Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiukka kysymys: voiko mies ja nainen olla koskaan pelkkiä ystäviä?

Vierailija
22.05.2022 |

Niin, miten on?

Kommentit (555)

Vierailija
421/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä voisin mutta naiset eivät ole koskaan voineet olla sitä minun kanssani. Minimissään ovat vertailleet omaa miestään minuun ja pettyneet mieheensä vaikka ovat saaneet eri asioita mieheltään ja minulta. Muutaman kerran on myös jotain tunnejuttuja kehittäneet minua kohtaan ja sekös vasta ongelmia on aiheuttanut kaikkien elämään. Sanoisin oman rajallisen kokemukseni perusteella että ei voi olla.

Vierailija
422/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on homoseksuaali. Naiset yrittävät käyttää miehiä emotionaalisina tampponeina, jos annat mahdollisuuden.

Ja tämä on nimenomaan toisinpäin. Miehet kiskovat "kaverinaisista" irti kaiken emotionaalisen tuen kun eivät osaa avautua mieskavereilleen. Naisia käytetään ilmaisena terapeuttina ja odotetaan samalla koska siltä lohkee.

Tämänhän naiset jo tietävätkin koska suhteessa ollessa tapahtuu ihan samaa, olet ainoa johon mies purkaa sitä että hänellä on tunteita, mutta on pakko esittää maailmalle ettei ole.

Tunteet on naisten ja homojen juttu. Kyllä jämpti on näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos jommalla kummalla, tai vain toisella ei ole seksuaalista kiinnostusta. 

Ja vaikka olisi, mutta pidemmälle ei hsluta mrnnä, niin sekin riittää. 

M46

Vierailija
424/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, koska ennen pitkää mies alkaa kuvitella jotain ja naisen on otettava etäisyyttä. Mies ei vaan tajua tätä vaan heiluttaa häntäänsä entistä vimmatummin. 

Vierailija
425/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voi. Joskus siinä voi olla pientä viritystä ilmoilla, ilman että kummallakaan olisi halua oikeasti tehdä/sanoa mitään sen kummempaa. Ja se on mielestäni luonnollista ja ok. Itselläni on myös ystävinä miehiä, joiden kanssa on joskus ollut jotain, mutta jäljelle on jäänyt vaan lämmin ystävyys. Nämä ystävät ovat miehelleni ok. Miehelläni taas on monia naispuoleisia ystäviä esim. töistä, vieläpä aika paljon nuorempia. Tämä taas on minulle ok ja hengailemme välillä myös yhdessä. Jos miehelläni olisi jotain mielihaluja näitä naisia kohtaan niin se on sitten asia, joka hänen täytyy jotenkin ratkoa. En usko että näin on, mutta jos on, en minä siitä stressaa. Olisihan se tavallaan ihan luonnollistakin, että jotain ajatuksia välillä tulisi. En usko suhteen olevan hyvä, jos jompikumpi osapuoli on kauhea pirttihirmu. Luottamuksella pitää mennä. 

Vierailija
426/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oman kokemuksen perusteella jossain vaiheessa on aina paljastunut että ovat odottaneet tilaisuutta johonkin muuhun, tai yrittävät kännissä.

Vierailija
427/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huvittavaa kun tällä palstalla on jatkuvasti käynnissä kauhea vastakkainasettelu miesten ja naisten välillä. En tiedä keitä palstalaiset ovat (jostain maakunnista tai vantaalta, ehkä kouluttamattomia?) kun tämä on minulle ihan vieras todellisuus. En koe mitään kaunaa miehiä kohtaan enkä arkielämässäni tapaa miehiä, joilla olisi jotain hampaankolossa naisia vastaan. Tai että miehet tai naiset yrittäisivät jatkuvasti hyötyä jotenkin toisesta sukupuolesta. Enkä ylipäätään kauheasti tee johtopäätöksiä sen perusteella että joku on mies tai joku on nainen. Tai että se vaikuttaisi siihen, kuka voi olla kenenkin kaveri. 

Vierailija
428/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele mies.

Määrittele nainen.

Määrittele ystävä.

Määrittele pelkkä ystävä.

