Mitä muistatte siitä päivästä, kun WTC-tornit räjäytettiin matalaksi?
Mä en muista muuta kuin sen, että olin aivan älyttömässä kännissä.
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, että silloin viimeistään tajusin, miten paska maailma on ja olen siitä asti halunnut täältä pois. Olin silloin 15-vuotias.
Siitä on jo lähes 22 vuotta ja olet täällä vieläkin! Tee jotain!
Teen sitten kun vanhempani ja isän sisar ovat kuolleet. En halua tuottaa heille järkytystä. Isä tosin meni jo 10 vuotta sitten.
Paljon madhollista että menet ennen heitä eikä sinun tarvitse "tehdä" yhtään mitään.
Ai että kuolen ihan ykskaks ilman mitään syytä?
Ei tietenkään ilman syytä, vaan kuolet siihen rokotehaittaan jonka sait vaikket ottanut koko rokotetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 11v silloin ja muistan, että istuin koulun jälkeen olkkarissa ja tv oli auki josta katsottiin perheen kanssa kun koneet lensivät torneihin.
Kaikenlaista väkivaltaa sitä sinunkin vanhempasi antoivat lasten katsella.
Ihan maikkarilta katsottiin kun se kanava oli auki. En traumatisoitunut näkemästäni. Pelasin jopa k-18 pelejä noihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko muihin salalittoteorioihin mutta 9/11 ei ollut terrori-isku. Pelkkä lentokoneen iskeytyminen yläkerroksiin ei saa pilvenpiirtäjää palamaan tuhkaksi. Suurin todiste on se, että se kolmas, paljon matalampi ja leveämpi rakennus, johon yksikään lentokone ei osunut, romahti myös.
En tiedä mitä muuta tällä operaatiolla haettiin, kuin oikeutusta terrorisminvastaiseen sotaan. Noissa rakennuksissa oli luultavasti jotain sellaista mikä täytyi tuhota.
Muutama muslimiopiskelija ei tätä tehnyt.
Kyllä saa.
Selitä sen kolmannen rakennuksen romahdus.
Olen nähnyt tulipaloja. Pienemmätkään rakennukset eivät noin vain romahda tuhkaksi.
Et voi verrata teräsrakenteista korkeaa tornia näkemiisi pieniin rakennuksiin. Tornin paino on ihan eri.
WTC7 oli aivan eri mallinen eikä siihen osunut lentokone. Silti se romahti kerralla kasaan. Selitä.
Ihanko oikeasti et ole koskaan googlannut sille selitystä? Miten et ole tullut sitä tehneeksi? Minä löysin sen 10 sekunnissa. Niin löydät sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 11v silloin ja muistan, että istuin koulun jälkeen olkkarissa ja tv oli auki josta katsottiin perheen kanssa kun koneet lensivät torneihin.
Ihan maikkarilta katsottiin kun se kanava oli auki. En traumatisoitunut näkemästäni. Pelasin jopa k-18 pelejä noihin aikoihin.
Kerropa yksikin k18-peli mitä muka pelasit? Äläkä mainitse Mortal Kombatia.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko ap:n tarkoituksellisen otsikon? Hän puhui räjäyttämisestä, viitaten yleiseen salaliittoteoriaan, että tornit tuhottiin räjähteillä ja kylkeen lentänyt lentokone oli vain hämäystä.
No tietysti huomattiin, vain idiootti ei tajuaisi tuota vihjausta. Mutta kiitos cpt. Obvious kuitenkin kun mainitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, että silloin viimeistään tajusin, miten paska maailma on ja olen siitä asti halunnut täältä pois. Olin silloin 15-vuotias.
Siitä on jo lähes 22 vuotta ja olet täällä vieläkin! Tee jotain!
Teen sitten kun vanhempani ja isän sisar ovat kuolleet. En halua tuottaa heille järkytystä. Isä tosin meni jo 10 vuotta sitten.
Paljon madhollista että menet ennen heitä eikä sinun tarvitse "tehdä" yhtään mitään.
Ai että kuolen ihan ykskaks ilman mitään syytä?
Ei tietenkään ilman syytä, vaan kuolet siihen rokotehaittaan jonka sait vaikket ottanut koko rokotetta
Kyllä olen ottanut rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli keksaisi tarinan perustuen Venäjän FSB:n tekemiin kerrostaloräjäytyksiin Venäjällä, joilla haluttiin oikeuttaa Tsetsenian sota. Puskee läpi venäläinen propagandatapa.
#lääkkeet & hoitoon.com
Moi taas putkis, bäkkis vaiko darrrra-ko se siellä taas. ...menkää nukkumaan välillä, ensi yö voi olla rankka kokemus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko muihin salalittoteorioihin mutta 9/11 ei ollut terrori-isku. Pelkkä lentokoneen iskeytyminen yläkerroksiin ei saa pilvenpiirtäjää palamaan tuhkaksi. Suurin todiste on se, että se kolmas, paljon matalampi ja leveämpi rakennus, johon yksikään lentokone ei osunut, romahti myös.
En tiedä mitä muuta tällä operaatiolla haettiin, kuin oikeutusta terrorisminvastaiseen sotaan. Noissa rakennuksissa oli luultavasti jotain sellaista mikä täytyi tuhota.
Muutama muslimiopiskelija ei tätä tehnyt.
Kyllä saa.
Selitä sen kolmannen rakennuksen romahdus.
Olen nähnyt tulipaloja. Pienemmätkään rakennukset eivät noin vain romahda tuhkaksi.
Et voi verrata teräsrakenteista korkeaa tornia näkemiisi pieniin rakennuksiin. Tornin paino on ihan eri.
WTC7 oli aivan eri mallinen eikä siihen osunut lentokone. Silti se romahti kerralla kasaan. Selitä.
Siihen osui tonnikaupalla putoavaa rakennusjätettä.
Grenfell Tower Lontoossa paloi räjähdysmäisesti, sillä se oli pinnoitettu paloherkällä materiaalilla. Silti tornitalo jäi pystyyn, eikä romahtanut tuhkaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tulin kotiin töistä ja avasin muuten vaan telkkarin. Siellä näytettiin suoraa lähetystä, molemmat tornit olivat vielä pystyssä. En tiennyt tuon nimisiä torneja olevan New Yorkissa, Empire State Buildingin toki tiesin. Koko illan seurasin tiiviisti tv-lähetyksiä.
Nyt täytyy tunnustaa että itse tiesin kaksoistornit mutta en niiden nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resident Evil 1, 2, 3
Silent Hill
Doom
jne
Vierailija kirjoitti:
Grenfell Tower Lontoossa paloi räjähdysmäisesti, sillä se oli pinnoitettu paloherkällä materiaalilla. Silti tornitalo jäi pystyyn, eikä romahtanut tuhkaksi.
Tiedätkö mitä eroa on teräsbetonilla ja terästolpalla?
Vierailija kirjoitti:
ei ollut kerosiinia
Vierailija kirjoitti:
Taidat tykätä tuhkasta kun siitä jaksat hokea. Oletko tuhkamuna?
Huvittava tuo foliohattupelle. Luulee tosissaan että betonikuutio ja teräspylväs ovat jotenkin samalla tasolla palonkestävyydeltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resident Evil 1, 2, 3
Silent Hill
Doom
jne
Eipä taida yksikään noista olla k18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ollut kerosiinia
Koko talo oli eristetty helposti syttyvällä aineella. Sit ei osunut vain yhteen kohtaan taloa, kuten wtc-iskuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ollut kerosiinia
Koko talo oli eristetty helposti syttyvällä aineella. Sit ei osunut vain yhteen kohtaan taloa, kuten wtc-iskuissa.
Ja lisäksi kuten jo aiemmin on mainuttu rakennuksen runko oli teräsbetonia eikä teräspalkkeja kuten wtc:ssä.
Tulin suoraan töistä, muijan kämpille. Katottiin hetki uutisia ja sit mentii panee.
Muistan, että näin telkkarista "livenä" kun toinen torneista romahti. Muistan myös sen, että seuraavana päivänä täytin 18.