Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiukka kysymys: voiko mies ja nainen olla koskaan pelkkiä ystäviä?

Vierailija
22.05.2022 |

Niin, miten on?

Kommentit (555)

Vierailija
1/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät voi kokemukseni mukaan.

Vierailija
2/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut kaveria, joka ei olisi jotenkin yrittänyt iskeä, suudella humalassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat, jos hyväksytään se että myös ystävät voivat haluta toisiaan seksuaalisesti.

Vierailija
4/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos nainen on sellainen, ettei mies voi mitenkään haluta häntä. Nainen pystyy helpommin platoniseen suhteeseen miehen kanssa, koska tuntee harvemmin mitään seksuaalista vetovoimaa miestä kohtaan.

Vierailija
5/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastakkaista näkemystä?

Olen itse sitä mieltä, että eivät voi, mutta lohduttaisi kuulla muitakin mielipiteitä.

Vierailija
6/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Jos mies on tarpeeksi epämiellyttävä tai epäsopiva. Mies kuolaa ja se nuori nainen torjuu.

Vierailija
7/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oltiin eksän kanssa oikein hyviä kämppiksiä.

M35

Vierailija
8/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi ja voi.

Tietenkin voin, olen kaveri muutaman miehen kanssa, ovat kaikki naimisissa, eikä välillämme ole vähäisintäkään kemiaa eikä mitään jänniteitä tunne-eikä seksipuolella.

Olen myös naimissa.

Enkä nyt sanoisi että ollaan mitään parhaita ystäviä, mutta kavereita ollaan, pysytytään juttelemaan ja keskustelemaan kaikista asioista, ihan samalla tavalla kuin jonkun naapurin pojan kanssa.

Siis suhde on neutraali, kaverillinen, ja yksi noista on mieheni harrastuskaveri, joka pistätytyy niissä asioissa meillä silloin tällöin, samoin kuin mieheni heillä, riippuen kumman autolla milloinkin lähtevät.

Vierailija
9/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten pitkät ystävyyssuhteet, joissa ei ikinä päästy romantiikan puolelle, onko niissäkin aina jännite?

Vierailija
10/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naispuolisia ystäviä, jonka kanssa ei ole koskaan peitttoa heilutettu. Meillä on yhteisiä kiinnostuksenkohteita, muttei ne houkuttele minua seksuaalisesti, eikä luonteetkaan ole seurusteluun sopivia.

Vierailija
11/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muka voisi olla?

Vierailija
12/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten pitkät ystävyyssuhteet, joissa ei ikinä päästy romantiikan puolelle, onko niissäkin aina jännite?

Minulla on miehenä useampia naispuolisia ystäviä. Jokaista olen halunnut toistuvasti seksuaalisesti. Yhden kanssa olen ollut jo yli 10 vuoden ajan hyvä kaveri ja olen halunnut häntä aina. He todennäköisesti kertovat ystävättärilleen, että minä en missään nimessä halua heitä, koska ollaan niin pitkään oltu ystäviä.

Vierailija
13/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin varmaan noin puolet kavereista miehiä ja ei ole mitään seksuaalisia jännitteitä. Kyllä ne seurustelusuhteet on sitten erikseen. Näin on tuttavapiirissä yleisestikin. Harvoin syttyy jotain romantillisia tai seksisuhteita ihmisten välille, jotka ovat paljon tekemisissä keskenään. 

Vierailija
14/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä voi ilman muuta ja pitääkin olla.

Miesten meielestä ei missään nimessä. 

Vierailija
15/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi ja voi.

Tietenkin voin, olen kaveri muutaman miehen kanssa, ovat kaikki naimisissa, eikä välillämme ole vähäisintäkään kemiaa eikä mitään jänniteitä tunne-eikä seksipuolella.

Olen myös naimissa.

Enkä nyt sanoisi että ollaan mitään parhaita ystäviä, mutta kavereita ollaan, pysytytään juttelemaan ja keskustelemaan kaikista asioista, ihan samalla tavalla kuin jonkun naapurin pojan kanssa.

Siis suhde on neutraali, kaverillinen, ja yksi noista on mieheni harrastuskaveri, joka pistätytyy niissä asioissa meillä silloin tällöin, samoin kuin mieheni heillä, riippuen kumman autolla milloinkin lähtevät.

Paitsi että mies masturboi todennäköisesti usein sinua ajatellen.

Vierailija
16/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miehenä useampia naispuolisia ystäviä. Jokaista olen halunnut toistuvasti seksuaalisesti. Yhden kanssa olen ollut jo yli 10 vuoden ajan hyvä kaveri ja olen halunnut häntä aina. He todennäköisesti kertovat ystävättärilleen, että minä en missään nimessä halua heitä, koska ollaan niin pitkään oltu ystäviä.

Oho. 

Vierailija
17/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka vastaus ehdottomasti voivat. - Jos pelkona tai otaksumana on se, että nainen ja mies pilaisivat ytävyytensä siksi, että sattuisivat jotenkin päätyä harrastamaan seksiä keskenän, niin jatkan, että onko sitten niin,että esimerkiksi meillä biseksuaaleilla tai panseksuaaleilla ei saa olla lainkaan läheisiä ihmissuhteita, kun seksiähän me odottaisimme ja yrittäsimme jatkuvasti saada.

Vierailija
18/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja kaunis nainen eivät voi olla ystäviä keskenään. Vaikka kaunis nainen selittäisi, että hänellä on paljon miespuolisia ystäviä, niin suhde ei ole platoninen miehen puolelta.

Vierailija
19/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niissä yleensä tuppaa jossain kohtaa olemaan jotain säätöä. Hyvä, jos eri aikaan, silloin kaveruus voi vielä jatkua. Jos yhtä aikaa, jotain väistämättä tapahtuu, eikä kaveruus enää jatku samanlaisena.

Vierailija
20/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi miespuolista hyvää ystävää, joiden kanssa minulla ei ole koskaan ollut seksisuhdetta. He ovat poikamiehiä, eivätkä ole koskaan seurustelleet kenenkään kanssa. Toinen heistä on homoseksuaali, toinen hetero. Olen tuntenut heidät jotakuinkin koko ikäni, ainakin kansakouluajoilta. Toista tapailen ihan säännöllisesti. Mutta silloin kun itse olen seurustellut niin en ole heitä tavannut. Jotenkin se ei vaan istu kuvioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä