Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Miksipäs Kärtsaajaa ei canceloitu vaikka käytti laulussaan M-sanaa "henkilö" sanan sijasta?
Kun esim nykyään ei saa sanoa esi-M-sana vaan täytyy sanoa esihenkilö, tai vaikkapa, palohenkilö?
Koska arkena hän ei oo tää mies ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreen oli oikeasti hyvä. Käärijä taas huumorilla tehty renkutus. Ei tuommoinen huumori juomalaulu hurmaa ammattilaisia. Mutta sitten taas loreen, oli vakavasti otettava ja radio soittoon kelpaava.
Tästä ja vain tästä, oli Loreenin voitossa kyse.
Aamen.
Käärijän kannattaisi kaivaa paitansa kiltisti ja julkisesti nyt esille, silitellä ja halata sitä ja ripustaa seinälleen edes.
Loreen on se diiva, Käärijän ei missään nimessä kannata profiloitua sellaiseksi typerykseksi. Kannattaa säilyttää kiltin imago julkisuudessa, ettei se käänny sinua vastaan. Usko pois, Jere.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä julkaisi stooreissaan heti perään kuvan Cha Cha Cha:n listasijoituksista eli selvästi on todellisuudessa myös ylpeä saavutuksestaan
Pitää vaan kaksin käsin voitostaan, vaikka hävisi. Ottaa koville.
Jerehän vaikuttaa olevan ihan keskenkasvuinen. Ei aikuinen 3-kymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän kannattaisi kaivaa paitansa kiltisti ja julkisesti nyt esille, silitellä ja halata sitä ja ripustaa seinälleen edes.
Loreen on se diiva, Käärijän ei missään nimessä kannata profiloitua sellaiseksi typerykseksi. Kannattaa säilyttää kiltin imago julkisuudessa, ettei se käänny sinua vastaan. Usko pois, Jere.
Antakaa sen ihmisen nyt olla rauhassa edes pari päivää. Jo lauantaina on hallikeikka, jota pitää valmistella ja harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lopputulos ei oikein käy järkeen, niin kaikki kunnia kuitenkin Loreenille. Taitava esiintyjä, ja puhuu Käärijästä todella arvostavasti.
No kuka ihminen puhuis tässä tilanteessa epäarvostavasti ellei olis jokin psykopaatti. Kukaan ei tiedä, mitä oikeasti ajattelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä julkaisi stooreissaan heti perään kuvan Cha Cha Cha:n listasijoituksista eli selvästi on todellisuudessa myös ylpeä saavutuksestaan
Mutta: tämä se on aikuisen puhetta!
Vierailija kirjoitti:
Loreen oli oikeasti hyvä. Käärijä taas huumorilla tehty renkutus. Ei tuommoinen huumori juomalaulu hurmaa ammattilaisia. Mutta sitten taas loreen, oli vakavasti otettava ja radio soittoon kelpaava.
Käärijän biisissä oli sanomaa enemmän kuin Loreenilla, mutta vaikeahan sitä on saada kolmessa minuutissa kenellekään välitettyä. UMK-esityksessä joku kuitenkin vielä toimi Liverpoolin lavalle vietyä esitystä paremmin myös raatien silmissä, kun Käärijä keräsi raadeiltakin suurimman äänisaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka ärsyttää, niin en mä oikein noista mauttomista Loreenin pilavideoista välitä, missä tehty foliokynnet ja puettu joku erikoinen asu päälle. Se menee yli. Ei tämä Loreenin vika ole, mutta toivon, että tästä tulee isompikin juttu, miten yleisöäänillä ei ollut oikeastaan mitään arvoa, paitsi tietysti se 2 euroa per viesti.
Edelleenkin, hän on itse tunkenut tuonne ja ahneena paskana piti saada toinen voitto ja riistää se maalta jolle se olisi merkannut aivan helvetin paljon. Ihan turhaan te suojelette tuota noitaa joka itse ahneuksissaan änki tuonne. Parempi kestää kritiikki ja pila.
Tajuatteko, ettei kyseessä ole vaan voitto juryäänillä vaan myös se, että ahneena pas*ana piti änkeä tuonne tuplavoittoilemaan ja viemään muilta mailta mahdollisuus? Akka kerännyt fanilaumaa 20 vuotta, antoi kunnon edun teleäänissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa sen ihmisen nyt olla rauhassa edes pari päivää. Jo lauantaina on hallikeikka, jota pitää valmistella ja harjoitella.
Iteppä tuo heittää liekkeihin bensaa tarinoillaan. Jeren kannattaisi muistaa vastuunsa idolina ja rauhoittua. Ei kaikkea kannata laittaa nyt someen. Porukat provosoituu kun ovat niskakarvat pystyssä jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lopputulos ei oikein käy järkeen, niin kaikki kunnia kuitenkin Loreenille. Taitava esiintyjä, ja puhuu Käärijästä todella arvostavasti.
