Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muistatte siitä päivästä, kun WTC-tornit räjäytettiin matalaksi?

Vierailija
22.05.2022 |

Mä en muista muuta kuin sen, että olin aivan älyttömässä kännissä.

Kommentit (273)

Vierailija
1/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kansalaisopiston valokuvauskurssilla illalla. Puhuttiin paljon asiasta ja mietittiin syyllistä. Päivästä en muuten muista mitään. Olin työtön, mutta seuraavana päivänä oli työhaastattelu. Pääsin ko paikkaan mutta eri hommaan mihin haastateltiin.

Vierailija
2/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko ap:n tarkoituksellisen otsikon? Hän puhui räjäyttämisestä, viitaten yleiseen salaliittoteoriaan, että tornit tuhottiin räjähteillä ja kylkeen lentänyt lentokone oli vain hämäystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme silloin Amerikassa ja emme tienneet ollenkaan mitä on tulossa vielä. Pelkäsimme.

Vierailija
4/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska tuollaista päivää ei ole ollut. Sen sijaan muistan kyllä sen päivän, jolloin kaksi lentokonetta ohjattiin niitä päin ja tornit sortuivat tulipalon voimasta.

Vierailija
5/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka Putin hymyili duuman istunnossa

Vierailija
6/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneet törmäsivät tarkasti harkittuun kohtaan rakennuksissa. Yläpuolella olevan osion paino oli liikaa törmäyskohdassa jäljelle jääneille pilareille tulipalon heikentämänä, ja kun ne pettivät, ei ketjureaktiota enää mikään pysäyttänyt.

Muistan kyseisen päivän varmasti lopun ikääni, olin 26v silloin.

Vierailija
7/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovatko kaikki tähän mennessä vastanneet tornien tosiaan sortuneen räjäytyksessä?

Kaikki omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset tietävät niiden sortuneen räjähdyksessä.

Huvittavaa kylläkin, he jotka tuohon uskovat eivät ole ajatelleet sitä itse, vaan jokainen on saanut idean jostain Youtuben salaliittovideosta, jossa se heille kerrottiin. Sinäkin.

Vierailija
8/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin asunnolleni amk:sta, avasin telkkarin ja katsoin tyrmistyneenä uutislähetyksiä. Muistan ajatelleeni, että tästä syttyy kolmas maailmansota.

Vierailija
9/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään, koska tuollaista päivää ei ole ollut. Sen sijaan muistan kyllä sen päivän, jolloin kaksi lentokonetta ohjattiin niitä päin ja tornit sortuivat tulipalon voimasta.

Tsíhih! Vai että tuollaisista pikkupaloista tyyliin kattohuoneistossa sortuu teräksinen rakennus? Tsihih!

Jep. Ei sinun pärskintäsi fysiikkaa miksikään muutu.

Vierailija
10/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsíhih! Vai että tuollaisista pikkupaloista tyyliin kattohuoneistossa sortuu teräksinen rakennus? Tsihih!

Näin kaikkien esille tulleiden todisteiden valossa kävi. Huutaminen YouTube-videolla ei ole todiste.

Vierailija
11/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopukseni täytti sinä päivänä 3kk.

Vierailija
12/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ollut mikään pikkupalo eikä suinkaan kattohuoneistossa vaan vaurioita kärsineen ja todella jättimäisessä tulipalossa olleen kohdan yläpuolella oli huomattava painolasti. Mitäs luulet einstein että käy kun jo valmiiksi törmäyksestä vaurioituneet teräsrakenteet kuumenevat ja päällä on helvetillinen paino?

Vierailija
13/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneet törmäsivät tarkasti harkittuun kohtaan rakennuksissa. Yläpuolella olevan osion paino oli liikaa törmäyskohdassa jäljelle jääneille pilareille tulipalon heikentämänä, ja kun ne pettivät, ei ketjureaktiota enää mikään pysäyttänyt.

Muistan kyseisen päivän varmasti lopun ikääni, olin 26v silloin.

Jos koneet olisi törmänneet alemmas rakennusta, ne olisi saattaneet sortua vaikka samantien.

Vierailija
14/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin katsomassa kymmenen uutisista tuota, kun exäni murtautui kotiini ja hakkasi. Pääsin karkaamaan sisävaatteissa, ilman kenkiä ja matkan päästä soiton poliisit, jotka tulivat hakemaan mut. Odotin poliisiautossa, kun kävivät pidättämässä kotonani riehuvan eksäni ja, kun he kuljettivat häntä autolle, puikahdin toisesta ovesta ulos sovitusti ja juoksin kotiini. Maailma todella muuttui tuona iltana, useammalla tavalla, mulle.

Vierailija
15/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovatko kaikki tähän mennessä vastanneet tornien tosiaan sortuneen räjäytyksessä?

Kaikki omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset tietävät niiden sortuneen räjähdyksessä.

Korjataan, kaikki emäläkoululaiset.

Vierailija
16/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, että silloin viimeistään tajusin, miten paska maailma on ja olen siitä asti halunnut täältä pois. Olin silloin 15-vuotias.

No olitpa typerä jopa teiniksi.

Vierailija
17/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, että silloin viimeistään tajusin, miten paska maailma on ja olen siitä asti halunnut täältä pois. Olin silloin 15-vuotias.

Siitä on jo lähes 22 vuotta ja olet täällä vieläkin! Tee jotain!

Teen sitten kun vanhempani ja isän sisar ovat kuolleet. En halua tuottaa heille järkytystä. Isä tosin meni jo 10 vuotta sitten.

Vierailija
18/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa leikimme sisällä. Hän oli silloin konttausikäinen. Siihen aikaan tuli näitä chatteja telkkarista mitä tuijotin siinä samalla ja siinä joku kirjoitti, että lentokone syöksynyt wtc-torniin.

Vierailija
19/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin toimistohuoneessani uutisia. Ensimmäinen kone oli jo törmännyt torniin. Huikkasin työkaverille, että nyt on jotain erikoista tapahtunut. Toimisto oli jo melkein tyhjä, oli myöhäinen iltapäivä Suomessa.

Näin ruudulta muistaakseni toisen koneen iskeytymisen livenä. Sen jälkeen oli selvää, että teko oli tahallinen.

Paras uutispäivän ilta koskaan, vaikka olikin traaginen tapahtuma.

Tämän tapauksen johdosta USA oli 20 vuotta turhaan Afganistanissa.

Vierailija
20/273 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjataan, kaikki emäläkoululaiset.

Ei vaan kaikki, jotka asioista jotain tietävät. Salaliittoteorioilla on yksi yhteinen piirre eli ne ovat totta. Lammaskansa vain uskoo kaiken mitä media heille syöttää siksi koronapiikitkin otettiin käyttöön. WTC isku osoitti, että kansaan uppoa mikä vaan.

Kai ymmärrät, että yhdestä asiasta voi olla useampikin keskenään ristiriitainen salaliittoteoria? Silti uskot, että niiden yhteisenä piirteenä on että ovat totta? Taidat olla varsin höpsö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi