Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et halua tapailla toisen liiallisen alkoholin käytön vuoksi, niin sanotko tämän syyksi?

Vierailija
02.08.2024 |

Mietin, että varsinkin naiselle tämä voisi olla turhan kova pala. Siksi olen sanonut, etten ehdi lapseni takia tai vedonnut turhan pitkään välimatkaan asuntojen välillä, esim yli puolen tunnin matka. Kannattaisikosanoa päin naamaa se oikea syy?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon jos toinen sitä kysyy, muuten en.

Vierailija
2/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan syyn, oli mikä tahansa. Tulee selväksi heti asia. 

Vierailija
4/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välität, et valehtele. Totta kai hän suuttuu. Onko sinussa miestä/naista kestämään se, siitähän tässä on kyse. 

Moni perustelee pelkuruuttaan hienotunteisuudella, mutta itsepetostahan se vain on. Itse samanlainen, siksi tiedän.

Vierailija
5/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan sano syytä. Nainen alkaa vain jankkaamaan, kyseenalaistamaan, tekemään katteettomia lupauksia tai muuten taivuttelemaan. Tästä ei ole mitään hyötyä. Jos kiinnostusta ei ole, sitä ei vain ole.

Vierailija
6/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todellakin sanoa rehellisesti, teet hänelle palveluksen. T. Ex-juoppo

Vierailija
7/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on paras

Vierailija
8/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos välität, et valehtele. Totta kai hän suuttuu. Onko sinussa miestä/naista kestämään se, siitähän tässä on kyse. 

Moni perustelee pelkuruuttaan hienotunteisuudella, mutta itsepetostahan se vain on. Itse samanlainen, siksi tiedän.

Jos on tavannut joitakin kertoja, niin eipä siinä kovaa välittämistä ole syntynyt. Äkkiä sen huomaa, että toinen haluaa joka tapaamiselle alkoholia. Parempia antaa olla. Ap

Vierailija
9/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa todellakin sanoa rehellisesti, teet hänelle palveluksen. T. Ex-juoppo

Sori, mutta jonkun random deitin mahdollinen alkoholiongelma ei ole minun asiani millään lailla. Toivottavasti aloittajakaan ei koe, että hänen tarvitsisi tehdä palveluksia tälle ihmisille.

Vierailija
10/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tapailuasteella rupea mitään selittelemään. Enkä tahdo toiseltakaan kuulla mitään syväanalyysejä jonkun tapailun pohjalta. 

Vierailija
11/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon. Kerron myös, että minulla on erittäin huonoja kokemuksia addikteista, enkä enää koskaan ota edes pienintä riskiä että sellainen soluttautuisi elämääni. Olipa sitten kyseessä aineet/alkoholi/seksi/työ/younameit.

Vierailija
12/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Takavuosina juovat miehet olivat yleensä itse niin varovaisia, ettei tarvinnut selitellä naisena niille niiden juomista. Paitsi yhdelle ehkä. Ja eivät ne juomista olisi lopettaneet tai ehkä vähentäneet. Töissä kävivät ja kouluja. Kaikki elivät omaa elämäänsä. Joskin oon edelleen sinkku.

Vierailija
13/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette nähneet vain pari kertaa eikä syvempää suhdetta ole muodostunut, sanoisin jotain ympäripyöreää. Jos taas tunnet läheisyyttä naisen kanssa ja koet hänen ansaitsevan selityksen ja hyötyvän sellaisen kuulemisesta, kertoisin syyn. En kuitenkaan sanoisi suoraan hänen juovan liikaa, olevan alkoholisti tai vastaavaa vaan muotoilisin asian hienotunteisesti, esimerkiksi "suhteemme alkoholinkäyttöön eroavat toisistaan". 

Vierailija
14/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tavannut joitakin kertoja, niin eipä siinä kovaa välittämistä ole syntynyt. Äkkiä sen huomaa, että toinen haluaa joka tapaamiselle alkoholia. Parempia antaa olla. Ap

Tietenkin  voit valehdella ihan siitä periaatteesta, että naisille joista ei pidetä, ei puhuta totta.

Miksi edes kysyt kun olet jo päättänyt olla pelkuri?

Vierailija
15/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin PK-seudulla tuntuu olevan varsin monilla 35-45V naisilla liiallista alkoholin käyttöä. Viini näyttää olevan kuviossa aina, jos lapset ovat isälllään. AP

Vierailija
16/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on ihan validi syy. Itse lähtökohtaisesti tykkään alkoholin juomisesta, ja baareissa käyminen kuuluu viikonloppuihini, enkä haluaisi seurustella absolutistin kanssa.

Vierailija
17/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näin pienenä naisena uskaltais jollekin tuntemattomalle sanoa oikeaa syytä, varsinkin jos se olis kännissä. Palveluksen tekisin itselleni lähtemällä tilanteesta mahd pian. Ja lähtisin heti kun huomaisin asian vaikka kesken treffien, sen verran on kokemusta juopoista. Joku muu saa avautua ja ottaa turpiinsa tällä kertaa.

Vierailija
18/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suoran ja avoimen kommunikoinnin ystävä ja siksi sanoisin syyn rehellisesti. 

Vierailija
19/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on edes 'liiallista'. Absolutistin mielestä ylipäätään joskuskin juominen on liikaa jos itsellä on nollatoleranssi. Kyllä alkoholin suurkuluttajan näkee jo heti ulkoisesta habituksesta ettei tarvitse edes tutustua ollenkaan. Riippuu vähän kuinka syvälliseksi suhteenne muodostui. Jos ehti tulla tunteita, kerro oikea syy. Jos olitte vasta tapailuasteella niin voit keksiä vaan jotain ettei ole aikaa parisuhteelle. 

Vierailija
20/35 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen suoran ja avoimen kommunikoinnin ystävä ja siksi sanoisin syyn rehellisesti. 

Minä en ainakaan halua tietää, miksi joku ei halua jatkaa tapailua kanssani. Se on hänen asiansa.