Mitä muistatte siitä päivästä, kun WTC-tornit räjäytettiin matalaksi?
Mä en muista muuta kuin sen, että olin aivan älyttömässä kännissä.
Kommentit (273)
Menin työpaikalleni ja ihmettelin miten tv on auki siihen aikaan päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko ap:n tarkoituksellisen otsikon? Hän puhui räjäyttämisestä, viitaten yleiseen salaliittoteoriaan, että tornit tuhottiin räjähteillä ja kylkeen lentänyt lentokone oli vain hämäystä.
No eiköhän sen nyt tajunnut jokainen. Sehän oli koko otsikon pointti. Pidätkö muita jotenkin yksinkertaisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, että silloin viimeistään tajusin, miten paska maailma on ja olen siitä asti halunnut täältä pois. Olin silloin 15-vuotias.
No olitpa typerä jopa teiniksi.
Ole hiljaa kun et tiedä millaiselle ihmiselle puhut.
No aikas typerä tuollainen yliahdistuja kyllä on. Ei minun tarvitse enempää hänestä tietää sanoakseni tuon.
Olin pölyrätti kädessä ja telkussa tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Menin työpaikalleni ja ihmettelin miten tv on auki siihen aikaan päivästä.
Mitäs outoa siinä on että televisio on auki päivällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovatko kaikki tähän mennessä vastanneet tornien tosiaan sortuneen räjäytyksessä?
Kaikki omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset tietävät niiden sortuneen räjähdyksessä.
Korjataan, kaikki emäläkoululaiset.
Ei vaan kaikki, jotka asioista jotain tietävät. Salaliittoteorioilla on yksi yhteinen piirre eli ne ovat totta. Lammaskansa vain uskoo kaiken mitä media heille syöttää siksi koronapiikitkin otettiin käyttöön. WTC isku osoitti, että kansaan uppoa mikä vaan.
Kai ymmärrät, että yhdestä asiasta voi olla useampikin keskenään ristiriitainen salaliittoteoria? Silti uskot, että niiden yhteisenä piirteenä on että ovat totta? Taidat olla varsin höpsö.
Höpsö? Täysin vajaamielinen idiootti tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, että silloin viimeistään tajusin, miten paska maailma on ja olen siitä asti halunnut täältä pois. Olin silloin 15-vuotias.
Siitä on jo lähes 22 vuotta ja olet täällä vieläkin! Tee jotain!
Teen sitten kun vanhempani ja isän sisar ovat kuolleet. En halua tuottaa heille järkytystä. Isä tosin meni jo 10 vuotta sitten.
Hohhoijaa🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovatko kaikki tähän mennessä vastanneet tornien tosiaan sortuneen räjäytyksessä?
Kaikki omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset tietävät niiden sortuneen räjähdyksessä.
Korjataan, kaikki emäläkoululaiset.
Ei vaan kaikki, jotka asioista jotain tietävät. Salaliittoteorioilla on yksi yhteinen piirre eli ne ovat totta. Lammaskansa vain uskoo kaiken mitä media heille syöttää siksi koronapiikitkin otettiin käyttöön. WTC isku osoitti, että kansaan uppoa mikä vaan.
Voi jeesus perkele mikä foliopää. Ja lammas sinä helvetin spede olet itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen sitten kun vanhempani ja isän sisar ovat kuolleet. En halua tuottaa heille järkytystä. Isä tosin meni jo 10 vuotta sitten.
Paljon madhollista että menet ennen heitä eikä sinun tarvitse "tehdä" yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olitpa typerä jopa teiniksi.
Ole hiljaa kun et tiedä millaiselle ihmiselle puhut.
No aikas typerä tuollainen yliahdistuja kyllä on. Ei minun tarvitse enempää hänestä tietää sanoakseni tuon.
No elämäni oli ollut helvettiä ja tajusin että minun pitäisi olla tässä maailmassa vielä paljon pitempään kuin esim. vanhempieni ja vitutti se että monen elämänhaluisen ihmisen elämä päättyi niin julmalla tavalla.
Mikähän tarve Igorilla on tämä sama copypaste tuoda palstalle kerta kerran jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Esikoisen kanssa leikimme sisällä. Hän oli silloin konttausikäinen. Siihen aikaan tuli näitä chatteja telkkarista mitä tuijotin siinä samalla ja siinä joku kirjoitti, että lentokone syöksynyt wtc-torniin.
Montako kertaa lähetit puhuvalle päälle TJ viestejä, joita puhuva pää toisti: "toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja..."
Vierailija kirjoitti:
Rotchildit rahoittivat iskun.
Opettele kallu kirjoittamaan saksalainen nimi oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon madhollista että menet ennen heitä eikä sinun tarvitse "tehdä" yhtään mitään.
Ai että kuolen ihan ykskaks ilman mitään syytä?
Muistan missä kahvilassa istuttiin ja keiden kanssa, ja että luulin ihan ekaksi että kyseessä oli onnettomuus ja sit nopeasti tajusin että ei olekaan.
Mä en usko muihin salalittoteorioihin mutta 9/11 ei ollut terrori-isku. Pelkkä lentokoneen iskeytyminen yläkerroksiin ei saa pilvenpiirtäjää palamaan tuhkaksi. Suurin todiste on se, että se kolmas, paljon matalampi ja leveämpi rakennus, johon yksikään lentokone ei osunut, romahti myös.
En tiedä mitä muuta tällä operaatiolla haettiin, kuin oikeutusta terrorisminvastaiseen sotaan. Noissa rakennuksissa oli luultavasti jotain sellaista mikä täytyi tuhota.
Muutama muslimiopiskelija ei tätä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko muihin salalittoteorioihin mutta 9/11 ei ollut terrori-isku. Pelkkä lentokoneen iskeytyminen yläkerroksiin ei saa pilvenpiirtäjää palamaan tuhkaksi. Suurin todiste on se, että se kolmas, paljon matalampi ja leveämpi rakennus, johon yksikään lentokone ei osunut, romahti myös.
En tiedä mitä muuta tällä operaatiolla haettiin, kuin oikeutusta terrorisminvastaiseen sotaan. Noissa rakennuksissa oli luultavasti jotain sellaista mikä täytyi tuhota.
Muutama muslimiopiskelija ei tätä tehnyt.
Kyllä saa.
Ei niitä ole kuin yksi ja sekin on vielä pystyssä.
Ja mistä sinä ja kaverisi muka paremmin tietäisitte? Koska joku tyyppi Texasissa, joka on tornit nähnyt vain telkkarissa, sanoo blogissaan niin?