En. Aikuisen ihmisen pitäisi tietää nuo asiat ja jos et tiedä niin sitten sinulla on ongelmia elämässä.

Vierailija
429/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä huvittavaa kun tällä palstalla on jatkuvasti käynnissä kauhea vastakkainasettelu miesten ja naisten välillä. En tiedä keitä palstalaiset ovat (jostain maakunnista tai vantaalta, ehkä kouluttamattomia?) kun tämä on minulle ihan vieras todellisuus. En koe mitään kaunaa miehiä kohtaan enkä arkielämässäni tapaa miehiä, joilla olisi jotain hampaankolossa naisia vastaan. Tai että miehet tai naiset yrittäisivät jatkuvasti hyötyä jotenkin toisesta sukupuolesta. Enkä ylipäätään kauheasti tee johtopäätöksiä sen perusteella että joku on mies tai joku on nainen. Tai että se vaikuttaisi siihen, kuka voi olla kenenkin kaveri. 

Sen sijaan teet johtopäätöksiä sen perusteella mistäpäin ihmiset ovat tai mikä heidän koulutustasonsa on. En tiedä, mitä yritit kommentillasi saavuttaa, mutta jotenkin tuli tunne että se kyllä nyt kompuroi pahasti "nokkeluuteensa".

Vierailija
430/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Minulla monta naispuolista kaveria joihin en todellakaan sekaantuisi.

Vierailija
431/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en naisena haluaisi ystäviksi muita kuin sellaisia miehiä, joiden kanssa voisin harrastaa seksiä. Haluan kuitenkin säilyttää avioliittoni, joten en huoli miehiä ystäviksi.

Eli tältä pohjalta vastaus kysymykseen on ei.

Vierailija
432/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen ihastunut viisi kertaa, ja näistä neljä on päättynyt siihen, että mies haluaa olla vain kaveri.

Vierailija
433/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mutta vain silloin kun molemmat ovat aidosti samalla ystävätasolla.

Vierailija
434/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli on jankannut tuota asiaa jo vuonna 2022. Huh huh huh. Samoja kysymyksiä on jankannut täällä myös 2024. Huh huh. Tuon aivot on kadonnut jollekin kiertoradalle jo vuosia sitten. Tää aloitus on ihan varmasti palstan trollin aloitus. 

Vierailija
435/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Mutta vain silloin kun molemmat ovat aidosti samalla ystävätasolla.

Luulin, että miespuolinen kaveri oli vain ja ainoastaan kaveri eikä kiinnostunut muusta. Nykyään epäilen, että se oli vaan "teatteria." Mulla on vissiin hidas sytytys ja tajusin tuon vasta muutama vuosi myöhemmin. Kaverisuhde toimi vissiin siksi jollain tasolla, etten tajunnut tuota kiinnostusta. 

Vierailija
436/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi muna menee pimppaan ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
437/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan teet johtopäätöksiä sen perusteella mistäpäin ihmiset ovat tai mikä heidän koulutustasonsa on. En tiedä, mitä yritit kommentillasi saavuttaa, mutta jotenkin tuli tunne että se kyllä nyt kompuroi pahasti "nokkeluuteensa".

Kyllä, näin teen. Ei ollut tarkoitus olla nokkela vaan kai sanoa, että täällä taitaa olla paljon juntteja liikenteessä. Palstalla on niin paljon kaikki miehet on sikoja tai naiset haluaa vaan varakkaan miehen -tyyppisiä kommentteja, että ei sitä kovin älyllisenä voi pitää. Hieman off topic tähän ketjuun, mutta halusin kommentoida vielä takaisin. 

Vierailija
438/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

437 jatkaa

Ja siis en päätellyt kenenkään asuinpaikan tai koulutuksen perusteella tietenkään mitään, kun en niitä tiedä, vaan yritin päätellä kommenttien perusteella asuinpaikkaa tai koulutusta. :D 

Vierailija
439/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi.

Vierailija
440/555 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi hyvä miespuolinen kaveri, jonka on tosi hauskaa, kanssa käydään tapahtumissa, leffassa, rannalla ym., jutellaan ihan syvällisiäkin.

Ja niin, harrastetaan myös tosi hyvää seksiä 🤷