiin.

Mitä veikkaatte montako ehdokasta mies saa ja montako nainen saa?

Vierailija
134/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies saa joka toinen viikko. Jos eroaa, alkaako sitten saada haluamansa määrän vai jopa vähemmän?

Mulla lopahtaisi halut nollaan sivusuhteen ehdottelusta. Ja ero vielä lisäksi.

Vierailija
135/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on mahdollisuus vaimolle aina kun haluaa, tuossa liitossa. Oma vaimo ei ole mahdollisuus miehelle aina kun haluaa. Joten ei ole samat mahdollisuudet.

Jos ei halua omaa miestä vaan vierasta, niin mitä iloa siitä oman miehen kanssa harrastetusta seksistä on.

Vierailija
136/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla ikävä, mutta tuollainen mies tuskin tulee saamaan/löytämään sivuseksisuhdetta. Jos tuohon ihan oikeasti haluaisi ratkaisun, ainakin omalla kohdallani mies voisi käydä maksullisissa tyhjentämässä kassit, ja minulla olisi vapaus kiihkeään rakkaussuhteeseen, jossa seksi täysin sivuosassa.

Vierailija
137/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla kovin onnistuneita kokemuksia?

ap

Neljässä minuutissa päättelit tämän aamu seitsemältä?

Vierailija
138/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos mua ei huvita panna otan suihin tai handjob ja siihen menee ehkä 5min, se on nii helppoo

Mutta miksi mun pitäisi vastata tähän miehen tarpeeseen ottamalla suihin tai vetämällä käteen?

Voisi mun mielestä vetää itse.

Jokainen vastatkoon omasta onnesta.

Ei se mikään naisen velvoite ole saada mies laukeamaan.

Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä.

Tässä nähdään taas. Minuakaan ei kukaan velvoita, mutta rakastan miestäni ja minusta on kivaa tuottaa hänelle iloa ja nautintoa. Samoin on joskus niin että hän vain pitää minua hyvänä.

"Miksi mun pitäisi vastata tähän miehen tarpeeseen" = ihana onnellinen, rakastava suhde?

-eri

Vierailija
139/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eroaisin jo pelkästä ehdotuksesta. Sori mut mulla lopahtais kaikki into koko mieheen tuon jälkeen.

Vierailija
140/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut vastaavassa tilanteessa enkä missään tapauksessa suostuisi, ellen sitten itse saisi samaa mahdollisuutta. Naisten mahdollisuudet saada laadukasta seuraa seksiin ovat hyvät, miesten huonommat. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos et halua, mutta mahdollisuus pitää olla.

Omalla kohdalla ajattelisin kyllä, että jos mies etsii sivusuhdetta vaimon vähäisten halujen takia, niin hänellä ei ole taitoa tyydyttää naista, niin että tämä haluaisi enemmän seksiä. Vaimon haluttomuutta ajatellaan mielestäni ihan väärästä kulmasta käsin, sillä minä en olisi suhteessa, missä seksielämä ei toimi. Siitähän tässä on kyse. Ja jos naista ei haluta, on miehen syytä ensin katsoa peiliin ennen kuin alkaa etsiä sivusuhdetta.

Sillä miten hän kuvittelee tyydyttävänsä naisen seksiin perustuvassa suhteessa, jos ei kykene tyydyttämään edes vaimoaan, jonka tuntee paremmin? Eli sanoisin sinulle, että mieti onko tämä seksin osalta sellainen suhde, jota itse haluat. Sillä on olemassa miehiä, joiden kanssa nainen haluaa koko ajan lisää. Itsekkäiden miesten kanssa, jotka ajattelevat lähinnä itseään ei taas halua muutkaan naiset, ellei sitten joku epätoivoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi