Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Näin videon Liverpoolin pressihuoneesta Käärijän aikana.
Ei voi vieläkään ymmärtää että sielläkin kansainväliset toimittajat tanssi ja lauloi:
"...tuhoda!!!"
"...chumoda!"
"...thansimaaa!!"
Olihan tämä selvä voitto vaikka ei Euroviisoja saatukaan. Meidän poika oli ilon ja yhdessä tekemisen sanansaattaja.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä julkaisi stooreissaan heti perään kuvan Cha Cha Cha:n listasijoituksista eli selvästi on todellisuudessa myös ylpeä saavutuksestaan
Pitää vaan kaksin käsin voitostaan, vaikka hävisi. Ottaa koville.
Jerehän vaikuttaa olevan ihan keskenkasvuinen. Ei aikuinen 3-kymppinen.
Mutta: tämä se on aikuisen puhetta![/quote
Hän on aikuinen mutta omalla tyylillään
Muilla aikuisilla on sentään jotain sanomista, musiikillista tietämystä ja näkemystä. Tää yks "aikuinen" vaan trollaa ketjua Loreen-kehuilla ja Jere-dissauksella.
Mä en lähde tohon Loreenin haukkumiseen mukaan, koska esitys ja biisi oli parempi kuin Käärijä. Jos koet mielipiteeni trollaukseksi niin kerron, että sitä ei ole oman kannan esiin tuominen.
Sinun mielestä kaikkien pitäisi olla samaa mieltä siitä, että suuri vääryys on tapahtunut.
Minä olen sitä mieltä, että oikein meni ja paras voitti.
Kukas tietää sen Italialaisen klassikko biisin mist Norjan tänvuoden biisi oli kopsattu. laittakee linkkii tulee jos tiiätte.
vihdoinkin ruotsalaiset boikottiin - ei enää ainainen "Heja Sverige"
Vierailija kirjoitti:
Oon taas tänään kuunnellut tuota voittajan biisiä. Sehän on ihan ihmeellistä muminaa. Ei saa sanoista selvää.
Cha cha chasta en saanut minä selvää.
Ruotsalaiset viisumogulit pysyy piiloissaan ja siksi tää farssi henkilöityy Loreeniin. Ei tainneet mogulit arvata sitä miten ison haloon kieroilunsa aiheutti. En pidä Loreenia viattomana uhrina tässä kun paistattelee voittajana. Toimisi oikein ja rehdisti, olisi hienoa jos hän paljastaisi totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Onko minkään maan fanit olleet ikinä näin huonoja häviäjiä? Kaikki sympatiat Suomelle ulkomaalaisten fanien puolelta on kahden päivän aikana pilattu toksisilla loreen kommentoinneilla.
Käärijäfanit ovat pakkomielteisiä, huonosti käyttäytyviä jotka eivät ole elämässään joutuneet käsittelemään pettymyksiä. Heidän kannaltaan oli naiivia olla niin varma voitosta ennen kuin voittajaa oli edes julistettu. Oikeastaan he voivat katsoa peiliin ja kysyä itseltään - oliko viisasta elää kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko minkään maan fanit olleet ikinä näin huonoja häviäjiä? Kaikki sympatiat Suomelle ulkomaalaisten fanien puolelta on kahden päivän aikana pilattu toksisilla loreen kommentoinneilla.
Jaa. Ainoat kommentit, mitä itse näen, on tyyliin "Cha Cha Cha is such a banger, Finland was robbed".
Ketään muita kuin euroviisufaneja ei itse viisut ja niihin liittyvä draama kiinnosta enää yhtään. Nyt on enää musiikilla väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkähän on Loreenilla fiilikset nyt? Ei ollut yleisön suosikki missään maassa ja ammattiraarienkin pisteytykset suhteessa muihin artisteihin olivat erittäin epäilyttäviä. Miten artistina voi edes nauttia tästä toisesta "voitostaan" tässä tilanteessa?
Jätti kyllä ikävän leiman hänen artistiuraansa nämä viisut. Toivottavasti ihmiset eivät unohda ja näkyy negatiivisesti hänen urakehityksessään. Himmeni se ensimmäisen euroviisuvoittonsakin loisto tän myötä, nyt ihmisille jäänee hänestä mieleen vain tämä vääryys. Onko lie jo yksi inhotuimmista viisuvoittajista?
Vaikka veetutus on vähän jo laantunut, niin kyllä tämä episodi vaikutti minulla siihen etten tykkää oikein Euphoriastakaan. Siitä tulee heti mielleyhtymä tähän vuoteen ja kaikkeen tapahtuneeseen. Loreenia en mitenkään inhoa. Se vaan jotenkin heijastuu häneen, että ei kiinnosta edes nähdä kuvaa hänestä. Urakehitystä tuskin tuossa iässä enää tapahtuu. Korjattavaa olisi ensin paljon tämän viisuskandaalin jäljiltä ja sitten onkin jo liian vanha.
Näitä kummallisia voittoja on ollut ennenkin. Mikä ihmeen juttu oli se Azerbaidjanin voitto silloin 2010 vai 2011?? Keskinkertainen jollotus, jonka en edes muistanut päässeen finaaliin. Minä toivoin Eric Saaden (huom! en inhoa Ruotsia) tai Maja Keucin voittoa, ja olin niin ällistynyt lopputuloksesta. Oliko siinäkin suhmurointia? Eihän se voinut olla suuren kansan suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijäfanit ovat pakkomielteisiä, huonosti käyttäytyviä jotka eivät ole elämässään joutuneet käsittelemään pettymyksiä. Heidän kannaltaan oli naiivia olla niin varma voitosta ennen kuin voittajaa oli edes julistettu. Oikeastaan he voivat katsoa peiliin ja kysyä itseltään - oliko viisasta elää kuplassa.
Missä kuplassa sinä elät? Tai minkälaisten vihalasien läpi katsoit esim. viisufinaalia? Yleisö rakasti Käärijää! En muista ennen kuulleeni niin valtavia suosionosoituksia moneen kertaan viisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Näin videon Liverpoolin pressihuoneesta Käärijän aikana.
Ei voi vieläkään ymmärtää että sielläkin kansainväliset toimittajat tanssi ja lauloi:
"...tuhoda!!!"
"...chumoda!"
"...thansimaaa!!"
Olihan tämä selvä voitto vaikka ei Euroviisoja saatukaan. Meidän poika oli ilon ja yhdessä tekemisen sanansaattaja.
Vaikka kansaiväliset toimittajat lauloivat ja tanssivat CCC: ta, he kuitenkin äänestivät Loreenin pressipalkinnon saajaksi.
Vieläkin kirvelee voiton meneminen sivu suun, koska Käärijä olisi todellakin ansainnut hetkensä lavalla finaalin päätteeksi. Mutta täytyy kyllä todeta, että Käärijä saavutti näistä viisuista enemmän kuin osasin ikinä odottaa. Omat odotukset oli siis viisuvoitto ja kappale joka soi hetken Euroopan kanavilla kunnes unohdetaan, mutta nyt biisi soi kaikkialla maailmassa ollen Spotifyn kärkikastia ja ehkä vielä tämän kesän isoin hitti ympäri maailman. Aika hurjaa.
Vierailija kirjoitti:
vihdoinkin ruotsalaiset boikottiin - ei enää ainainen "Heja Sverige"
Sori nyt mutta ei kukaan mitään boikotoi. Ei tartte katsoa kisoja ensi vuonna jos ei halua, mutta isompia asioita on turha odottaa tapahtuvaksi. Ruotsi voitti sääntöjen mukaan, kuvittelevat viisuhörhöt mitä tahansa.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreen sanoo The Sunin haastattelussa toivovansa, että euroviisut järjestetään ensi vuonna hänen kotikaupungissaan Tukholmassa.
Viisuvoittaja uskoo, että juhlavuoden kunniaksi myös Abban jäsenet nähdään viisuissa. Ensi vuonna tulee kuluneeksi 50 vuotta Abban viisuvoitosta.
Olen tavannut kolme Abban jäsentä ja olen aika varma, että he tulevat euroviisuihin. Aion vähän painostaa. Viisut on pakko järjestää Tukholmassa, etenkin kun Abban voitosta on 50 vuotta, Loreen juttelee brittilehdelle.
Ai että, nyt Loreenkin hehkuttaa Abba 50 veetä!
En ymmärrä. Missä muualla ne järjestettäisiin kuin Tukholmassa?
Tukholmaan viisut ei tod näk tule, sopivat areenat eivät kuulemma ole vapaina. Göteborgissa on sellainen rakentamiseseta johtuva liikennekaaos että se myös tuntuu epätodennäköiseltä. Veikkaan että Malmö viisut saa, logistisesti paras vaihtoehto myös.
Malmö. Kuulostaa vähän pahaenteiseltä.
Kuulostaa gangsta rap-voittobiisiltä ens vuonna. Paukutellaan muutakin kuin henkseleitä, jos yleisöäänet ei voita.
Milan Jaff linnast lomille ja voitto on varma .
Loreenin voitto oli naiseuden voitto.
Loreenin voitto oli monikulttuurisuuden voitto.
Miksi jengi kehtaa itkee Loreenist fam. Fr no cap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreen oli oikeasti hyvä. Käärijä taas huumorilla tehty renkutus. Ei tuommoinen huumori juomalaulu hurmaa ammattilaisia. Mutta sitten taas loreen, oli vakavasti otettava ja radio soittoon kelpaava.
Käärijän biisissä oli sanomaa enemmän kuin Loreenilla, mutta vaikeahan sitä on saada kolmessa minuutissa kenellekään välitettyä. UMK-esityksessä joku kuitenkin vielä toimi Liverpoolin lavalle vietyä esitystä paremmin myös raatien silmissä, kun Käärijä keräsi raadeiltakin suurimman äänisaaliin.
Täällä monta kertaa todettu tosiasia on, ettei tanssijoiden asuja olisi kannattanut vaihtaa. UMK:ssa hurmasivat Käärijän ohella kaikki raadit tuoden esitykseen kiistatonta ammattitaitoa. Liverpoolissa heistä oli tehty pelkkiä parodiahahmoja.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä julkaisi stooreissaan heti perään kuvan Cha Cha Cha:n listasijoituksista eli selvästi on todellisuudessa myös ylpeä saavutuksestaan
Pitää vaan kaksin käsin voitostaan, vaikka hävisi. Ottaa koville.
Jerehän vaikuttaa olevan ihan keskenkasvuinen. Ei aikuinen 3-kymppinen.
Mutta: tämä se on aikuisen puhetta![/quote
Hän on aikuinen mutta omalla tyylillään
Muilla aikuisilla on sentään jotain sanomista, musiikillista tietämystä ja näkemystä. Tää yks "aikuinen" vaan trollaa ketjua Loreen-kehuilla ja Jere-dissauksella.
Mä en lähde tohon Loreenin haukkumiseen mukaan, koska esitys ja biisi oli parempi kuin Käärijä. Jos koet mielipiteeni trollaukseksi niin kerron, että sitä ei ole oman kannan esiin tuominen.
Sinun mielestä kaikkien pitäisi olla samaa mieltä siitä, että suuri vääryys on tapahtunut.
Minä olen sitä mieltä, että oikein meni ja paras voitti.
Niin, oikein meni, kun kopionkopionkopionkopionkopionkopio voitti ja kaikkien pitäis olla just sun oman kannan kanssa samaa mieltä, ettei tuossa mitään, koska sä olit sitä mieltä, ettei se mitään koska paras, mutta sit kuitenkin kaihertaa, miksei Suomen yleisöäänet tulleet parhaalle, varmaan joku salaliitto Suomelta. Ruotsi ei voinut millään fuskata, koska Ruotsi oli vaan paras, sanoohan sen jo ABBA:kin, mutta miksei Suomen kansa tajua, onko ne tomppeleita, pökäleitä vai itärajan alamaisia ;D
Voitto olisi helpompi hyväksyä, jos raadit eivät olisi suosineet niin yksimielisesti yhtä artistia. Heillä on valtavasti valtaa ottaen huomioon, että heitä on 185 (kaiketi). Lisäksi Ruotsi sai taas tahtonsa läpi lavasteiden suhteen. Aluksi oli puhe, että eivät saa sitä rakennelmaa, mutta tietysti järjestäjät alistuivat. Sitten Ruotsin voittomäärää ja Abban bileitä tuotiin räikeästi esille finaalissa. Ei mikään muu maa saa sellaista huomiota.
Me saatiin kuitenkin historian toiseksi suurin äänimäärä yleisöltä, joten pidän meitä moraalisina voittajina. Yleisöäänet merkitsevät enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kuplassa sinä elät? Tai minkälaisten vihalasien läpi katsoit esim. viisufinaalia? Yleisö rakasti Käärijää! En muista ennen kuulleeni niin valtavia suosionosoituksia moneen kertaan viisuissa.
Yleisö rakasti Käärijää, mutta ainakin itse tiesin, että jurypisteitä ei tule riittävästi voittoon. Itseasiassa olin yllättynyt siitä, että niitä tuli niinkin paljon.
- eri
Euroviisuhengen vastaista on junailla voitot raatien avulla. Viime vuonnahan raatien ääniä diskattiin aivan vastaavasta syystä. Todellinen syy taisi silloinkin olla vaan se, etteivät toimineet annettujen käskyjen mukaisesti ja äänestäneet Ruotsia.