No kuka ihminen puhuis tässä tilanteessa epäarvostavasti ellei olis jokin psykopaatti. Kukaan ei tiedä, mitä oikeasti ajattelee
Eiköhän sille ole vuorosanat valmiiksi kirjoitettu kun ihmisenä siinä on yhtä paljon persoonaa kuin pahvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta: tämä se on aikuisen puhetta![/quote
Hän on aikuinen mutta omalla tyylillään
Vierailija kirjoitti:
Miten Kreikan Jury ei antanutkaan Kyprokselle täysiä, kuten aina ennen? Nyt Kyproksella oli vielä aika juryihin vetoava kappale. Erikoisia olivat monet pistevalinnat tänä vuonna, mukaan lukien Ruotsin 12 p meille kun ei se jury ole ennenkään tällaisia biisejä arvostanut.
Kyproksen solisti oli australialainen, biisintekijät ruotsalaisia eikä Kreikka itse ollut myöskään finaalissa vaihtaakseen pisteet päikseen. Tällaisia puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka ärsyttää, niin en mä oikein noista mauttomista Loreenin pilavideoista välitä, missä tehty foliokynnet ja puettu joku erikoinen asu päälle. Se menee yli. Ei tämä Loreenin vika ole, mutta toivon, että tästä tulee isompikin juttu, miten yleisöäänillä ei ollut oikeastaan mitään arvoa, paitsi tietysti se 2 euroa per viesti.
Edelleenkin, hän on itse tunkenut tuonne ja ahneena paskana piti saada toinen voitto ja riistää se maalta jolle se olisi merkannut aivan helvetin paljon. Ihan turhaan te suojelette tuota noitaa joka itse ahneuksissaan änki tuonne. Parempi kestää kritiikki ja pila.
Tajuatteko, ettei kyseessä ole vaan voitto juryäänillä vaan myös se, että ahneena pas*ana piti änkeä tuonne tuplavoittoilemaan ja viemään muilta mailta mahdollisuus? Akka kerännyt fanilaumaa 20 vuotta, antoi kunnon edun teleäänissäkin.
Loreen on voittonsa ansainnut oikeutetusti taidoillaan ja esityksellään.
Käärijä-pelle oli kakkonen ja yleisön hauskuuttaja esityksellään. Ne painii Loreenin kanssa ihan eri sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Tähän nimimerkki KILTTIYS kertomaan siitä miten kandee lopettaa kilttiys jne.
Kyllä minä Loreenille voiton suon ihan hyvin. Ja hyvä että meni voitto naapuriin sehän on melkein kuin suomi voittaisi. Turhaa mussutusta muka epäoikeudenmukaisuudesta koko lanka täynnä! Käärijä oli vaan huonompi ja parempi tottua ajatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai hän puhuu Käärijästä lämpimästi. Se on pr-temppu, epätoivoinen yritys pelastaa maineensa, sillä kyllä hän on tietyllä tapaa tämän Euroviisu-farssin ja likainen pelin kasvot. Hänhän siinä julkisuudessa paistattelee, ei Ruotsin viisumogulit ja lahjotut ammattiraatilaiset.
Ja jos Loreen ei muka tiennyt voitostaan etukäteen niin nyt luulisi että hänellekin on selvinnyt että voittonsa oli junailtu. Miten edes pystyy nauttimaan "voitostaan"? Moraalisesti oikea ja uransa jatkon kannalta paras teko olisi kertoa totuus.
Mitä tulee esiintymiseensä niin olen ollut vuodesta 2012 kun hänestä ensimmäisen kerran kuulin sitä mieltä, että on täysin yliarvostettu artisti. Huutolaulunsa on kaameaa kuunneltavaa, oli jo Euphorian aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ahneudesta. Niin Loreenin kuin ruotsalaistenkin. Eniten ihmetyttää, että ruotsalaisten jatkuvaa muiden plagiointitapaus katsotaan täysin läpi sormien. Kyseessä jo ainakin toinen kerta kun yltävät selkeästi muilta pöllityillä sävelillä voittoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iteppä tuo heittää liekkeihin bensaa tarinoillaan. Jeren kannattaisi muistaa vastuunsa idolina ja rauhoittua. Ei kaikkea kannata laittaa nyt someen. Porukat provosoituu kun ovat niskakarvat pystyssä jo valmiiksi.
Enemmän sitä tarinaa iskevät kyllä muut kuin K itse. Joka helkutan kommenttikenttä alkaa olla täynnä tätä samaa virttä. Tässä itse kutakin ottaa aivoon, mutta pitää ymmärtää lopettaa vielä kun ymmärtää lopettaa.
Tästä ja vain tästä, oli Loreenin voitossa kyse.