Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muistatte siitä päivästä, kun WTC-tornit räjäytettiin matalaksi?

Vierailija
22.05.2022 |

Mä en muista muuta kuin sen, että olin aivan älyttömässä kännissä.

Kommentit (273)

Vierailija
241/273 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajat taas valloitti ketjun 😫

Kiitos aloittajan kysymykseen vastaajille, niitä tulin ketjuun lukemaan.

Itse en muista muuta kun sen epätodellisen tunteen ja pelon siitä mitä jatkoa seuraa.

Vierailija
242/273 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että viikonpäivä oli tiistai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/273 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että varjelimme alle neli- ja kuusivuotiaita lapsiamme tältä näyltä tv:ssä. 11-vuotias poikamme kyllä sen näki. Hänellä oli muuten seinällään tietokonepelijuliste, jossa lentokone törmää pilvenpiirtäjään. Viihde ennakoi tulevaa.

244/273 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäshenkilö 50 vuotta kirjoitti:

- - - - - - -Clip clip clip - - - - - - -

Leikattu pois kauhea kasa järjetöntä känniörvellystä..

Foliohattumorooni loukkaantui, kun totesin, että foliohattulinkeissä on sisältönä pskaa?  Voi tätä surua suurta, koetahan päästä yli siitä. Ihan sellainen pikkuinen ystävällinen vinkki: Jos sinulla on häilyvä epäilys, ettei sinua ymmärretä, niin mitä jos yrittäisit KIRJOITTAA YMMÄRRETTÄVÄÄ TEKSTIÄ? Olisiko liikaa vaadittu, katsos kun kaikki me muut, me emme ole luki-ja kirjoitushåiriöisen moronismin tulkkeja? Ei kenenkään aika ja mielenkiinto riitä lukemaan tuollaista.

Toisekseen, sitten vuoden 2001 ei ole esitetty  ainoatakaan todistetta siitä, että 9/11 olisi jotain muuta kuin BinLadenin juoni. Niin kauan kuin todisteiden määrä on nolla, ei tarvita mitään linkkejä,  koska tapaus on ratkaistu, raportti on kirjoitettu, piste. Ei tarvita skepsismiä, tarvitaan todisteita, ja tämän planeetan foliohatut eivät ole kyenneet toimittamaan ainoatakaan koko tänä aikana. Jos et muuta tajua, niin tajua se, että se kuvaa tilannetta, jossa ei ole todisteita joita esittää.

Vierailija
245/273 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko ap:n tarkoituksellisen otsikon? Hän puhui räjäyttämisestä, viitaten yleiseen salaliittoteoriaan, että tornit tuhottiin räjähteillä ja kylkeen lentänyt lentokone oli vain hämäystä.

Mutta on sekin outoa että kun sen oikean syyn sanoo, niin ei mene sensuurista läpi, ellei lisää välilyöntejä sanoihin ja se oikea syyhän oli:

Isl amistien terroristi-isku.

(muute, olisi kiva kuulla perustelut, jos joku alapeukuttaa tätä viestiä, siis valehtelenko minä vai miksi joku alapeukuttaisi?)

Vierailija
246/273 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin Kaliforniassa ja kuulin siitä kun kuuntelin radiota autossa aamulla. Olin vähän että mitä ihmettä.

Vierailija
247/273 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työttömänä kotona ja kattelin telkkaria. Jollain kanavalla puhuttiin siitä ja näytettiin tapahtumia .

Vierailija
248/273 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kotona lukemassa tenttiin ja katsoin välillä kaapeli-tv:stä jotain 24/7 uutiskanavaa, kun breaking news-tuli ruutuun. Sitten sitä jäätiin telkkarin ääreen istumaan ja katsomaan.

Vierailija
249/273 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jo oli puhetta, että nyt alkaa WW3. No, eipä alkanut. Eikä alkanut vieläkään, vaikka siitä taas varoiteltiin Venäjän hyökättyä Ukrainaan.

Vierailija
250/273 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raks raks

Vierailija
251/273 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v ja tulin koulusta omaan kotiini, jossa asuin tuolloin. Avasin television ja sieltä kerrottiin siitä, kun ne avaruusmiehet tulittivat niitä torneja ilmalaivoistaan. Loppupäivä menikin sängyn alla sikiöasennossa itkien, kun pelkäsin, että ne ukkelit tulevat ja vievät minut Uranukseen.

Vierailija
252/273 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä iltavuorossa ja lähtiessäni ruokailemasta työpaikan Amicasta ihmettelin, mitä iso lauma työkavereita tuijotti TVtä kabinetissa.  En mennyt katsomaan.  Yöllä kotona avasin telkkarin ja tekstiteeveestä luin, mitä oli tapahtunut.

Vierailija
253/273 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tauolla luin kommentin keskustelupalstalla. Tuossa vaiheessa tieto oli pienkone törmännyt pilvenpiirtäjään New Yorkissa. Hetken päästä tuli postaus toisen koneen törmäämisestä.

Siitä se lähti eskaloitumaan. Töistä ei tahtonut tulla mitään, kun yritin etsiä lisää tietoa, mutta esim CNN:n sivu oli niin tukossa, ettei sinne päässyt.

Kuitenkin tuolle palstalle, josta tiedon alunperin sain, raportoi uutisia livenä jo useampi ihminen, joten jäin seuraamaan sitä.

Kun alkoi tulla huutomerkeillä varustettuja viestejä tornien sortumisesta, hiipi pelko mieleen, että mitä tästä seuraa.

Olin töiden jälkeen vielä melkein tunnin pimennossa, koska jouduin poikkeuksellisesti kävelemään kotiin. Ajatukset pyöri ja mietin alkoiko nyt kolmas maailmansota.

Ilta meni telkkaria tuijotellessa epätodellisissa fiiliksissä.

Vierailija
254/273 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

CNNää katsottiin intissä sotkun telkkarista, ja ajateltiin että mihin tässä vielä tulee käsky lähteä.

Vierailija
255/273 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, että silloin viimeistään tajusin, miten paska maailma on ja olen siitä asti halunnut täältä pois. Olin silloin 15-vuotias.

Siitä on jo lähes 22 vuotta ja olet täällä vieläkin! Tee jotain!

Teen sitten kun vanhempani ja isän sisar ovat kuolleet. En halua tuottaa heille järkytystä. Isä tosin meni jo 10 vuotta sitten.

Isän sisaren mies kuoli viikko sitten. En tiedä, kauanko sisar jaksaa vielä sinnitellä. Mutta sitten kun häntä ja äitiä ei enää ole, jätän tämän surkean maailman taakseni.

Vierailija
256/273 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että olin mielissäni siitä, että Yhdysvallat sai sitä, mitä tilasi.

Vierailija
257/273 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, että olin mielissäni siitä, että Yhdysvallat sai sitä, mitä tilasi.

No nimenomaan, hehän sen itse tekivätkin.

Vierailija
258/273 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kotiin yliopistolta, avasin telkkarin ja luulin ensin, että kyseessä oli elokuva.

Katsoin telkkarista loppuiltapäivän, että miten tilanne etenee.

Vierailija
259/273 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin jo oli puhetta, että nyt alkaa WW3. No, eipä alkanut. Eikä alkanut vieläkään, vaikka siitä taas varoiteltiin Venäjän hyökättyä Ukrainaan.

No eihän tuota voi vielä tietää, Ukrainan sotahan on vielä käynnissä. Ei WW2:n ekoina vuosinakaan vielä tiedetty, että se laajenee maailmansodaksi.

Sitten vasta, kun tulee rauha, voimme tietää, ettei tämä sota tuosta laajentunut.

Vierailija
260/273 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri mitään.

Tulin duunista kotiin, just puoli yhdeksän uutisten aikaan.

Ja uutisissa tulikin jymypaukku.

Kyllä siinä tuli loppu ilta istuttua tv:n ääressä, surffailen kanavalta toiselle ja ajankohtaislähetyksiä katsellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi